Ik zou 'm doen, no homo.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:39 schreef So_Surreal het volgende:
Heeft iemand nog een soort samenvatting filmpje zo voor het nieuwe seizoen?
Tijdje terug alweer dat ik de serie heb gezien en de boeken heb gelezen.
Ze was toen sowieso geen 18quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:23 schreef So_Surreal het volgende:
Is die blote billen foto van 'Sansa' echt trouwens?
Was dat geen foto van een Russische look-alike?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:23 schreef So_Surreal het volgende:
Neen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:23 schreef So_Surreal het volgende:
Heb alweer alle seizoenen 720p binnen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat ik alles maar weer eens opnieuw ga kijken voor S4.
Same here!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat ik alles maar weer eens opnieuw ga kijken voor S4.
Ik wilde dit ook maar weet niet of ik zo lang kan wachten....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:43 schreef Happel het volgende:
Zin in! Het hele seizoen weer opsparen en in 1 weekend wegkijken.
Besef me nu pas, zou Kit Harington Nederlandse voorouders hebben? Gezien zijn achternaamquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zag John Snow net in een voorstukje in de bios. Speelt binnenkort in Pompeii.
Hij heeft behoorlijk getraind volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
homoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zelfs ik als man vind hem er goed uit zien(nohomo)
Pompeii is 50% CGI, lijkt mij niets.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
quote:
Hetzelfde als je seizoen 1 terugkijkt, met Eddard die alles fout doet wat hij maar fout kan doen door zijn eigen waarden te volgen. En uiteindelijk wordt hij uitgeroepen tot verrader en gaat dood.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:28 schreef Vogeltje88 het volgende:
Net weer S03E09 "The rains of Castamere" gezien. Toch weer op het puntje van de bank, ondanks dat ik em vorig jaar ook al gezien heb.
Zijn dood was een grote verrassing voor mij, want toen ik begon te kijken was seizoen 3 al bezig en somehow dacht ik dat Sean Bean ook in seizoen 3 zat en die was dus hartstikke veilig en zou zéker niet dood gaan in seizoen 1, dus iemand zou 'stop!' roepen oid. Of dat hoofd terug naaien! Toch? Nee dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hetzelfde als je seizoen 1 terugkijkt, met Eddard die alles fout doet wat hij maar fout kan doen door zijn eigen waarden te volgen. En uiteindelijk wordt hij uitgeroepen tot verrader en gaat dood.
Ja precies, niet zoals zo'n suffe alles overlevende Sylar in heroes of zo. Haalt alle spanning weg uit scenes. "Don't worry, komt wel weer terug".quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn dood was een grote verrassing voor mij, want toen ik begon te kijken was seizoen 3 al bezig en somehow dacht ik dat Sean Bean ook in seizoen 3 zat en die was dus hartstikke veilig en zou zéker niet dood gaan in seizoen 1, dus iemand zou 'stop!' roepen oid. Of dat hoofd terug naaien! Toch? Nee dus.
Maar het zette wel de sfeer voor de rest van de serie: niemand is veilig, iedereen kan dood en een goed mens zijn wordt zéker niet beloond.
Ik wil dat jullie van hem afblijven. He's mine.quote:
Had hem al een keer in een ander variant gelezen van een Franse wiskunde leraar die ook daadwerkelijk de namen opschreef...quote:
Je mam is irritant.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:13 schreef terdege het volgende:
Haar stem is best wel irritant eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |