Dan moet hij al een (nog extremere) vervanger op het oog hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:28 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is hij ziek en stuurt hij aan op een aanslag.
Had je dat verwacht dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Eigenlijk heeft ie nog steeds niks nieuws gezegd.
Het belangrijkste is gewoon dat hij de 'dialoog' aan moet gaan, maar hij durft dat niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
Neuhquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef Gewas het volgende:
Aan dit topic te lezen is Geert weer gekke dingen aan het roepen?
Als je 1000 keer hetzelfde antwoord op verschillende vragen wil horen moet je het terug kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef Gewas het volgende:
Aan dit topic te lezen is Geert weer gekke dingen aan het roepen?
Dat boeit hem niet, als hij werkelijk wilde dat de PVV zou blijven bestaan zonder hem zou hij de structuur van zijn partij wel anders gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dan moet hij al een (nog extremere) vervanger op het oog hebben.
Eigenlijk is het één grote troll.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:32 schreef DUTCHKO het volgende:
Afijn in Nederland gebeurt er tenminste iets.....hier is het zo saai als een houtblok......zucht....oh ja, we hebben een mazelen epidemie hier DANKZIJ de bijbelbelt figuren in Nederland....BEDANKT NOCH NEDERLAND!!!!
Wij hebben (nog tot augustus) een president die live op TV in zijn broek staat te zeiken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:32 schreef DUTCHKO het volgende:
Afijn in Nederland gebeurt er tenminste iets.....hier is het zo saai als een houtblok......zucht....oh ja, we hebben een mazelen epidemie hier DANKZIJ de bijbelbelt figuren in Nederland....BEDANKT NOCH NEDERLAND!!!!
- Greet schijt in de broek voor een conversatie met Marokkanen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Samenvatting:
- Geen excuses
- Minder Marokkanen door reimgratie; het liefst vrijwillig
- Minder Marokkanen door grenzen te sluiten
- Minder Marokkanen door criminele Marokkanen uit te zetten
- Brave Marokkanen met uitkeringen het liefst ook eruit.
Zoiets? Vond het beetje een chaos.
Maar dat is tenminste nog leuk....mazelen niet!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij hebben (nog tot augustus) een president die live op TV in zijn broek staat te zeiken.
Ja, hij heeft niks tegen Marokkanen die wel gewoon hard werken en belasting betalen, maar heeft wel liever dat ook die Marokkanen gewoon opflikkeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Samenvatting:
- Geen excuses
- Minder Marokkanen door remgratie; het liefst vrijwillig
Jouw kinderen zijn ingeend neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Maar dat is tenminste nog leuk....mazelen niet!
Absoluut. Ik ben geen relie waanzinnige...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw kinderen zijn ingeend neem ik aan?
Dat is een eend die bij de ING werkt in plaats van het WC...quote:
Sowieso heb je er weinig aan als je bij die verkiezingen de grootste partij wordt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders is politiek volledig geïsoleerd na deze week. Zelfs al zou hij bij de Europese Verkiezingen de grootste partij worden, dan heeft hij daar nog helemaal niks aan.
En je kunt ze hun paspoort niet afnemen, dus daar kun je niet lekker makkelijk tegen schoppen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Antilianen staan trouwens boven Marokkanen, maar ja, dat zijn geen moslims he
De mobiele versie van "gevaccineerd".quote:
Ligt er een beetje aan hoeveel mensen er op hem gaan stemmen maar als dat een aanzienlijk groot gedeelte van de Nederlandse bevolking is kunnen de rest van de partijen dit niet zomaar negerenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders is politiek volledig geïsoleerd na deze week. Zelfs al zou hij bij de Europese Verkiezingen de grootste partij worden, dan heeft hij daar nog helemaal niks aan.
Dan nog schrijven we 'ingeënt' met een 't'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De mobiele versie van "gevaccineerd".
Dat kunnen ze heel goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel mensen er op hem gaan stemmen maar als dat een aanzienlijk groot gedeelte van de Nederlandse bevolking is kunnen de rest van de partijen dit niet zomaar negeren
Zwaar happy nachtje achter de rug. Blij dat de spellingsPVV wakker is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dan nog schrijven we 'ingeënt' met een 't'.
Hoppa, geweldig Geert. Niet buigen, respect man. Mijn stem heb je bij de Europese verkiezingen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Samenvatting:
- Geen excuses
- Minder Marokkanen door remigratie; het liefst vrijwillig
Ik heb het niet gezien.Maar het was de schuld van de media inderdaad?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hij heeft ook niets gezegd op die vraag over excuses aan Marokkanen die wel hun best deden. Toen begon 'ie weer zijn riedeltje over de duivelse media, NOS en uitwassen van de islam.
Hij heeft geloof ik elke vraag wel zo'n beetje ontweken.
Misschien kan je je nog aanmelden voor de lijstquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Hoppa, geweldig Geert. Niet buigen, respect man. Mijn stem heb je bij de Europese verkiezingen.![]()
![]()
De man doet op gemeentelijk niveau mee in twee steden. Als je het over niets wil hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Hoppa, geweldig Geert. Niet buigen, respect man. Mijn stem heb je bij de Europese verkiezingen.![]()
![]()
Wilders bleef keurig staande. Hij praat eromheen, schoffeert een paar mensen en zegt dat hij over zijn eigen antwoorden gaat. Diepgang nul.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:47 schreef Ringo het volgende:
Dit was Zendtijd voor Politieke Partijen. Wat een beschaafde pruljournalisten zijn het ook. Stuk voor stuk laten ze zich door de kwaaie tovenaar zinsbegoochelen.
zijn nog zat pvv-ers ze zitten in alle provincies, hij kan zo 150 man op de lijst voor de 2de kamer zettenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien kan je je nog aanmelden voor de lijstZe hebben niemand meer
![]()
hee... een neo-nazi. .. wat schattigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:48 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
![]()
M,n stem is genoeg. Ik ben een luie stemster.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien kan je je nog aanmelden voor de lijstZe hebben niemand meer
![]()
Dan krijgen we Sjaak en Annie die ook niets te zeggen hebben. Werkt niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
zijn nog zat pvv-ers ze zitten in alle provincies, hij kan zo 150 man op de lijst voor de 2de kamer zetten
Hoezo ben je een neo-nazi als je een fan van Geert bent?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hee... een neo-nazi. .. wat schattig
Ik stem gewoon SGP. Die hebben ten minste nog fatsoen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef TLC het volgende:
Ach, ik moet zeggen dat ik me reuze kan vermaken met Geertje, is toch leuk om eens zo'n schertsfiguur in de politiek te hebben ? anders is het maar een grote grijze saaie boel![]()
Dus bij deze ;
GEERTJE GEERTJE![]()
Je bent een echte pvv er. Niets te melden. Wel hard roepen. En uit welk dorp kom je?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
M,n stem is genoeg. Ik ben een luie stemster.
Niet happen joh. Stemmen, dat is wat nu telt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo ben je een neo-nazi als je een fan van Geert bent?
Dat ben je volgens mij pas als je geilt op Hitler, NVU cp'86 achtig, zelfs Janmaat vond ik geen nazi, alleen een nationalist o.i.d
Wat had je dan verwacht...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders bleef keurig staande. Hij praat eromheen, schoffeert een paar mensen en zegt dat hij over zijn eigen antwoorden gaat. Diepgang nul.
In twee steden.......lachwekkend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Niet happen joh. Stemmen, dat is wat nu telt.
Voor sommigen is het nooit goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:37 schreef kenosis het volgende:
Hij weet z'n momenten wel te kiezen. Al die aandacht weer. Pure PR
Zolang die door linkse cabaretiers gehouden worden iigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef TLC het volgende:
Geertje zorgt ook voor bergen inspiratie voor de volgende oudejaarsconference, is toch geweldig man![]()
Als je alles dat na kan denken steeds links noemt kom je er ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zolang die door linkse cabaretiers gehouden worden iig
Lachen he, eindelijk weer iets nieuws. Alleen daarom zou je al op hem stemmen. ff journaal kijken, bakkie koffie erbij en genietenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef TLC het volgende:
Geertje zorgt ook voor bergen inspiratie voor de volgende oudejaarsconference, is toch geweldig man![]()
Stemmen is serieus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Lachen he, eindelijk weer iets nieuws. Alleen daarom zou je al op hem stemmen. ff journaal kijken, bakkie koffie erbij en genieten
Sta je echt achter Wilders?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Lachen he, eindelijk weer iets nieuws. Alleen daarom zou je al op hem stemmen. ff journaal kijken, bakkie koffie erbij en genieten
Tot dat je leest op Twitter dat een Marokkaans voetballertje vanaf de zijlijn toegeroepen werd met 'minder, minder...'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef TLC het volgende:
Precies. En die kant op gaan is heel erg fout.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Tot dat je leest op Twitter dat een Marokkaans voetballertje vanaf de zijlijn toegeroepen werd met 'minder, minder...'.
Leuk man.
Tot er morgen weer sisgeluiden naar ze worden gemaaktquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu willen ze ineens vriendjes worden.
[ afbeelding ]
Ja, de linkse hypocrisie; als hetzelfde gezegd zou worden over VSAmerikanen, PVV'ers of "rijken" had er geen haan naar gekraaid en stond Samsom met een VanBaalenvuistje te zwaaien op de Dam.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef Globali het volgende:
[..]
Precies. En die kant op gaan is heel erg fout.
Ja want dat is het enige dat wordt geschreeuwd vanaf de kant bij voetbal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Tot dat je leest op Twitter dat een Marokkaans voetballertje vanaf de zijlijn toegeroepen werd met 'minder, minder...'.
Leuk man.
Enge trekjes zoals: je eigen bejaarden laten verrekken, maar allochtonen betaald laten remigreren met 600 euro netto per maand tot aan hun dood.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:17 schreef Breekfast het volgende:
remigratie stimulen
Dit kan ook hele enge trekjes aannemen.
Dit gaat nu over rechts. Ik heb heel veel commentaar op bepaalde Marokkanen. Maar niet op dit niveau.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de linkse hypocrisie; als hetzelfde gezegd zou worden over VSAmerikanen, PVV'ers of "rijken" had er geen haan naar gekraaid en stond Samsom met een VanBaalenvuistje te zwaaien op de Dam.
Nee, dit gaat over de PVV, niet over "rechts".quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef Globali het volgende:
[..]
Dit gaat nu over rechts. Ik heb heel veel commentaar op bepaalde Marokkanen. Maar niet op dit niveau.
Of ze waren eerst ook voor maar dat durfde ze niet te zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Naar mijn mening heeft Wilders het nu nóg erger gemaakt. Waarom zie ik mensen op facebook dan ineens bijdraaien en zeggen dat ze Wilders nu wel snappen
Ik zit niet op facebook. Zijn er mensen die ineens een andere mening hebben over de PVV (positief) na deze opmerking? Daar geloof ik niets van.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Naar mijn mening heeft Wilders het nu nóg erger gemaakt. Waarom zie ik mensen op facebook dan ineens bijdraaien en zeggen dat ze Wilders nu wel snappen
Een specifiek groepje mensen weg willen hebben valt in ieder geval wel onder discriminatie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef MouzurX het volgende:
Remigratie stimuleren is een eng trekje en de grenzen openzetten voor Oost Europeanen is wat dan? Of moet je persee voor een multiculturele samenleving zijn en iets anders is racisme en Hitler praktijken?
Zoals een Cohen en zo inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Of ze waren eerst ook voor maar dat durfde ze niet te zeggen.
1 ding: retoriek.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Niet na de opmerking, maar na de persconferentie van 18:00.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik zit niet op facebook. Zijn er mensen die ineens een andere mening hebben over de PVV (positief) na deze opmerking? Daar geloof ik niets van.
Domme schapen lullen de media na? 2 dagen terug was het cool om een keer verontwaardigd te doen, alsof je zelf een Marokkanenlover bent (terwijl ze heel geen Marokkanen kennen). "Kijk mij eens sociaal zijn", voor al je Facebookvriendjes...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Ik ben niet links. Maar de PVV gaat echt een stap te ver. ik weet niet eens waarom je li nks erbij zou willen halen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over de PVV, niet over "rechts".
Al snap ik goed dat je die toto pro pars stroman gebruikt.
Links is geen haar beter in het opzetten van mensen tegen elkaar en alleen omdat het over hun stemvee gaat, kan het ze iets boeien.
Huichelachtig ten top.
Zoals Wilders al zei wilt hij niet alleen Marokkanen weg maar in principe alle buitenlanders die uit islamitische landen komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Een specifiek groepje mensen weg willen hebben valt in ieder geval wel onder discriminatie.
Dan kunnen we concluderen dat discrimineren niet perse slecht of fout maar simpelweg strafbaar is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Een specifiek groepje mensen weg willen hebben valt in ieder geval wel onder discriminatie.
Dat is toch ook een specifiek groepje mensen? Onderscheid maken op basis van ras/religie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals Wilders al zei wilt hij niet alleen Marokkanen weg maar in principe alle buitenlanders die uit islamitische landen komen.
Zag het jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef n00b13 het volgende:
Haha. Bij die toespraak. Aan het eind. Liep 'ie weg.
Zeiden die journalisten tegen elkaar: "Nou, je weet het: Het is jouw schuld!" "hahahaha"
Mooi man. Was weer een goeie aflevering van Stand-uppen in de Zendtijd voor Politieke Partijen.
Openlijke uitsluiting van PVV'ers, geen enkel respect voor waarom zij op Wilders zouden stemmen, nazificering, etc.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ben niet links. Maar de PVV gaat echt een stap te ver. ik weet niet eens waarom je li nks erbij zou willen halen.
Ben je autist dat je niet snapt wat hij bedoeld?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh je kent het filmpje niet waar Cohen het heeft over 'onze kutmarokkanen'?
Is -als we het nog breder trekken- alle niet Nederlandse mensen uit het land willen ook discriminatie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is toch ook een specifiek groepje mensen? Onderscheid maken op basis van ras/religie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |