Ik vind het wel vreemd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:32 schreef Tem het volgende:
Het is dus niet vreemd dat de landelijke leiders ook met elkaar in debat gaan.
quote:
Nuenen cum annexis of zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]das misschien een beetje teveel van het goede. Maar waarom niet Apeldoorn, Venlo of Deventer ofzo? Zijn gewoon grote gemeentes en niet de standaard grote gemeentes die altijd al aan bod komen.
Groningen-zuid, je weet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef arjan1112 het volgende:
Je neemt de trein naar groningen als je in groningen woont, zei ie
Zit wat in, waarom zou je anders die trein nemen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef arjan1112 het volgende:
Je neemt de trein naar groningen als je in groningen woont, zei ie
Wilders zit in de zaal. Lijkt me afdoende.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef n00b13 het volgende:
Overigens wel grappig dat het debat in Den Haag wordt gepresenteerd, maar dat daar geen enkele discussie wordt gevoerd.
Terwijl het daar juist zo leuk is, met de PVV en Richard de Mos.
We misten je al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel toch, na het debat in de gemeente gaan ze toch over de onderwerpen in debat in Den Haag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef n00b13 het volgende:
Overigens wel grappig dat het debat in Den Haag wordt gepresenteerd, maar dat daar geen enkele discussie wordt gevoerd.
Terwijl het daar juist zo leuk is, met de PVV en Richard de Mos.
Maar hij gaat dus discussieren over debatten die plaatsvinden in gemeentes waar hij heul niks te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wilders zit in de zaal. Lijkt me afdoende.
Bij ons in de gemeente heeft de PvdA een 35-jarige op de lijst staan die voor wat 'jong bloed' (sic) moet zorgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gemeenteraad: van die 'betrokken' politicologie studenten van een jaar of twintig, of 60+ ers die al lekker een paar jaar met pensioen zijn
Ja, daarom zeg ik ook dat het wel afdoende is. De PVV heeft in deze niet zo veel te melden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar hij gaat dus discussieren over debatten die plaatsvinden in gemeentes waar hij heul niks te maken heeft.
Ja, maar de lokale politiek in Den Haag is juist grappig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel toch, na het debat in de gemeente gaan ze toch over de onderwerpen in debat in Den Haag.
Stimmt jawohlquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef arjan1112 het volgende:
Ja maar daar gaan ze het over landelijk hebben, niet over de stad den haag, neem ik aan.
Waarschijnlijk gewoon landelijke issues. Alsof die fractieleiders op de hoogte zijn van de verbreding van de rondweg in Aalten. Denk het nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar hij gaat dus discussieren over debatten die plaatsvinden in gemeentes waar hij heul niks te maken heeft.
terwijl jij het zegt doen ze hetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef arjan1112 het volgende:
ze moeten er bij zetten van welke partij die gasten zijn, ik ken er geeneen
Veel concreter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:47 schreef eriksd het volgende:
Nu al beter dan dat gezwam met die landelijke figuren.
Echt hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij ons in de gemeente heeft de PvdA een 35-jarige op de lijst staan die voor wat 'jong bloed' (sic) moet zorgen.
De debatten zijn ietwat fundamenteler: Het gaat over banen en dat soort bullshit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon landelijke issues. Alsof die fractieleiders op de hoogte zijn van de verbreding van de rondweg in Aalten. Denk het niet
Kan je toch alleen maar om lachen of niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij ons in de gemeente heeft de PvdA een 35-jarige op de lijst staan die voor wat 'jong bloed' (sic) moet zorgen.
Nee, maar daar gaat het tijdens deze verkiezingen dus niet over.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De debatten zijn ietwat fundamenteler: Het gaat over banen en dat soort bullshit.
Alsof de lokale politiek daar iets aan kan doen.
Ik denk niet dat Kusters van de NVU erbij is in Arnhem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:47 schreef arjan1112 het volgende:
Rotterdam kómt wel, is ook een soort den haag, met leefbaar en nida enzo
Je hebt wel in de gaten dat dit geen landelijke politici zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een onzin, die landelijke politici.
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
En ook daar ben ik het mee eens: meer koopzondagen.
Haha das waar ja. Die kwam ik bijna elke dag wel tegen op z'n fietsje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kusters van de NVU erbij is in Arnhem.
Ik vind koopzondag sowieso een raar woord. We hebben toch ook geen koopdinsdag?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
Zou ook grappig zijn. Halen die zetels?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben niet aan het kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je hebt wel in de gaten dat dit geen landelijke politici zijn?
Als de winkels maar open zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind koopzondag sowieso een raar woord. We hebben toch ook geen koopdinsdag?
hij zit niet in de raad, misschien dat ze nog een paar 'andere partijen' o.i.d interviewen.. deden ze ook weleens.... gaan ze bij sopn langs enzquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben niet aan het kijken.
Ging eigenlijk uit van dat lijstje in de OP
Hoeveel hebben jullie er nu waar jij woont?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
Een handvol per jaar vind ik meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
Er staat overigens ook ergens een zestienjarige op de lijst geloof ik. Ik ben er nog niet over uit wat stompzinniger is.quote:
De PvdA of die 35-jarige?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kan je toch alleen maar om lachen of niet?
Wij zijn een provinciestad, ik vind dat die toegankelijk moet zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een handvol per jaar vind ik meer dan genoeg.
Vandaar je stem op het CDA...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een handvol per jaar vind ik meer dan genoeg.
Meer koopzondagen: Prima.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
Waar haal jij dan op zondag sigaretten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef arjan1112 het volgende:
in mijn gemeente zijn er ook 0
de supermarkten zijn ook op zondag dicht
Ja, spreekt vanzelf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Meer koopzondagen: Prima.
Maar wel de extra beloning handhaven voor diegenen die zich opofferen om op zondag te gaan werken.
Pompstation.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar haal jij dan op zondag sigaretten?
Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zou ook grappig zijn. Halen die zetels?
En waarom mag de BV Pompstation op zondag wel sigaretten, flesjes cola, tijdschriften en broodjes bal verkopen, maar de C1000, Bruna en Bakker Bart niet?quote:
Dat niet. Ik vind een koopzondag in februari gewoon zwaar overbodig.quote:
Wat een onzin. Je krijgt toch ook niet meer als je in een vakantie werkt? Het is gewoon een dag en er werken echt heel wat mensen op zondag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het werken op dagen waarop de meesten vrij zijn, mag wat mij betreft beloond worden.
Waarschijnlijk omdat men met de auto naar de kerk moet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En waarom mag de BV Pompstation op zondag wel sigaretten, flesjes cola, tijdschriften en broodjes bal verkopen, maar de C1000, Bruna en Bakker Bart niet?
vorige week was ik te laat.. zondag dicht, dus maandag boodschappen gehaaldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mja als de supermarkt gewoon een paar uur open zou zijn op zondag zou al schelen. Ik zit nu op zondag soms wel met de gebakken peren omdat ik wat vergeten ben ofzo. Mja, een goede buur...
Ga dan niet midden in de stad wonen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat niet. Ik vind een koopzondag in februari gewoon zwaar overbodig.
Verder mag het af en toe ook best eens rustig zijn in mijn woonwijk.
In het college zitten nu alle grote partijen behalve de PvdAquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat de pvda weer regeren in arnhem of gaan ze weer een college vormen met alle andere partijen, remlof
Misschien is Nederland er ooit klaar voor. Maar vooralsnog is zondag een dag die algemeen als rustdag wordt gezien.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je krijgt toch ook niet meer als je in een vakantie werkt? Het is gewoon een dag en er werken echt heel wat mensen op zondag.
Het is wat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mja als de supermarkt gewoon een paar uur open zou zijn op zondag zou al schelen. Ik zit nu op zondag soms wel met de gebakken peren omdat ik wat vergeten ben ofzo. Mja, een goede buur...
Ik woon op de rand van een Vogelaarwijk. En het valt me iedere ochtend als ik naar mijn werk fiets weer op, dat ik werk op dagen dat de meeste mensen vrij zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je krijgt toch ook niet meer als je in een vakantie werkt? Het is gewoon een dag en er werken echt heel wat mensen op zondag.
Omdat er iemand moet werken op zondag en ik vind dat dat best beloond mag worden. Daarnaast is op zondag vrij zijn een van de weinige verworvenheden zijn van de afgelopen, zeg, 30 jaar die enigszins behouden zouden moeten blijven.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik woon op de rand van een Vogelaarwijk. En het valt me iedere ochtend als ik naar mijn werk fiets weer op, dat ik werk op dagen dat de meeste mensen vrij zijn.
Is natuurlijk schandalig dat dat niet meer mag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vroeger kon je daar nog gewoon een biertje scoren. VROEGAH! [ afbeelding ]
Omdat accijnzen op benzine.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En waarom mag de BV Pompstation op zondag wel sigaretten, flesjes cola, tijdschriften en broodjes bal verkopen, maar de C1000, Bruna en Bakker Bart niet?
Laat me nou.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga dan niet midden in de stad wonen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat me nou.
Ik vind een maandelijkse koopzondag en alle zondagen in de zomermaanden, meer dan zat.
Opa.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat me nou.
Ik vind een maandelijkse koopzondag en alle zondagen in de zomermaanden, meer dan zat.
Maar wat is er mis met een dag waarop de boel gewoon even stilstaat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In het rustige gedeelte. Alles is hier dicht op zondag. Behalve de AH.quote:
Ach, de rustdag van de mensen de mensen die op zondag werken wordt weer 'verstoord' door mensen die op een doordeweekse dag werken en de zondagwerkers weer vrij zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is Nederland er ooit klaar voor. Maar vooralsnog is zondag een dag die algemeen als rustdag wordt gezien.
En dan ben je eens een dag vrij. Dan verbaas ik me echt over de hoeveelheid mensen die boodschappen doen en in het winkelcentrum lopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik woon op de rand van een Vogelaarwijk. En het valt me iedere ochtend als ik naar mijn werk fiets weer op, dat ik werk op dagen dat de meeste mensen vrij zijn.
Het moet ook leuk blijven. Elke dag gehakt eten is ook geen reet aan.quote:
Wat een hel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
In het rustige gedeelte. Alles is hier dicht op zondag. Behalve de AH.
Mijn hoofd zegt: Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, de rustdag van de mensen de mensen die op zondag werken wordt weer 'verstoord' door mensen die op een doordeweekse dag werken en de zondagwerkers weer vrij zijn.
De zondag en het weekend op vaste dagen in het algemeen is gewoon een beetje een achterhaald idee. Prima, als je geen flikker uit wil voeren op een zondag, maar ik zie geen enkele reden waarom iemand meer zou moeten verdienen als diegene er wel voor kiest om op zondag te werken. Als je dat met je werkgever afspreekt, prima, maar dat is verder niet iets waar de overheid zich mee moet bemoeien.
Je hoeft er toch niet heen? Ik ga ook niet iedere zondag de stad in.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het moet ook leuk blijven. Elke dag gehakt eten is ook geen reet aan.
Werknemers beschermen tegen 7 dagen er week ingezet wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef remlof het volgende:
Alle winkels mogen wat mij betreft 24/7 open zijn.
Er staat heel veel niet stil op zondag. De horeca gaat vaak op standje hallucineren op een zondag en werken zich het apelazurus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met een dag waarop de boel gewoon even stilstaat?
Is dat nou echt zo'n grof schandaal?
Ik ben niet christelijk, moslim, jood of anderszins gelovig, maar waarom moeten wij per se naar een 24 uurseconomie?
Ik zal niet op zondag gaan werken denk ik. Tenminste. Ik geloof niet dat mijn werkgever daar enig voordeel uit zal halen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:00 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom zeggen mensen met een dikke baan die van maandag tm vrijdag werken en 9 weken vakantie hebben, altijd dat de winkels 24/7 open moeten ? Zelf werken ze dan niet.
Heerlijk. Lekker rustig.quote:
Als de horeca maar los is.quote:
Behalve als je zelf van 11 uur savonds tot 4 uur snachts met een 0-uren contrakt moet werken zekerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef remlof het volgende:
Alle winkels mogen wat mij betreft 24/7 open zijn.
Daar zijn hele andere regels voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Werknemers beschermen tegen 7 dagen er week ingezet worden
Ze hoeven niet open. En ze mogen ook meer werknemers aannemenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil met medewerkers van het Openbaar Vervoer, de zorg of de horeca? We hebben toch een arbeidstijdenwet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er staat heel veel niet stil op zondag. De horeca gaat vaak op standje hallucineren op een zondag en werken zich het apelazurus.
'We' moeten niets. Het enige wat mij wenselijk lijkt is dat ondernemers zelf kunnen kiezen of ze hun toko open willen gooien op tijden en dagen dat hunzelf goed dunkt.
Het begint een gefrustreerd persoontje te worden, net als Agnes Kant.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef KoosVogels het volgende:
Die Roemer wordt ook elk jaar irritanter.
Dan had je maar meer dan een mavo-diploma moeten halen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Behalve als je zelf van 11 uur savonds tot 4 uur snachts met een 0-uren contrakt moet werken zeker
Buma is ook totaal niet meer serieus te nemen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef KoosVogels het volgende:
Die Roemer wordt ook elk jaar irritanter.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hoeven niet open. En ze mogen ook meer werknemers aannemen
En je was nog zo'n fan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Buma is ook totaal niet meer serieus te nemen.
Ze kunnen wat dat betreft beter Omtzigt naar voren schuiven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoor alleen maar nehnehnehneh.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
God god god. Wat is die man toch vreselijk ongelofelijk ontieglijk irritant.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik werk ook regelmatig op zondag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef Tem het volgende:
Ziekenhuizen, politie, brandweer etc etc etc gaat allemaal gewoon door.
Dat vraag ik me ook af. Bescherming van de kleine winkeliers denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er dan een tegenargument behalve het gristenlijke verhaal
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik werk ook regelmatig op zondag.
Die hebben een publieke functie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef Tem het volgende:
Ziekenhuizen, politie, brandweer etc etc etc gaat allemaal gewoon door.
Arnhem vergrijst...quote:
Let op! Geld lenen kost geld.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Lenen en geld uitgeven wat je niet hebt.![]()
Lenen kost geld was toch een postbus 51 iets?
Sinds de komst van Netflix ben vaak ik te lui om de tv aan te slingeren.quote:
Maakt het debat een stuk boeiender.quote:
Inderdaad jaquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef n00b13 het volgende:
Maar Ancilla van de PiratenPartij in A'Dam mag er ook zijn hoor.
Dat wisselt per 2 uur, of 1 uur. Ligt eraan wat je betaalt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef n00b13 het volgende:
Ik stel voor een livestream uit te zenden van de werkplek van Dionne Stax.
SPquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef marcodej het volgende:
Die kale moet zijn bek houden. Wie is dat?
Ik ben te dom om deze post te interpreteren, of jij te slim. Sorry.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat wisselt per 2 uur, of 1 uur. Ligt eraan wat je betaalt.
Dat is Arnhems.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef marcodej het volgende:
Die Turk kan geen Nederlands. Kansloos.
Oma, waz met jou?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef marcodej het volgende:
Die Turk kan geen Nederlands. Kansloos.
Meesten zijn nu terug.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In VBL nog wat bans geweest vanwege google images.
quote:
Wat doet hij met z'n liberale stropdasquote:
Hier was een paar dagen geleden ook een debat over de zorg. Alle partijen waren het met elkaar eens omdat niemand wist wat ze te wachten stond.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
Eindelijk politici die een eerlijk verhaal vertellen over de transities in de zorg.
Hier probeert de PvdA de mensen wijs te maken dat ze het helemaal gaan rochelen.
HIj heeft ook een liberaal hoofd. Een wolf in schaapskleren, dat is het.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Wat doet hij met z'n liberale stropdas
Terecht. Wie pretendeert dat te weten, praat onzin.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier was een paar dagen geleden ook een debat over de zorg. Alle partijen waren het met elkaar eens omdat niemand wist wat ze te wachten stond.
Ies koeltoer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die lokale politici zijn echt amateurs vergeleken met de grote mannen
Die Groningers waren goed, deze wat minder.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die Groningers waren goed, deze wat minder.
Dat PvdA-meisje had haar achterkleindochter kunnen zijnquote:
Zelfs vergeleken met collega's in andere plaatsen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Altijd grappig ja, mensen die altijd PvdA stemmen maar toch het hele jaar roepen dat ze het niet weten, tot een dag voor de verkiezingen, dan is het ineens weer toevallig PvdAquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof je wat anders ging stemmen rooie.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof je wat anders ging stemmen rooie.
Ik stem altijd PvdA, maar dit jaar ECHT niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Altijd grappig ja, mensen die altijd PvdA stemmen maar toch het hele jaar roepen dat ze het niet weten, tot een dag voor de verkiezingen, dan is het ineens weer toevallig PvdA
Lokaal Arnhem ofzo.quote:
Niet kritiek geven op Dionne! Foei.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:17 schreef Szura het volgende:
Dionne hou je kop eens een keer tussendoor
Te veel Frank Snoeks beluisterd zeker
Laat haar lekker een journaal presenteren, debat leiden kan ze niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet kritiek geven op Dionne! Foei.
Ik haal de bankoning erbij.
Was best aardig toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Laat haar lekker een journaal presenteren, debat leiden kan ze niet.
Anders mag ze ook wel oefenen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef Tem het volgende:
Heb je een leren broek dan heb je leren pijpen.
Mwoah, een debatleider hoort wat scherper te zijn en er wat meer bovenop te zitten (hihi).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Was best aardig toch?
Of was ik teveel afgeleid?
Dat wil jij wel he!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, een debatleider hoort wat scherper te zijn en er wat meer bovenop te zitten (hihi).
D66quote:
Alle heren in dit topic wel, vermoedelijk.quote:
Hij geeft wel een signaal af!quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle heren in dit topic wel, vermoedelijk.
Als Samsom zijn politieke lot eraan verbindt. Dan kan je er denk ik wel vanuit gaan dat het goed komt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef Disana het volgende:
Samsom overtuigt niet, ik ben er niet op gerust dat het goed komt met de zorg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |