"Altijd eens halsbrekende vliegstunts willen meemaken? Die twee weken weg waar je zo hard naar smacht? Geen gezeur van de kinderen want die zitten aan de zuurstof? De prachtige diepte van de blauwe Indische Oceaan willen leren kennen? Eerst Diego Garcia zien en dan sterven? Teken nu, de plaatsen zijn gelimiteerd!"quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:44 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
NOU eventjes is een understatement
quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Altijd eens halsbrekende vliegstunts willen meemaken? Die twee weken weg waar je zo hard naar smacht? Geen gezeur van de kinderen want die zitten aan de zuurstof? De prachtige diepte van de blauwe Indische Oceaan willen leren kennen? Eerst Diego Garcia zien en dan sterven? Teken nu, de plaatsen zijn gelimiteerd!"
Zuid-Afrikaanse blondjes hebben voorrang
afgedreven?quote:Op donderdag 20 maart 2014 07:50 schreef Montagui het volgende:
Het is wel erg zuidelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De staart van de vlucht van Air France dreef ook destijds. Was het eerste wat ze vonden. Blijven blijkbaar goed drijven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:08 schreef Diedelientje81 het volgende:
Weet je ik vraag me af hoe doorzichtig die zee is......na zoveel dagen ken je dat hele ding toch niet zien liggen op die diepte? of ben ik nu gewoon superblond?
als en wanneer het dan ergens zou drijven,.,,, had iemand het toch allang gespot??quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:09 schreef Nucky het volgende:
[..]
De staart van de vlucht van Air France dreef ook destijds. Was het eerste wat ze vonden. Blijven blijkbaar goed drijven.
[ afbeelding ]
je zoekt iets van 24 meter in en oppervlakte van duizenden kilometers.. dan kun je lang zoeken hoor.. het is alsof ik een hagelslagje in je huis heb neergelegd.. en ik zeg niet waar.. en jij mag gaan zoeken..quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:12 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
als en wanneer het dan ergens zou drijven,.,,, had iemand het toch allang gespot??
quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:14 schreef Parzival het volgende:
[..]
je zoekt iets van 24 meter in en oppervlakte van duizenden kilometers.. dan kun je lang zoeken hoor.. het is alsof ik een hagelslagje in je huis heb neergelegd.. en ik zeg niet waar.. en jij mag gaan zoeken..
Laat me hond wel zoeken danquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:14 schreef Parzival het volgende:
[..]
je zoekt iets van 24 meter in en oppervlakte van duizenden kilometers.. dan kun je lang zoeken hoor.. het is alsof ik een hagelslagje in je huis heb neergelegd.. en ik zeg niet waar.. en jij mag gaan zoeken..
Dat lijkt me bingo, met dat rijtje pings. Dat wilden de Australiërs dus niet delen?quote:
Zeker blond, maar hier heb je wel gelijk in. Wat die andere vergelijkingen weer onzinnig maakt. Alles wat afwijkt, valt op. Er is een hoop afval op zee, maar die pings+object+windrichting lijken me redelijk sluitend.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:16 schreef Diedelientje81 het volgende:
Snap dat het een enorme ruimte is.....maar goed,....zoiets zou in mijn ogen dan meer opvallen.....vooral omdat er niets anders is....(toch blond zeker?)
maar toch ... objecten blijven niet, als ze drijven, een week op dezelfde plek liggenquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker blond, maar hier heb je wel gelijk in. Wat die andere vergelijkingen weer onzinnig maakt. Alles wat afwijkt, valt op. Er is een hoop afval op zee, maar die pings+object+windrichting lijken me redelijk sluitend.
Nee, maar zoals je ziet in je nieuwe plaatje wordt er eindelijk een keer serieus onderzoek gedaan waarbij die preferente wind- en stroomrichtingen (die veranderen ook weer niet zo sterk in 12 dagen) worden meegenomen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar toch ... objecten blijven niet, als ze drijven, een week op dezelfde plek liggen
Dat klopt, ben dan ook echt benieuwd of het nu wel iets is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar zoals je ziet in je nieuwe plaatje wordt er eindelijk een keer serieus onderzoek gedaan waarbij die preferente wind- en stroomrichtingen (die veranderen ook weer niet zo sterk in 12 dagen) worden meegenomen.
Er blijft juist heel veel (opvallends) drijven van een neergestort vliegtuig.
Zijn die pings wel door 2 of 3 satellieten gemeten? Als het er maar één is, moet je daar ook cirkels tekenen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me bingo, met dat rijtje pings. Dat wilden de Australiërs dus niet delen?
Het is precies gebeurd in een strook gebied van de Aarde waar maar 1 satelliet rondhangt. Tenminste, van die geostationaire die ze lieten zien (4 in totaal)...quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:27 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Zijn die pings wel door 2 of 3 satellieten gemeten? Als het er maar één is, moet je daar ook cirkels tekenen.
Okee, daar hebben ze misschien ook wel een hint uit gekregen. Als het dit is, heeft-ie dus echt lang doorgevlogen. Ben echt benieuwd hoe en waaromquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is precies gebeurd in een strook gebied van de Aarde waar maar 1 satelliet rondhangt. Tenminste, van die geostationaire die ze lieten zien (4 in totaal)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |