Hoe harder je tegen ze ageert, des te feller gaan ze achter hun idool staan. Je hebt het hier niet over PVV-kiezers of -aanhangers, je hebt het over Geert-fans.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 03:21 schreef Old_Pal het volgende:
Elke PVV'er of aanhanger van de PVV die de uitspraak van Wilders nog steeds accepteert, verklaar ik hierbij als NSB'er van de ergste soort en moet het land meteen worden uitgezet als ongewenste vreemdeling.
Wie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
PVV jat Alle Ideen die Herman goebel verzonnen had voor de Nazi Partij
Wat jij verklaart is gelukkig totaal niet relevant, en nou weer dimmen anders gaat het zadel er weer op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 03:21 schreef Old_Pal het volgende:
Elke PVV'er of aanhanger van de PVV die de uitspraak van Wilders nog steeds accepteert, verklaar ik hierbij als NSB'er van de ergste soort en moet het land meteen worden uitgezet als ongewenste vreemdeling.
Prima, als PVV'ers maar goed begrijpen dat wij mensen van goede wil niet van fascisten houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat jij verklaart is gelukkig totaal niet relevant, en nou weer dimmen anders gaat het zadel er weer op.
Dit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:28 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Prima, als PVV'ers maar goed begrijpen dat wij mensen van goede wil niet van fascisten houden.
De definitie van "mensen van goede wil" is dat ze niet van Marokkanen houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:28 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Prima, als PVV'ers maar goed begrijpen dat wij mensen van goede wil niet van fascisten houden.
Die Morokkanen zijn toch gewoon Nederlander?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Onder de allochtonen zijn het doorgaans de Marokkanen die de fout in gaan, daardoor zullen zij in het algemeen genoemd worden.
En als Wilders het heeft over Marokkanen, doelt hij standaard op de probleemfiguren. Voor de camera zei hij nog dat het voor de goede Marokkanen ook beter zou zijn als de criminele Marokkanen het land uit zouden worden gezet.
Daar verschillen de meningen dus nogal over.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 07:34 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Die Morokkanen zijn toch gewoon Nederlander?
Dat kun je wel willen, maar dat is een stuk lastiger dan het uitzetten van Marokkanen.quote:Zullen we onder de Nederlandse bevolking een peiling houden of we dan ook PVV-ers met crimineel gedrag uit moeten zetten?:) Is gelijk de helft van de PVV stemmers weg
De anti-fascisten zijn de grootste fascisten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 04:28 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen helemaal niet over. Alleen een aantal die hard Wilders aanbidders heeft die mening.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 07:38 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen dus nogal over.
[..]
Dat kun je wel willen, maar dat is een stuk lastiger dan het uitzetten van Marokkanen.
Achja. Jouw mening is ook maar een mening. Ik vind m'n eigen mening oneindig véél belangrijker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 07:56 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen helemaal niet over. Alleen een aantal die hard Wilders aanbidders heeft die mening.
Het is niet eens een mening maar een feit. Als je een Nederlander bent ben je een Nederlander en niemand, ook geen politieke beweging, heeft het recht onderscheid te maken tussen Nederlanders. Of je nou homo bent, mocro, PVV-er of een hockeyer.
Mensen als tweederangsburgers bestempelen heeft niets te maken met het aanpakken van te hoge criminaliteit onder niet-Europese allochtonen.
Nou ja als jij de fundamenten van onze rechtsstaat, zoals het gelijkheidsbeginsel oftewel eerlijke en gelijke behandeling in de rechtzaal voor iedereen, "maar een mening" vindt dan denk ik dat je sowieso niet op één lijn met het overgrote deel van de Nederlanders zitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:03 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Achja. Jouw mening is ook maar een mening. Ik vind m'n eigen mening oneindig véél belangrijker.
Verder dan dit soort holle linkse retoriek kom je ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:07 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Nou ja als jij de fundamenten van onze rechtsstaan "maar een mening" vindt dan denk ik dat je sowieso niet op één lijn met het overgrote deel van de Nederlanders bent
Het fundament van de westerse beschaving links noemenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Verder dan dit soort holle linkse retoriek kom je ook niet.
Leuke praatjes weer. Zeker op school geleerd?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:13 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Het fundament van de westerse beschaving links noemen![]()
Wat doet dat ertoe?quote:Heb overigens VVD gestemd in 2012 maar goed
Gezien het aantal criminelen in de PVV is dit gerechtvaardigdquote:[b]Op zaterdag 22 maart 2014 08:17 schreef hpeopjes het volgende
Beschaving heeft werkelijk helemaal niets van doen met Marokkanen PVV-ers. Die twee sluiten elkaar op voorhand al uit.
En weer zet je heel de bevolkingsgoep "Marokkanen" weg....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Leuke praatjes weer. Zeker op school geleerd?
Beschaving heeft werkelijk helemaal niets van doen met Marokkanen. Die twee sluiten elkaar op voorhand al uit.
[..]
Wat doet dat ertoe?
Hoe voelt dat nou .... dat jij met je nek wordt aangekeken alsof er iets vies voorbijloopt?quote:
Wat is dit nou voor dom gelul?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 07:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
De anti-fascisten zijn de grootste fascisten.
Met je 'wij'.
Ja, da's wel humor idd. "Geen sharia", maar ondertussen wel allemaal vergeliijkbare maatregelen als die sharia-landen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:30 schreef kossikvassik het volgende:
Het grappige is dat PVV-ers zich zo afzetten tegen zogenaamde "apenlanden" en dan juist datgene wat Nederland beschaafd maakt(gelijke rechtsbehandeling/discriminatie bij wet verboden enz) willen afschaffen.
De vraag is natuurlijk wat je er voor terugkrijgt.quote:
Daar heb je wel een punt. Was dat trouwens een Marokkaan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:57 schreef kawotski het volgende:
Waarom geen 9 topics over die rapper die Wilders wil vermoorden? Volgens mij is er iets heel erg scheef in dit land.
Misschien omdat die gast geen 2 miljoen volgelingen heeft ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:57 schreef kawotski het volgende:
Waarom geen 9 topics over die rapper die Wilders wil vermoorden? Volgens mij is er iets heel erg scheef in dit land.
Ja want 1 of andere gek die Wilders bedreigt is net zo belangrijk als Wilders die veel macht heeft en een hele bevolkingsgroep bedreigt.-_-quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:57 schreef kawotski het volgende:
Of omdat mensen het stiekem wel fijn zouden vinden als Wilders werd vermoord? Er zijn er wel een paar op Fok hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien omdat die gast geen 2 miljoen volgelingen heeft ?
Als we een topic openen over elke bedreiging die richting het hoofd een politicus wordt geslingerd, dan ontstaat er een behoorlijke wildgroei aan topics in NWS.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Of omdat mensen het stiekem wel fijn zouden vinden als Wilders werd vermoord? Er zijn er wel een paar op Fok hoor.
Doodsbedreigingen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als we een topic openen over elke bedreiging die richting het hoofd een politicus wordt geslingerd, dan ontstaat er een behoorlijke wildgroei aan topics in NWS.
Wat is een normale bedreiging dan? ''Ik hak je amandelen er zonder verdoving af, schooier!!!!!''quote:
Yup.quote:
Wilders wordt niet zomaar even bedreigd door een toetsenbordkrijger die even wat kankers eruit moet slingeren met een shaggie in zijn bek. Dat weet jij ook wel. De vraag is of je het erg vindt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als we een topic openen over elke bedreiging die richting het hoofd een politicus wordt geslingerd, dan ontstaat er een behoorlijke wildgroei aan topics in NWS.
Jij wil graag van mij horen dat ik Wilders dood wil hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wilders wordt niet zomaar even bedreigd door een toetsenbordkrijger die even wat kankers eruit moet slingeren met een shaggie in zijn bek. Dat weet jij ook wel. De vraag is of je het erg vindt.
Fair enoughquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wil graag van mij horen dat ik Wilders dood wil hebben.
Helaas, ik ben niet eens met de beste man, maar dat is nog geen reden om hem dood te wensen. Bedreigingen richting Wilders vind ik dan ook fout .
En daarmee eindigt de discussie. Snap je nu hoe weinig zin een topic heeft?
Dit topic is er dan ook niet om jou een extra platform te geven, maar meer om te kijken in hoeverre mensen dit een doodsbedreiging vinden aan de Marokkaanse gemeenschap.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wil graag van mij horen dat ik Wilders dood wil hebben.
Helaas, ik ben niet eens met de beste man, maar dat is nog geen reden om hem dood te wensen. Bedreigingen richting Wilders vind ik dan ook fout .
En daarmee eindigt de discussie. Snap je nu hoe weinig zin een topic heeft?
Dus daarom maar een hele groep discrimineren?:Pquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:26 schreef Loekie1 het volgende:
Erg genoeg zijn doodsbedreigingen door Marokkanen jegens Wilders - en anderen - normaal geworden.
Deze uitspraak van Wilders is bijzonder omdat het nooit wordt gezegd. Wel gedacht overigens.
Overigens ben ik altijd heel verheugd als ik een aardige Marokkanen tref, en die zijn er genoeg.
Ik ben echter niet blind voor de groep waar we allemaal bang voor zijn.
Mwah, we hebben het wel over de NS hier. Dat duurt echt wel langer om te organiseren. Maar ik heb er geen twijfel over, dat een groot deel van de PVV aanhangers juichend op een station zou staan om de eerste trein richting Marseille uit te zwaaien.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit topic is er dan ook niet om jou een extra platform te geven, maar meer om te kijken in hoeverre mensen dit een doodsbedreiging vinden aan de Marokkaanse gemeenschap.
Volgens sommigen gaan de treinen overmorgen weer rijden.
Ik heb er geen twijfel over, dat een groot deel van de Groenlinks / PvdA aanhang zou juichen als Wilders werd vermoord. Net als bij Fortuijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mwah, we hebben het wel over de NS hier. Dat duurt echt wel langer om te organiseren. Maar ik heb er geen twijfel over, dat een groot deel van de PVV aanhangers juichend op een station zou staan om de eerste trein richting Marseille uit te zwaaien.
Het was dan ook een reactie op de suggestie van een user om een topic te openen over die rapper die Wilders heeft bedreigd, flapdrol.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit topic is er dan ook niet om jou een extra platform te geven, maar meer om te kijken in hoeverre mensen dit een doodsbedreiging vinden aan de Marokkaanse gemeenschap.
Volgens sommigen gaan de treinen overmorgen weer rijden.
Kul. Ten eerste is er geen mens geweest, van welke signatuur dan ook, die heeft staan juichen bij de moord op Fortuyn (je weet potdomme niet eens hoe je het schrijft, zo betrokken ben je) en ten tweede is er geen enkele Groenlinkser of PvdA aanhanger op te voeren die ooit heeft geroepen dat Wilders dood moet. Dus leuke onderbuiken stemmingmakerij, maar verder totale poppycock.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb er geen twijfel over, dat een groot deel van de Groenlinks / PvdA aanhang zou juichen als Wilders werd vermoord. Net als bij Fortuijn.
En slaan hun eigen omaatjes over, maar Nederlandse beroven ze laf. En begin maar eens een relatie met een Marokkaanse als man. Dan zie je die verdraagzaamheid goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:41 schreef Loekie1 het volgende:
Als het om discrimineren gaat, kun je zoals Wilders zegt beter de Koran verbieden want daarin wordt iedereen die geen moslim is gediscrimineerd. En dat uit zich in daden van criminele Marokkanen die moslims om die reden overslaan. Die club uit Culemborg sloeg huizen van moslims over bij hun inbraken. Discriminatie tot en met!
'Volkert, waar ben je als je land je nodig heeft?'quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb er geen twijfel over, dat een groot deel van de Groenlinks / PvdA aanhang zou juichen als Wilders werd vermoord. Net als bij Fortuijn.
Daar was al een topic over, tunnelverkenner.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was dan ook een reactie op de suggestie van een user om een topic te openen over die rapper die Wilders heeft bedreigd, flapdrol.
Ik haal altijd ij en y door elkaar met achternamen en was te lui om te googelen want ben op m'n mobiel. Niks onderbuik, Fortuyn is destijds gedemoniseerd door links en heeft zich tegenover een heel leger aan buitenlandse media moeten verdedigen. Overigens waren er genoeg allochtonen die blij waren met zijn dood, bleek uit een interview. Ook dat zijn PvdA stemmers.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kul. Ten eerste is er geen mens geweest, van welke signatuur dan ook, die heeft staan juichen bij de moord op Fortuyn (je weet potdomme niet eens hoe je het schrijft, zo betrokken ben je) en ten tweede is er geen enkele Groenlinkser of PvdA aanhanger op te voeren die ooit heeft geroepen dat Wilders dood moet. Dus leuke onderbuiken stemmingmakerij, maar verder totale poppycock.
Vertel dat de user die in zak en as zat omdat er geen topic zou zijn, rugridder.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar was al een topic over, tunnelverkenner.
[url]http://forum.fok.nl/topic/2086941[/ur]
Fortuyn is een linksliberaal vergeleken met Wilders.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik haal altijd ij en y door elkaar met achternamen en was te lui om te googelen want ben op m'n mobiel. Niks onderbuik, Fortuyn is destijds gedemoniseerd door links en heeft zich tegenover een heel leger aan buitenlandse media moeten verdedigen. Overigens waren er genoeg allochtonen die blij waren met zijn dood, bleek uit een interview. Ook dat zijn PvdA stemmers.
Nee, daar hoop je op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kul. Ten eerste is er geen mens geweest, van welke signatuur dan ook, die heeft staan juichen bij de moord op Fortuyn (je weet potdomme niet eens hoe je het schrijft, zo betrokken ben je) en ten tweede is er geen enkele Groenlinkser of PvdA aanhanger op te voeren die ooit heeft geroepen dat Wilders dood moet. Dus leuke onderbuiken stemmingmakerij, maar verder totale poppycock.
Kan je nagaan hoe erg de moord en karaktermoord op hem was. Walgelijk. En kan je nagaan hoeveel mensen er blij zouden zijn als Wilders dood gaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:50 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Fortuyn is een linksliberaal vergeleken met Wilders.
Fortuyn heeft nooit iets gezegd wat ook maar in de buurt komt van Wilders' uitspraken
Wat een mongooltjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:52 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Enig signatuur is niet echt sprake van.
Maar ze waren er wel.
Ja die mensen die m dood willen zijn radicale idioten, maar ik heb na alle shit die Wilders heeft geflikt niet echt medelijden met m.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe erg de moord en karaktermoord op hem was. Walgelijk. En kan je nagaan hoeveel mensen er blij zouden zijn als Wilders dood gaat.
Ze zijn er altijd. Toen Thatcher onlangs stierf vierden sommige Britten feest.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:52 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Enig signatuur is niet echt sprake van.
Maar ze waren er wel.
En zelfs als dat gebeurt, zullen het er hooguit een paar zijn. Ik gok, minder dan het aantal 'minder, minder' scandeerders van afgelopen woensdag. Het verschil is natuurlijk dat je er bij een one-issue partij als de NSB PVV vanuit kunt gaan dat álle aanhangers de stanunten van Wilders steunen en dus állemaal voor het eruitgooien van Marokkanen zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, daar hoop je op.
Dat is iets anders.
Kun je ook nagaan hoe een enorme hekel sommige mensen hebben aan een deel van de Marokkanen die veel meer shit hebben gepleegd dan Wilders ooit zal plegen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:56 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja die mensen die m dood willen zijn radicale idioten, maar ik heb na alle shit die Wilders heeft geflikt niet echt medelijden met m.
Polenmeldpunt, even 40 miljoen mensen wegzetten als criminelen. Nu weer dit met Marokkanen. Walgelijk.
POLEN-meldpunt zegt genoeg, geen Criminaliteit meldpunt... nee het is heel duidelijk een POLENmeldpunt oftewel wordt er weer wen hele natie weggezet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:03 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Kun je ook nagaan hoe een enorme hekel sommige mensen hebben aan een deel van de Marokkanen die veel meer shit hebben gepleegd dan Wilders ooit zal plegen.
Zo werkt het bij de mens.
Het Polenmeldpunt zette naar mijn mening niet alle Polen weg als criminelen.
Het was het resultaat , een uitkomst van reële overlast die werd / wordt onderschat.
De plannen van de PvdA al gelezen daarover?
Die zijn er idd altijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze zijn er altijd. Toen Thatcher onlangs stierf vierden sommige Britten feest.
Ook niet bepaald chique.
Dat is geen discriminatie, dat is kille calculatie om te voorkomen dat je pa je in elkaar rost als hij erachter komt dat je bij een van zijn vrienden hebt ingebroken. Heeft de Islam niks mee te makenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:41 schreef Loekie1 het volgende:
Als het om discrimineren gaat, kun je zoals Wilders zegt beter de Koran verbieden want daarin wordt iedereen die geen moslim is gediscrimineerd. En dat uit zich in daden van criminele Marokkanen die moslims om die reden overslaan Die club uit Culemborg sloeg huizen van moslims over bij hun inbraken - dat stond in de krant, een van de weinige keren dat dit genoemd werd.. Discriminatie tot en met!
Idd. We kunnen denk ik gerust vast stellen dat idioten overal te vinden zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die zijn er idd altijd.
Als er een Marokkaan wordt vermoord, dan zullen er ongetwijfeld PVV-aanhangers zijn die het fantastisch vinden.
Polen geven overlast , de naam Polenmeldpunt ligt dan erg voor de hand lijkt mij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:07 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
POLEN-meldpunt zegt genoeg, geen Criminaliteit meldpunt... nee het is heel duidelijk een POLENmeldpunt oftewel wordt er weer wen hele natie weggezet.
Dus omdat er veel criminele marokkanen zijn moeten we niet die criminelen hard aanpakken maar een hele groep Nederlanders gaan deporteren omdat ze van andere afkomst zijn?:O
En ik stem niet links en het maakt me niet uit wat de PVDA wil.
Dus wat is je punt? Sommige Marokkanen vertonen dit soort slecht gedrag en wij moeten dit soort slecht gedrag dan ook gaan vertonen? Is discrimineren nou goed of slecht?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En slaan hun eigen omaatjes over, maar Nederlandse beroven ze laf. En begin maar eens een relatie met een Marokkaanse als man. Dan zie je die verdraagzaamheid goed.
Geen idee. Die vraag kun jij waarschijnlijk beter beantwoorden dan ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:21 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou .... dat jij met je nek wordt aangekeken alsof er iets vies voorbijloopt?
Waarom moeten niet-Marokkaanse criminelen beloond worden in verhouding met criminele Marokkanen? Waarom hoeven niet-Marokkanen alleen maar celstraf terwijl Marokkanen direct verbannen worden?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:14 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Polen geven overlast , de naam Polenmeldpunt ligt dan erg voor de hand lijkt mij.
Volgens mij gaat / ging het steeds over het uitzetten van criminele Marokkanen , heb ik geen moeite mee. Jij wel?
Ook niet als je zelf Marokkaanse vrienden hebt?quote:Minder buitenlanders / Marokkanen in dit land heb ik ook geen moeite mee.
Gast, hoe zou jij het vinden als jij naar een ander land gaat om te werken en een betrekkelijk grote politieke partij aldaar start een Nederlandermeldpunt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:03 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Kun je ook nagaan hoe een enorme hekel sommige mensen hebben aan een deel van de Marokkanen die veel meer shit hebben gepleegd dan Wilders ooit zal plegen.
Zo werkt het bij de mens.
Het Polenmeldpunt zette naar mijn mening niet alle Polen weg als criminelen.
Het was het resultaat , een uitkomst van reële overlast die werd / wordt onderschat.
De plannen van de PvdA al gelezen daarover?
Die mensen zijn gewoon Nederlanders. En in een normale rechsstaat mag je mensen niet discrimineren en op basis van afkonst/geloof deporteren...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:14 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Polen geven overlast , de naam Polenmeldpunt ligt dan erg voor de hand lijkt mij.
Volgens mij gaat / ging het steeds over het uitzetten van criminele Marokkanen , heb ik geen moeite mee. Jij wel?
Minder buitenlanders / Marokkanen in dit land heb ik ook geen moeite mee.
Ik zie weinig voordeel. Zeker in deze onzekere tijden en met de gespannen en moeilijke situatie zoals die nu is.
Harde aanpak van criminelen is in mijn optiek prima.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:19 schreef Rurik het volgende:
[..]
Waarom moeten niet-Marokkaanse criminelen beloond worden in verhouding met criminele Marokkanen? Waarom hoeven niet-Marokkanen alleen maar celstraf terwijl Marokkanen direct verbannen worden?
[..]
Ook niet als je zelf Marokkaanse vrienden hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |