SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwsbronnen:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerdere kapingen:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 maart - 20:34SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord van dankSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MrTorture - Straat van Malakka, tussen Penang en Sumatra:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MartijnA3 - Zuidelijke Indische Oceaan:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
===================================================================SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt meer een fragment uit "The Perfect Storm".quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:04 schreef Razor21 het volgende:
Is dit een oliespoor of een reef? (via Twitter gevonden) :
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014/map/545878
[ afbeelding ]
Een slechte kwaliteit zwarte vlek?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:04 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
Oliespoor, overduidelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:04 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij ook. Is dit niet eerder een oliespoor van een tanker of iets dergelijks? Loopt wel erg lang door.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef Razor21 het volgende:
Begin nu inderdaad te denken dat het een oliespoor is. Tomnod doet wat vaag. Bovenste deel is behoorlijk donker eronder wat lichter :
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:13 schreef Razor21 het volgende:
Deze link is leuk om te volgen voor live Tomnod updates :
https://twitter.com/search?q=tomnod%20map%20&src=typd&f=realtime
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het geen veilig gevoel dat we helemaal overgeleverd zijn aan de piloot en dat als hij kwaad wil, niemand ons kan helpen. Ik wist ook niet dat het zo werkte. Dat heeft niks meer met democratie te maken, democratie is dead. Vliegtuigen kunnen bestuurd worden door dictators.
Nee voor mij compleet een raadsel waar ik nu ben :-)quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Thank!
Kun je nog steeds niet zien waar je precies zit te zoeken? En welke gebieden laten ze allemaal onderzoeken>
Dat hadden de passagiers zeven uur lang.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee voor mij compleet een raadsel waar ik nu ben :-)
Je en dan? Proberen te vangen met een netje?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het geen veilig gevoel dat we helemaal overgeleverd zijn aan de piloot en dat als hij kwaad wil, niemand ons kan helpen. Ik wist ook niet dat het zo werkte. Dat heeft niks meer met democratie te maken, democratie is dead. Vliegtuigen kunnen bestuurd worden door dictators.
Wat ik dacht? Ik dacht dat als een vliegtuig opeens een heel andere route neemt, binnen de kortste keren F16's de lucht in vliegen.
Vanochtend reed mijn bus ook een andere route dan normaal, verbaasde me ook dat er helemaal geen politie bij kwam, had zo verkeerd af kunnen lopen dit.!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Loekie1 het volgende:
Wat ik dacht? Ik dacht dat als een vliegtuig opeens een heel andere route neemt, binnen de kortste keren F16's de lucht in vliegen.
Volgens mij is het dat oliespoor ten zuidwesten van Vietnam.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee voor mij compleet een raadsel waar ik nu ben :-)
Tja. Hetzelfde heb je in een bus of een taxi.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef Loekie1 het volgende:
Alleen ga je daar niet 900 km/u in op enkele kilometers hoogtequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tja. Hetzelfde heb je in een bus of een taxi.
Vervang 'challenge' in de url door 'api' en je krijgt de coordinaten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Thank!
Kun je nog steeds niet zien waar je precies zit te zoeken? En welke gebieden laten ze allemaal onderzoeken>
Met het verschil dat je een bus of taxi chauffeur een knal kan verkopenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tja. Hetzelfde heb je in een bus of een taxi.
Een piloot ook wel hoor. Die zijn in beginsel niet sterker of slapper als een chauffeur.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Met het verschil dat je een bus of taxi chauffeur een knal kan verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop