quote:
Dat is Hodor alquote:Op donderdag 3 april 2014 09:41 schreef speknek het volgende:
Tywin en Tyrionde eckte ecktes van de show.
dit, en de Bazin is, Brienne of Tarthquote:Op donderdag 3 april 2014 09:41 schreef speknek het volgende:
ook wel benieuwd wat met haar gaat gebeuren ja. Ze komt ook nog de weduwe van haar vorige koning tegenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dit, en de Bazin is, Brienne of Tarth
ben benieuwd hoe het met haar afloopt
Die vliegt wel van het ene naar het andere kamp.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:35 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dit, en de Bazin is, Brienne of Tarth
ben benieuwd hoe het met haar afloopt
* Hodor zegt dat het hodorhodor is.quote:
Wat je zelf hoort klinkt heel anders dan wat anderen horen en het gaat natuurlijk om dat laatstequote:Op donderdag 3 april 2014 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
* Hodor zegt dat het hodorhodor is.
Tyrion en Olennaquote:Op donderdag 3 april 2014 09:41 schreef speknek het volgende:
Dat waren de mooiste jaquote:Op donderdag 3 april 2014 12:14 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik ging echt stuk om 'Lord Friendzone' en het hele Sean Bean stukje![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is die openingstune toch heerlijk...![]()
Ergens aan het begin van dit topic (pag 3 bij mij) staan twee recap video's van seizoen 1&2 en seizoen 3. Geen idee of ze goed zijn. Heb ze zelf niet gekeken.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:49 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand nog een goeie recap die ik kan kijken voordat het weer begint?
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:49 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand nog een goeie recap die ik kan kijken voordat het weer begint?
Ik vond ze goed! Vat de 3 seizoenen wel aardig goed samenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:56 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ergens aan het begin van dit topic (pag 3 bij mij) staan twee recap video's van seizoen 1&2 en seizoen 3. Geen idee of ze goed zijn. Heb ze zelf niet gekeken.
quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:58 schreef murp het volgende:
en hebben we deze al gezien?
duurt 20 minuutjes
Team Lannisterquote:Op donderdag 3 april 2014 18:18 schreef VeX- het volgende:
Tyrion![]()
Tywin![]()
Joffrey![]()
Jaime![]()
Cersei![]()
Lannisters![]()
| Forum Opties | |