Enge trekjes zoals: je eigen bejaarden laten verrekken, maar allochtonen betaald laten remigreren met 600 euro netto per maand tot aan hun dood.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:17 schreef Breekfast het volgende:
remigratie stimulen
Dit kan ook hele enge trekjes aannemen.
Dit gaat nu over rechts. Ik heb heel veel commentaar op bepaalde Marokkanen. Maar niet op dit niveau.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de linkse hypocrisie; als hetzelfde gezegd zou worden over VSAmerikanen, PVV'ers of "rijken" had er geen haan naar gekraaid en stond Samsom met een VanBaalenvuistje te zwaaien op de Dam.
Nee, dit gaat over de PVV, niet over "rechts".quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:07 schreef Globali het volgende:
[..]
Dit gaat nu over rechts. Ik heb heel veel commentaar op bepaalde Marokkanen. Maar niet op dit niveau.
Of ze waren eerst ook voor maar dat durfde ze niet te zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Naar mijn mening heeft Wilders het nu nóg erger gemaakt. Waarom zie ik mensen op facebook dan ineens bijdraaien en zeggen dat ze Wilders nu wel snappen
Ik zit niet op facebook. Zijn er mensen die ineens een andere mening hebben over de PVV (positief) na deze opmerking? Daar geloof ik niets van.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Naar mijn mening heeft Wilders het nu nóg erger gemaakt. Waarom zie ik mensen op facebook dan ineens bijdraaien en zeggen dat ze Wilders nu wel snappen
Een specifiek groepje mensen weg willen hebben valt in ieder geval wel onder discriminatie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:09 schreef MouzurX het volgende:
Remigratie stimuleren is een eng trekje en de grenzen openzetten voor Oost Europeanen is wat dan? Of moet je persee voor een multiculturele samenleving zijn en iets anders is racisme en Hitler praktijken?
Zoals een Cohen en zo inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Of ze waren eerst ook voor maar dat durfde ze niet te zeggen.
1 ding: retoriek.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Niet na de opmerking, maar na de persconferentie van 18:00.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik zit niet op facebook. Zijn er mensen die ineens een andere mening hebben over de PVV (positief) na deze opmerking? Daar geloof ik niets van.
Domme schapen lullen de media na? 2 dagen terug was het cool om een keer verontwaardigd te doen, alsof je zelf een Marokkanenlover bent (terwijl ze heel geen Marokkanen kennen). "Kijk mij eens sociaal zijn", voor al je Facebookvriendjes...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Peunage het volgende:
Ik ben niet links. Maar de PVV gaat echt een stap te ver. ik weet niet eens waarom je li nks erbij zou willen halen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over de PVV, niet over "rechts".
Al snap ik goed dat je die toto pro pars stroman gebruikt.
Links is geen haar beter in het opzetten van mensen tegen elkaar en alleen omdat het over hun stemvee gaat, kan het ze iets boeien.
Huichelachtig ten top.
Zoals Wilders al zei wilt hij niet alleen Marokkanen weg maar in principe alle buitenlanders die uit islamitische landen komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Een specifiek groepje mensen weg willen hebben valt in ieder geval wel onder discriminatie.
Dan kunnen we concluderen dat discrimineren niet perse slecht of fout maar simpelweg strafbaar is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Een specifiek groepje mensen weg willen hebben valt in ieder geval wel onder discriminatie.
Dat is toch ook een specifiek groepje mensen? Onderscheid maken op basis van ras/religie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoals Wilders al zei wilt hij niet alleen Marokkanen weg maar in principe alle buitenlanders die uit islamitische landen komen.
Zag het jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef n00b13 het volgende:
Haha. Bij die toespraak. Aan het eind. Liep 'ie weg.
Zeiden die journalisten tegen elkaar: "Nou, je weet het: Het is jouw schuld!" "hahahaha"
Mooi man. Was weer een goeie aflevering van Stand-uppen in de Zendtijd voor Politieke Partijen.
Openlijke uitsluiting van PVV'ers, geen enkel respect voor waarom zij op Wilders zouden stemmen, nazificering, etc.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ben niet links. Maar de PVV gaat echt een stap te ver. ik weet niet eens waarom je li nks erbij zou willen halen.
Ben je autist dat je niet snapt wat hij bedoeld?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh je kent het filmpje niet waar Cohen het heeft over 'onze kutmarokkanen'?
Is -als we het nog breder trekken- alle niet Nederlandse mensen uit het land willen ook discriminatie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is toch ook een specifiek groepje mensen? Onderscheid maken op basis van ras/religie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |