Ik vind het wel vreemd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:32 schreef Tem het volgende:
Het is dus niet vreemd dat de landelijke leiders ook met elkaar in debat gaan.
quote:
Nuenen cum annexis of zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]das misschien een beetje teveel van het goede. Maar waarom niet Apeldoorn, Venlo of Deventer ofzo? Zijn gewoon grote gemeentes en niet de standaard grote gemeentes die altijd al aan bod komen.
Groningen-zuid, je weet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef arjan1112 het volgende:
Je neemt de trein naar groningen als je in groningen woont, zei ie
Zit wat in, waarom zou je anders die trein nemen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef arjan1112 het volgende:
Je neemt de trein naar groningen als je in groningen woont, zei ie
Wilders zit in de zaal. Lijkt me afdoende.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef n00b13 het volgende:
Overigens wel grappig dat het debat in Den Haag wordt gepresenteerd, maar dat daar geen enkele discussie wordt gevoerd.
Terwijl het daar juist zo leuk is, met de PVV en Richard de Mos.
We misten je al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel toch, na het debat in de gemeente gaan ze toch over de onderwerpen in debat in Den Haag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef n00b13 het volgende:
Overigens wel grappig dat het debat in Den Haag wordt gepresenteerd, maar dat daar geen enkele discussie wordt gevoerd.
Terwijl het daar juist zo leuk is, met de PVV en Richard de Mos.
Maar hij gaat dus discussieren over debatten die plaatsvinden in gemeentes waar hij heul niks te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wilders zit in de zaal. Lijkt me afdoende.
Bij ons in de gemeente heeft de PvdA een 35-jarige op de lijst staan die voor wat 'jong bloed' (sic) moet zorgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gemeenteraad: van die 'betrokken' politicologie studenten van een jaar of twintig, of 60+ ers die al lekker een paar jaar met pensioen zijn
Ja, daarom zeg ik ook dat het wel afdoende is. De PVV heeft in deze niet zo veel te melden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar hij gaat dus discussieren over debatten die plaatsvinden in gemeentes waar hij heul niks te maken heeft.
Ja, maar de lokale politiek in Den Haag is juist grappig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel toch, na het debat in de gemeente gaan ze toch over de onderwerpen in debat in Den Haag.
Stimmt jawohlquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef arjan1112 het volgende:
Ja maar daar gaan ze het over landelijk hebben, niet over de stad den haag, neem ik aan.
Waarschijnlijk gewoon landelijke issues. Alsof die fractieleiders op de hoogte zijn van de verbreding van de rondweg in Aalten. Denk het nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar hij gaat dus discussieren over debatten die plaatsvinden in gemeentes waar hij heul niks te maken heeft.
terwijl jij het zegt doen ze hetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef arjan1112 het volgende:
ze moeten er bij zetten van welke partij die gasten zijn, ik ken er geeneen
Veel concreter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:47 schreef eriksd het volgende:
Nu al beter dan dat gezwam met die landelijke figuren.
Echt hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij ons in de gemeente heeft de PvdA een 35-jarige op de lijst staan die voor wat 'jong bloed' (sic) moet zorgen.
De debatten zijn ietwat fundamenteler: Het gaat over banen en dat soort bullshit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon landelijke issues. Alsof die fractieleiders op de hoogte zijn van de verbreding van de rondweg in Aalten. Denk het niet
Kan je toch alleen maar om lachen of niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bij ons in de gemeente heeft de PvdA een 35-jarige op de lijst staan die voor wat 'jong bloed' (sic) moet zorgen.
Nee, maar daar gaat het tijdens deze verkiezingen dus niet over.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De debatten zijn ietwat fundamenteler: Het gaat over banen en dat soort bullshit.
Alsof de lokale politiek daar iets aan kan doen.
Ik denk niet dat Kusters van de NVU erbij is in Arnhem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:47 schreef arjan1112 het volgende:
Rotterdam kómt wel, is ook een soort den haag, met leefbaar en nida enzo
Je hebt wel in de gaten dat dit geen landelijke politici zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een onzin, die landelijke politici.
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
En ook daar ben ik het mee eens: meer koopzondagen.
Haha das waar ja. Die kwam ik bijna elke dag wel tegen op z'n fietsje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Kusters van de NVU erbij is in Arnhem.
Ik vind koopzondag sowieso een raar woord. We hebben toch ook geen koopdinsdag?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
Zou ook grappig zijn. Halen die zetels?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben niet aan het kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je hebt wel in de gaten dat dit geen landelijke politici zijn?
Als de winkels maar open zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind koopzondag sowieso een raar woord. We hebben toch ook geen koopdinsdag?
hij zit niet in de raad, misschien dat ze nog een paar 'andere partijen' o.i.d interviewen.. deden ze ook weleens.... gaan ze bij sopn langs enzquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben niet aan het kijken.
Ging eigenlijk uit van dat lijstje in de OP
Hoeveel hebben jullie er nu waar jij woont?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
Een handvol per jaar vind ik meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
Er staat overigens ook ergens een zestienjarige op de lijst geloof ik. Ik ben er nog niet over uit wat stompzinniger is.quote:
De PvdA of die 35-jarige?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kan je toch alleen maar om lachen of niet?
Wij zijn een provinciestad, ik vind dat die toegankelijk moet zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een handvol per jaar vind ik meer dan genoeg.
Vandaar je stem op het CDA...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een handvol per jaar vind ik meer dan genoeg.
Meer koopzondagen: Prima.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
Waar haal jij dan op zondag sigaretten?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef arjan1112 het volgende:
in mijn gemeente zijn er ook 0
de supermarkten zijn ook op zondag dicht
Ja, spreekt vanzelf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Meer koopzondagen: Prima.
Maar wel de extra beloning handhaven voor diegenen die zich opofferen om op zondag te gaan werken.
Pompstation.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar haal jij dan op zondag sigaretten?
Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zou ook grappig zijn. Halen die zetels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |