1: Hoofddoekjes belasting kan perfect.. het was alleen inderdaad een standpunt om van te janken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoofddoekjes belasting, om maar even een voorbeeld te noemen. Ik kan nu niet zo snel kijken (zit mobiel) maar ik weet vrijwel zeker dat Dhr Wilders fanatiek anti cannabis is/was.
Nou, het toont aan dat er in ons parlement mensen gekocht en ingezet worden tbv de uitvoering van een buitenlandse agenda die niet het beste met ons land voorheeft, namelijk een veilige stabiele samenleving voor alle inwoners. Dat lijkt me niet iets om onder het tapijt te vegen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat maakt het allemaal uit? Al krijgt hij miljoenen van Israël.
Het gaat om zijn standpunten en wat hij kan realiseren in Nederland.
Jij denkt dat het allemaal een complot is ofzo?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef Chazr het volgende:
[..]
Nou, het toont aan dat er in ons parlement mensen gekocht en ingezet worden tbv de uitvoering van een buitenlandse agenda die niet het beste met ons land voorheeft, namelijk een veilige stabiele samenleving voor alle inwoners. Dat lijkt me niet iets om onder het tapijt te vegen.
Wilders weet heel veel stemmen te trekken. In plaats van daarnaar te kijken, en de problemen waar hij op wijst op te pakken, horen we nu alleen maar weer meer geblaat uit de media en de politiek. Het is makkelijker een vergelijking te trekken met Hitler of Goebbels dan de problemen op te pakken.
Kan (en wil?) Wilders echt iets realiseren in NL of wil hij alleen polariseren? Met zijn uitspraken van gisteren heeft hij wat mij betreft in ieder geval de schijn tegen, hij maakt zichzelf alleen maar onmogelijk als coalitiepartner.
RACISMEquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:32 schreef Charismatisch het volgende:
Een Turk op FB:
ik mag geen aangifte doen van politie rotterdam omdat ik GEEN marrokaan ben! wat voor een onzin is dit??? iemand soortgelijke reactie gehad?
https://www.facebook.com/(...)ers/1414944152097698
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
IK WIL NIET DAT ME KINDEREN OPGROEIEN IN EEN LAND WAAR OP ELKE STRAATHOEK EEN MAROKKAANSE DEALER STAAT, 9 VAN DE 10 MENSEN JUNKIE ZIJN EN HARDWERKENDE NEDERLANDERS ZICH DE SCHOMPES BETALEN AAN VANALLES TERWIJL UITKERINGTREKKENDE BUITENLANDERS 3 MERCEDESSEN VOOR HUN VILLA HEBBEN STAAN, VERDOMME
Mag dat wel van Allah, neuken met condoom?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:49 schreef JackHerrer het volgende:
Geertje pleit gewoon voor betere seksuele voorlichting, het is hem opgevallen dat het geboortecijfer onder allochtonen veel hoger is en wil dit door betere voorlichting aanpakken. Morgen zal hij persoonlijk condooms gaan uitdelen in de Schilderswijk.
quote:
De gejankmuil van de policor spat er vanaf. Om te kotsen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:19 schreef sonnyspek het volgende:
Leuke discussietafel hoor.twitter:pauwenwitteman twitterde op donderdag 20-03-2014 om 19:10:57Vanavond: Eberhard van der Laan, @FouadSidali, @YousefGnaoui, @TofikDibi, @AichaMarghadi & @AissaZanzen over de uitspraken van Geert Wilders reageer retweet
Ach, we krijgen iig geen Wolfsen praktijken van een gemeente die een kansloze zigeunert familie voor honderdduizenden euro's ondersteunt enzovoortquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:55 schreef Globali het volgende:
Wilders overspeelt zijn hand. En nu moet hij in twee gemeenten waar gaan maken wat hij roept. En dat gaat niet lukken. Laten we er blij mee zijn. Dan ziet de achterban van de PVV ook eens dat niet alles kan.
Het is een schandalige retoriek. Het zo mensen oproepen iets zo te zeggen over een bevolkingsgroep. Mensen die meestal gewoon nederlands zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ach, we krijgen iig geen Wolfsen praktijken van een gemeente die een kansloze zigeunert familie voor honderdduizenden euro's ondersteunt enzovoort
Of die homo's laat wegjagen door intolerante lichtgetinte berberapen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ach, we krijgen iig geen Wolfsen praktijken van een gemeente die een kansloze zigeunert familie voor honderdduizenden euro's ondersteunt enzovoort
Of zo een gehele groep wegzetten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of die homo's laat wegjagen door intolerante lichtgetinte berberapen.
Direct je eigen veronderstelling erin gooienquote:
Dat deed hij. Hij deed niet aan enige nuance toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Direct je eigen veronderstelling erin gooien
Hij heeft volkomen gelijk. Men kan te ver kan. Dat deed Wilders hier. Dit zou strafbaar moeten zijn in elk geval.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:53 schreef Richestorags het volgende:
Wat een faalhaas die Turk die aangifte wilde doen
Het zou belachelijk zijn als dit strafbaar is. Wilders heeft niet gezegd dat hij helemaal geen Marokkanen meer wil, hij heeft gevraagd of mensen er meer of minder willen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Hij heeft volkomen gelijk. Men kan te ver kan. Dat deed Wilders hier. Dit zou strafbaar moeten zijn in elk geval.
Wie? Wilders of Wolfsen? Die deed ook niet aan enige nuance. Die haatte homo's in utrecht, allemaal volgens mij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat deed hij. Hij deed niet aan enige nuance toch?
Dat is gewoon het negatief wegzetten van een hele groep Nederlanders. Want dat zijn het meestal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het zou belachelijk zijn als dit strafbaar is. Wilders heeft niet gezegd dat hij geen Marokkanen meer wil, hij heeft gevraagd of mensen er meer of minder willen.
Als we dit strafbaar maken, dan kan je een hele hoop mensen gaan bestraffen. Om te beginnen op dit forum, of de frontpage.
Ik weet niet waar je het over hebt. Homo's Utrecht?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie? Wilders of Wolfsen? Die deed ook niet aan enige nuance. Die haatte homo's in utrecht, allemaal volgens mij.
Waarom zou je de moeite doen om aangifte te doen? Waarschijnlijk voelde hij zich ook aangesproken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:04 schreef Globali het volgende:
[..]
Hij heeft volkomen gelijk. Men kan te ver kan. Dat deed Wilders hier. Dit zou strafbaar moeten zijn in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |