Obama even bellen!quote:Op donderdag 3 april 2014 18:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is de eerste aflevering van het seizoen niet al gelekt ofzo?
Aaah (zucht!) wat ik er niet voor zou geven om een van zijn dochters te zijn... of zelfs maar zijn Portugese waterhond.quote:
Nog een paar nachtsjes slapen schatquote:Op donderdag 3 april 2014 18:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Aaah (zucht!) wat ik er niet voor zou geven om een van zijn dochters te zijn... of zelfs maar zijn Portugese waterhond.
Stannis is de heir van een usurper. Dany heeft recht op de troon. Maar liever zie ik Tyrion op de troon zittenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef MAHL het volgende:
#TeamStannis hier. Zoals het hoort. De enige echte Koning van Westeros
Wat een heerlijk positieve insteek.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nog een paar nachtsjes slapen schatHet is al dichterbij dan een half jaar geleden!
Ben het volledig met je eens.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:10 schreef superniger het volgende:
Al die pubers met hun #Teamditdatalles
Tis godverdomme geen Twilight
^^quote:Op donderdag 3 april 2014 19:15 schreef Breekfast het volgende:
Ben het volledig met je eens.
#TeamSuperniger
En de voorouders van Dany waren ook weer usurpers die de Seven Kingdoms met draken veroverden.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stannis is de heir van een usurper. Dany heeft recht op de troon. Maar liever zie ik Tyrion op de troon zitten
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:10 schreef superniger het volgende:
Al die pubers met hun #Teamditdatalles
Tis godverdomme geen Twilight
De Starks waren de koningen van het Noorden lang voordat de die pipo's op draken aan kwamen vliegen.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:23 schreef Ferdii het volgende:
Enige echte heerser is khaleeside rest zijn enkel stelletje rebellen
Ohquote:Op donderdag 3 april 2014 19:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
En de voorouders van Dany waren ook weer usurpers die de Seven Kingdoms met draken veroverden.
Mag wel. Je komt alleen wel over als een bakvisjequote:Op donderdag 3 april 2014 19:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Sorry!
#HouseLannister
-Edit- Hashtag mag zeker ook niet?
Niet, ik lees de boekenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Mag wel. Je komt alleen wel over als een bakvisje
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik wacht nog steeds tot de Lannisters worden gestraft.Er moet weer een badass komen die regelrecht tegen Cersei, Joffrey en Tywin in gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |