Ja, en? Wat heeft dat met de bevolkingsgroep Marokkanen an sich te maken?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wilders kan er ook niets aan doen dat er nu eenmaal veel Marokkanen in aanraking zijn gekomen met de politie, en dan vooral jongeren onder de 23 jaar.
Een heleboel mensen trappen in die provocerende rethoriek en velen laten zich daardoor in beweging zetten, wat duidelijk revolutionair is. Een heleboel Marokkanen lieten/laten zich hierdoor beinvloeden (wat logisch is want iemand voelt zich aangevallen, of zijn of haar gemeenschap), gaan of protesteren of zelfs een stap naar de rechter maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:26 schreef Gewas het volgende:
Wat ben ik die hele PVV toch vreselijk zat. Stelletje nepnationalisten.
Daar minder van, is minder criminaliteit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en? Wat heeft dat met de bevolkingsgroep Marokkanen an sich te maken?
Wut?quote:Tegen de Marokkanen-uitspraken van PVV-leider Geert Wilders komt nu ook protest uit kerkelijke hoek. De Protestantse Kerk in Nederland bereidt een kerkdienst voor, die zondag wordt uitgezonden op televisie. Het is de bedoeling dat daarin ook andere geloofsstromen vertegenwoordigd worden, meldt de Nos.
Binnen de Raad van Kerken wordt gesproken over de invulling van de dienst, die als thema “Geloof in meer!!!” meekrijgt. Meerdere kerkgenootschappen hebben al laten weten aan te willen haken.
Voor de dienst wordt door de omroepen EO en IKON zendtijd vrijgemaakt. De dienst wordt zondag rechtstreeks uitgezonden op Nederland 2 vanaf 11.30 uur.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar minder van, is minder criminaliteit.
Het plaatje was alleen wat completer geweest als die het gewoon had over de allochtonen.
Leuke discussietafel hoor.twitter:pauwenwitteman twitterde op donderdag 20-03-2014 om 19:10:57Vanavond: Eberhard van der Laan, @FouadSidali, @YousefGnaoui, @TofikDibi, @AichaMarghadi & @AissaZanzen over de uitspraken van Geert Wilders reageer retweet
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:19 schreef sonnyspek het volgende:
Leuke discussietafel hoor.twitter:pauwenwitteman twitterde op donderdag 20-03-2014 om 19:10:57Vanavond: Eberhard van der Laan, @FouadSidali, @YousefGnaoui, @TofikDibi, @AichaMarghadi & @AissaZanzen over de uitspraken van Geert Wilders reageer retweet
Prachtig, daar kun je veel objectiviteit verwachten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:19 schreef sonnyspek het volgende:
Zo is P&W altijd al geweest , Alles van 1 kant bekijken en vooral geen kritische vragen stellenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:19 schreef sonnyspek het volgende:
Te extreem of te puberaal?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]kan het ze niet kwalijk nemen maar god oh god wat gaat dit een eenzijdig drama worden.
Als de PVV verdwijnt komt er wel een nieuwe. Ik hoop zelf eigenlijk op een wat meer gematigde partij. De PVV is mij een veel opzichten veel te extreem.
Heb je hun programma en standpunten weleens gelezen? Daar staat gewoon regelrechte kolder in die nooit uitgevoerd kan worden. Bovendien zijn ze alles behalve liberaal(en zo bijzonder liberaal ben ik niet) met name inzake drugs(gebruik)quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Te extreem of te puberaal?
Ik zou niet weten in wat de PVV te extreem is. Ze hebben alleen een eenmanslid die nooit uit zijn puberale fase is gekomen.
En dit. Nodig op z'n minst iemand uit die de andere kant kan belichten. En da's een hele dunne lijn, dat weet ik. Met andere kant bedoel ik dus niet fervent Marokkanen hatersquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef sonnyspek het volgende:
Dit wordt dus gewoon jank-tv in plaats van proberen te discussiëren over de voedingsbodem die dit heeft.
43% vindt dat er minder Marokkanen moeten komen.
Wat voor bijzonders staat er in hun programma/standpunten die je nooit kunt uitvoeren dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb je hun programma en standpunten weleens gelezen? Daar staat gewoon regelrechte kolder in die nooit uitgevoerd kan worden. Bovendien zijn ze alles behalve liberaal(en zo bijzonder liberaal ben ik niet) met name inzake drugs(gebruik)
Hoofddoekjes belasting, om maar even een voorbeeld te noemen. Ik kan nu niet zo snel kijken (zit mobiel) maar ik weet vrijwel zeker dat Dhr Wilders fanatiek anti cannabis is/was.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:25 schreef theunderdog het volgende:
En ik kom hier niets tegen over drugs.
http://www.pvv-europa.nl/index.php/visie/standpunten.html
http://www.partijstandpunten.nl/pvv/
Beetje kort lijstje.
61,5% was tegen de Europese grondwet. Je kunt niet alles hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:22 schreef sonnyspek het volgende:
43% vindt dat er minder Marokkanen moeten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |