Politieke leiders zijn ook maar mensen, geweldige debatten zal je vrijwel nooit tegenkomen.quote:
Ga jij stemmen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Politieke leiders zijn ook maar mensen, geweldige debatten zal je vrijwel nooit tegenkomen.
Ik kan me er eerlijk gezegd wel iets bij voorstellen. Ik zou ook niet langer dan drie minuten naar Sjaak Bral kunnen luisteren.quote:
Ik vond het oprecht grappig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me er eerlijk gezegd wel iets bij voorstellen. Ik zou ook niet langer dan drie minuten naar Sjaak Bral kunnen luisteren.
Wie past er niet tussen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
Mwehe bij pauw en witteman:
Wouter Bos, Jan Marijnenessen , Ed Nijpels , Jolande Sap en Roger van boxtel..
Tof.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
Mwehe bij pauw en witteman:
Wouter Bos, Jan Marijnenessen , Ed Nijpels , Jolande Sap en Roger van boxtel..
Ik vond het pijnlijk om naar te luisteren. Niveautje Bart Chabot.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Jan Marijnessen, want zijn naam is fout gespeld.
joh doe niet zo lulligquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Jan Marijenessen, want zijn naam is fout gespeld.
Gelovigen bemoeien zich dan ook niet met de politiek, vraag maar aan christus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:23 schreef Shreyas het volgende:
Wouter Bos - PvdA
Jan Marijnessen - SP
Ed Nijpels - VVD
Jolande Sap - Groenlinks
Roger van boxtel - D66
Niemand van het CDA
Heb alleen het laatste halfuur gezien maar kwam op hetzelfde neer als wat hij afgelopen dagen al gezegd heeft. Vond het allemaal maar weer standaardverhaaltjes van alle partijen...quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:25 schreef Friek_ het volgende:
Heb ik nog extreme uitspraken van Wilders gemist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |