1: Hoofddoekjes belasting kan perfect.. het was alleen inderdaad een standpunt om van te janken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoofddoekjes belasting, om maar even een voorbeeld te noemen. Ik kan nu niet zo snel kijken (zit mobiel) maar ik weet vrijwel zeker dat Dhr Wilders fanatiek anti cannabis is/was.
Nou, het toont aan dat er in ons parlement mensen gekocht en ingezet worden tbv de uitvoering van een buitenlandse agenda die niet het beste met ons land voorheeft, namelijk een veilige stabiele samenleving voor alle inwoners. Dat lijkt me niet iets om onder het tapijt te vegen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat maakt het allemaal uit? Al krijgt hij miljoenen van Israël.
Het gaat om zijn standpunten en wat hij kan realiseren in Nederland.
Jij denkt dat het allemaal een complot is ofzo?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef Chazr het volgende:
[..]
Nou, het toont aan dat er in ons parlement mensen gekocht en ingezet worden tbv de uitvoering van een buitenlandse agenda die niet het beste met ons land voorheeft, namelijk een veilige stabiele samenleving voor alle inwoners. Dat lijkt me niet iets om onder het tapijt te vegen.
Wilders weet heel veel stemmen te trekken. In plaats van daarnaar te kijken, en de problemen waar hij op wijst op te pakken, horen we nu alleen maar weer meer geblaat uit de media en de politiek. Het is makkelijker een vergelijking te trekken met Hitler of Goebbels dan de problemen op te pakken.
Kan (en wil?) Wilders echt iets realiseren in NL of wil hij alleen polariseren? Met zijn uitspraken van gisteren heeft hij wat mij betreft in ieder geval de schijn tegen, hij maakt zichzelf alleen maar onmogelijk als coalitiepartner.
RACISMEquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef Charismatisch het volgende:
Een Turk op FB:
ik mag geen aangifte doen van politie rotterdam omdat ik GEEN marrokaan ben! wat voor een onzin is dit??? iemand soortgelijke reactie gehad?
https://www.facebook.com/(...)ers/1414944152097698
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
IK WIL NIET DAT ME KINDEREN OPGROEIEN IN EEN LAND WAAR OP ELKE STRAATHOEK EEN MAROKKAANSE DEALER STAAT, 9 VAN DE 10 MENSEN JUNKIE ZIJN EN HARDWERKENDE NEDERLANDERS ZICH DE SCHOMPES BETALEN AAN VANALLES TERWIJL UITKERINGTREKKENDE BUITENLANDERS 3 MERCEDESSEN VOOR HUN VILLA HEBBEN STAAN, VERDOMME
Mag dat wel van Allah, neuken met condoom?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:49 schreef JackHerrer het volgende:
Geertje pleit gewoon voor betere seksuele voorlichting, het is hem opgevallen dat het geboortecijfer onder allochtonen veel hoger is en wil dit door betere voorlichting aanpakken. Morgen zal hij persoonlijk condooms gaan uitdelen in de Schilderswijk.
quote:
De gejankmuil van de policor spat er vanaf. Om te kotsen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:19 schreef sonnyspek het volgende:
Leuke discussietafel hoor.twitter:pauwenwitteman twitterde op donderdag 20-03-2014 om 19:10:57Vanavond: Eberhard van der Laan, @FouadSidali, @YousefGnaoui, @TofikDibi, @AichaMarghadi & @AissaZanzen over de uitspraken van Geert Wilders reageer retweet
Ach, we krijgen iig geen Wolfsen praktijken van een gemeente die een kansloze zigeunert familie voor honderdduizenden euro's ondersteunt enzovoortquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:55 schreef Globali het volgende:
Wilders overspeelt zijn hand. En nu moet hij in twee gemeenten waar gaan maken wat hij roept. En dat gaat niet lukken. Laten we er blij mee zijn. Dan ziet de achterban van de PVV ook eens dat niet alles kan.
Het is een schandalige retoriek. Het zo mensen oproepen iets zo te zeggen over een bevolkingsgroep. Mensen die meestal gewoon nederlands zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ach, we krijgen iig geen Wolfsen praktijken van een gemeente die een kansloze zigeunert familie voor honderdduizenden euro's ondersteunt enzovoort
Of die homo's laat wegjagen door intolerante lichtgetinte berberapen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ach, we krijgen iig geen Wolfsen praktijken van een gemeente die een kansloze zigeunert familie voor honderdduizenden euro's ondersteunt enzovoort
Of zo een gehele groep wegzetten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of die homo's laat wegjagen door intolerante lichtgetinte berberapen.
Direct je eigen veronderstelling erin gooienquote:
Dat deed hij. Hij deed niet aan enige nuance toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Direct je eigen veronderstelling erin gooien
Hij heeft volkomen gelijk. Men kan te ver kan. Dat deed Wilders hier. Dit zou strafbaar moeten zijn in elk geval.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:53 schreef Richestorags het volgende:
Wat een faalhaas die Turk die aangifte wilde doen
Het zou belachelijk zijn als dit strafbaar is. Wilders heeft niet gezegd dat hij helemaal geen Marokkanen meer wil, hij heeft gevraagd of mensen er meer of minder willen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Hij heeft volkomen gelijk. Men kan te ver kan. Dat deed Wilders hier. Dit zou strafbaar moeten zijn in elk geval.
Wie? Wilders of Wolfsen? Die deed ook niet aan enige nuance. Die haatte homo's in utrecht, allemaal volgens mij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat deed hij. Hij deed niet aan enige nuance toch?
Dat is gewoon het negatief wegzetten van een hele groep Nederlanders. Want dat zijn het meestal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het zou belachelijk zijn als dit strafbaar is. Wilders heeft niet gezegd dat hij geen Marokkanen meer wil, hij heeft gevraagd of mensen er meer of minder willen.
Als we dit strafbaar maken, dan kan je een hele hoop mensen gaan bestraffen. Om te beginnen op dit forum, of de frontpage.
Ik weet niet waar je het over hebt. Homo's Utrecht?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie? Wilders of Wolfsen? Die deed ook niet aan enige nuance. Die haatte homo's in utrecht, allemaal volgens mij.
Waarom zou je de moeite doen om aangifte te doen? Waarschijnlijk voelde hij zich ook aangesproken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Hij heeft volkomen gelijk. Men kan te ver kan. Dat deed Wilders hier. Dit zou strafbaar moeten zijn in elk geval.
Een paar rifaapjes pestten een homostel weg uit Leidsche Rijn. Wolfsen liet ze in de kou staan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Homo's Utrecht?
Je moet de moeite doen omdat het te ver gaat. Dat is ook de vrijheid die mensen hebben. Het is een groep mensen waar het vaak niet goed mee gaat. Daar kan je zeker iets over zeggen. Niet het de hele groep afserveren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom zou je de moeite doen om aangifte te doen? Waarschijnlijk voelde hij zich ook aangesproken.
Dat snap ik. De uitspraak ging ook te ver. Ik vind het alleen overdreven om er aangifte voor te doen. Het stopt Wilders echt niet hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef Globali het volgende:
[..]
Je moet de moeite doen omdat het te ver gaat. Dat is ook de vrijheid die mensen hebben. Het is een groep mensen waar het vaak niet goed mee gaat. Daar kan je zeker iets over zeggen. Niet het de hele groep afserveren.
"een paar" Je moet tuig aanpakken en niet zo raar ratelen als Wilders doet over een groep. Daarnaast zegt hij veel maar kan het niet waarmaken. Hoe ga je als twee kleine gemeentelijke partijtjes de wet veranderen? Mensen uitzetten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een paar rifaapjes pestten een homostel weg uit Leidsche Rijn. Wolfsen liet ze in de kou staan.
Luister ik zeg ook nergens dat hij het waar gaat maken. Dat gaat die niet. Ik betwijfel alleen of het erger kan dan de PvdAquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:20 schreef Globali het volgende:
[..]
"een paar" Je moet tuig aanpakken en niet zo raar ratelen als Wilders doet over een groep. Daarnaast zegt hij veel maat kan het niet waarmaken. Hoe ga je als twee kleine gemeentelijke partijtjes dewet veranderen? Mensen uitzetten?
Hoe?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:31 schreef theunderdog het volgende:
Hoofddoekjes belasting kan perfect
Mensen die een hoofddoekje dragen extra belasting laten betalen, en politie moet dat dan gaan testen.quote:
De PVDA heeft nu eindelijk lik op stuk gekregen. In elk geval in Amsterdam. Eindelijk. De PVV speelt daar geen enkele rol. Zoals nergens eigenlijk. Anders deed men wel serieus mee op dit niveau. Na zoveel jaar verwacht je meer. Men kan het niet. Zijn oproep is zeer fout. En ik ben erg voor vrijheid van meningsuiting. Dit is volgens mij echt strafbaar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Luister ik zeg ook nergens dat hij het waar gaat maken. Dat gaat die niet. Ik betwijfel alleen of het erger kan dan de PvdA
Lees even de post die ik quote en zoek dan op Wolfsen en homos.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Homo's Utrecht?
Over een homo stel dat problemen kreeg? En dan? Had de PVV er iets aan gedaan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lees even de post die ik quote en zoek dan op Wolfsen en homos.
Bang voor een proces denk ik. Oproep tot geweld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:44 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is ie een beetje geschrokken.twitter:thijsromer twitterde op donderdag 20-03-2014 om 18:12:46Mijn tweet was uiteraard cynisch bedoeld. Volgende keer zal ik er een # bij plaatsen, zodat verkeerd interpreteren niet mogelijk is. Peace reageer retweet
Het was een oerdomme tweet.. Dat is ook de pest van Twitter.. domme mensen die een podium krijgen om domme dingen te roepen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:28 schreef Chazr het volgende:
[..]
Bang voor een proces denk ik. Oproep tot geweld.
Wat was zijn tweet dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:28 schreef Chazr het volgende:
[..]
Bang voor een proces denk ik. Oproep tot geweld.
Als binnen een groepquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:20 schreef Globali het volgende:
[..]
"een paar" Je moet tuig aanpakken en niet zo raar ratelen als Wilders doet over een groep. Daarnaast zegt hij veel maar kan het niet waarmaken. Hoe ga je als twee kleine gemeentelijke partijtjes de wet veranderen? Mensen uitzetten?
De PVV helpt dat stel door in Europa de samenwerking te zoeken met notoire homohaters. Dat zal ze leren, de smeerlappen die dat stel lastigvallen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:28 schreef Globali het volgende:
[..]
Over een homo stel dat problemen kreeg? En dan? Had de PVV er iets aan gedaan?
Dat is niet te controleren johquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mensen die een hoofddoekje dragen extra belasting laten betalen, en politie moet dat dan gaan testen.
Politiestaat.
Ik denk dat iedereen daar meer aan had gedaan in de positie van wolfsen. Veel lager kon het niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:28 schreef Globali het volgende:
[..]
Over een homo stel dat problemen kreeg? En dan? Had de PVV er iets aan gedaan?
Wie kijkt er precies weg dan? Zelfs Samsom erkent dat er problemen zijn met Marokkaanse jongeren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als binnen een groep
-2/3 voor hun 24 in aanraking is geweest met de politie
-een geweldsmonopolie lijkt te hebben
-continu zorgen voor de meeste overvallen
-onnoemelijk intolerant zijn tegen homo's, NL'se vrouwen en ook niet aanhangers van hun geloof
En de gevestigde politiek blijft wegkijken, dan gaat er een sentiment leven en krijg je een partij als de pvv. Als die partij dan in de landelijke politiek door de andere partijen weggezet wordt, polariseer je het alleen maar.
Wat gisteravond gebeurde kwam niet zomaar. Dat is oorzaak gevolg gevolg gevolg...
Och, die paar hoofddoekjes die er onder uit komen is zo erg nog niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is niet te controleren joh
Samsom moet nu ook zijn muil houden voor de grotere belangen van de pvda. Juist hij zou er met zijn straatkennis meer aan kunnen doen, helemaal in de positie waarin hij nu zit. Foute keuze lijkt mij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie kijkt er precies weg dan? Zelfs Samsom erkent dat er problemen zijn met Marokkaanse jongeren.
Zij hebben de middelen tot hun beschikking. En was het maar zo inderdaad. Dan had je geen 10 ministerie torens vol met raamambtenaren nodig.quote:Jij denkt dat de politiek met de vingers kan knippen en het probleem is opgelost?
En wat gaat hij daar aan doen als het Nederlandse burgers zijn dan? Wat gaat de burger daar aan doen? Ik begrijp bepaalde frustratie. Dan moet je andere dingen zeggen en doen. Dit ligt op niveau LBO....zonder oplossing. Daarom ben ik er oom voor dat hij heel beperkt iets aan macht krijgt. Hij maakt toch niets waar. Het gaat niet over polariseren. Het gaat om wat werkelijk kan. De man is de werkelijkheid volkomen kwijt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als binnen een groep
-2/3 voor hun 24 in aanraking is geweest met de politie
-een geweldsmonopolie lijkt te hebben
-continu zorgen voor de meeste overvallen
-onnoemelijk intolerant zijn tegen homo's, NL'se vrouwen en ook niet aanhangers van hun geloof
En de gevestigde politiek blijft wegkijken, dan gaat er een sentiment leven en krijg je een partij als de pvv. Als die partij dan in de landelijke politiek door de andere partijen weggezet wordt, polariseer je het alleen maar.
Wat gisteravond gebeurde kwam niet zomaar. Dat is oorzaak gevolg gevolg gevolg...
Tofikquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:19 schreef sonnyspek het volgende:
Leuke discussietafel hoor.twitter:pauwenwitteman twitterde op donderdag 20-03-2014 om 19:10:57Vanavond: Eberhard van der Laan, @FouadSidali, @YousefGnaoui, @TofikDibi, @AichaMarghadi & @AissaZanzen over de uitspraken van Geert Wilders reageer retweet
Jij gaat de fout in dat er eenvoudige oplossingen bestaan voor dit probleem. Die zijn er helaas niet. Beste wat je kunt doen is de politie hard laten optreden en de focus laten leggen op die probleemjongeren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Samsom moet nu ook zijn muil houden voor de grotere belangen van de pvda. Juist hij zou er met zijn straatkennis meer aan kunnen doen, helemaal in de positie waarin hij nu zit. Foute keuze lijkt mij.
Wees gerust, voordat hij ook maar iets kan, is hij al kaltgestellt door de rest in den haag.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef Globali het volgende:
[..]
En wat gaat hij daar aan doen als het Nederlandse burgers zijn dan? Wat gaat de burger daar aan doen? Ik begrijp bepaalde frustratie. Dan moet je andere dingen zeggen en doen. Dit ligt op niveau LBO....zonder oplossing. Daarom ben ik er oom voor dat hij heel beperkt iets aan macht krijgt. Hij maakt toch niets waar. Het gaat niet over polariseren. Het gaat om wat werkelijk kan. De man is de werkelijkheid volkomen kwijt.
Policor familie. Waar de vara ook lid van is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:37 schreef RVer het volgende:
[..]
Tofik, waar trekken ze die nou weer vandaan
Terechte opmerking lijkt me.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef Pleun2011 het volgende:
'Waar is Volkert als je hem nodig hebt'
De meest simpele oplossing geef je notabene nu zelf:quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij gaat de fout in dat er eenvoudige oplossingen bestaan voor dit probleem. Die zijn er helaas niet.
Niks inderdaad nu. Zelfs niet de Marokkanen die dat al wel gelukt is.quote:Beste wat je kunt doen is de politie hard laten optreden en de focus laten leggen op die probleemjongeren.
En naarmate de Marokkanen de sociaal-economische ladder beklimmen, worden de problemen op den duur minder. Maar goed, daar koop je nu weinig voor.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Draaideurcrimineeltjes met meer dan één nationaliteiten het Nederlanderschap afnemen en dan naar het 'eigen' land terug sturen.
Geen bijstand en andere uitkeringen esporteren of op het niveau van de levensstandaard van dat land.
Dan is de keuze: armoe in Nederland of even grote armoede in Marokko.
Jij roept op tot een politieke moord?quote:
Jep. Ik en Thijs met mij.quote:
De kogel is al eerder van links gekomen, en velen lachten heimelijk in hun vuistjequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij roept op tot een politieke moord?
Het was uiteraard een grapjequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:44 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is ie een beetje geschrokken.twitter:thijsromer twitterde op donderdag 20-03-2014 om 18:12:46Mijn tweet was uiteraard cynisch bedoeld. Volgende keer zal ik er een # bij plaatsen, zodat verkeerd interpreteren niet mogelijk is. Peace reageer retweet
Enkele voetreis terug naar marokkoquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:37 schreef Zolder het volgende:
Ach veel mocros haten ook Joden dus
Bron: http://forums.marokko.nl/(...)oslims-de-joden.html
''Joden zijn een ondankbaar en ongehoorzaam volk. Toen bekend werd in het Oude en Nieuwe Testament dat er een profeet gaat komen die Ahmed heet en deze afstamte van het arabische stam hebben zij even met de bijbel geknoeid!''
''Ik haat Israelische Joden, maar niet het Jodenvolk dat Izaak heeft voortgebracht''
Ik heb medelijden met je.quote:
En oooow wat vonden ze het erg dat hij vermoord werd...quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De kogel is al eerder van links gekomen, en velen lachten heimelijk in hun vuistje
Het is een meesterlijke zet van Wilders. Zowel in Nederland als in europa begint de discussie die hij straks uitgebreid kan gaan beargumenteren. Wilders, go......quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Geert is een briljant strateeg, en hij deed dit heel bewust. De vraag is dus waarom?
Omdat zijn partij langzaam naar beneden zakt en hij nu weer vol in de schijnwerpers staat??? Nee, dat is te makkelijk. Er moet iets veel slimmers achter zitten.
Ik denk dat dit een hele bewuste zet is, een tweesnijdend zwaard. Hij beheerst weer weken het nieuws en mag overal uitleggen hoe hij het bedoelt en bedoeld heeft, en -dat is denk ik de echte reden- nu wil echt niemand met hem samenwerken, ondanks de overwinning in Almere en toen hij het zei dacht hij nog te winnen in Den Haag, moet hij er voor zorgen dat de PVV in de zijlijn blijft blaffen. Als de PVV in een gemeenteraad komt zou blijken dat de PVV niet kan bijten, dat ze ook compromissen moeten sluiten, dat ook voor hen tussen droom en daad wetten en praktische bezwaren in de weg staan.
En dat wil hij koste wat kost voorkomen. Geert is slim, en hij zorgt er voor dat iedereen hem in de kaart speelt.
Andere theorieën? In ieder geval was dit geen bedrijfsongeval, het was een heel bewuste zet. Waaarom deed hij die zet?
Volkert stond rechts van Pim hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De kogel is al eerder van links gekomen, en velen lachten heimelijk in hun vuistje
In mei zijn de Europese verkiezingen, dat is 1. Verder heb ik een paar pagina's terug geschreven dat ik denk dat het een boodschap is aan zijn buitenlandse financierders. Wilders heeft hier wereldwijd de pers mee gehaald en dat heeft hij ingecalculeerd denk ik. Zeker met die scanderende meute. Waarschijnlijk stond er wat ingehuurd klapvee en was het afgesproken werk, waarna de rest van het aanwezige volk vanzelf mee ging doen. Het leek allemaal net iets te georchestreerd. Maar goed, ik ben cynisch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Geert is een briljant strateeg, en hij deed dit heel bewust. De vraag is dus waarom?
Omdat zijn partij langzaam naar beneden zakt en hij nu weer vol in de schijnwerpers staat??? Nee, dat is te makkelijk. Er moet iets veel slimmers achter zitten.
Ik denk dat dit een hele bewuste zet is, een tweesnijdend zwaard. Hij beheerst weer weken het nieuws en mag overal uitleggen hoe hij het bedoelt en bedoeld heeft, en -dat is denk ik de echte reden- nu wil echt niemand met hem samenwerken, ondanks de overwinning in Almere en toen hij het zei dacht hij nog te winnen in Den Haag, moet hij er voor zorgen dat de PVV in de zijlijn blijft blaffen. Als de PVV in een gemeenteraad komt zou blijken dat de PVV niet kan bijten, dat ze ook compromissen moeten sluiten, dat ook voor hen tussen droom en daad wetten en praktische bezwaren in de weg staan.
En dat wil hij koste wat kost voorkomen. Geert is slim, en hij zorgt er voor dat iedereen hem in de kaart speelt.
Andere theorieën? In ieder geval was dit geen bedrijfsongeval, het was een heel bewuste zet. Waaarom deed hij die zet?
Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Het is een meesterlijke zet van Wilders. Zowel in Nederland als in europa begint de discussie die hij straks uitgebreid kan gaan beargumenteren. Wilders, go......![]()
![]()
Mensen die zich constant laten beledigen en niets terug doen zijn laffe honden. Net zoals je op straat tikken krijgt als je doorgaat met mensen beledigen zal het niet meer dan logisch zijn als Wilders ook hardhandig aangepakt gaat worden.quote:
Omdat hij zijn mening geeft?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mensen die zich constant laten beledigen en niets terug doen zijn laffe honden. Net zoals je op straat tikken krijgt als je doorgaat met mensen beledigen zal het niet meer dan logisch zijn als Wilders ook hardhandig aangepakt gaat worden.
Ik heb die wilders nog niemand zien vermoorden of ook maar horen oproepen tot moord. Doe jij wel. Nota bene zwart op wit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mensen die zich constant laten beledigen en niets terug doen zijn laffe honden. Net zoals je op straat tikken krijgt als je doorgaat met mensen beledigen zal het niet meer dan logisch zijn als Wilders ook hardhandig aangepakt gaat worden.
Stoer man, toetsenbordkrijger.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nee, niet omdat hij zijn mening geeft. Omdat hij moedwillig een groep eruit pikt, blijft schofferen, haat tegen die groep aanmoedigt en ernaar streeft hen het land uit gooien. En dan heb je morele ridders die je vertellen dat je hem maar moet laten, of je andere wang toekeren. Nee, als hij oorlog wil voeren tegen een specifieke groep dan hebben die mensen het volste recht keihard oorlog terug te voeren. By all means, mensen hoeven niet als slappe slaafjes te wachten tot ze naar Oost-Anatolie of Noord-Marokko "terug" gedeporteerd worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat hij zijn mening geeft?
En ik maar denken dat jij het bavianen gedrag van veel Arabieren afkeurde en als untermensch gedrag zag.
Wees een vent, pak een gun en ga het zelf doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Die Marokkanen kunnen zich ook gewoon gaan gedragen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nee, niet omdat hij zijn mening geeft. Omdat hij moedwillig een groep eruit pikt, blijft schofferen, haat tegen die groep aanmoedigt en ernaar streeft hen het land uit gooien. En dan heb je morele ridders die je vertellen dat je hem maar moet laten, of je andere wang toekeren. Nee, als hij oorlog wil voeren tegen een specifieke groep dan hebben die mensen het volste recht keihard oorlog terug te voeren. By all means, mensen hoeven niet als slappe slaafjes te wachten tot ze naar Oost-Anatolie of Noord-Marokko "terug" gedeporteerd worden.
Dat is makkelijk met zoveel beveiliging.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:14 schreef Richestorags het volgende:
Volgens de redenatie van Aloulou is Wilders ook niet laf omdat hij niet van de zijlijn toekijkt en ziet hoe Nederland wordt geterroriseerd door groepen berbers.
Juist wel. Wilders doet niks, hij polariseert en schreeuwt wat maar daar blijft het ook bij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:14 schreef Richestorags het volgende:
Volgens de redenatie van Aloulou is Wilders ook niet laf omdat hij niet van de zijlijn toekijkt en ziet hoe Nederland wordt geterroriseerd door groepen berbers.
Hij kan ook niet zoveel anders als niemand met hem wil samenwerken he.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Juist wel. Wilders doet niks, hij polariseert en schreeuwt wat maar daar blijft het ook bij.
Uiteraard. Maar dat kan je met de redenatie van Aloulou wel goedpraten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Juist wel. Wilders doet niks, hij polariseert en schreeuwt wat maar daar blijft het ook bij.
Ah, het feit dat er criminele Marokkanen zijn en oververtegenwoordigd geeft een volksvertegenwoordiger(!) het recht een openlijke oorlog tegen die hele groep te voeren, jarenlang, en op te roepen gelijkheidsartikel af te schaffen, deze groep "terug te remigreren", zijn aanhangers opjut om in koor op te roepen die groeps aanwezigheid in de stad "terug te brengen", hun keer op keer schoffeert met allerlei beledigende termen etc etc.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:11 schreef theunderdog het volgende:
Die Marokkanen kunnen zich ook gewoon gaan gedragen natuurlijk.
Ik vermoed dat Wilders het contact met de realiteit een beetje verloren is. Hij loopt nooit als een normaal persoon over straat. Hij woont op geheime adressen. Hij heeft constant beveiliging nodig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zou me niet verbazen als de jarenlange bedreigingen en beveiliging die hij continu krijgt ervoor heeft gezorgd dat Wilders een steeds grotere hekel heeft gekregen aan moslims, en dan met name Marokkanen. Er is een probleem met Marokkanen en het is een feit dat er veel onderhuidse discriminatie in de Nederlandse samenleving zit.. dat merk je bijvoorbeeld als Marokkaan wanneer je solliciteert. Persoonlijk word ik een beetje moe van dat provoceren van Wilders de hele tijd, vind het jammer dat die man zoveel aandacht krijgt met zijn irritante uitspraken. Maar dat er een probleem is met Marokkanen mag wel worden benoemd.
Feit is dat dat nooit zal gebeuren, daarom begrijp ik Wilders ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nee, niet omdat hij zijn mening geeft. Omdat hij moedwillig een groep eruit pikt, blijft schofferen, haat tegen die groep aanmoedigt en ernaar streeft hen het land uit gooien. En dan heb je morele ridders die je vertellen dat je hem maar moet laten, of je andere wang toekeren. Nee, als hij oorlog wil voeren tegen een specifieke groep dan hebben die mensen het volste recht keihard oorlog terug te voeren. By all means, mensen hoeven niet als slappe slaafjes te wachten tot ze naar Oost-Anatolie of Noord-Marokko "terug" gedeporteerd worden.
Krijgt Yehudi dan geen ruzie met zijn oom Bram?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:34 schreef Charismatisch het volgende:
Dwars, de jongerenpartij van GroenLinks, slaat mogelijk de handen ineen met advocaat Yehudi Moszkowicz om aangifte te doen tegen PVV-voorman Geert Wilders. Dat zeiden Moszkowicz en Hugo van Halder, voorzitter van Dwars, tegen BNR's Paul van Liempt.
"Ik vind dat hier echt een grens is overschreden", zegt Van Halder tegen BNR's Paul van Liempt. "Ik vond dat al toen hij in Den Haag op de markt die uitspraak deed. Dat hij nu zo brutaal als het maar kan die uitspraak nog een keer herhaalt en mensen dat laat scanderen, dat is alle normen voorbij. Wij overwegen met Dwars dan ook om aangifte te doen."
Advocaat Yehudi Moszkowicz, die in dezelfde uitzending te gast was, bood per direct aan Dwars pro deo bij te staan. "De vorige keer heeft Wilders tegen de wet aangeschuurd, ik denk dat hij daar nu overheen is gegaan", aldus Moszkowicz. "Door te roepen: 'Willen we meer of minder Marokkanen in Den Haag?' heeft hij letterlijk aangezet tot discriminatie. Ik kan het niet anders formuleren. Er is een kans dat hij hier ditmaal wel voor wordt veroordeeld."
Dan zie ik een mooie zaak, reageerde Van Halder.
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)klacht-tegen-wilders
Hij krijgt in ieder geval wel gratis publiciteit.. het klinkt heel nobel dat hij pro deo wil gaan optreden, maar uiteindelijk ziet Yehudi ook gewoon eurotekens aan de horizon verschijnen.. ik vind het allemaal onzinnig gedoe, procedure beginnen tegen Wilders. Die man krijgt al teveel aandacht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:29 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Krijgt Yehudi dan geen ruzie met zijn oom Bram?
Tering, dat slachtofferrollertje is echt te triest gewoon...quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ah, het feit dat er criminele Marokkanen zijn en oververtegenwoordigd geeft een volksvertegenwoordiger(!) het recht een openlijke oorlog tegen die hele groep te voeren, jarenlang, en op te roepen gelijkheidsartikel af te schaffen, deze groep "terug te remigreren", zijn aanhangers opjut om in koor op te roepen die groeps aanwezigheid in de stad "terug te brengen", hun keer op keer schoffeert met allerlei beledigende termen etc etc.
Dit is de mentaliteit die de blanke meerderheid de Marokkaanse landgenoten aan wil praten als ze aangifte willen doen of klagen over Geert: "regel nou eerst dat je criminele soortgenoten zich in de hand houden"Lekker die establishments mokers op TV brengen die hierin meegaan zoals Sidali die na een tweetje verontschuldigend aangeeft dat die Wilders niet met Hitler mocht vergelijken...terwijl Geertje nog een keer aangeeft dat hij helemaal zijn woorden niet terugneemt
Maar Sidali is braaf en zit bij de PvdA en is het voorbeeld van een "goede Marokkaan", om vervolgens zijn linkerwangetje aan Geert te geven voor de volgende opmerking.
Je tokkiemodus staat nog aan: "bontkraag, ze betasten en bespugen onze vrouwen, spreken slecht NLs en trappen iedereen in elkaar die te lang naar ze kijkt".quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:32 schreef theunderdog het volgende:
Nederlandse-Marokkanen zijn altijd in groepjes, ze kunnen werkelijk niets alleen oplossen. Maar als het gaat om elkaar terechtwijzen op verkeerd gedrag dan voelen ze zich opeens niet verantwoordelijk...x biljoen gewoon.
Maar nee, wilders moet een kogel krijgen om zijn uitspraken !
Huilie. En daarom roep je op tot een politieke moord?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ah, het feit dat er criminele Marokkanen zijn en oververtegenwoordigd geeft een volksvertegenwoordiger(!) het recht een openlijke oorlog tegen die hele groep te voeren, jarenlang, en op te roepen gelijkheidsartikel af te schaffen, deze groep "terug te remigreren", zijn aanhangers opjut om in koor op te roepen die groeps aanwezigheid in de stad "terug te brengen", hun keer op keer schoffeert met allerlei beledigende termen etc etc.
Dit is de mentaliteit die de blanke meerderheid de Marokkaanse landgenoten aan wil praten als ze aangifte willen doen of klagen over Geert: "regel nou eerst dat je criminele soortgenoten zich in de hand houden"Lekker die establishments mokers op TV brengen die hierin meegaan zoals Sidali die na een tweetje verontschuldigend aangeeft dat die Wilders niet met Hitler mocht vergelijken...terwijl Geertje nog een keer aangeeft dat hij helemaal zijn woorden niet terugneemt
Maar Sidali is braaf en zit bij de PvdA en is het voorbeeld van een "goede Marokkaan", om vervolgens zijn linkerwangetje aan Geert te geven voor de volgende opmerking.
Wat brabbel jij nu weer?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Je tokkiemodus staat nog aan: "bontkraag, ze betasten en bespugen onze vrouwen, spreken slecht NLs en trappen iedereen in elkaar die te lang naar ze kijkt".
Dit inderdaad...quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huilie. En daarom roep je op tot een politieke moord?
Als je dat tokkiemodus noemt.. Gewoon de waarheid spreken over bepaalde gedragingen van de doelgroep waar we het over hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Je tokkiemodus staat nog aan: "bontkraag, ze betasten en bespugen onze vrouwen, spreken slecht NLs en trappen iedereen in elkaar die te lang naar ze kijkt".
Inderdaad Henk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Red_85 het volgende:
Huilie. En daarom roep je op tot een politieke moord?
Wacht even. Ik quote mezelf even.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
denk je dat die sjappies die 'minder minder' roepen die knipoog ook snappen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:40 schreef sonnyspek het volgende:
Als je dat filmpje nog een keer bekijkt dan zie je eigenlijk dat het met een grote knipoog is. Maar goed dat het debat op scherp staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |