Ellaria Sand, Oberyn Martell's waifuquote:Op maandag 31 maart 2014 22:57 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik kan die meid met het hoedje die naast Brienne staat niet plaatsen. Wie is dat?
Oberyn Martell, Ellaria Sand's husbando.quote:
Die wist ik, die vrouw die aan hem hangt.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oberyn Martell, Ellaria Sand's husbando.
Cersei.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die wist ik, die vrouw die aan hem hangt.
Had z'n broer kunnen zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Echt??!! WTF
Ik dacht dat het Tygo Gernand was
quote:
Hoi, ik ben Kloonhommel en ik hoor bij dezelfde groepje blinden zoals jij.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben vast niet de enige die Jon en Cersei niet herkende, toch?
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Kloonhommel en ik hoor bij dezelfde groepje blinden zoals jij.
Das dus niet Jon, maar Loras Tyrellquote:Op maandag 31 maart 2014 23:11 schreef Poesopstokje het volgende:
En die krullies op z'n hurken dan? Die herken ik ook niet..
Die zou geen reden hebben om die locatie te zijn, die in de foto worden allemaal op dezelfde locatie gefilmd.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Volgens mij is dat niet cersei maar khaleesi? Zie bijv deze foto: [ afbeelding ]
Ff onder elkaar om beter te kunnen vergelijken: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Volgens mij is dat niet cersei maar khaleesi? Zie bijv deze foto: [ afbeelding ]
Ff onder elkaar om beter te kunnen vergelijken: [ afbeelding ]
Dan kan het Jon ook niet zijn nee.. Dit zijn personages van King's Landing..quote:Op maandag 31 maart 2014 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zou geen reden hebben om die locatie te zijn, die in de foto worden allemaal op dezelfde locatie gefilmd.
En het is al bevestigd dat dat Cersei is
Hmmm oke... ze ziet hier wel beter uit dan in de serie.quote:
Pos, ze zijn allemaal ook een beetje blind hiero. Dus voel je maar niet geroepen om morgen ff Pearle te bezoeken of zo.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan kan het Jon ook niet zijn nee.. Dit zijn personages van King's Landing..
Jij kut, jij dacht het ook verkeerd!quote:Op maandag 31 maart 2014 23:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pos, ze zijn allemaal ook een beetje blind hiero. Dus voel je maar niet geroepen om morgen ff Pearle te bezoeken of zo.
De onderste herkende ik sws niet. Dus die had ik niet fout. Maar ik zag Cersei wel voor Dany aan want ik weet hoe Dany eruit ziet in het echt. Van Cersei wist ik dit nog niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij kut, jij dacht het ook verkeerd!
ja? nooit gewetenquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:22 schreef Flugel83 het volgende:
Ook een herkijk gedaan van seizoen 1-3, toch heerlijk om zo achter elkaar door te kunnen kijken. Wat me bijvoorbeeld totaal ontgaan is vorig jaar: Jacqen = Daario Naharis
Dan zou ik toch nog een keer alle seizoenen terugkijken wat dat laatste betreft..quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:22 schreef Flugel83 het volgende:
Ook een herkijk gedaan van seizoen 1-3, toch heerlijk om zo achter elkaar door te kunnen kijken. Wat me bijvoorbeeld totaal ontgaan is vorig jaar: Jacqen = Daario Naharis
En Michiel Huisman iddquote:Misschien beide faceless men, aangezien Daario dit seizoen wel erg veranderd
Dat Kevin Spacey-hoofdschudjequote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Hier moest ik stiekem best om gniffelen, maar dat had voornamelijk te maken met de meesterlijk imitatie van Frank Underwood:
Beter had ik het niet kunnen beschrijven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef terdege het volgende:
Dat ze beiden uit de free cities komen zegt niet zoveel. Er zijn er iets van 9 welke elk vrij grote steden zijn. En aangezien Daenerys in hetzelfde continent is, is de kans vrij groot dat je iemand van de free cities tegen komt. Daarnaast komt Daario uit Tyrosh en Jaqen uit Braavos. Valar Morghulis zijn gewoon woorden van de taal Valyrian, de taal die gesproken wordt in de free cities. Daenerys zegt deze woorden ook nadat ze onderhandelde met die slavenhandelaar. Jaqen kan ook nooit zo snel helemaal aan de andere kant van de wereld zijn en hier opeens een leider van een mercenary company zijn.
Dus ik deel je mening niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In vind de scène daar vlak voor nog sterkerquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:30 schreef Re het volgende:
Deze vind ik ook sterk uit de laatste aflevering
...because you're a Lannister
Valar Morghulis betekend 'all men must die' en is een begroeting.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef terdege het volgende:
Dat ze beiden uit de free cities komen zegt niet zoveel. Er zijn er iets van 9 welke elk vrij grote steden zijn. En aangezien Daenerys in hetzelfde continent is, is de kans vrij groot dat je iemand van de free cities tegen komt. Daarnaast komt Daario uit Tyrosh en Jaqen uit Braavos. Valar Morghulis zijn gewoon woorden van de taal Valyrian, de taal die gesproken wordt in de free cities. Daenerys zegt deze woorden ook nadat ze onderhandelde met die slavenhandelaar. Jaqen kan ook nooit zo snel helemaal aan de andere kant van de wereld zijn en hier opeens een leider van een mercenary company zijn.
Dus ik deel je mening niet.
quote:
Ik heb een maand geleden alle 3 seizoenen gekeken in 3 dagenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:01 schreef planethugo het volgende:
[..]![]()
anderhalve week geleden begonnen met een rewatch van seizoen 3, en een week geleden er alweer klaar mee. En nu is het weer aftellen.... Heerlijk dat het bijna weer begint
power resides where men believe it residesquote:
GodverDOMME wat een goeie serie!quote:
quote:
Die scenes tussen Tyrion en Varys zijn sowieso genietenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
Dit is de beste!![]()
Twee woordkunstenaars die gewoon effe onverbloemd elkaar waarschuwen hoe laat het is.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:22 schreef Flugel83 het volgende:
Justin Bieberquote:
quote:
Dat is Hodor alquote:Op donderdag 3 april 2014 09:41 schreef speknek het volgende:
Tywin en Tyrionde eckte ecktes van de show.
dit, en de Bazin is, Brienne of Tarthquote:Op donderdag 3 april 2014 09:41 schreef speknek het volgende:
ook wel benieuwd wat met haar gaat gebeuren ja. Ze komt ook nog de weduwe van haar vorige koning tegenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dit, en de Bazin is, Brienne of Tarth
ben benieuwd hoe het met haar afloopt
Die vliegt wel van het ene naar het andere kamp.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dit, en de Bazin is, Brienne of Tarth
ben benieuwd hoe het met haar afloopt
* Hodor zegt dat het hodorhodor is.quote:
Wat je zelf hoort klinkt heel anders dan wat anderen horen en het gaat natuurlijk om dat laatstequote:Op donderdag 3 april 2014 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
* Hodor zegt dat het hodorhodor is.
Tyrion en Olennaquote:Op donderdag 3 april 2014 09:41 schreef speknek het volgende:
Dat waren de mooiste jaquote:Op donderdag 3 april 2014 12:14 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik ging echt stuk om 'Lord Friendzone' en het hele Sean Bean stukje![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is die openingstune toch heerlijk...![]()
Ergens aan het begin van dit topic (pag 3 bij mij) staan twee recap video's van seizoen 1&2 en seizoen 3. Geen idee of ze goed zijn. Heb ze zelf niet gekeken.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:49 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand nog een goeie recap die ik kan kijken voordat het weer begint?
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:49 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand nog een goeie recap die ik kan kijken voordat het weer begint?
Ik vond ze goed! Vat de 3 seizoenen wel aardig goed samenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:56 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ergens aan het begin van dit topic (pag 3 bij mij) staan twee recap video's van seizoen 1&2 en seizoen 3. Geen idee of ze goed zijn. Heb ze zelf niet gekeken.
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef murp het volgende:
en hebben we deze al gezien?
duurt 20 minuutjes
Team Lannisterquote:Op donderdag 3 april 2014 18:18 schreef VeX- het volgende:
Tyrion![]()
Tywin![]()
Joffrey![]()
Jaime![]()
Cersei![]()
Lannisters![]()
Obama even bellen!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is de eerste aflevering van het seizoen niet al gelekt ofzo?
Aaah (zucht!) wat ik er niet voor zou geven om een van zijn dochters te zijn... of zelfs maar zijn Portugese waterhond.quote:
Nog een paar nachtsjes slapen schatquote:Op donderdag 3 april 2014 18:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Aaah (zucht!) wat ik er niet voor zou geven om een van zijn dochters te zijn... of zelfs maar zijn Portugese waterhond.
Stannis is de heir van een usurper. Dany heeft recht op de troon. Maar liever zie ik Tyrion op de troon zittenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef MAHL het volgende:
#TeamStannis hier. Zoals het hoort. De enige echte Koning van Westeros
Wat een heerlijk positieve insteek.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nog een paar nachtsjes slapen schatHet is al dichterbij dan een half jaar geleden!
Ben het volledig met je eens.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:10 schreef superniger het volgende:
Al die pubers met hun #Teamditdatalles
Tis godverdomme geen Twilight
^^quote:Op donderdag 3 april 2014 19:15 schreef Breekfast het volgende:
Ben het volledig met je eens.
#TeamSuperniger
En de voorouders van Dany waren ook weer usurpers die de Seven Kingdoms met draken veroverden.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stannis is de heir van een usurper. Dany heeft recht op de troon. Maar liever zie ik Tyrion op de troon zitten
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:10 schreef superniger het volgende:
Al die pubers met hun #Teamditdatalles
Tis godverdomme geen Twilight
De Starks waren de koningen van het Noorden lang voordat de die pipo's op draken aan kwamen vliegen.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:23 schreef Ferdii het volgende:
Enige echte heerser is khaleeside rest zijn enkel stelletje rebellen
Ohquote:Op donderdag 3 april 2014 19:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
En de voorouders van Dany waren ook weer usurpers die de Seven Kingdoms met draken veroverden.
Mag wel. Je komt alleen wel over als een bakvisjequote:Op donderdag 3 april 2014 19:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Sorry!
#HouseLannister
-Edit- Hashtag mag zeker ook niet?
Niet, ik lees de boekenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Mag wel. Je komt alleen wel over als een bakvisje
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik wacht nog steeds tot de Lannisters worden gestraft.Er moet weer een badass komen die regelrecht tegen Cersei, Joffrey en Tywin in gaat.
King of the north.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De Starks waren de koningen van het Noorden lang voordat de die pipo's op draken aan kwamen vliegen.![]()
KING IN THE NORTH. KING IN THE NORTH.
*boeken.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daenerys who was born during a storm Targaryen
Die was ik al!quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:01 schreef Forbry het volgende:
Oh en team White Walkers natuurlijk... iemand moet het zijn
quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, niet gezien![]()
Mag ik erbij, mag ik erbij?
Heb je daar je eerstgeboren zoon voor over?quote:Op vrijdag 4 april 2014 01:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, niet gezien![]()
Mag ik erbij, mag ik erbij?
Hahahaha, awesome!quote:
quote:
BOEKSPOILER!!!quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Daenerys who was born during a storm Targaryen
Gendry dan nog eerder. Dat is een zoon, volgens mij heeft die dan meer aanspraak op de troon dan een broer.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef MAHL het volgende:
#TeamStannis hier. Zoals het hoort. De enige echte Koning van Westeros
Bastards hebben nergens aanspraak op, of ze moeten erkend worden door een koning.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Gendry dan nog eerder. Dat is een zoon, volgens mij heeft die dan meer aanspraak op de troon dan een broer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |