abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137955901
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 07:44 schreef Diedelientje81 het volgende:

[..]

NOU eventjes is een understatement
"Altijd eens halsbrekende vliegstunts willen meemaken? Die twee weken weg waar je zo hard naar smacht? Geen gezeur van de kinderen want die zitten aan de zuurstof? De prachtige diepte van de blauwe Indische Oceaan willen leren kennen? Eerst Diego Garcia zien en dan sterven? Teken nu, de plaatsen zijn gelimiteerd!"

Zuid-Afrikaanse blondjes hebben voorrang
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 20 maart 2014 @ 07:50:01 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137955917
Waar ze het hebben gevonden: http://www.telegraaf.nl/j(...)%20Boeing%20gevonden

als dat klopt dan is het dus gevlogen tot de kerosine op was
pi_137955918
Het is wel erg zuidelijk:

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137955937
quote:
17s.gif Op donderdag 20 maart 2014 07:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Altijd eens halsbrekende vliegstunts willen meemaken? Die twee weken weg waar je zo hard naar smacht? Geen gezeur van de kinderen want die zitten aan de zuurstof? De prachtige diepte van de blauwe Indische Oceaan willen leren kennen? Eerst Diego Garcia zien en dan sterven? Teken nu, de plaatsen zijn gelimiteerd!"

Zuid-Afrikaanse blondjes hebben voorrang
_O- _O- _O- _O-
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137955939
Zaharie wilde pinguïns spotten op Antarctica na eerst bijgetankt te hebben?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 20 maart 2014 @ 07:59:18 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137956019
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 07:50 schreef Montagui het volgende:
Het is wel erg zuidelijk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
afgedreven?
Mja, een object van 24m...
pi_137956096
pi_137956116
Weet je ik vraag me af hoe doorzichtig die zee is......na zoveel dagen ken je dat hele ding toch niet zien liggen op die diepte? of ben ik nu gewoon superblond? :|W
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137956124
pi_137956129
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:08 schreef Diedelientje81 het volgende:
Weet je ik vraag me af hoe doorzichtig die zee is......na zoveel dagen ken je dat hele ding toch niet zien liggen op die diepte? of ben ik nu gewoon superblond? :|W
De staart van de vlucht van Air France dreef ook destijds. Was het eerste wat ze vonden. Blijven blijkbaar goed drijven.

pi_137956162
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:09 schreef Nucky het volgende:

[..]

De staart van de vlucht van Air France dreef ook destijds. Was het eerste wat ze vonden. Blijven blijkbaar goed drijven.

[ afbeelding ]
als en wanneer het dan ergens zou drijven,.,,, had iemand het toch allang gespot??
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:14:40 #212
54408 Parzival
Where it happens
pi_137956192
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:12 schreef Diedelientje81 het volgende:

[..]

als en wanneer het dan ergens zou drijven,.,,, had iemand het toch allang gespot??
je zoekt iets van 24 meter in en oppervlakte van duizenden kilometers.. dan kun je lang zoeken hoor.. het is alsof ik een hagelslagje in je huis heb neergelegd.. en ik zeg niet waar.. en jij mag gaan zoeken..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137956211
Snap dat het een enorme ruimte is.....maar goed,....zoiets zou in mijn ogen dan meer opvallen.....vooral omdat er niets anders is....(toch blond zeker?)
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:16:06 #214
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137956212
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:14 schreef Parzival het volgende:

[..]

je zoekt iets van 24 meter in en oppervlakte van duizenden kilometers.. dan kun je lang zoeken hoor.. het is alsof ik een hagelslagje in je huis heb neergelegd.. en ik zeg niet waar.. en jij mag gaan zoeken..
:D
pi_137956219
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:14 schreef Parzival het volgende:

[..]

Laat me hond wel zoeken dan :P
pi_137956262
quote:
Dat lijkt me bingo, met dat rijtje pings. Dat wilden de Australiërs dus niet delen?

pi_137956279
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:16 schreef Diedelientje81 het volgende:
Snap dat het een enorme ruimte is.....maar goed,....zoiets zou in mijn ogen dan meer opvallen.....vooral omdat er niets anders is....(toch blond zeker?)
Zeker blond, maar hier heb je wel gelijk in. Wat die andere vergelijkingen weer onzinnig maakt. Alles wat afwijkt, valt op. Er is een hoop afval op zee, maar die pings+object+windrichting lijken me redelijk sluitend.

pi_137956296
Ben benieuwd of het onderdelen van het vliegtuig zijn. Zal wel een einde maken aan de onzekerheid
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137956302
quote:
12s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeker blond, maar hier heb je wel gelijk in. Wat die andere vergelijkingen weer onzinnig maakt. Alles wat afwijkt, valt op. Er is een hoop afval op zee, maar die pings+object+windrichting lijken me redelijk sluitend.
maar toch ... objecten blijven niet, als ze drijven, een week op dezelfde plek liggen
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_137956328
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:23 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

maar toch ... objecten blijven niet, als ze drijven, een week op dezelfde plek liggen
Nee, maar zoals je ziet in je nieuwe plaatje wordt er eindelijk een keer serieus onderzoek gedaan waarbij die preferente wind- en stroomrichtingen (die veranderen ook weer niet zo sterk in 12 dagen) worden meegenomen.

Er blijft juist heel veel (opvallends) drijven van een neergestort vliegtuig.

pi_137956352
quote:
6s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, maar zoals je ziet in je nieuwe plaatje wordt er eindelijk een keer serieus onderzoek gedaan waarbij die preferente wind- en stroomrichtingen (die veranderen ook weer niet zo sterk in 12 dagen) worden meegenomen.

Er blijft juist heel veel (opvallends) drijven van een neergestort vliegtuig.
Dat klopt, ben dan ook echt benieuwd of het nu wel iets is.
Ik luister NL-Talig
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:27:42 #222
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137956361
quote:
11s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat lijkt me bingo, met dat rijtje pings. Dat wilden de Australiërs dus niet delen?
Zijn die pings wel door 2 of 3 satellieten gemeten? Als het er maar één is, moet je daar ook cirkels tekenen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137956391
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:27 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Zijn die pings wel door 2 of 3 satellieten gemeten? Als het er maar één is, moet je daar ook cirkels tekenen.
Het is precies gebeurd in een strook gebied van de Aarde waar maar 1 satelliet rondhangt. Tenminste, van die geostationaire die ze lieten zien (4 in totaal)...

pi_137956447
Op zich als die voor de Australische kust is gecrasht, zou het wel kloppen met wat de Maleisiers zeiden afgelopen dagen, dat hij nog over een land is gevlogen maar dat die het niet bekend willen maken. Dat zou dan Indonesië zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:36:03 #225
26777 MrTorture
pi_137956471
quote:
12s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is precies gebeurd in een strook gebied van de Aarde waar maar 1 satelliet rondhangt. Tenminste, van die geostationaire die ze lieten zien (4 in totaal)...
Okee, daar hebben ze misschien ook wel een hint uit gekregen. Als het dit is, heeft-ie dus echt lang doorgevlogen. Ben echt benieuwd hoe en waarom :o
Vis een optie?
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 08:36:11 #226
8781 crew  Frutsel
pi_137956475
quote:
11s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ook Bingo voor de speculatie van MartijnA3 uit de OP :P
pi_137956500
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja, die krijgt een Colombiaanse lekkernij, als die kist daar wordt gevonden.

En dan kan ik mooi weer een leven hebben. :7

donderdag 20 maart 2014 @ 08:39:41 #228
26777 MrTorture
pi_137956538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Die zit wel verdacht in de buurt ja :o
Vis een optie?
pi_137956548
Snap echt niet dat de Australische regering bij voorbaat al meldt dat het vliegtuigonderdelen kunnen zijn. Ga eerst eens kijken zou ik zeggen.

Voor de families is het natuurlijk weer een tegenslag als het niets blijkt te zijn.
pi_137956572
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:40 schreef Nucky het volgende:
Snap echt niet dat de Australische regering bij voorbaat al meldt dat het vliegtuigonderdelen kunnen zijn. Ga eerst eens kijken zou ik zeggen.

Voor de families is het natuurlijk weer een tegenslag als het niets blijkt te zijn.
Die satellietmetingen ontwijk je niet. Geen pings naar het noorden en allemaal naar het zuiden. Lijkt me kat in het bakkie. Op 4 km.

pi_137956577
Daarom zeggen ze ook nog 'kunnen' in plaats van 'dit zijn'
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_137956605
wat kan ie winnnen? Reisje met Malaysa Airlines? :P
Gewoon eventjes weg :)
pi_137956616
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:44 schreef Diedelientje81 het volgende:
wat kan ie winnnen? Reisje met Malaysa Airlines? :P
Gewoon eventjes weg :)
Een zwoel nachtje met een Zuid-Indische zeemeermin.

donderdag 20 maart 2014 @ 08:45:42 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137956629
quote:

Ja en als het wel wat is dan klaagt de familie dat ze niet op de hoogte worden gehouden.
Je kunt het bijna nooit goed doen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:46:35 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137956645
quote:
12s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die satellietmetingen ontwijk je niet. Geen pings naar het noorden en allemaal naar het zuiden. Lijkt me kat in het bakkie. Op 4 km.
is dat een definitieve pinglijn?
Ik dacht de mogelijke pinglijn: als die locatie juist is.
pi_137956654
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja en als het wel wat is dan klaagt de familie dat ze niet op de hoogte worden gehouden.
Je kunt het bijna nooit goed doen.
Ja, dat is ook wel weer zo. Wat leven we toch in een moeilijke wereld :D
pi_137956787
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

is dat een definitieve pinglijn?
Ik dacht de mogelijke pinglijn: als die locatie juist is.
Jup, je hebt gelijk, het zijn speculaties. Maar ik neem niet aan dat ze voor niets gaan zoeken daar, misschien speculeert de BBC maar hebben de Australiërs meer informatie... ;)

pi_137956828
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jup, je hebt gelijk, het zijn speculaties. Maar ik neem niet aan dat ze voor niets gaan zoeken daar, misschien speculeert de BBC maar hebben de Australiërs meer informatie... ;)
Dat laatste denk ik dus ook. Meer informatie dan nu in de media bekend is.
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:03:56 #239
54408 Parzival
Where it happens
pi_137956955
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:04:50 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137956974
quote:
datum 16 maart?
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:07:11 #241
54408 Parzival
Where it happens
pi_137957015
de foto's zijn van 16 maart.. maar blijkbaar hebben ze daar nu pas wat op gevonden..
pi_137957060
Duurt ook even om weet ik het hoeveel vierkante kilometer aan sattelietbeelden door te nemen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:10:57 #243
54408 Parzival
Where it happens
pi_137957095
en dan nog ernaartoe vliegen.. en hopen dat niet alles weggezonken cq opgegeten is..
pi_137957126
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:10 schreef Parzival het volgende:
en hopen dat niet alles weggezonken cq opgegeten is..
Ik krijg opeens zin in een Maleis sateetje. :9

pi_137957270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:09 schreef franklop het volgende:
Duurt ook even om weet ik het hoeveel vierkante kilometer aan sattelietbeelden door te nemen.
Ik moet wel zeggen dat ik het knap vind. Die objecten waren mij niet zomaar opgevallen.
pi_137957345
quote:

Dit begrijp ik inderdaad ook niet. Er is gedurende dit mysterie al genoeg valse hoop gekweekt. Maak het gewoon bekend als je het ook echt gevonden hebt.
In the coolest little capital of the world
pi_137957391
De plek komt wel aardig overeen met de afstand die het vliegtuig maximaal had kunnen vliegen.

Je zou als passagier aan boord er maar weet van hebben dat het vliegtuig precies de andere kant op vliegt en je kan niets doen......
pi_137957413
quote:
It is important to point out that the satellite imagery of the objects released by Australia are four days old. They are dated Sunday 16 March.

In his media statement John Young, general manager of the Australian Maritime and Safety Authority, suggested the authorities have taken their time to analyse the images before stating that they could have been debris from MH370.

To repeat he said: “RCC Australia received an expert assessment of commercial satellite imagery on Thursday.”

“The images were captured by satellite. They may not be related to the aircraft.

“The assessment of these images was provided by the Australian Geospatial-Intelligence Organisation as a possible indication of debris south of the search area that has been the focus of the search operation.”

Tidal drift expert Simon Boxall from Southampton University said the currents in the area are very complex. He said “If this does prove to be a positive sighting it narrows the search down, but it means we have gone from searching for a needle in a field of haystacks to a needle in a haystack.”

Speaking to Sky News he says it takes an “awful long time” to go through satellite imagery.
pi_137957677
Sate ? nou ik had maar gewoon een boterham HAGELSLAGJES gegeten :P
pi_137957917
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:25 schreef Montagui het volgende:
De plek komt wel aardig overeen met de afstand die het vliegtuig maximaal had kunnen vliegen.

Je zou als passagier aan boord er maar weet van hebben dat het vliegtuig precies de andere kant op vliegt en je kan niets doen......
Stel de route is voorgeprogrammeerd, kunnen passagiers met vliegervaring die de cockpit binnen weten te komen dan nog wat doen?
pi_137958050
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:45 schreef Loekie1 het volgende:
Stel de route is voorgeprogrammeerd, kunnen passagiers met vliegervaring die de cockpit binnen weten te komen dan nog wat doen?
Zijn die cockpits tegenwoordig niet zo gemaakt dat je er met geen mogelijkheid meer in komt?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_137958075
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zijn die cockpits tegenwoordig niet zo gemaakt dat je er met geen mogelijkheid meer in komt?
Soort anti jacking?
pi_137958113
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:25 schreef Montagui het volgende:

Stel dat dat het scenario is. Dan hebben mensen misschien geeneens geweten (als ze nog leefden) dat ze die kant op vlogen. Al zo vaak meegemaakt dat het in-flight monitoring systeem uit stond op lange vluchten.
pi_137958127
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zolang er een deur in zit, is er in te komen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_137958168
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:53 schreef Nucky het volgende:

[..]

Stel dat dat het scenario is. Dan hebben mensen misschien geeneens geweten (als ze nog leefden) dat ze die kant op vlogen. Al zo vaak meegemaakt dat het in-flight monitoring systeem uit stond op lange vluchten.
Tja....ze zien wel de zon aan de verkeerde kant opkomen....
pi_137958317
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:55 schreef Montagui het volgende:

[..]

Tja....ze zien wel de zon aan de verkeerde kant opkomen....
Goeie :P
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:05:08 #257
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137958459
Hoe zit het kwa tijdslijn?
Die vliegtuigen hangen nog boven de oceaan?
pi_137958746
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:00 schreef Nucky het volgende:

[..]

Goeie :P
dat ligt er maar net aan hoe je staat ?
pi_137958811
Wat een nieuws. Hopelijk nu geem speculatie en fout. Het wordt tijd dat die kist gevonden wordt. We wachten af
pi_137958818
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:53 schreef Nucky het volgende:

Stel dat dat het scenario is. Dan hebben mensen misschien geeneens geweten (als ze nog leefden) dat ze die kant op vlogen.
Behalve dan dat ze al lang over land hadden moeten vliegen en er in de wijde omgeving alleen maar water te zien is... Dat valt, zeker als je verwacht had dat de landing al ingezet had moeten worden, uiteindelijk wel op.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137958868
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Behalve dan dat ze al lang over land hadden moeten vliegen en er in de wijde omgeving alleen maar water te zien is... Dat valt, zeker als je verwacht had dat de landing al ingezet had moeten worden, uiteindelijk wel op.
Het was natuurlijk nacht aan die kant van de wereld. Althans, voor het grootste gedeelte van de vlucht wel. Ze vlogen in Z-O koers lichtjes met de nacht mee.
pi_137958872
Ik voel aan m'n water dat ze hem hebben gevonden. Australie zegt niet zo maar wat.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 20 maart 2014 @ 10:20:24 #263
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137958988
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:05 schreef Marrije het volgende:
Hoe zit het kwa tijdslijn?
Die vliegtuigen hangen nog boven de oceaan?
De tijden die ik gevonden heb, omgerekend naar Nederlandse tijd:

quote:
04:00 - Aankomst op locatie - Royal Australian Air Force Orion P-3
05:00 - Aankomst op locatie - United States Poseidon P-8
08:00 - Vertrek naar locatie - 2eRoyal Australian Air Force Orion P-3
08:00 - Aankomt op locatie - vrachtschip

10:00 - Vertrek naar locatie - Royal New Zealand Air Force Orion P-3

Royal Australian Air Force Hercules C-130 dropt markers

Onderweg naar locatie - Royal Australian Navy ship HMAS Success (kan nog enige dagen duren, maar kan helpen met het bergen van gevonden onderdelen)
pi_137958993
Als die daar gevonden wordt, betekent dat het vliegtuig zolang is doorgevlogen tot het geen brandstof meer had.
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 10:23:39 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_137959008
Ik denk ook dat dit het is ja. Wel sneu voor de nabestaanden die door al dit gedoe nog de hoop hadden dat de passagiers nog leefden ;(
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_137959049
quote:
Bron?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 20 maart 2014 @ 10:25:21 #268
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137959073
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:24 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Bron?
http://nos.nl/

Vermiste vlucht MH370
Vanaf circa 10.30 uur: persconferentie over de vermiste Boeing 777
pi_137959074
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:24 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Bron?
Er is elke dag een persconferentie rond deze tijd.
pi_137959175
Dat wordt duiken als ze daar liggen. Het is daar constant 3-5 km diep?
pi_137959176
Ik geloof er niks van................
pi_137959232
Ze lijken er zelf best wel overtuigd van. Traumateams staan klaar bij het hotel waar familieleden van passagiers verblijven en ze hebben dus ook al een schip gestuurd dat kan helpen met de berging.
pi_137959315
Uiterst moeilijk
De Australische premier, Tony Abbott, waarschuwde dat het "uiterst moeilijk" wordt om de objecten terug te vinden. Zelfs als ze gevonden worden is er een kans dat ze niet van vlucht MH370 zijn.

Bron: http://nos.nl/artikel/625678-mogelijk-stukken-boeing-gespot.html
pi_137959346
Als het allemaal waar is lijkt het erop dat de dader bewust een plek heeft gekozen om te crashen waar het zo moeilijk mogelijk is om het vliegtuig nog terug te vinden.

Ben echt benieuwd wat er zich nou heeft afgespeeld. Moet allemaal haast wel door 1 van de piloten zijn gedaan.
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:36:33 #275
62913 Blik
The one and Only!
pi_137959403
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:34 schreef Palomar het volgende:
Als het allemaal waar is lijkt het erop dat de dader bewust een plek heeft gekozen om te crashen waar het zo moeilijk mogelijk is om het vliegtuig nog terug te vinden.

Ben echt benieuwd wat er zich nou heeft afgespeeld. Moet allemaal haast wel door 1 van de piloten zijn gedaan.
De zwarte doos zal het uiteindelijk duidelijk moeten maken, maar vreemd is het allemaal wel
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:37:24 #276
54408 Parzival
Where it happens
pi_137959424
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:36 schreef Blik het volgende:

[..]

De zwarte doos zal het uiteindelijk duidelijk moeten maken, maar vreemd is het allemaal wel
de voice recorder doet alleen de laatste 2 uur.. daar ga je weinig aan hebben
pi_137959432
Persco begonnen
pi_137959467
En kunnen ze ook niet de zwarte doos uitschakelen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_137959511
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:38 schreef rene90 het volgende:
Nee :s)
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:40:32 #280
54408 Parzival
Where it happens
pi_137959512
quote:
ja dat kunnen ze ook
pi_137959521
quote:
Daarvoor moet je de cockpit uit en naar de electronics bay, onder de vloer.
pi_137959523
Weinig nieuws.
pi_137959527
Ze blijven in het noorden dus gewoon doorzoeken. Wijst erop dat er geen definitief bewijs is dat het vliegtuig naar het zuiden is gevlogen.
pi_137959531
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:40 schreef Parzival het volgende:

[..]

ja dat kunnen ze ook
Niet toch? Meen ik me althans te herinnern van air crash investigation :@
Edit: Martijn verklaard de verwarring al :P
pi_137959542
Ik snap uberhaupt niet dat er niet gewoon een simpelsysteempje in zon vliegtuig zit dat NOOIT uitgeschakelt kan worden en altijd zijn locatie blijft versturen.
pi_137959612
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:40 schreef Take2 het volgende:

[..]

Nee :s)
Ja zeker, zekering eruit.
pi_137959614
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:41 schreef Drebbelman het volgende:
Ze blijven in het noorden dus gewoon doorzoeken. Wijst erop dat er geen definitief bewijs is dat het vliegtuig naar het zuiden is gevlogen.
Is er dan ergens wél definitief nieuws voor? Ik ben het de laatste paar dagen niet meer zo intensief aan het volgen :@
pi_137959615
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:41 schreef Poolbal het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat er niet gewoon een simpelsysteempje in zon vliegtuig zit dat NOOIT uitgeschakelt kan worden en altijd zijn locatie blijft versturen.
Alles kan uitgeschakeld worden.
pi_137959627
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:41 schreef Poolbal het volgende:
Dat snappen er wel meer niet, moet het in elk deel opnieuw vertellen. :9

Veiligheid in de luchtvaart boven alles. Een piloot kan elk elektronisch systeem uitschakelen in geval van brand/kortsluiting/storing. Dat is in elk vliegtuig zo, van een kleine Cessna tot een 747.
pi_137959782
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:44 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Veiligheid in de luchtvaart boven alles. Een piloot kan elk elektronisch systeem uitschakelen in geval van brand/kortsluiting/storing. Dat is in elk vliegtuig zo, van een kleine Cessna tot een 747.
Maar als er een mp3speler in het ruim toevallig nog aan staat dan is die toch ook niet uit te zetten?

Het hoeft geen huge GPS-systeem te zijn, als je gewoon een klein standalone dingetje ontwerpt...
pi_137959840
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:14 schreef Diedelientje81 het volgende:

[..]

dat ligt er maar net aan hoe je staat ?
Nee natuurlijk niet. Als je richting Peking vliegt, het noorden, komt de zon op aan de rechterkant. Vlieg je naar Oz, het zuiden, komt de zon op aan de linkerkant.
pi_137959870
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:50 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Maar als er een mp3speler in het ruim toevallig nog aan staat dan is die toch ook niet uit te zetten?

Het hoeft geen huge GPS-systeem te zijn, als je gewoon een klein standalone dingetje ontwerpt...
Zoals een mobieltje?
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:52:59 #293
26777 MrTorture
pi_137959875
quote:

[..]

Die heeft minder vermogen, daarmee minder risico, lijkt me. Daarnaast probeer je in ieder geval alles in de hand te hebben wat je in de hand kunt hebben. Je laat geen risico's "in leven" met als excuus "ach er kan ook wat anders misgaan"
Vis een optie?
pi_137959915
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:44 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

De piloot kan zelfs zichzelf uitschakelen, heel veilig.
pi_137959920
quote:

[..]

Er zijn de laatste jaren 2 vrachtvliegtuigen neergestort door batterijen die in het ruim ontbrandden.

Er zijn ook diverse gevallen van consumentenapparatuur met accu's die ontbrandden in de cabine.

Er zijn veel slimmere mensen dan jij en ik bezig met dit soort veiligheidsissues en de reden dat er geen klein standalone dingetje in zit, is gewoon omdat dit bijna nooit gebeurd. Risicoanalyse.
pi_137959926
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Zoals een mobieltje?
Maar dan een met bereik boven de oceanen. :P
pi_137959946
quote:
9s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:54 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

De piloot kan zelfs zichzelf uitschakelen, heel veilig.
Ja. Komt ook heel vaak voor. Eng man.
pi_137959987
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:54 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Maar dan een met bereik boven de oceanen. :P
Mobieltjes hebben overal bereik
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:57:19 #299
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137959993
Deze al voorbij gekomen? Kun je zien hoe "klein" een vliegtuig is boven de jungle.

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_137960115
"lying on the jungle" ook. :') Ding vliegt gewoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')