abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137973899
Wilders is een aanwinst voor de politiek, zo, iemand miste wij nog echt in Den Haag.
pi_137973918
Wilders is zo'n bizar fenomeen. Dankzij het succes van de VVD is hij destijds in de Kamer gekomen, want echt niet dat hij met voorkeursstemmen gekozen werd. Niemand had ooit van hem gehoord.

Op een gegeven moment scheidde hij zich af. Er was ongetwijfeld een aanleiding, maar die ben ik even kwijt. Hoe dan ook, persoonlijk heb ik het altijd heel erg vreemd en ondemocratisch gevonden hoe hij toen verder ging als eenmansfractie. Zijn zetel behoorde de VVD toe, en had dus door een andere VVD'er ingenomen moeten worden. Wilders had zijn zetel op moeten geven en / of de VVD had hem daartoe moeten dwingen.

Hoe het mogelijk is dat een partij in een soeverein democratisch land vanuit het buitenland gefinancierd wordt is me een raadsel, maar blijkbaar mag het want er wordt niet tegen opgetreden. Ook de constructie van zijn partij (Wilders het enige lid, etc.), ik geloof nooit dat hij dat allemaal zelf uitgevogeld heeft met die paar cursusjes staatsrecht van de Open Uni. De man heeft duidelijk steun en hulp van buitenaf. Het is alleen niet transparant, we krijgen het alleen te horen als er eens een gebrouilleerd kamerlid uit de school klapt.

Die hele vertoning van gisteren moeten we in hetzelfde licht zien denk ik. Het is een boodschap aan zijn geldschieters.
pi_137973925
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Niet als de vertrekkers hun zetel meenemen. Dat is wat Bontes en Van Vliet hebben gedaan. De PVV had 15 zetels en heeft er nu nog 13.
Dat wordt bij de volgende verkiezingen weer netjes hersteld. Deze verontwaardiging waait wel weer over. Zo gaat het steeds.
pi_137973950
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:54 schreef theunderdog het volgende:
Wilders is een aanwinst voor de politiek, zo, iemand miste wij nog echt in Den Haag.
Vroeger had je nog janmaat, dat was ook wel lachen :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137974000
Anders zoekt Wilders een keer ander werk. Bijna twee decennia in de Kamer gaat ook vervelen, lijkt mij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_137974008
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:54 schreef Chazr het volgende:
Wilders is zo'n bizar fenomeen. Dankzij het succes van de VVD is hij destijds in de Kamer gekomen, want echt niet dat hij met voorkeursstemmen gekozen werd. Niemand had ooit van hem gehoord.

Op een gegeven moment scheidde hij zich af. Er was ongetwijfeld een aanleiding, maar die ben ik even kwijt. Hoe dan ook, persoonlijk heb ik het altijd heel erg vreemd en ondemocratisch gevonden hoe hij toen verder ging als eenmansfractie. Zijn zetel behoorde de VVD toe, en had dus door een andere VVD'er ingenomen moeten worden. Wilders had zijn zetel op moeten geven en / of de VVD had hem daartoe moeten dwingen.

Hoe het mogelijk is dat een partij in een soeverein democratisch land vanuit het buitenland gefinancierd wordt is me een raadsel, maar blijkbaar mag het want er wordt niet tegen opgetreden. Ook de constructie van zijn partij (Wilders het enige lid, etc.), ik geloof nooit dat hij dat allemaal zelf uitgevogeld heeft met die paar cursusjes staatsrecht van de Open Uni. De man heeft duidelijk steun en hulp van buitenaf. Het is alleen niet transparant, we krijgen het alleen te horen als er eens een gebrouilleerd kamerlid uit de school klapt.

Die hele vertoning van gisteren moeten we in hetzelfde licht zien denk ik. Het is een boodschap aan zijn geldschieters.
Wat maakt het allemaal uit? Al krijgt hij miljoenen van Israël.

Het gaat om zijn standpunten en wat hij kan realiseren in Nederland.
pi_137974016
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat wordt bij de volgende verkiezingen weer netjes hersteld. Deze verontwaardiging waait wel weer over. Zo gaat het steeds.
Dat moet nog maar blijken. Bij de vorige landelijke verkiezingen heeft de PVV ruim verloren, gisteren bij de gemeenteraadsverkiezingen hebben ze ook licht verloren. Peilingen zijn dagkoersen die niet tellen. Hoe meer PVV'ers opstappen, des te ongeloofwaardiger is hetgeen dat overblijft.
  Forum Admin donderdag 20 maart 2014 @ 18:58:06 #158
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137974044
Je kunt wel hopen op het ''verdwijnen'' van de PVV maar dat laat het onderliggende sentiment en gevoel niet verdwijnen. Dat vind ik zo bijzonder.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_137974093
quote:
7s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Je kunt wel hopen op het ''verdwijnen'' van de PVV maar dat laat het onderliggende sentiment en gevoel niet verdwijnen. Dat vind ik zo bijzonder.
Zolang veel allochtone "jongeren" zich niet weten te gedragen, zullen partijen als de PVV nooit verdwijnen.

En als de PVV toch gaat verdwijnen, komt er gewoon een nieuwe pvv voor terug.
pi_137974185
Fascinerend is trouwens ook wel dat de vertrekkende PVV'ers steevast moeite hebben om hun emoties in bedwang te houden. Dat was met Kortenoeven en Hernandez zo en bij Van Vliet is het niet anders.
pi_137974212
quote:
7s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is dus wat ik niet snap.

PVV is een pro-Israel/Amerikaanse partij (wat alle mensen okay lijken te vinden) terwijl er genoeg redenen zijn om echte nationalistische partijen op te richten.
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:02:49 #162
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_137974252
Maar dit is toch ruim voldoende om veroordeeld te worden, lijkt me?
Dit, dus.
pi_137974256
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zolang veel allochtone "jongeren" zich niet weten te gedragen, zullen partijen als de PVV nooit verdwijnen.

En als de PVV toch gaat verdwijnen, komt er gewoon een nieuwe pvv voor terug.
Dat ben ik met je eens.

Echter, de PVV staat of valt met Wilders. Zijn vertrek betekent het einde van de partij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_137974327
quote:
5s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:02 schreef Buitendam het volgende:
Maar dit is toch ruim voldoende om veroordeeld te worden, lijkt me?
dat lijkt mij wel
Groot fan van User Wotte
pi_137974336
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.

Echter, de PVV staat of valt met Wilders. Zijn vertrek betekent het einde van de partij.
Ochja, misschien..

Hopelijk krijgen we dan een fatsoenlijke partij met een rechtse visie op immigratie. Die echt dingen gaan realiseren, in plaats puberaal te gaan doen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:05:48 #166
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_137974377
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ochja, misschien..

Hopelijk krijgen we dan een fatsoenlijke partij met een rechtse visie op immigratie. Die echt dingen gaan realiseren, in plaats puberaal te gaan doen.
Puberaal. :D

Rekelgedrag! Kwajongen! Schavuit!
Dit, dus.
pi_137974408
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Puberaal. :D

Rekelgedrag! Kwajongen! Schavuit!
Jij vindt Wilders niet puberaal op sommige momenten?
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:07:43 #168
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_137974464
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij vindt Wilders niet puberaal op sommige momenten?
Er is maar 1 woord voor dat gedrag en dat is racistisch. Had hij aan dat klapvee gemeld dat hij minder joden in Nederland zou regelen was het een redelijke anti-semiet en nu hij een bevolkingsgroep wil doen krimpen is dat niets anders dan racistisch.
Dit, dus.
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:08:26 #169
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137974490
Wat een ongelofelijke domme uitspraak. Zou hij dit op een of andere manier gepland hebben of was het een opwelling? Ik persoonlijk denk dat hij gewoon doorgeslagen is door zijn beveiliging en daardoor de realiteit misschien een klein beetje kwijt is. Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij een rechtszaak wilt waardoor hij weer aandacht krijgt. Het opvallende is ook dat het waarschijnlijk geen invloed gaat hebben op zijn electoraat. Veel mensen denken nou eenmaal zo en dat moet worden opgelost.

De PVV is niet de oorzaak maar een gevolg van de problemen.
pi_137974494
Letterlijk kotsneigingen toen ik vanmorgen de radio aanzette. Blijkbaar was het dieptepunt nog niet bereikt.
pi_137974497
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Er is maar 1 woord voor dat gedrag en dat is racistisch. Had hij aan dat klapvee gemeld dat hij minder joden in Nederland zou regelen was het een redelijke anti-semiet en nu hij een bevolkingsgroep wil doen krimpen is dat niets anders dan racistisch.
Ooohh, het joden argument......

Allemaal leuk en aardig, maar Joden zijn niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit.
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:09:16 #172
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_137974530
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ooohh, het joden argument......

Allemaal leuk en aardig, maar Joden zijn niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit.
De Marokkaan die niet in de criminaliteit zit wordt wel benoemd. Da's racisme.
Dit, dus.
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:10:47 #173
3542 Gia
User under construction
pi_137974603
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:40 schreef TLC het volgende:
Hoe wil Wilders dat eigenlijk voor elkaar krijgen om minder Marokkanen hier te hebben ?
Draaideurcrimineeltjes met meer dan één nationaliteiten het Nederlanderschap afnemen en dan naar het 'eigen' land terug sturen.
Geen bijstand en andere uitkeringen esporteren of op het niveau van de levensstandaard van dat land.
Dan is de keuze: armoe in Nederland of even grote armoede in Marokko.
pi_137974608
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De Marokkaan die niet in de criminaliteit zit wordt wel benoemd. Da's racisme.
Wilders kan er ook niets aan doen dat er nu eenmaal veel Marokkanen in aanraking zijn gekomen met de politie, en dan vooral jongeren onder de 23 jaar.
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:11:17 #175
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137974621
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:30 schreef Sheldon. het volgende:
Echt te bizar al die ophef..

Het meest pijnlijke wat je Geert kunt aandoen, is om gewoon massaal geen fuck meer te geven om wat hij roept..

Iedereen doet het tegenovergestelde :')
Ja echt he, laat die vent dat gewoon roepen. Het is (waarschijnlijk) z'n goed recht.
Verder is het volstrekt belachelijk en moet je er niet op reageren en geen aandacht aan besteden. Er zijn tal van andere gekken waar ook geen aandacht aan besteed wordt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')