Een paar rifaapjes pestten een homostel weg uit Leidsche Rijn. Wolfsen liet ze in de kou staan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Homo's Utrecht?
Je moet de moeite doen omdat het te ver gaat. Dat is ook de vrijheid die mensen hebben. Het is een groep mensen waar het vaak niet goed mee gaat. Daar kan je zeker iets over zeggen. Niet het de hele groep afserveren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom zou je de moeite doen om aangifte te doen? Waarschijnlijk voelde hij zich ook aangesproken.
Dat snap ik. De uitspraak ging ook te ver. Ik vind het alleen overdreven om er aangifte voor te doen. Het stopt Wilders echt niet hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef Globali het volgende:
[..]
Je moet de moeite doen omdat het te ver gaat. Dat is ook de vrijheid die mensen hebben. Het is een groep mensen waar het vaak niet goed mee gaat. Daar kan je zeker iets over zeggen. Niet het de hele groep afserveren.
"een paar" Je moet tuig aanpakken en niet zo raar ratelen als Wilders doet over een groep. Daarnaast zegt hij veel maar kan het niet waarmaken. Hoe ga je als twee kleine gemeentelijke partijtjes de wet veranderen? Mensen uitzetten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Een paar rifaapjes pestten een homostel weg uit Leidsche Rijn. Wolfsen liet ze in de kou staan.
Luister ik zeg ook nergens dat hij het waar gaat maken. Dat gaat die niet. Ik betwijfel alleen of het erger kan dan de PvdAquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:20 schreef Globali het volgende:
[..]
"een paar" Je moet tuig aanpakken en niet zo raar ratelen als Wilders doet over een groep. Daarnaast zegt hij veel maat kan het niet waarmaken. Hoe ga je als twee kleine gemeentelijke partijtjes dewet veranderen? Mensen uitzetten?
Hoe?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:31 schreef theunderdog het volgende:
Hoofddoekjes belasting kan perfect
Mensen die een hoofddoekje dragen extra belasting laten betalen, en politie moet dat dan gaan testen.quote:
De PVDA heeft nu eindelijk lik op stuk gekregen. In elk geval in Amsterdam. Eindelijk. De PVV speelt daar geen enkele rol. Zoals nergens eigenlijk. Anders deed men wel serieus mee op dit niveau. Na zoveel jaar verwacht je meer. Men kan het niet. Zijn oproep is zeer fout. En ik ben erg voor vrijheid van meningsuiting. Dit is volgens mij echt strafbaar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Luister ik zeg ook nergens dat hij het waar gaat maken. Dat gaat die niet. Ik betwijfel alleen of het erger kan dan de PvdA
Lees even de post die ik quote en zoek dan op Wolfsen en homos.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:09 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Homo's Utrecht?
Over een homo stel dat problemen kreeg? En dan? Had de PVV er iets aan gedaan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lees even de post die ik quote en zoek dan op Wolfsen en homos.
Bang voor een proces denk ik. Oproep tot geweld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:44 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is ie een beetje geschrokken.twitter:thijsromer twitterde op donderdag 20-03-2014 om 18:12:46Mijn tweet was uiteraard cynisch bedoeld. Volgende keer zal ik er een # bij plaatsen, zodat verkeerd interpreteren niet mogelijk is. Peace reageer retweet
Het was een oerdomme tweet.. Dat is ook de pest van Twitter.. domme mensen die een podium krijgen om domme dingen te roepen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:28 schreef Chazr het volgende:
[..]
Bang voor een proces denk ik. Oproep tot geweld.
Wat was zijn tweet dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:28 schreef Chazr het volgende:
[..]
Bang voor een proces denk ik. Oproep tot geweld.
Als binnen een groepquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:20 schreef Globali het volgende:
[..]
"een paar" Je moet tuig aanpakken en niet zo raar ratelen als Wilders doet over een groep. Daarnaast zegt hij veel maar kan het niet waarmaken. Hoe ga je als twee kleine gemeentelijke partijtjes de wet veranderen? Mensen uitzetten?
De PVV helpt dat stel door in Europa de samenwerking te zoeken met notoire homohaters. Dat zal ze leren, de smeerlappen die dat stel lastigvallen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:28 schreef Globali het volgende:
[..]
Over een homo stel dat problemen kreeg? En dan? Had de PVV er iets aan gedaan?
Dat is niet te controleren johquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mensen die een hoofddoekje dragen extra belasting laten betalen, en politie moet dat dan gaan testen.
Politiestaat.
Ik denk dat iedereen daar meer aan had gedaan in de positie van wolfsen. Veel lager kon het niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:28 schreef Globali het volgende:
[..]
Over een homo stel dat problemen kreeg? En dan? Had de PVV er iets aan gedaan?
Wie kijkt er precies weg dan? Zelfs Samsom erkent dat er problemen zijn met Marokkaanse jongeren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als binnen een groep
-2/3 voor hun 24 in aanraking is geweest met de politie
-een geweldsmonopolie lijkt te hebben
-continu zorgen voor de meeste overvallen
-onnoemelijk intolerant zijn tegen homo's, NL'se vrouwen en ook niet aanhangers van hun geloof
En de gevestigde politiek blijft wegkijken, dan gaat er een sentiment leven en krijg je een partij als de pvv. Als die partij dan in de landelijke politiek door de andere partijen weggezet wordt, polariseer je het alleen maar.
Wat gisteravond gebeurde kwam niet zomaar. Dat is oorzaak gevolg gevolg gevolg...
Och, die paar hoofddoekjes die er onder uit komen is zo erg nog niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is niet te controleren joh
Samsom moet nu ook zijn muil houden voor de grotere belangen van de pvda. Juist hij zou er met zijn straatkennis meer aan kunnen doen, helemaal in de positie waarin hij nu zit. Foute keuze lijkt mij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie kijkt er precies weg dan? Zelfs Samsom erkent dat er problemen zijn met Marokkaanse jongeren.
Zij hebben de middelen tot hun beschikking. En was het maar zo inderdaad. Dan had je geen 10 ministerie torens vol met raamambtenaren nodig.quote:Jij denkt dat de politiek met de vingers kan knippen en het probleem is opgelost?
En wat gaat hij daar aan doen als het Nederlandse burgers zijn dan? Wat gaat de burger daar aan doen? Ik begrijp bepaalde frustratie. Dan moet je andere dingen zeggen en doen. Dit ligt op niveau LBO....zonder oplossing. Daarom ben ik er oom voor dat hij heel beperkt iets aan macht krijgt. Hij maakt toch niets waar. Het gaat niet over polariseren. Het gaat om wat werkelijk kan. De man is de werkelijkheid volkomen kwijt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als binnen een groep
-2/3 voor hun 24 in aanraking is geweest met de politie
-een geweldsmonopolie lijkt te hebben
-continu zorgen voor de meeste overvallen
-onnoemelijk intolerant zijn tegen homo's, NL'se vrouwen en ook niet aanhangers van hun geloof
En de gevestigde politiek blijft wegkijken, dan gaat er een sentiment leven en krijg je een partij als de pvv. Als die partij dan in de landelijke politiek door de andere partijen weggezet wordt, polariseer je het alleen maar.
Wat gisteravond gebeurde kwam niet zomaar. Dat is oorzaak gevolg gevolg gevolg...
Tofikquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:19 schreef sonnyspek het volgende:
Leuke discussietafel hoor.twitter:pauwenwitteman twitterde op donderdag 20-03-2014 om 19:10:57Vanavond: Eberhard van der Laan, @FouadSidali, @YousefGnaoui, @TofikDibi, @AichaMarghadi & @AissaZanzen over de uitspraken van Geert Wilders reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |