SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Sofie Turner is 18 gewordenquote:
Op wat voor dag wordt het in NL uitgezonden op HBO?quote:
En dan zien we Jaime en Cersei weer krikken. Of doen ze dat misschien niet als hun vader in dezelfde stad is?quote:
Dat blijft een mooie quote jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
There's no cure for being a cunt.
Ah, op die manier legaal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sofie Turner is 18 geworden
Dus, als je altijd op haar heb willen fappen maar bang was pedo gevonden te worden: nu mag het!
Als ik iemand graag onthoofd zie worden....quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
There's no cure for being a cunt.
Only the Gods know.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ah, op die manier legaal.
Die foto een paar jaar geleden gemaakt met een webcam, was zij dat nou uiteindelijk of niet?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En dan zien we Jaime en Cersei weer krikken. Of doen ze dat misschien niet als hun vader in dezelfde stad is?
Hopelijk gooien ze Sansa deze keer uit het raam als ze weer betrapt worden.
Nou je weet wat je te doen staat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:20 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb lekker iets wat jullie niet hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik garandeer je dat zij smelten en ik nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou je weet wat je te doen staat.
Met die dingen om je heen, naakt in een vlammenzee gaan liggen.
Laat je weten of het gelukt is?
twitter:mauricewijnen twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:56:57Game of Thrones may end with movie, says author George RR Martin http://t.co/PO7YZbpugO reageer retweet
Na volgend jaar hebben ze alle vrijheid omdat ze niet meer 'gebonden' zijn aan de boeken dus het kan dan alle kanten op natuurlijk....quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:00 schreef Karina het volgende:
twitter:mauricewijnen twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:56:57Game of Thrones may end with movie, says author George RR Martin http://t.co/PO7YZbpugO reageer retweet
Hij had ook verwacht dat deel 5 een aantal jaar geleden uit zou zijn gekomen en dat het uiteindelijk 'maar' 6 boeken zouden worden (ipv de 7 die er nu voor staan). De verwachtingen van ome George vertrouw ik niet zo hard meer op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:39 schreef lord_bono het volgende:
Ze zijn natuurlijk wel nog gebonden aan de "boeken", alleen is het verhaal dan nog niet in boekvorm verschenen. De makers van de serie weten waar het verhaal naar toe gaat, dit heeft George RR Martin ze allang verteld. De schrijver verwacht ook niet dat de tv-serie de boeken inhaalt.
Zwaar overprijsde paaseieren?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:20 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet hij wel heel erg door gaan schrijven. Met mazzel dat we volgendjaar boek 6 krijgen, waarvan hij op voorhand al 4 hoofdstukken afhad. Als hij dan nog aan 7 moet beginnen heeft hij dus nog 2 jaar om dat af te krijgen. Uhmm nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:39 schreef lord_bono het volgende:
Ze zijn natuurlijk wel nog gebonden aan de "boeken", alleen is het verhaal dan nog niet in boekvorm verschenen. De makers van de serie weten waar het verhaal naar toe gaat, dit heeft George RR Martin ze allang verteld. De schrijver verwacht ook niet dat de tv-serie de boeken inhaalt.
een film met de zelfde verhaallijn als de serie ( tegelijkertijd) zie ik dus echt niet zittenquote:George R.R. Martin denkt aan Game of Thrones-film
Bedenker van de boekenserie Game of Thrones, George R.R. Martin, zou zijn avonturenreeks graag met een verfilming willen aanvullen.
Foto: HBO
Martin weet niet hoeveel tijd de zender HBO nodig zal hebben om zijn boeken naar de gelijknamige televisieserie te vertalen, maar een film zou volgens hem uitkomst bieden om de bestaande verhaallijnen sneller af te ronden en samen te voegen.
Dat zegt de schrijver in gesprek met The Hollywood Reporter.
"De boeken worden almaar groter. Ze zouden een special kunnen gebruiken om wat dingen af te ronden. Iets met een budget van 100 miljoen dollar en een speellengte van twee uur. Die draken worden erg groot, snap je", doelt Martin op de verhaallijn van Daenerys Targaryen (foto) die samen met haar draken voor haal eigen volk vecht.
Drieluik
Maar Game of Thrones zou ook op een andere manier op het witte doek kunnen verschijnen volgens Martin. Zijn driedelige serie Tales of Dunk and Egg zou daar de basis voor moeten vormen. De gebeurtenissen van het drieluik vinden negentig jaar eerder plaats dan de verhaallijnen die in de televisieserie worden gebruikt.
Het vierde seizoen van de serie wordt vanaf april uitgezonden. In totaal zullen er zeven seizoenen worden uitgezonden.
De Nederlandse actrice Carice van Houten is al enkele seizoenen in de serie te zien. Acteur Michiel Huisman voegt zich daar vanaf het volgende seizoen aan toe.
Idd! Doe dat dan maar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef kawa4 het volgende:
die 2de optie zie ik dan weer beter zitten
Mn man werkt bij een bedrijf die ook HBO levert. HBO geeft graag cadeau's weg en ik klaag echt nietquote:
Ooooh dat is wel nice!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:52 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mn man werkt bij een bedrijf die ook HBO levert. HBO geeft graag cadeau's weg en ik klaag echt niet
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kregen we bij een mega googdiebag toen met die Tentoonstelling. Maar hij kon niet tegen de vaatwasser![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo zijn er nou ineens 5 draken?!quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:20 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijne trailerquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef lord_bono het volgende:
Valt wel mee naar mijn mening. Je weet de context van de beelden nog niet, tenzij je de boeken kent..
Mogelijk denk jij er anders over, maar nee, ik vond van niet. Kon er zelf -verhaaltechnisch gezien- weinig tot niets van maken...quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef VeX- het volgende:
Zijn de seizoen 4 trailers erg spoilerig?
Ik zou 'm doen, no homo.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:39 schreef So_Surreal het volgende:
Heeft iemand nog een soort samenvatting filmpje zo voor het nieuwe seizoen?
Tijdje terug alweer dat ik de serie heb gezien en de boeken heb gelezen.
Ze was toen sowieso geen 18quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:23 schreef So_Surreal het volgende:
Is die blote billen foto van 'Sansa' echt trouwens?
Was dat geen foto van een Russische look-alike?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:23 schreef So_Surreal het volgende:
Neen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:23 schreef So_Surreal het volgende:
Heb alweer alle seizoenen 720p binnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat ik alles maar weer eens opnieuw ga kijken voor S4.
Same here!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat ik alles maar weer eens opnieuw ga kijken voor S4.
Ik wilde dit ook maar weet niet of ik zo lang kan wachten....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:43 schreef Happel het volgende:
Zin in! Het hele seizoen weer opsparen en in 1 weekend wegkijken.
Besef me nu pas, zou Kit Harington Nederlandse voorouders hebben? Gezien zijn achternaamquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zag John Snow net in een voorstukje in de bios. Speelt binnenkort in Pompeii.
Hij heeft behoorlijk getraind volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
homoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zelfs ik als man vind hem er goed uit zien(nohomo)
Pompeii is 50% CGI, lijkt mij niets.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
quote:
Hetzelfde als je seizoen 1 terugkijkt, met Eddard die alles fout doet wat hij maar fout kan doen door zijn eigen waarden te volgen. En uiteindelijk wordt hij uitgeroepen tot verrader en gaat dood.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:28 schreef Vogeltje88 het volgende:
Net weer S03E09 "The rains of Castamere" gezien. Toch weer op het puntje van de bank, ondanks dat ik em vorig jaar ook al gezien heb.
Zijn dood was een grote verrassing voor mij, want toen ik begon te kijken was seizoen 3 al bezig en somehow dacht ik dat Sean Bean ook in seizoen 3 zat en die was dus hartstikke veilig en zou zéker niet dood gaan in seizoen 1, dus iemand zou 'stop!' roepen oid. Of dat hoofd terug naaien! Toch? Nee dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hetzelfde als je seizoen 1 terugkijkt, met Eddard die alles fout doet wat hij maar fout kan doen door zijn eigen waarden te volgen. En uiteindelijk wordt hij uitgeroepen tot verrader en gaat dood.
Ja precies, niet zoals zo'n suffe alles overlevende Sylar in heroes of zo. Haalt alle spanning weg uit scenes. "Don't worry, komt wel weer terug".quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn dood was een grote verrassing voor mij, want toen ik begon te kijken was seizoen 3 al bezig en somehow dacht ik dat Sean Bean ook in seizoen 3 zat en die was dus hartstikke veilig en zou zéker niet dood gaan in seizoen 1, dus iemand zou 'stop!' roepen oid. Of dat hoofd terug naaien! Toch? Nee dus.
Maar het zette wel de sfeer voor de rest van de serie: niemand is veilig, iedereen kan dood en een goed mens zijn wordt zéker niet beloond.
Ik wil dat jullie van hem afblijven. He's mine.quote:
Had hem al een keer in een ander variant gelezen van een Franse wiskunde leraar die ook daadwerkelijk de namen opschreef...quote:
Je mam is irritant.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef terdege het volgende:
Haar stem is best wel irritant eigenlijk.
Maak je niet druk, ik kende hem nog niet. Ik herhaal het nog eens: maak je niet druk.quote:
Weet ze dat zelf ook?quote:
BR?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:53 schreef Re het volgende:
elke dag even een aflevering van S03 ter opfrissing... wel verschil hoor BR versus de downloads soms net iets te HD maar wel erg mooi
Ik moet er nog twee (lowly dvd hier). Donderdagavond kon ik me niet beheersen; afleveringen 5, 6, 7 en 8 er doorheen gejastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:53 schreef Re het volgende:
elke dag even een aflevering van S03 ter opfrissing... wel verschil hoor BR versus de downloads soms net iets te HD maar wel erg mooi
Nou stoor ik mij door een beroepsdeformatie behoorlijk snel aan stemmen. Dat is bij Emilia in het geheel niet het gevalquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef terdege het volgende:
Haar stem is best wel irritant eigenlijk.
Toen mensen mij GoT aanraadden, dacht ik eerst: ik heb het wel een beetje gehad met die LOTR-adepten. De films waren leuk, maar we gaan nu weer iets anders doen. Uiteindelijk de eerste box gekocht, en ik was toch vrij snel gegrepen, maar de dood van Ned beleefde ik net als jij en het besef dat iedereen de sjaak kan zijn vond ik meteen een geweldige USPquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn dood was een grote verrassing voor mij, want toen ik begon te kijken was seizoen 3 al bezig en somehow dacht ik dat Sean Bean ook in seizoen 3 zat en die was dus hartstikke veilig en zou zéker niet dood gaan in seizoen 1, dus iemand zou 'stop!' roepen oid. Of dat hoofd terug naaien! Toch? Nee dus.
Maar het zette wel de sfeer voor de rest van de serie: niemand is veilig, iedereen kan dood en een goed mens zijn wordt zéker niet beloond.
Ik ben op pagina 700 en twijfel of ik door wil gaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ga niet meer kijken, heb net boek 3 bijna voor de helft uit (seizoen 3) dus ik ben sowieso wel op de hoogte
637 hierquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben op pagina 700 en twijfel of ik door wil gaan.
V.
Same. Ik vind het zó fijn geschreven...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
637 hier
Wat nou? Wil je het seizoen afwachten?
Ik eerlijk gezegd ook, maar ik kan het boek niet aan de kant leggen
Ik ben blij dat ik eerst s1/3 heb gezien, dan leest het toch beter weg vind ik. Nu weet ik hoe iedereen er uit ziet en in elkaar steekt, voor een leek lijken het me trage boekenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Same. Ik vind het zó fijn geschreven...
V.
Dit was ook mijn idee als iemand die de boeken niet gelezen heeft, maar ik werd toch bijzonder verrast. Game of Thrones is uiteraard fantasy, maar met haar nadruk op politieke machtsspelletjes en machiavellistische plots en een ondergeschikte rol van magie, staat het een stuk dichter bij de werkelijkheid dan Lord of the Rings en voelt het ook een stuk volwassener aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Toen mensen mij GoT aanraadden, dacht ik eerst: ik heb het wel een beetje gehad met die LOTR-adepten. De films waren leuk, maar we gaan nu weer iets anders doen. Uiteindelijk de eerste box gekocht, en ik was toch vrij snel gegrepen, maar de dood van Ned beleefde ik net als jij en het besef dat iedereen de sjaak kan zijn vond ik meteen een geweldige USP
Wat heb ik zin in volgende week
V.
Het zou eens tijd worden. Joffrey en Cersei moeten dood.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:04 schreef DO2 het volgende:
Ik vrees dat een hoop interessante karakters het loodje leggen in seizoen 4.
Het zou me namelijk niets verbazen dat The Lannisters het ditmaal moeten ontgelden.
Tyrion, Jaime, Tywin... Allemaal kandidaten.
Hoezo slijmbal, ik vond je reactie gewoon erg komisch. Leer je plek kennen vrouwmens.quote:
Grapjas.quote:
Zoals Tywin zei: het gaat niet om wie op de troon zit, het gaat er om wie achter de schermen het meeste macht heeft.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:55 schreef Rossdale het volgende:
Aangezien het een "Game of Thrones" is, hoop ik toch wel dat degene die daadwerkelijk op de troon zit nog wel een aantal keer gaat veranderen.
nee echtquote:
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Hier moest ik stiekem best om gniffelen, maar dat had voornamelijk te maken met de meesterlijk imitatie van Frank Underwood:
The last man holding his sword can find a new queen to fight for.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo slijmbal, ik vond je reactie gewoon erg komisch. Leer je plek kennen vrouwmens.
O, of je dat YT filmpje ff wilt vertalen voor me, wat zegt ze waardoor de mannen beiden hun zwaarden plots laten zakken? Ik ben doof namelijk.![]()
Briljantquote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Hier moest ik stiekem best om gniffelen, maar dat had voornamelijk te maken met de meesterlijk imitatie van Frank Underwood:
Hahah geniaalquote:Op maandag 31 maart 2014 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
jazekerquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
The last man holding his sword can find a new queen to fight for.
jazekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |