Maak je niet druk, ik kende hem nog niet. Ik herhaal het nog eens: maak je niet druk.quote:
Weet ze dat zelf ook?quote:
BR?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:53 schreef Re het volgende:
elke dag even een aflevering van S03 ter opfrissing... wel verschil hoor BR versus de downloads soms net iets te HD maar wel erg mooi
Ik moet er nog twee (lowly dvd hier). Donderdagavond kon ik me niet beheersen; afleveringen 5, 6, 7 en 8 er doorheen gejastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:53 schreef Re het volgende:
elke dag even een aflevering van S03 ter opfrissing... wel verschil hoor BR versus de downloads soms net iets te HD maar wel erg mooi
Nou stoor ik mij door een beroepsdeformatie behoorlijk snel aan stemmen. Dat is bij Emilia in het geheel niet het gevalquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef terdege het volgende:
Haar stem is best wel irritant eigenlijk.
Toen mensen mij GoT aanraadden, dacht ik eerst: ik heb het wel een beetje gehad met die LOTR-adepten. De films waren leuk, maar we gaan nu weer iets anders doen. Uiteindelijk de eerste box gekocht, en ik was toch vrij snel gegrepen, maar de dood van Ned beleefde ik net als jij en het besef dat iedereen de sjaak kan zijn vond ik meteen een geweldige USPquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn dood was een grote verrassing voor mij, want toen ik begon te kijken was seizoen 3 al bezig en somehow dacht ik dat Sean Bean ook in seizoen 3 zat en die was dus hartstikke veilig en zou zéker niet dood gaan in seizoen 1, dus iemand zou 'stop!' roepen oid. Of dat hoofd terug naaien! Toch? Nee dus.
Maar het zette wel de sfeer voor de rest van de serie: niemand is veilig, iedereen kan dood en een goed mens zijn wordt zéker niet beloond.
Ik ben op pagina 700 en twijfel of ik door wil gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ga niet meer kijken, heb net boek 3 bijna voor de helft uit (seizoen 3) dus ik ben sowieso wel op de hoogte
637 hierquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben op pagina 700 en twijfel of ik door wil gaan.
V.
Same. Ik vind het zó fijn geschreven...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
637 hier
Wat nou? Wil je het seizoen afwachten?
Ik eerlijk gezegd ook, maar ik kan het boek niet aan de kant leggen
Ik ben blij dat ik eerst s1/3 heb gezien, dan leest het toch beter weg vind ik. Nu weet ik hoe iedereen er uit ziet en in elkaar steekt, voor een leek lijken het me trage boekenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Same. Ik vind het zó fijn geschreven...
V.
Dit was ook mijn idee als iemand die de boeken niet gelezen heeft, maar ik werd toch bijzonder verrast. Game of Thrones is uiteraard fantasy, maar met haar nadruk op politieke machtsspelletjes en machiavellistische plots en een ondergeschikte rol van magie, staat het een stuk dichter bij de werkelijkheid dan Lord of the Rings en voelt het ook een stuk volwassener aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Toen mensen mij GoT aanraadden, dacht ik eerst: ik heb het wel een beetje gehad met die LOTR-adepten. De films waren leuk, maar we gaan nu weer iets anders doen. Uiteindelijk de eerste box gekocht, en ik was toch vrij snel gegrepen, maar de dood van Ned beleefde ik net als jij en het besef dat iedereen de sjaak kan zijn vond ik meteen een geweldige USP
Wat heb ik zin in volgende week
V.
Het zou eens tijd worden. Joffrey en Cersei moeten dood.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:04 schreef DO2 het volgende:
Ik vrees dat een hoop interessante karakters het loodje leggen in seizoen 4.
Het zou me namelijk niets verbazen dat The Lannisters het ditmaal moeten ontgelden.
Tyrion, Jaime, Tywin... Allemaal kandidaten.
Hoezo slijmbal, ik vond je reactie gewoon erg komisch. Leer je plek kennen vrouwmens.quote:
Grapjas.quote:
Zoals Tywin zei: het gaat niet om wie op de troon zit, het gaat er om wie achter de schermen het meeste macht heeft.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:55 schreef Rossdale het volgende:
Aangezien het een "Game of Thrones" is, hoop ik toch wel dat degene die daadwerkelijk op de troon zit nog wel een aantal keer gaat veranderen.
nee echtquote:
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Hier moest ik stiekem best om gniffelen, maar dat had voornamelijk te maken met de meesterlijk imitatie van Frank Underwood:
The last man holding his sword can find a new queen to fight for.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo slijmbal, ik vond je reactie gewoon erg komisch. Leer je plek kennen vrouwmens.
O, of je dat YT filmpje ff wilt vertalen voor me, wat zegt ze waardoor de mannen beiden hun zwaarden plots laten zakken? Ik ben doof namelijk.![]()
Briljantquote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Hier moest ik stiekem best om gniffelen, maar dat had voornamelijk te maken met de meesterlijk imitatie van Frank Underwood:
Hahah geniaalquote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
jazekerquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
The last man holding his sword can find a new queen to fight for.
jazekerquote:
Ik kan die meid met het hoedje die naast Brienne staat niet plaatsen. Wie is dat?quote:
Ellaria Sand, Oberyn Martell's waifuquote:Op maandag 31 maart 2014 22:57 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik kan die meid met het hoedje die naast Brienne staat niet plaatsen. Wie is dat?
Oberyn Martell, Ellaria Sand's husbando.quote:
Die wist ik, die vrouw die aan hem hangt.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oberyn Martell, Ellaria Sand's husbando.
Cersei.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die wist ik, die vrouw die aan hem hangt.
Had z'n broer kunnen zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Echt??!! WTF
Ik dacht dat het Tygo Gernand was
quote:
Hoi, ik ben Kloonhommel en ik hoor bij dezelfde groepje blinden zoals jij.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:13 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben vast niet de enige die Jon en Cersei niet herkende, toch?
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Kloonhommel en ik hoor bij dezelfde groepje blinden zoals jij.
Das dus niet Jon, maar Loras Tyrellquote:Op maandag 31 maart 2014 23:11 schreef Poesopstokje het volgende:
En die krullies op z'n hurken dan? Die herken ik ook niet..
Die zou geen reden hebben om die locatie te zijn, die in de foto worden allemaal op dezelfde locatie gefilmd.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Volgens mij is dat niet cersei maar khaleesi? Zie bijv deze foto: [ afbeelding ]
Ff onder elkaar om beter te kunnen vergelijken: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 maart 2014 23:19 schreef Kloonhommel het volgende:
Volgens mij is dat niet cersei maar khaleesi? Zie bijv deze foto: [ afbeelding ]
Ff onder elkaar om beter te kunnen vergelijken: [ afbeelding ]
Dan kan het Jon ook niet zijn nee.. Dit zijn personages van King's Landing..quote:Op maandag 31 maart 2014 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zou geen reden hebben om die locatie te zijn, die in de foto worden allemaal op dezelfde locatie gefilmd.
En het is al bevestigd dat dat Cersei is
Hmmm oke... ze ziet hier wel beter uit dan in de serie.quote:
Pos, ze zijn allemaal ook een beetje blind hiero. Dus voel je maar niet geroepen om morgen ff Pearle te bezoeken of zo.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan kan het Jon ook niet zijn nee.. Dit zijn personages van King's Landing..
Jij kut, jij dacht het ook verkeerd!quote:Op maandag 31 maart 2014 23:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pos, ze zijn allemaal ook een beetje blind hiero. Dus voel je maar niet geroepen om morgen ff Pearle te bezoeken of zo.
De onderste herkende ik sws niet. Dus die had ik niet fout. Maar ik zag Cersei wel voor Dany aan want ik weet hoe Dany eruit ziet in het echt. Van Cersei wist ik dit nog niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij kut, jij dacht het ook verkeerd!
ja? nooit gewetenquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:22 schreef Flugel83 het volgende:
Ook een herkijk gedaan van seizoen 1-3, toch heerlijk om zo achter elkaar door te kunnen kijken. Wat me bijvoorbeeld totaal ontgaan is vorig jaar: Jacqen = Daario Naharis
Dan zou ik toch nog een keer alle seizoenen terugkijken wat dat laatste betreft..quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:22 schreef Flugel83 het volgende:
Ook een herkijk gedaan van seizoen 1-3, toch heerlijk om zo achter elkaar door te kunnen kijken. Wat me bijvoorbeeld totaal ontgaan is vorig jaar: Jacqen = Daario Naharis
En Michiel Huisman iddquote:Misschien beide faceless men, aangezien Daario dit seizoen wel erg veranderd
Dat Kevin Spacey-hoofdschudjequote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |