de voice recorder doet alleen de laatste 2 uur.. daar ga je weinig aan hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:36 schreef Blik het volgende:
[..]
De zwarte doos zal het uiteindelijk duidelijk moeten maken, maar vreemd is het allemaal wel
Neequote:Op donderdag 20 maart 2014 10:38 schreef rene90 het volgende:
En kunnen ze ook niet de zwarte doos uitschakelen?
ja dat kunnen ze ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:38 schreef rene90 het volgende:
Daarvoor moet je de cockpit uit en naar de electronics bay, onder de vloer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:38 schreef rene90 het volgende:
Niet toch? Meen ik me althans te herinnern van air crash investigationquote:
Is er dan ergens wél definitief nieuws voor? Ik ben het de laatste paar dagen niet meer zo intensief aan het volgenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:41 schreef Drebbelman het volgende:
Ze blijven in het noorden dus gewoon doorzoeken. Wijst erop dat er geen definitief bewijs is dat het vliegtuig naar het zuiden is gevlogen.
Alles kan uitgeschakeld worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:41 schreef Poolbal het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat er niet gewoon een simpelsysteempje in zon vliegtuig zit dat NOOIT uitgeschakelt kan worden en altijd zijn locatie blijft versturen.
Dat snappen er wel meer niet, moet het in elk deel opnieuw vertellen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:41 schreef Poolbal het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat er niet gewoon een simpelsysteempje in zon vliegtuig zit dat NOOIT uitgeschakelt kan worden en altijd zijn locatie blijft versturen.
Maar als er een mp3speler in het ruim toevallig nog aan staat dan is die toch ook niet uit te zetten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:44 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Dat snappen er wel meer niet, moet het in elk deel opnieuw vertellen.
Veiligheid in de luchtvaart boven alles. Een piloot kan elk elektronisch systeem uitschakelen in geval van brand/kortsluiting/storing. Dat is in elk vliegtuig zo, van een kleine Cessna tot een 747.
Nee natuurlijk niet. Als je richting Peking vliegt, het noorden, komt de zon op aan de rechterkant. Vlieg je naar Oz, het zuiden, komt de zon op aan de linkerkant.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:14 schreef Diedelientje81 het volgende:
[..]
dat ligt er maar net aan hoe je staat ?
Zoals een mobieltje?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Maar als er een mp3speler in het ruim toevallig nog aan staat dan is die toch ook niet uit te zetten?
Het hoeft geen huge GPS-systeem te zijn, als je gewoon een klein standalone dingetje ontwerpt...
Die heeft minder vermogen, daarmee minder risico, lijkt me. Daarnaast probeer je in ieder geval alles in de hand te hebben wat je in de hand kunt hebben. Je laat geen risico's "in leven" met als excuus "ach er kan ook wat anders misgaan"quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Maar als er een mp3speler in het ruim toevallig nog aan staat dan is die toch ook niet uit te zetten?
Het hoeft geen huge GPS-systeem te zijn, als je gewoon een klein standalone dingetje ontwerpt...
De piloot kan zelfs zichzelf uitschakelen, heel veilig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:44 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Dat snappen er wel meer niet, moet het in elk deel opnieuw vertellen.
Veiligheid in de luchtvaart boven alles. Een piloot kan elk elektronisch systeem uitschakelen in geval van brand/kortsluiting/storing. Dat is in elk vliegtuig zo, van een kleine Cessna tot een 747.
Er zijn de laatste jaren 2 vrachtvliegtuigen neergestort door batterijen die in het ruim ontbrandden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja. Komt ook heel vaak voor. Eng man.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:54 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
De piloot kan zelfs zichzelf uitschakelen, heel veilig.
Mobieltjes hebben overal bereikquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:54 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Maar dan een met bereik boven de oceanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |