Hoezo slijmbal, ik vond je reactie gewoon erg komisch. Leer je plek kennen vrouwmens.quote:
Grapjas.quote:
Zoals Tywin zei: het gaat niet om wie op de troon zit, het gaat er om wie achter de schermen het meeste macht heeft.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:55 schreef Rossdale het volgende:
Aangezien het een "Game of Thrones" is, hoop ik toch wel dat degene die daadwerkelijk op de troon zit nog wel een aantal keer gaat veranderen.
nee echtquote:
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Hier moest ik stiekem best om gniffelen, maar dat had voornamelijk te maken met de meesterlijk imitatie van Frank Underwood:
The last man holding his sword can find a new queen to fight for.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo slijmbal, ik vond je reactie gewoon erg komisch. Leer je plek kennen vrouwmens.
O, of je dat YT filmpje ff wilt vertalen voor me, wat zegt ze waardoor de mannen beiden hun zwaarden plots laten zakken? Ik ben doof namelijk.![]()
Briljantquote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Hier moest ik stiekem best om gniffelen, maar dat had voornamelijk te maken met de meesterlijk imitatie van Frank Underwood:
Hahah geniaalquote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
jazekerquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
The last man holding his sword can find a new queen to fight for.
jazekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |