abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137955901
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 07:44 schreef Diedelientje81 het volgende:

[..]

NOU eventjes is een understatement
"Altijd eens halsbrekende vliegstunts willen meemaken? Die twee weken weg waar je zo hard naar smacht? Geen gezeur van de kinderen want die zitten aan de zuurstof? De prachtige diepte van de blauwe Indische Oceaan willen leren kennen? Eerst Diego Garcia zien en dan sterven? Teken nu, de plaatsen zijn gelimiteerd!"

Zuid-Afrikaanse blondjes hebben voorrang
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 20 maart 2014 @ 07:50:01 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137955917
Waar ze het hebben gevonden: http://www.telegraaf.nl/j(...)%20Boeing%20gevonden

als dat klopt dan is het dus gevlogen tot de kerosine op was
pi_137955918
Het is wel erg zuidelijk:

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137955937
quote:
17s.gif Op donderdag 20 maart 2014 07:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Altijd eens halsbrekende vliegstunts willen meemaken? Die twee weken weg waar je zo hard naar smacht? Geen gezeur van de kinderen want die zitten aan de zuurstof? De prachtige diepte van de blauwe Indische Oceaan willen leren kennen? Eerst Diego Garcia zien en dan sterven? Teken nu, de plaatsen zijn gelimiteerd!"

Zuid-Afrikaanse blondjes hebben voorrang
_O- _O- _O- _O-
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137955939
Zaharie wilde pinguïns spotten op Antarctica na eerst bijgetankt te hebben?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 20 maart 2014 @ 07:59:18 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137956019
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 07:50 schreef Montagui het volgende:
Het is wel erg zuidelijk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
afgedreven?
Mja, een object van 24m...
pi_137956096
pi_137956116
Weet je ik vraag me af hoe doorzichtig die zee is......na zoveel dagen ken je dat hele ding toch niet zien liggen op die diepte? of ben ik nu gewoon superblond? :|W
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137956124
pi_137956129
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:08 schreef Diedelientje81 het volgende:
Weet je ik vraag me af hoe doorzichtig die zee is......na zoveel dagen ken je dat hele ding toch niet zien liggen op die diepte? of ben ik nu gewoon superblond? :|W
De staart van de vlucht van Air France dreef ook destijds. Was het eerste wat ze vonden. Blijven blijkbaar goed drijven.

pi_137956162
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:09 schreef Nucky het volgende:

[..]

De staart van de vlucht van Air France dreef ook destijds. Was het eerste wat ze vonden. Blijven blijkbaar goed drijven.

[ afbeelding ]
als en wanneer het dan ergens zou drijven,.,,, had iemand het toch allang gespot??
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:14:40 #212
54408 Parzival
Where it happens
pi_137956192
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:12 schreef Diedelientje81 het volgende:

[..]

als en wanneer het dan ergens zou drijven,.,,, had iemand het toch allang gespot??
je zoekt iets van 24 meter in en oppervlakte van duizenden kilometers.. dan kun je lang zoeken hoor.. het is alsof ik een hagelslagje in je huis heb neergelegd.. en ik zeg niet waar.. en jij mag gaan zoeken..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137956211
Snap dat het een enorme ruimte is.....maar goed,....zoiets zou in mijn ogen dan meer opvallen.....vooral omdat er niets anders is....(toch blond zeker?)
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:16:06 #214
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137956212
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:14 schreef Parzival het volgende:

[..]

je zoekt iets van 24 meter in en oppervlakte van duizenden kilometers.. dan kun je lang zoeken hoor.. het is alsof ik een hagelslagje in je huis heb neergelegd.. en ik zeg niet waar.. en jij mag gaan zoeken..
:D
pi_137956219
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:14 schreef Parzival het volgende:

[..]

Laat me hond wel zoeken dan :P
pi_137956262
quote:
Dat lijkt me bingo, met dat rijtje pings. Dat wilden de Australiërs dus niet delen?

pi_137956279
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:16 schreef Diedelientje81 het volgende:
Snap dat het een enorme ruimte is.....maar goed,....zoiets zou in mijn ogen dan meer opvallen.....vooral omdat er niets anders is....(toch blond zeker?)
Zeker blond, maar hier heb je wel gelijk in. Wat die andere vergelijkingen weer onzinnig maakt. Alles wat afwijkt, valt op. Er is een hoop afval op zee, maar die pings+object+windrichting lijken me redelijk sluitend.

pi_137956296
Ben benieuwd of het onderdelen van het vliegtuig zijn. Zal wel een einde maken aan de onzekerheid
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137956302
quote:
12s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeker blond, maar hier heb je wel gelijk in. Wat die andere vergelijkingen weer onzinnig maakt. Alles wat afwijkt, valt op. Er is een hoop afval op zee, maar die pings+object+windrichting lijken me redelijk sluitend.
maar toch ... objecten blijven niet, als ze drijven, een week op dezelfde plek liggen
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_137956328
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:23 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

maar toch ... objecten blijven niet, als ze drijven, een week op dezelfde plek liggen
Nee, maar zoals je ziet in je nieuwe plaatje wordt er eindelijk een keer serieus onderzoek gedaan waarbij die preferente wind- en stroomrichtingen (die veranderen ook weer niet zo sterk in 12 dagen) worden meegenomen.

Er blijft juist heel veel (opvallends) drijven van een neergestort vliegtuig.

pi_137956352
quote:
6s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, maar zoals je ziet in je nieuwe plaatje wordt er eindelijk een keer serieus onderzoek gedaan waarbij die preferente wind- en stroomrichtingen (die veranderen ook weer niet zo sterk in 12 dagen) worden meegenomen.

Er blijft juist heel veel (opvallends) drijven van een neergestort vliegtuig.
Dat klopt, ben dan ook echt benieuwd of het nu wel iets is.
Ik luister NL-Talig
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:27:42 #222
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137956361
quote:
11s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat lijkt me bingo, met dat rijtje pings. Dat wilden de Australiërs dus niet delen?
Zijn die pings wel door 2 of 3 satellieten gemeten? Als het er maar één is, moet je daar ook cirkels tekenen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137956391
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:27 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Zijn die pings wel door 2 of 3 satellieten gemeten? Als het er maar één is, moet je daar ook cirkels tekenen.
Het is precies gebeurd in een strook gebied van de Aarde waar maar 1 satelliet rondhangt. Tenminste, van die geostationaire die ze lieten zien (4 in totaal)...

pi_137956447
Op zich als die voor de Australische kust is gecrasht, zou het wel kloppen met wat de Maleisiers zeiden afgelopen dagen, dat hij nog over een land is gevlogen maar dat die het niet bekend willen maken. Dat zou dan Indonesië zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:36:03 #225
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137956471
quote:
12s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is precies gebeurd in een strook gebied van de Aarde waar maar 1 satelliet rondhangt. Tenminste, van die geostationaire die ze lieten zien (4 in totaal)...
Okee, daar hebben ze misschien ook wel een hint uit gekregen. Als het dit is, heeft-ie dus echt lang doorgevlogen. Ben echt benieuwd hoe en waarom :o
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')