abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 20 maart 2014 @ 08:36:11 #226
8781 crew  Frutsel
pi_137956475
quote:
11s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat lijkt me bingo, met dat rijtje pings. Dat wilden de Australiėrs dus niet delen?
Ook Bingo voor de speculatie van MartijnA3 uit de OP :P
pi_137956500
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja, die krijgt een Colombiaanse lekkernij, als die kist daar wordt gevonden.

En dan kan ik mooi weer een leven hebben. :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:39:41 #228
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_137956538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Die zit wel verdacht in de buurt ja :o
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_137956548
Snap echt niet dat de Australische regering bij voorbaat al meldt dat het vliegtuigonderdelen kunnen zijn. Ga eerst eens kijken zou ik zeggen.

Voor de families is het natuurlijk weer een tegenslag als het niets blijkt te zijn.
pi_137956572
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:40 schreef Nucky het volgende:
Snap echt niet dat de Australische regering bij voorbaat al meldt dat het vliegtuigonderdelen kunnen zijn. Ga eerst eens kijken zou ik zeggen.

Voor de families is het natuurlijk weer een tegenslag als het niets blijkt te zijn.
Die satellietmetingen ontwijk je niet. Geen pings naar het noorden en allemaal naar het zuiden. Lijkt me kat in het bakkie. Op 4 km.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137956577
Daarom zeggen ze ook nog 'kunnen' in plaats van 'dit zijn'
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_137956605
wat kan ie winnnen? Reisje met Malaysa Airlines? :P
Gewoon eventjes weg :)
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137956616
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:44 schreef Diedelientje81 het volgende:
wat kan ie winnnen? Reisje met Malaysa Airlines? :P
Gewoon eventjes weg :)
Een zwoel nachtje met een Zuid-Indische zeemeermin.

donderdag 20 maart 2014 @ 08:45:42 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137956629
quote:

Ja en als het wel wat is dan klaagt de familie dat ze niet op de hoogte worden gehouden.
Je kunt het bijna nooit goed doen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:46:35 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137956645
quote:
12s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die satellietmetingen ontwijk je niet. Geen pings naar het noorden en allemaal naar het zuiden. Lijkt me kat in het bakkie. Op 4 km.
is dat een definitieve pinglijn?
Ik dacht de mogelijke pinglijn: als die locatie juist is.
pi_137956654
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja en als het wel wat is dan klaagt de familie dat ze niet op de hoogte worden gehouden.
Je kunt het bijna nooit goed doen.
Ja, dat is ook wel weer zo. Wat leven we toch in een moeilijke wereld :D
pi_137956787
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:46 schreef Marrije het volgende:

[..]

is dat een definitieve pinglijn?
Ik dacht de mogelijke pinglijn: als die locatie juist is.
Jup, je hebt gelijk, het zijn speculaties. Maar ik neem niet aan dat ze voor niets gaan zoeken daar, misschien speculeert de BBC maar hebben de Australiėrs meer informatie... ;)

pi_137956828
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jup, je hebt gelijk, het zijn speculaties. Maar ik neem niet aan dat ze voor niets gaan zoeken daar, misschien speculeert de BBC maar hebben de Australiėrs meer informatie... ;)
Dat laatste denk ik dus ook. Meer informatie dan nu in de media bekend is.
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:03:56 #239
54408 Parzival
Where it happens
pi_137956955
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:04:50 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137956974
quote:
datum 16 maart?
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:07:11 #241
54408 Parzival
Where it happens
pi_137957015
de foto's zijn van 16 maart.. maar blijkbaar hebben ze daar nu pas wat op gevonden..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137957060
Duurt ook even om weet ik het hoeveel vierkante kilometer aan sattelietbeelden door te nemen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:10:57 #243
54408 Parzival
Where it happens
pi_137957095
en dan nog ernaartoe vliegen.. en hopen dat niet alles weggezonken cq opgegeten is..
pi_137957126
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:10 schreef Parzival het volgende:
en hopen dat niet alles weggezonken cq opgegeten is..
Ik krijg opeens zin in een Maleis sateetje. :9

pi_137957270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:09 schreef franklop het volgende:
Duurt ook even om weet ik het hoeveel vierkante kilometer aan sattelietbeelden door te nemen.
Ik moet wel zeggen dat ik het knap vind. Die objecten waren mij niet zomaar opgevallen.
pi_137957345
quote:

Dit begrijp ik inderdaad ook niet. Er is gedurende dit mysterie al genoeg valse hoop gekweekt. Maak het gewoon bekend als je het ook echt gevonden hebt.
In the coolest little capital of the world
pi_137957391
De plek komt wel aardig overeen met de afstand die het vliegtuig maximaal had kunnen vliegen.

Je zou als passagier aan boord er maar weet van hebben dat het vliegtuig precies de andere kant op vliegt en je kan niets doen......
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137957413
quote:
It is important to point out that the satellite imagery of the objects released by Australia are four days old. They are dated Sunday 16 March.

In his media statement John Young, general manager of the Australian Maritime and Safety Authority, suggested the authorities have taken their time to analyse the images before stating that they could have been debris from MH370.

To repeat he said: “RCC Australia received an expert assessment of commercial satellite imagery on Thursday.”

“The images were captured by satellite. They may not be related to the aircraft.

“The assessment of these images was provided by the Australian Geospatial-Intelligence Organisation as a possible indication of debris south of the search area that has been the focus of the search operation.”

Tidal drift expert Simon Boxall from Southampton University said the currents in the area are very complex. He said “If this does prove to be a positive sighting it narrows the search down, but it means we have gone from searching for a needle in a field of haystacks to a needle in a haystack.”

Speaking to Sky News he says it takes an “awful long time” to go through satellite imagery.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137957677
Sate ? nou ik had maar gewoon een boterham HAGELSLAGJES gegeten :P
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
pi_137957917
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:25 schreef Montagui het volgende:
De plek komt wel aardig overeen met de afstand die het vliegtuig maximaal had kunnen vliegen.

Je zou als passagier aan boord er maar weet van hebben dat het vliegtuig precies de andere kant op vliegt en je kan niets doen......
Stel de route is voorgeprogrammeerd, kunnen passagiers met vliegervaring die de cockpit binnen weten te komen dan nog wat doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')