abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137978953
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Samsom moet nu ook zijn muil houden voor de grotere belangen van de pvda. Juist hij zou er met zijn straatkennis meer aan kunnen doen, helemaal in de positie waarin hij nu zit. Foute keuze lijkt mij.
Jij gaat de fout in dat er eenvoudige oplossingen bestaan voor dit probleem. Die zijn er helaas niet. Beste wat je kunt doen is de politie hard laten optreden en de focus laten leggen op die probleemjongeren.

En naarmate de Marokkanen de sociaal-economische ladder beklimmen, worden de problemen op den duur minder. Maar goed, daar koop je nu weinig voor.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_137978994
Het is wel interessant dat de VVD de oorzaak is van de PVV en de populariteit die Geert Wilders heeft.
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:40:50 #253
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137979009
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef Globali het volgende:

[..]

En wat gaat hij daar aan doen als het Nederlandse burgers zijn dan? Wat gaat de burger daar aan doen? Ik begrijp bepaalde frustratie. Dan moet je andere dingen zeggen en doen. Dit ligt op niveau LBO....zonder oplossing. Daarom ben ik er oom voor dat hij heel beperkt iets aan macht krijgt. Hij maakt toch niets waar. Het gaat niet over polariseren. Het gaat om wat werkelijk kan. De man is de werkelijkheid volkomen kwijt.
Wees gerust, voordat hij ook maar iets kan, is hij al kaltgestellt door de rest in den haag.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:41:13 #254
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137979028
quote:
13s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:37 schreef RVer het volgende:

[..]

Tofik :'), waar trekken ze die nou weer vandaan
Policor familie. Waar de vara ook lid van is.
1947-2016
pi_137979076
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef Pleun2011 het volgende:
'Waar is Volkert als je hem nodig hebt'
Terechte opmerking lijkt me.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_137979205
Die aangifte op die Facebook _O- Wat een jankverhaal zeg. Een grote Godwin! Dat gaat nooit serieus genomen worden natuurlijk! "Ik ben bang dat Wilders straks Marokkanen ook aan het gas gaat zetten." _O-
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:43:55 #257
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137979206
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij gaat de fout in dat er eenvoudige oplossingen bestaan voor dit probleem. Die zijn er helaas niet.
De meest simpele oplossing geef je notabene nu zelf:
quote:
Beste wat je kunt doen is de politie hard laten optreden en de focus laten leggen op die probleemjongeren.

En naarmate de Marokkanen de sociaal-economische ladder beklimmen, worden de problemen op den duur minder. Maar goed, daar koop je nu weinig voor.
Niks inderdaad nu. Zelfs niet de Marokkanen die dat al wel gelukt is.
1947-2016
pi_137979244
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Draaideurcrimineeltjes met meer dan één nationaliteiten het Nederlanderschap afnemen en dan naar het 'eigen' land terug sturen.
Geen bijstand en andere uitkeringen esporteren of op het niveau van de levensstandaard van dat land.
Dan is de keuze: armoe in Nederland of even grote armoede in Marokko.
^O^ geweldige regels die ik liever vandaag dan morgen gerealiseerd zie worden :Y
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:45:34 #259
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137979298
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:41 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Que?
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:46:10 #260
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137979341
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:41 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Jij roept op tot een politieke moord?
1947-2016
pi_137979482
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef Red_85 het volgende:
Jep. Ik en Thijs met mij.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:48:22 #262
396550 Richestorags
pi_137979498
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De kogel is al eerder van links gekomen, en velen lachten heimelijk in hun vuistje :r
pi_137979502
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:44 schreef Specularium het volgende:
thijsromer twitterde op donderdag 20-03-2014 om 18:12:46 Mijn tweet was uiteraard cynisch bedoeld. Volgende keer zal ik er een # bij plaatsen, zodat verkeerd interpreteren niet mogelijk is. Peace reageer retweet
Volgens mij is ie een beetje geschrokken.
Het was uiteraard een grapje :'), wat een droeftoeter
pi_137979545
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:37 schreef Zolder het volgende:
Ach veel mocros haten ook Joden dus

Bron: http://forums.marokko.nl/(...)oslims-de-joden.html

''Joden zijn een ondankbaar en ongehoorzaam volk. Toen bekend werd in het Oude en Nieuwe Testament dat er een profeet gaat komen die Ahmed heet en deze afstamte van het arabische stam hebben zij even met de bijbel geknoeid!''

''Ik haat Israelische Joden, maar niet het Jodenvolk dat Izaak heeft voortgebracht''
Enkele voetreis terug naar marokko
pi_137979596
Geert is een briljant strateeg, en hij deed dit heel bewust. De vraag is dus waarom?
Omdat zijn partij langzaam naar beneden zakt en hij nu weer vol in de schijnwerpers staat??? Nee, dat is te makkelijk. Er moet iets veel slimmers achter zitten.

Ik denk dat dit een hele bewuste zet is, een tweesnijdend zwaard. Hij beheerst weer weken het nieuws en mag overal uitleggen hoe hij het bedoelt en bedoeld heeft, en -dat is denk ik de echte reden- nu wil echt niemand met hem samenwerken, ondanks de overwinning in Almere en toen hij het zei dacht hij nog te winnen in Den Haag, moet hij er voor zorgen dat de PVV in de zijlijn blijft blaffen. Als de PVV in een gemeenteraad komt zou blijken dat de PVV niet kan bijten, dat ze ook compromissen moeten sluiten, dat ook voor hen tussen droom en daad wetten en praktische bezwaren in de weg staan.

En dat wil hij koste wat kost voorkomen. Geert is slim, en hij zorgt er voor dat iedereen hem in de kaart speelt.

Andere theorieën? In ieder geval was dit geen bedrijfsongeval, het was een heel bewuste zet. Waaarom deed hij die zet?
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:51:39 #266
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137979706
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:48 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Jep. Ik en Thijs met mij.
Ik heb medelijden met je.
1947-2016
  donderdag 20 maart 2014 @ 20:52:37 #267
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137979783
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De kogel is al eerder van links gekomen, en velen lachten heimelijk in hun vuistje :r
En oooow wat vonden ze het erg dat hij vermoord werd...
1947-2016
pi_137979931
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Geert is een briljant strateeg, en hij deed dit heel bewust. De vraag is dus waarom?
Omdat zijn partij langzaam naar beneden zakt en hij nu weer vol in de schijnwerpers staat??? Nee, dat is te makkelijk. Er moet iets veel slimmers achter zitten.

Ik denk dat dit een hele bewuste zet is, een tweesnijdend zwaard. Hij beheerst weer weken het nieuws en mag overal uitleggen hoe hij het bedoelt en bedoeld heeft, en -dat is denk ik de echte reden- nu wil echt niemand met hem samenwerken, ondanks de overwinning in Almere en toen hij het zei dacht hij nog te winnen in Den Haag, moet hij er voor zorgen dat de PVV in de zijlijn blijft blaffen. Als de PVV in een gemeenteraad komt zou blijken dat de PVV niet kan bijten, dat ze ook compromissen moeten sluiten, dat ook voor hen tussen droom en daad wetten en praktische bezwaren in de weg staan.

En dat wil hij koste wat kost voorkomen. Geert is slim, en hij zorgt er voor dat iedereen hem in de kaart speelt.

Andere theorieën? In ieder geval was dit geen bedrijfsongeval, het was een heel bewuste zet. Waaarom deed hij die zet?
Het is een meesterlijke zet van Wilders. Zowel in Nederland als in europa begint de discussie die hij straks uitgebreid kan gaan beargumenteren. Wilders, go...... *O* *O* *O*
pi_137979947
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Volkert stond rechts van Pim hoor :?
pi_137980029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef la_perle_rouge het volgende:

In mei zijn de Europese verkiezingen, dat is 1. Verder heb ik een paar pagina's terug geschreven dat ik denk dat het een boodschap is aan zijn buitenlandse financierders. Wilders heeft hier wereldwijd de pers mee gehaald en dat heeft hij ingecalculeerd denk ik. Zeker met die scanderende meute. Waarschijnlijk stond er wat ingehuurd klapvee en was het afgesproken werk, waarna de rest van het aanwezige volk vanzelf mee ging doen. Het leek allemaal net iets te georchestreerd. Maar goed, ik ben cynisch.
pi_137980095
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Het is een meesterlijke zet van Wilders. Zowel in Nederland als in europa begint de discussie die hij straks uitgebreid kan gaan beargumenteren. Wilders, go...... *O* *O* *O*
Nee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_137980275
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Red_85 het volgende:
Mensen die zich constant laten beledigen en niets terug doen zijn laffe honden. Net zoals je op straat tikken krijgt als je doorgaat met mensen beledigen zal het niet meer dan logisch zijn als Wilders ook hardhandig aangepakt gaat worden.
pi_137980372
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Mensen die zich constant laten beledigen en niets terug doen zijn laffe honden. Net zoals je op straat tikken krijgt als je doorgaat met mensen beledigen zal het niet meer dan logisch zijn als Wilders ook hardhandig aangepakt gaat worden.
Omdat hij zijn mening geeft?

En ik maar denken dat jij het bavianen gedrag van veel Arabieren afkeurde en als untermensch gedrag zag.
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:02:17 #274
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137980397
quote:

[..]

Ik heb die wilders nog niemand zien vermoorden of ook maar horen oproepen tot moord. Doe jij wel. Nota bene zwart op wit.
De vraag is of de opmerking van wilders strafbaar is en in welke maten. Dat wat jij doet is al zeker.
1947-2016
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:04:28 #275
396550 Richestorags
pi_137980522
quote:

[..]

Stoer man, toetsenbordkrijger.
pi_137980761
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Omdat hij zijn mening geeft?

En ik maar denken dat jij het bavianen gedrag van veel Arabieren afkeurde en als untermensch gedrag zag.
Nee, niet omdat hij zijn mening geeft. Omdat hij moedwillig een groep eruit pikt, blijft schofferen, haat tegen die groep aanmoedigt en ernaar streeft hen het land uit gooien. En dan heb je morele ridders die je vertellen dat je hem maar moet laten, of je andere wang toekeren. Nee, als hij oorlog wil voeren tegen een specifieke groep dan hebben die mensen het volste recht keihard oorlog terug te voeren. By all means, mensen hoeven niet als slappe slaafjes te wachten tot ze naar Oost-Anatolie of Noord-Marokko "terug" gedeporteerd worden.
pi_137980817
quote:

[..]

Wees een vent, pak een gun en ga het zelf doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_137980879
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Nee, niet omdat hij zijn mening geeft. Omdat hij moedwillig een groep eruit pikt, blijft schofferen, haat tegen die groep aanmoedigt en ernaar streeft hen het land uit gooien. En dan heb je morele ridders die je vertellen dat je hem maar moet laten, of je andere wang toekeren. Nee, als hij oorlog wil voeren tegen een specifieke groep dan hebben die mensen het volste recht keihard oorlog terug te voeren. By all means, mensen hoeven niet als slappe slaafjes te wachten tot ze naar Oost-Anatolie of Noord-Marokko "terug" gedeporteerd worden.
Die Marokkanen kunnen zich ook gewoon gaan gedragen natuurlijk.
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:14:58 #279
396550 Richestorags
pi_137981057
Volgens de redenatie van Aloulou is Wilders ook niet laf omdat hij niet van de zijlijn toekijkt en ziet hoe Nederland wordt geterroriseerd door groepen berbers.
pi_137981117
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:14 schreef Richestorags het volgende:
Volgens de redenatie van Aloulou is Wilders ook niet laf omdat hij niet van de zijlijn toekijkt en ziet hoe Nederland wordt geterroriseerd door groepen berbers.
Dat is makkelijk met zoveel beveiliging.
pi_137981152
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:14 schreef Richestorags het volgende:
Juist wel. Wilders doet niks, hij polariseert en schreeuwt wat maar daar blijft het ook bij.
pi_137981229
quote:
7s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Juist wel. Wilders doet niks, hij polariseert en schreeuwt wat maar daar blijft het ook bij.
Hij kan ook niet zoveel anders als niemand met hem wil samenwerken he.

Een stem op de pvv is in principe een verloren stem.
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:19:04 #283
396550 Richestorags
pi_137981280
quote:
7s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar dat kan je met de redenatie van Aloulou wel goedpraten.
pi_137981353
Het zou me niet verbazen als de jarenlange bedreigingen en beveiliging die hij continu krijgt ervoor heeft gezorgd dat Wilders een steeds grotere hekel heeft gekregen aan moslims, en dan met name Marokkanen. Er is een probleem met Marokkanen en het is een feit dat er veel onderhuidse discriminatie in de Nederlandse samenleving zit.. dat merk je bijvoorbeeld als Marokkaan wanneer je solliciteert. Persoonlijk word ik een beetje moe van dat provoceren van Wilders de hele tijd, vind het jammer dat die man zoveel aandacht krijgt met zijn irritante uitspraken. Maar dat er een probleem is met Marokkanen mag wel worden benoemd.
pi_137981475
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:11 schreef theunderdog het volgende:
Die Marokkanen kunnen zich ook gewoon gaan gedragen natuurlijk.
Ah, het feit dat er criminele Marokkanen zijn en oververtegenwoordigd geeft een volksvertegenwoordiger(!) het recht een openlijke oorlog tegen die hele groep te voeren, jarenlang, en op te roepen gelijkheidsartikel af te schaffen, deze groep "terug te remigreren", zijn aanhangers opjut om in koor op te roepen die groeps aanwezigheid in de stad "terug te brengen", hun keer op keer schoffeert met allerlei beledigende termen etc etc.

Dit is de mentaliteit die de blanke meerderheid de Marokkaanse landgenoten aan wil praten als ze aangifte willen doen of klagen over Geert: "regel nou eerst dat je criminele soortgenoten zich in de hand houden" :D Lekker die establishments mokers op TV brengen die hierin meegaan zoals Sidali die na een tweetje verontschuldigend aangeeft dat die Wilders niet met Hitler mocht vergelijken...terwijl Geertje nog een keer aangeeft dat hij helemaal zijn woorden niet terugneemt :D Maar Sidali is braaf en zit bij de PvdA en is het voorbeeld van een "goede Marokkaan", om vervolgens zijn linkerwangetje aan Geert te geven voor de volgende opmerking.
pi_137981486
Nederlands zijn wel opvallend tolerant, er vinden er nu een hoop dat Wilders te ver gaat. Terwijl, als wij met een grote groep voetbalhooligans naar Marokko gaan en de hele boel kort en klein slaan zal iedereen daar vinden dat er wel wat minder Nederlanders mogen zijn, dat is logisch.
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:24:20 #287
396550 Richestorags
pi_137981548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zou me niet verbazen als de jarenlange bedreigingen en beveiliging die hij continu krijgt ervoor heeft gezorgd dat Wilders een steeds grotere hekel heeft gekregen aan moslims, en dan met name Marokkanen. Er is een probleem met Marokkanen en het is een feit dat er veel onderhuidse discriminatie in de Nederlandse samenleving zit.. dat merk je bijvoorbeeld als Marokkaan wanneer je solliciteert. Persoonlijk word ik een beetje moe van dat provoceren van Wilders de hele tijd, vind het jammer dat die man zoveel aandacht krijgt met zijn irritante uitspraken. Maar dat er een probleem is met Marokkanen mag wel worden benoemd.
Ik vermoed dat Wilders het contact met de realiteit een beetje verloren is. Hij loopt nooit als een normaal persoon over straat. Hij woont op geheime adressen. Hij heeft constant beveiliging nodig.
pi_137981550
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Feit is dat dat nooit zal gebeuren, daarom begrijp ik Wilders ook niet.
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:29:04 #289
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_137981783
quote:
3s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:34 schreef Charismatisch het volgende:
Dwars, de jongerenpartij van GroenLinks, slaat mogelijk de handen ineen met advocaat Yehudi Moszkowicz om aangifte te doen tegen PVV-voorman Geert Wilders. Dat zeiden Moszkowicz en Hugo van Halder, voorzitter van Dwars, tegen BNR's Paul van Liempt.

"Ik vind dat hier echt een grens is overschreden", zegt Van Halder tegen BNR's Paul van Liempt. "Ik vond dat al toen hij in Den Haag op de markt die uitspraak deed. Dat hij nu zo brutaal als het maar kan die uitspraak nog een keer herhaalt en mensen dat laat scanderen, dat is alle normen voorbij. Wij overwegen met Dwars dan ook om aangifte te doen."

Advocaat Yehudi Moszkowicz, die in dezelfde uitzending te gast was, bood per direct aan Dwars pro deo bij te staan. "De vorige keer heeft Wilders tegen de wet aangeschuurd, ik denk dat hij daar nu overheen is gegaan", aldus Moszkowicz. "Door te roepen: 'Willen we meer of minder Marokkanen in Den Haag?' heeft hij letterlijk aangezet tot discriminatie. Ik kan het niet anders formuleren. Er is een kans dat hij hier ditmaal wel voor wordt veroordeeld."

Dan zie ik een mooie zaak, reageerde Van Halder.
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)klacht-tegen-wilders
Krijgt Yehudi dan geen ruzie met zijn oom Bram?
Ook zonder tanden kan je best een mooi liedje zingen.
pi_137981945
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:29 schreef Poolhond39 het volgende:

[..]

Krijgt Yehudi dan geen ruzie met zijn oom Bram?
Hij krijgt in ieder geval wel gratis publiciteit.. het klinkt heel nobel dat hij pro deo wil gaan optreden, maar uiteindelijk ziet Yehudi ook gewoon eurotekens aan de horizon verschijnen.. ik vind het allemaal onzinnig gedoe, procedure beginnen tegen Wilders. Die man krijgt al teveel aandacht.
pi_137981998
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:23 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ah, het feit dat er criminele Marokkanen zijn en oververtegenwoordigd geeft een volksvertegenwoordiger(!) het recht een openlijke oorlog tegen die hele groep te voeren, jarenlang, en op te roepen gelijkheidsartikel af te schaffen, deze groep "terug te remigreren", zijn aanhangers opjut om in koor op te roepen die groeps aanwezigheid in de stad "terug te brengen", hun keer op keer schoffeert met allerlei beledigende termen etc etc.

Dit is de mentaliteit die de blanke meerderheid de Marokkaanse landgenoten aan wil praten als ze aangifte willen doen of klagen over Geert: "regel nou eerst dat je criminele soortgenoten zich in de hand houden" :D Lekker die establishments mokers op TV brengen die hierin meegaan zoals Sidali die na een tweetje verontschuldigend aangeeft dat die Wilders niet met Hitler mocht vergelijken...terwijl Geertje nog een keer aangeeft dat hij helemaal zijn woorden niet terugneemt :D Maar Sidali is braaf en zit bij de PvdA en is het voorbeeld van een "goede Marokkaan", om vervolgens zijn linkerwangetje aan Geert te geven voor de volgende opmerking.
Tering, dat slachtofferrollertje is echt te triest gewoon... :')

Nederlandse-Marokkanen zijn altijd in groepjes, ze kunnen werkelijk niets alleen oplossen. Maar als het gaat om elkaar terechtwijzen op verkeerd gedrag dan voelen ze zich opeens niet verantwoordelijk... :') x biljoen gewoon.

Maar nee, wilders moet een kogel krijgen om zijn uitspraken ! _O-
pi_137982238
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:32 schreef theunderdog het volgende:
Nederlandse-Marokkanen zijn altijd in groepjes, ze kunnen werkelijk niets alleen oplossen. Maar als het gaat om elkaar terechtwijzen op verkeerd gedrag dan voelen ze zich opeens niet verantwoordelijk... :') x biljoen gewoon.

Maar nee, wilders moet een kogel krijgen om zijn uitspraken ! _O-
Je tokkiemodus staat nog aan: "bontkraag, ze betasten en bespugen onze vrouwen, spreken slecht NLs en trappen iedereen in elkaar die te lang naar ze kijkt".
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:37:34 #293
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137982267
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:23 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Huilie. En daarom roep je op tot een politieke moord?
1947-2016
pi_137982330
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Je tokkiemodus staat nog aan: "bontkraag, ze betasten en bespugen onze vrouwen, spreken slecht NLs en trappen iedereen in elkaar die te lang naar ze kijkt".
Wat brabbel jij nu weer? _O-
pi_137982337
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit inderdaad... _O-
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:39:18 #296
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137982381
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Als je dat tokkiemodus noemt.. Gewoon de waarheid spreken over bepaalde gedragingen van de doelgroep waar we het over hebben.
1947-2016
pi_137982406
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Red_85 het volgende:
Inderdaad Henk.
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:40:13 #298
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137982438
Als je dat filmpje nog een keer bekijkt dan zie je eigenlijk dat het met een grote knipoog is. Maar goed dat het debat op scherp staat.
  donderdag 20 maart 2014 @ 21:40:53 #299
168739 Red_85
'echt wel'
pi_137982485
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:39 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Inderdaad Henk.
Wacht even. Ik quote mezelf even.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]

1947-2016
pi_137983102
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:40 schreef sonnyspek het volgende:
Als je dat filmpje nog een keer bekijkt dan zie je eigenlijk dat het met een grote knipoog is. Maar goed dat het debat op scherp staat.
denk je dat die sjappies die 'minder minder' roepen die knipoog ook snappen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')