Opstelten had het over goede smaak, hij gaf geen juridische kwalificatie van de uitspraken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:20 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee maar al zou het onder persoonlijke titel zij: hij MOET onpartijdig blijven in zijn ambt.
Gelukkig is het niet overdreven lang.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
Vluchtig bijgewerkt lijstje van opgestapte PVV'ers. Ik sluit niet uit dat er nog namen missen.
[..]
Haha, alsof die mensen bestaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat ik niet snap is dat hij gewoon niet de Marokkanse mensen die keihard werken en integreren zijn excuses aanbied. Dan haalt hij de angel uit de ellende....
Narcisten en excuses aanbieden?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat ik niet snap is dat hij gewoon niet de Marokkanse mensen die keihard werken en integreren zijn excuses aanbied. Dan haalt hij de angel uit de ellende....
Zou hij werkelijk zo denken?quote:
Hij denkt op deze manier meer stemmen te halen...bij een populist is dat het enige dat telt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef DUTCHKO het volgende:
Nee joh, daar heeft ie niks tegen, hij wil ze alleen maar stimuleren om vrijwillig op te rotten naar Marokko.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef DUTCHKO het volgende:
Inderdaad, je moet hierboven staan als media. Niet hem meer munitie geven. Jammerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef Ringo het volgende:
Deze geslepen slang kronkelt door en knijpt iedereen die hem wil pakken langzaam de keel dicht. Je hebt een narcistische klootzak van hetzelfde kaliber nodig om hem te verslaan. Ik hoor alleen maar piepende verontwaardiging.
En dat lukt dus nooit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee joh, daar heeft ie niks tegen, hij wil ze alleen maar stimuleren om vrijwillig op te rotten naar Marokko.
NPO Politiekquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef Hattusa het volgende:
Waar kijken jullie naar zijn Sportpalast speech? Kan het nergens vinden.
Meer beveiligers dan fractieleden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:27 schreef DUTCHKO het volgende:
Er staan wel veel beveiligers om hem heen....
Maar dat maakt z'n stompzinnige achterban niets uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:27 schreef Klonk het volgende:
Het grote voordeel hiervan is Wilders zich zelf hier zo goed als uitsluit voor verdere samenwerking met wat en wie dan ook.
... sinds hij het over de Islam durfde te hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:27 schreef DUTCHKO het volgende:
Nee, die zijn niet zo intelligent.... aldus Geertquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat maakt z'n stompzinnige achterban niets uit.
Juist. En ik verwacht vanavond nog meer pvv-opstappers.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:27 schreef Klonk het volgende:
Het grote voordeel hiervan is Wilders zich zelf hier zo goed als uitsluit voor verdere samenwerking met wat en wie dan ook.
Ik denk niet dat hij veel behoefte heeft om het Guinness Record voor 'aantal stemmen op een dode' te verbeteren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:27 schreef DUTCHKO het volgende:
Dan moet hij al een (nog extremere) vervanger op het oog hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:28 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is hij ziek en stuurt hij aan op een aanslag.
Had je dat verwacht dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Eigenlijk heeft ie nog steeds niks nieuws gezegd.
Het belangrijkste is gewoon dat hij de 'dialoog' aan moet gaan, maar hij durft dat niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Neuhquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef Gewas het volgende:
Aan dit topic te lezen is Geert weer gekke dingen aan het roepen?
Als je 1000 keer hetzelfde antwoord op verschillende vragen wil horen moet je het terug kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef Gewas het volgende:
Aan dit topic te lezen is Geert weer gekke dingen aan het roepen?
Dat boeit hem niet, als hij werkelijk wilde dat de PVV zou blijven bestaan zonder hem zou hij de structuur van zijn partij wel anders gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dan moet hij al een (nog extremere) vervanger op het oog hebben.
Eigenlijk is het één grote troll.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:32 schreef DUTCHKO het volgende:
Afijn in Nederland gebeurt er tenminste iets.....hier is het zo saai als een houtblok......zucht....oh ja, we hebben een mazelen epidemie hier DANKZIJ de bijbelbelt figuren in Nederland....BEDANKT NOCH NEDERLAND!!!!
Wij hebben (nog tot augustus) een president die live op TV in zijn broek staat te zeiken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:32 schreef DUTCHKO het volgende:
Afijn in Nederland gebeurt er tenminste iets.....hier is het zo saai als een houtblok......zucht....oh ja, we hebben een mazelen epidemie hier DANKZIJ de bijbelbelt figuren in Nederland....BEDANKT NOCH NEDERLAND!!!!
- Greet schijt in de broek voor een conversatie met Marokkanen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Samenvatting:
- Geen excuses
- Minder Marokkanen door reimgratie; het liefst vrijwillig
- Minder Marokkanen door grenzen te sluiten
- Minder Marokkanen door criminele Marokkanen uit te zetten
- Brave Marokkanen met uitkeringen het liefst ook eruit.
Zoiets? Vond het beetje een chaos.
Maar dat is tenminste nog leuk....mazelen niet!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij hebben (nog tot augustus) een president die live op TV in zijn broek staat te zeiken.
Ja, hij heeft niks tegen Marokkanen die wel gewoon hard werken en belasting betalen, maar heeft wel liever dat ook die Marokkanen gewoon opflikkeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Samenvatting:
- Geen excuses
- Minder Marokkanen door remgratie; het liefst vrijwillig
- Minder Marokkanen door grenzen te sluiten
- Minder Marokkanen door criminele Marokkanen uit te zetten
- Brave Marokkanen met uitkeringen het liefst ook eruit.
Zoiets? Vond het beetje een chaos.
Jouw kinderen zijn ingeend neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Maar dat is tenminste nog leuk....mazelen niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |