abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138032031
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe erg de moord en karaktermoord op hem was. Walgelijk. En kan je nagaan hoeveel mensen er blij zouden zijn als Wilders dood gaat.
Ja die mensen die m dood willen zijn radicale idioten, maar ik heb na alle shit die Wilders heeft geflikt niet echt medelijden met m.

Polenmeldpunt, even 40 miljoen mensen wegzetten als criminelen. Nu weer dit met Marokkanen. Walgelijk.
pi_138032035
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:52 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Enig signatuur is niet echt sprake van.

Maar ze waren er wel.
Ze zijn er altijd. Toen Thatcher onlangs stierf vierden sommige Britten feest.

Ook niet bepaald chique.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 22 maart 2014 @ 09:57:13 #213
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_138032045
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, daar hoop je op.

Dat is iets anders.
En zelfs als dat gebeurt, zullen het er hooguit een paar zijn. Ik gok, minder dan het aantal 'minder, minder' scandeerders van afgelopen woensdag. Het verschil is natuurlijk dat je er bij een one-issue partij als de NSB PVV vanuit kunt gaan dat álle aanhangers de stanunten van Wilders steunen en dus állemaal voor het eruitgooien van Marokkanen zijn.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_138032152
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:56 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ja die mensen die m dood willen zijn radicale idioten, maar ik heb na alle shit die Wilders heeft geflikt niet echt medelijden met m.

Polenmeldpunt, even 40 miljoen mensen wegzetten als criminelen. Nu weer dit met Marokkanen. Walgelijk.
Kun je ook nagaan hoe een enorme hekel sommige mensen hebben aan een deel van de Marokkanen die veel meer shit hebben gepleegd dan Wilders ooit zal plegen.

Zo werkt het bij de mens.

Het Polenmeldpunt zette naar mijn mening niet alle Polen weg als criminelen.

Het was het resultaat , een uitkomst van reële overlast die werd / wordt onderschat.

De plannen van de PvdA al gelezen daarover?
pi_138032229
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:03 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Kun je ook nagaan hoe een enorme hekel sommige mensen hebben aan een deel van de Marokkanen die veel meer shit hebben gepleegd dan Wilders ooit zal plegen.

Het was het resultaat , een uitkomst van reële overlast die werd / wordt onderschat.

POLEN-meldpunt zegt genoeg, geen Criminaliteit meldpunt... nee het is heel duidelijk een POLENmeldpunt oftewel wordt er weer wen hele natie weggezet.

Dus omdat er veel criminele marokkanen zijn moeten we niet die criminelen hard aanpakken maar een hele groep Nederlanders gaan deporteren omdat ze van andere afkomst zijn?:O

En ik stem niet links en het maakt me niet uit wat de PVDA wil.
pi_138032245
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook niet bepaald chique.
Die zijn er idd altijd.
Als er een Marokkaan wordt vermoord, dan zullen er ongetwijfeld PVV-aanhangers zijn die het fantastisch vinden.
pi_138032252
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:41 schreef Loekie1 het volgende:
Als het om discrimineren gaat, kun je zoals Wilders zegt beter de Koran verbieden want daarin wordt iedereen die geen moslim is gediscrimineerd. En dat uit zich in daden van criminele Marokkanen die moslims om die reden overslaan Die club uit Culemborg sloeg huizen van moslims over bij hun inbraken - dat stond in de krant, een van de weinige keren dat dit genoemd werd.. Discriminatie tot en met!
Dat is geen discriminatie, dat is kille calculatie om te voorkomen dat je pa je in elkaar rost als hij erachter komt dat je bij een van zijn vrienden hebt ingebroken. Heeft de Islam niks mee te maken :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 10:10:17 #218
37295 Luigi
mario pls
pi_138032280
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Die zijn er idd altijd.
Als er een Marokkaan wordt vermoord, dan zullen er ongetwijfeld PVV-aanhangers zijn die het fantastisch vinden.
Idd. We kunnen denk ik gerust vast stellen dat idioten overal te vinden zijn.
pi_138032339
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:07 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

POLEN-meldpunt zegt genoeg, geen Criminaliteit meldpunt... nee het is heel duidelijk een POLENmeldpunt oftewel wordt er weer wen hele natie weggezet.

Dus omdat er veel criminele marokkanen zijn moeten we niet die criminelen hard aanpakken maar een hele groep Nederlanders gaan deporteren omdat ze van andere afkomst zijn?:O

En ik stem niet links en het maakt me niet uit wat de PVDA wil.
Polen geven overlast , de naam Polenmeldpunt ligt dan erg voor de hand lijkt mij.

Volgens mij gaat / ging het steeds over het uitzetten van criminele Marokkanen , heb ik geen moeite mee. Jij wel?

Minder buitenlanders / Marokkanen in dit land heb ik ook geen moeite mee.

Ik zie weinig voordeel. Zeker in deze onzekere tijden en met de gespannen en moeilijke situatie zoals die nu is.

De PvdA onderkent inmiddels de grote overlast van Polen / Oostblokkers en heeft plannen voor spreiding en aanpakken aantallen in wijken / steden.

Vandaar dat ik dat even aanhaalde.
pi_138032367
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]

En slaan hun eigen omaatjes over, maar Nederlandse beroven ze laf. En begin maar eens een relatie met een Marokkaanse als man. Dan zie je die verdraagzaamheid goed.
Dus wat is je punt? Sommige Marokkanen vertonen dit soort slecht gedrag en wij moeten dit soort slecht gedrag dan ook gaan vertonen? Is discrimineren nou goed of slecht?
pi_138032373
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 08:21 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Hoe voelt dat nou .... dat jij met je nek wordt aangekeken alsof er iets vies voorbijloopt?
Geen idee. Die vraag kun jij waarschijnlijk beter beantwoorden dan ik.
pi_138032431
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:14 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Polen geven overlast , de naam Polenmeldpunt ligt dan erg voor de hand lijkt mij.

Volgens mij gaat / ging het steeds over het uitzetten van criminele Marokkanen , heb ik geen moeite mee. Jij wel?
Waarom moeten niet-Marokkaanse criminelen beloond worden in verhouding met criminele Marokkanen? Waarom hoeven niet-Marokkanen alleen maar celstraf terwijl Marokkanen direct verbannen worden?

quote:
Ook niet als je zelf Marokkaanse vrienden hebt?
pi_138032434
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:03 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Gast, hoe zou jij het vinden als jij naar een ander land gaat om te werken en een betrekkelijk grote politieke partij aldaar start een Nederlandermeldpunt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138032474
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:14 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik zie weinig voordeel. Zeker in deze onzekere tijden en met de gespannen en moeilijke situatie zoals die nu is.

Die mensen zijn gewoon Nederlanders. En in een normale rechsstaat mag je mensen niet discrimineren en op basis van afkonst/geloof deporteren...

Veruit de meeste Polen komen hier hard werken en zijn gewoon normale mensen. Dat jij het normaal vindt een hele natie te beledigen en als criminelen weg te zetten zegt iets over jou ;)

En dan de vraag? Waarom geen criminele PVV stemmers uitzetten?
pi_138032530
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:19 schreef Rurik het volgende:

[..]

Waarom moeten niet-Marokkaanse criminelen beloond worden in verhouding met criminele Marokkanen? Waarom hoeven niet-Marokkanen alleen maar celstraf terwijl Marokkanen direct verbannen worden?

[..]

Ook niet als je zelf Marokkaanse vrienden hebt?
Harde aanpak van criminelen is in mijn optiek prima.

En ja , daar horen ook Marokkanen bij.

En is er een mogelijkheid om die uit te zetten : prima.

Ik ken Marokkanen , zeker , waarom zou ik daarom ook niet tegen nog meer Marokkanen kunnen zijn?

Ik heb ook een Slowaakse , een Duitse en een Amerikaanse vriend , moeten er per se ook meer daarvan hierheen komen?
pi_138032569
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gast, hoe zou jij het vinden als jij naar een ander land gaat om te werken en een betrekkelijk grote politieke partij aldaar start een Nederlandermeldpunt?
Als Nederlanders daar (veel) overlast geven zou ik dat niet leuk vinden , maar wel begrijpen.
pi_138032593
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:21 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Die mensen zijn gewoon Nederlanders. En in een normale rechsstaat mag je mensen niet discrimineren en op basis van afkonst/geloof deporteren...

Veruit de meeste Polen komen hier hard werken en zijn gewoon normale mensen. Dat jij het normaal vindt een hele natie te beledigen en als criminelen weg te zetten zegt iets over jou ;)

En dan de vraag? Waarom geen criminele PVV stemmers uitzetten?
Zeg ik ergens dat het geen normale mensen zijn?

Beledig ik ze?

Zet ik ze als crimineel weg?
pi_138032594
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:24 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Harde aanpak van criminelen is in mijn optiek prima.

En ja , daar horen ook Marokkanen bij.

En is er een mogelijkheid om die uit te zetten : prima.
Is dat niet oneerlijk? Als er een mogelijkheid is om iemand een land uit te zetten dan heb je pech gehad, als er geen mogelijkheid is dan heb je geluk. Waarom niet mensen gelijk behandelen?

quote:
Ik ken Marokkanen , zeker , waarom zou ik daarom ook niet tegen nog meer Marokkanen kunnen zijn?

Ik heb ook een Slowaakse , een Duitse en een Amerikaanse vriend , moeten er per se ook meer daarvan hierheen komen?
Wie heeft het over "meer Marokkanen"?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 10:28:27 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_138032608
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:14 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Tofik Dibi?
:D
Laffe huichelaar
pi_138032632
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:27 schreef Rurik het volgende:

[..]

Is dat niet oneerlijk? Als er een mogelijkheid is om iemand een land uit te zetten dan heb je pech gehad, als er geen mogelijkheid is dan heb je geluk. Waarom niet mensen gelijk behandelen?

[..]

Wie heeft het over "meer Marokkanen"?
Gelijk behandelen , natuurlijk , maar maak het je het al te bont en er is een mogelijkheid om je uit te zetten : prima.

Ik heb het over minder , dus daarom niet meer.

Andere zienswijze.
pi_138032646
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:27 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Zeg ik ergens dat het geen normale mensen zijn?

Beledig ik ze?

Zet ik ze als crimineel weg?
Ja.

Mensen die niets misdaan hebben moeten volgens jou nadelig behandeld worden omdat mensen die toevallig uit hetzelfde land komen wel wat misdaan hebben.
pi_138032652
Ik moet nu echt de deur uit.

Sorry , zo midden in deze discussie.
pi_138032680
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:30 schreef Rurik het volgende:

[..]

Ja.

Mensen die niets misdaan hebben moeten volgens jou nadelig behandeld worden omdat mensen die toevallig uit hetzelfde land komen wel wat misdaan hebben.
We begrijpen elkaar niet , sorry ik heb nu geen tijd meer , kom er wellicht nog op terug.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 10:32:19 #234
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138032686
Gewoon wat doen een de oververtegenwoordiging van Marokkanen in de criminaliteitsstatistieken en niet de koppen in het zand steken.
Als je de verontwaardiging in de media nu hoort en leest dan is het alsof Marokkanen normaal gesproken etiquettemannetjes zijn die deuren openhouden en je laptop even voor je vasthouden als je je handen vol hebt :)
Zelfde geldt voor die kneuzen die nu uit de PVV stappen: waarom aandacht geven aan dat kutvolk en doen alsof het bekeerde helden zijn; 't is niet alsof Wilders vóór afgelopen week altijd gezellig in de moskee thee ging drinken met zn Marokkaanse maatjes?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138032690
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:30 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Gelijk behandelen , natuurlijk , maar maak het je het al te bont en er is een mogelijkheid om je uit te zetten : prima.
"Gelijk behandelen, natuurlijk, maar maak je het al te bont en er is een mogelijkheid om je niet gelijk te behandelen: prima "

quote:
Ik heb het over minder , dus daarom niet meer.

Andere zienswijze.
Waarom niet: gewoon hetzelfde aantal en afblijven van de rechten van mensen die hier gewoon wonen.
pi_138032719
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:32 schreef matthijst het volgende:
Gewoon wat doen een de oververtegenwoordiging van Marokkanen in de criminaliteitsstatistieken en niet de koppen in het zand steken.
Als je de verontwaardiging in de media nu hoort en leest dan is het alsof Marokkanen normaal gesproken etiquettemannetjes zijn die deuren openhouden en je laptop even voor je vasthouden als je je handen vol hebt :)
Oh ja? Welke media?
pi_138032722
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mwah, we hebben het wel over de NS hier. Dat duurt echt wel langer om te organiseren. Maar ik heb er geen twijfel over, dat een groot deel van de PVV aanhangers juichend op een station zou staan om de eerste trein richting Marseille uit te zwaaien.
Het succes van de PVV lag juist in het feit dat hun beledigingen en maatregelen toepasbaar zijn op de GEHELE bevolkingsgroep. Dus eens. Alleen gebruikten ze de Islam om dat nog te verhullen, als in zonder Islam mogen moslims heus wel blijven.

Het is nu te expliciet geworden en kan die politiek-correcte smoes die PVVers gebruikten om hun mening te rechtvaardigen niet meer van stal gehaald worden.
pi_138032773
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 09:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook niet bepaald chique.
Toen olof Palme vermoord werd was één van z'n zoons op schoolreis, naar het schijnt hielden enkele klasgenoten toen ook een feestje.
In hoeverre dat verhaal op waarheid berust weet ik niet, ik hoorde het toen van mensen van de Navo-kring (een vzw in Leuven)
pi_138032787
Dit land zou zó véél béter, fijner, aangenamer, rijker zijn, zónder Marokkanen!
  zaterdag 22 maart 2014 @ 10:39:19 #240
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138032819
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:33 schreef Rurik het volgende:

[..]

Oh ja? Welke media?
Huh? Welke media? Alle media? Die verontwaardiging over Wilders' opmerkingen heb ik het over. Of heb jij een zender gezien waar ze zeiden: "ach, beetje overdreven van 'm, maar laten we vooral de statistieken niet uit het oog verliezen"?
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')