Opstelten had het over goede smaak, hij gaf geen juridische kwalificatie van de uitspraken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:20 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee maar al zou het onder persoonlijke titel zij: hij MOET onpartijdig blijven in zijn ambt.
Gelukkig is het niet overdreven lang.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
Vluchtig bijgewerkt lijstje van opgestapte PVV'ers. Ik sluit niet uit dat er nog namen missen.
[..]
Haha, alsof die mensen bestaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat ik niet snap is dat hij gewoon niet de Marokkanse mensen die keihard werken en integreren zijn excuses aanbied. Dan haalt hij de angel uit de ellende....
Narcisten en excuses aanbieden?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat ik niet snap is dat hij gewoon niet de Marokkanse mensen die keihard werken en integreren zijn excuses aanbied. Dan haalt hij de angel uit de ellende....
Zou hij werkelijk zo denken?quote:
Hij denkt op deze manier meer stemmen te halen...bij een populist is dat het enige dat telt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef DUTCHKO het volgende:
Nee joh, daar heeft ie niks tegen, hij wil ze alleen maar stimuleren om vrijwillig op te rotten naar Marokko.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef DUTCHKO het volgende:
Inderdaad, je moet hierboven staan als media. Niet hem meer munitie geven. Jammerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef Ringo het volgende:
Deze geslepen slang kronkelt door en knijpt iedereen die hem wil pakken langzaam de keel dicht. Je hebt een narcistische klootzak van hetzelfde kaliber nodig om hem te verslaan. Ik hoor alleen maar piepende verontwaardiging.
En dat lukt dus nooit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee joh, daar heeft ie niks tegen, hij wil ze alleen maar stimuleren om vrijwillig op te rotten naar Marokko.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |