Ik vind het wel vreemd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:32 schreef Tem het volgende:
Het is dus niet vreemd dat de landelijke leiders ook met elkaar in debat gaan.
quote:
Nuenen cum annexis of zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]das misschien een beetje teveel van het goede. Maar waarom niet Apeldoorn, Venlo of Deventer ofzo? Zijn gewoon grote gemeentes en niet de standaard grote gemeentes die altijd al aan bod komen.
Groningen-zuid, je weet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef arjan1112 het volgende:
Je neemt de trein naar groningen als je in groningen woont, zei ie
Zit wat in, waarom zou je anders die trein nemen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef arjan1112 het volgende:
Je neemt de trein naar groningen als je in groningen woont, zei ie
Wilders zit in de zaal. Lijkt me afdoende.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef n00b13 het volgende:
Overigens wel grappig dat het debat in Den Haag wordt gepresenteerd, maar dat daar geen enkele discussie wordt gevoerd.
Terwijl het daar juist zo leuk is, met de PVV en Richard de Mos.
We misten je al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel toch, na het debat in de gemeente gaan ze toch over de onderwerpen in debat in Den Haag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef n00b13 het volgende:
Overigens wel grappig dat het debat in Den Haag wordt gepresenteerd, maar dat daar geen enkele discussie wordt gevoerd.
Terwijl het daar juist zo leuk is, met de PVV en Richard de Mos.
Maar hij gaat dus discussieren over debatten die plaatsvinden in gemeentes waar hij heul niks te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wilders zit in de zaal. Lijkt me afdoende.
Bij ons in de gemeente heeft de PvdA een 35-jarige op de lijst staan die voor wat 'jong bloed' (sic) moet zorgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gemeenteraad: van die 'betrokken' politicologie studenten van een jaar of twintig, of 60+ ers die al lekker een paar jaar met pensioen zijn
Ja, daarom zeg ik ook dat het wel afdoende is. De PVV heeft in deze niet zo veel te melden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar hij gaat dus discussieren over debatten die plaatsvinden in gemeentes waar hij heul niks te maken heeft.
Ja, maar de lokale politiek in Den Haag is juist grappig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Jawel toch, na het debat in de gemeente gaan ze toch over de onderwerpen in debat in Den Haag.
Stimmt jawohlquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef arjan1112 het volgende:
Ja maar daar gaan ze het over landelijk hebben, niet over de stad den haag, neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |