Beter had ik het niet kunnen beschrijven.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef terdege het volgende:
Dat ze beiden uit de free cities komen zegt niet zoveel. Er zijn er iets van 9 welke elk vrij grote steden zijn. En aangezien Daenerys in hetzelfde continent is, is de kans vrij groot dat je iemand van de free cities tegen komt. Daarnaast komt Daario uit Tyrosh en Jaqen uit Braavos. Valar Morghulis zijn gewoon woorden van de taal Valyrian, de taal die gesproken wordt in de free cities. Daenerys zegt deze woorden ook nadat ze onderhandelde met die slavenhandelaar. Jaqen kan ook nooit zo snel helemaal aan de andere kant van de wereld zijn en hier opeens een leider van een mercenary company zijn.
Dus ik deel je mening niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In vind de scène daar vlak voor nog sterkerquote:Op dinsdag 1 april 2014 08:30 schreef Re het volgende:
Deze vind ik ook sterk uit de laatste aflevering
...because you're a Lannister
Valar Morghulis betekend 'all men must die' en is een begroeting.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef terdege het volgende:
Dat ze beiden uit de free cities komen zegt niet zoveel. Er zijn er iets van 9 welke elk vrij grote steden zijn. En aangezien Daenerys in hetzelfde continent is, is de kans vrij groot dat je iemand van de free cities tegen komt. Daarnaast komt Daario uit Tyrosh en Jaqen uit Braavos. Valar Morghulis zijn gewoon woorden van de taal Valyrian, de taal die gesproken wordt in de free cities. Daenerys zegt deze woorden ook nadat ze onderhandelde met die slavenhandelaar. Jaqen kan ook nooit zo snel helemaal aan de andere kant van de wereld zijn en hier opeens een leider van een mercenary company zijn.
Dus ik deel je mening niet.
quote:
Ik heb een maand geleden alle 3 seizoenen gekeken in 3 dagenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:01 schreef planethugo het volgende:
[..]![]()
anderhalve week geleden begonnen met een rewatch van seizoen 3, en een week geleden er alweer klaar mee. En nu is het weer aftellen.... Heerlijk dat het bijna weer begint
power resides where men believe it residesquote:
GodverDOMME wat een goeie serie!quote:
quote:
Die scenes tussen Tyrion en Varys zijn sowieso genietenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
Dit is de beste!![]()
Twee woordkunstenaars die gewoon effe onverbloemd elkaar waarschuwen hoe laat het is.![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:22 schreef Flugel83 het volgende:
Ook een herkijk gedaan van seizoen 1-3, toch heerlijk om zo achter elkaar door te kunnen kijken. Wat me bijvoorbeeld totaal ontgaan is vorig jaar: Jacqen = Daario Naharis
Justin Bieberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |