Sowieso nooit de waarheid natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
Nog weten met hoeveel vrouwen je gekust hebt...
Laatste date vroeg me hoeveel sexpartners ik heb gehad, tja, wat moet je dan zeggen??
Wat is gênant laag? Ik scoor ook niet hoog, maar ik schaam me daar niet voor.quote:
Business before pleasure?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
Zojuist een mooie vrouw afgewezenwerkgerelateerd, maar toch
Ocharm.quote:
Het biedt natuurlijk wel perspectievenquote:
En hang je slang niet in de bedrijfswagenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het biedt natuurlijk wel perspectieven
"Don't dip your pen in the company ink"
ik wil niet liegen op de 1e date. Ik stelde nog heel even de uitstel-zodat-mijn-2e-processor-kangaandenken-vraag: wat versta je onder sex...quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sowieso nooit de waarheid natuurlijk.![]()
Altijd een getal nemen wat erop duidt dat je geen kansloze harrie bent (dus onder de 5) en ook niet dat je een of ander losgeslagen sloerie bent. (Dus boven de 25)
Kortom: 14.
Wat is genant laag.quote:
ja lul, je weet wat ik bedoel. Zeg ik niet is ook weer zoiets. Ik kwam op de briljante ingeving om het mediaan-antwoord te geven... X met een afwijking van 5 naar boven of naar onder....quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:
'Niet liegen' is overrated, zij heeft er überhaupt eigenlijk ook geen reet mee te maken en je bent diegene echt geen 'echte' verantwoording schuldig.
Alsof 'niet liegen op de eerste date' zoveel netter is als je wel liegt op date 2 of 3.
De welbekende klokvormquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja lul, je weet wat ik bedoel. Zeg ik niet is ook weer zoiets. Ik kwam op de briljante ingeving om het mediaan-antwoord te geven... X met een afwijking van 5 naar boven of naar onder....
Pfff
Mee eens, voor iedereen is het anders. Ik zit ook niet hoog met het aantalquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat is genant laag.
Ik zit zelf ook niet hoog en als iemand er specifiek naar vraagt mag diegene dat best weten, heb nou eenmaal 2 wat langere relaties gehad en ben niet van het rondkloten buiten relaties.
Iemand met 1 of 2 is dan ook niet persé een kansloze harry wat mij betreft en vanuit mijn eigen point of view heb ik dat liever dan iemand met 14. Nu maar ook straks als ik 32 ben vermoedelijk. (Dus het ligt niet aan het aantal op een bepaalde leeftijd)
Jammer dan maar als die ander het te laag vindt prima maar niet mijn probleem.![]()
Zelfde geld overigens voor mensen die er veel gehad hebben, je was er zelf bij elke keer dat je iemand aan je lijstje toevoegde dan zul je het zelf wel prima vinden toch?
Volledig mee eens. Sowieso vind ik het wat vreemd dat mensen het bezwaarlijk vinden als iemand weinig of juist veel bedpartners gehad heeft. Wat zegt dat immers over de persoon zelf en mogelijke gevoelens die je voor elkaar hebt? Als ik iemand leuk vind knap ik echt niet op haar af als ze mij verteld met 20 kerels het bed gedeeld te hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat is genant laag.
Ik zit zelf ook niet hoog en als iemand er specifiek naar vraagt mag diegene dat best weten, heb nou eenmaal 2 wat langere relaties gehad en ben niet van het rondkloten buiten relaties.
Iemand met 1 of 2 is dan ook niet persé een kansloze harry wat mij betreft en vanuit mijn eigen point of view heb ik dat liever dan iemand met 14. Nu maar ook straks als ik 32 ben vermoedelijk. (Dus het ligt niet aan het aantal op een bepaalde leeftijd)
Jammer dan maar als die ander het te laag vindt prima maar niet mijn probleem.![]()
Zelfde geld overigens voor mensen die er veel gehad hebben, je was er zelf bij elke keer dat je iemand aan je lijstje toevoegde dan zul je het zelf wel prima vinden toch?
2341 dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:23 schreef yats het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Sowieso vind ik het wat vreemd dat mensen het bezwaarlijk vinden als iemand weinig of juist veel bedpartners gehad heeft. Wat zegt dat immers over de persoon zelf en mogelijke gevoelens die je voor elkaar hebt? Als ik iemand leuk vind knap ik echt niet op haar af als ze mij verteld met 20 kerels het bed gedeeld te hebben.
Nee, mijn grens ligt pas bij 2342, maar dat is logisch.quote:
Uitgaande van zijn 3 dates per dag kom je een heel eind.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:24 schreef MissGump het volgende:
[..]
Zou dat ongeveer de score van BoL zijn?
Maar het maakt je dus wel uit. ik vraag er gewoon nnooit naar het boeit me ook gewoon echt niksquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, mijn grens ligt pas bij 2342, maar dat is logisch.
Op een eerste date vraag ik er eigenlijk nooit naar, en vaak op een tweede of derde date ook niet. Binnen een relatie komt die vraag vanzelf wel een keer. Andersom geef ik een eerlijk antwoord mocht een date er naar vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar het maakt je dus wel uit. ik vraag er gewoon nnooit naar het boeit me ook gewoon echt niks
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef Leonos het volgende:
Die slet heeft nog steeds niet gereageerd!![]()
Jammer maar helaas, op naar de volgende.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef Leonos het volgende:
Maar ik vind haar nog steeds leukquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, op naar de volgende.
Dude, echt, serieus. Hou op. Ze wil je niet. Get over it.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef Leonos het volgende:
Misschien is ze ziek? Of telefoon kapot?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:04 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Dude, echt, serieus. Hou op. Ze wil je niet. Get over it.
Tja, daar kun je weinig aan doen. Ze reageert ofwel laat, ofwel niet. Door haar nu te gaan spammen help je jezelf in ieder geval niet.quote:
Niet meer gereageerd sinds gisteravondquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:05 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, daar kun je weinig aan doen. Ze reageert ofwel laat, ofwel niet. Door haar nu te gaan spammen help je jezelf in ieder geval niet.
Of ze wil je niet?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Misschien is ze ziek? Of telefoon kapot?
Dat vind ik nog best meevallen. Ik heb ook weleens dat ik pas na 1,5 week een keer een reactie krijg. Wacht het nu maar gewoon af en kijk in de tussentijd verder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet meer gereageerd sinds gisteravond
Oh god, dit is toch niet weer een kloon van Skippy, hè, die praat ook altijd zo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef Leonos het volgende:
Tegen mij zei ze van niet.quote:
"Absence makes the heart grow fonder"quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best meevallen. Ik heb ook weleens dat ik pas na 1,5 week een keer een reactie krijg. Wacht het nu maar gewoon af en kijk in de tussentijd verder.
Dat durf ik niet te zeggen, maar ik heb ook gewoon een leven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Absence makes the heart grow fonder"
Absence make the heart grow the fuck up...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Absence makes the heart grow fonder"
Dan kan je toch gewoon zeggen dat je daar niet op in wil gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:
'Niet liegen' is overrated, zij heeft er überhaupt eigenlijk ook geen reet mee te maken en je bent diegene echt geen 'echte' verantwoording schuldig.
Alsof 'niet liegen op de eerste date' zoveel netter is als je wel liegt op date 2 of 3.
Wat ze dus gedaan heeftquote:
zeg jij dan wat jonge, pipo. en ga gewoon iets anders doen als het je te lang duurt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Absence makes the heart grow the fuck up...
Zo bedoelde Thomas Bayly het nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Absence make the heart grow the fuck up...
Patience makes the dick grow hard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Absence make the heart grow the fuck up...
Ze had ff geen tijd zei ze. Tenminste dat denk ik, ik verstond haar niet zo goed met een volle mond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Geeft niet, heb al een ander!quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Ze had ff geen tijd zei ze. Tenminste dat denk ik, ik verstond haar niet zo goed met een volle mond.
Leuk leuk. Wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:28 schreef Buffell het volgende:
Binnenkort toch een date met een meid van (jawel..) Tinder. Woont in dezelfde stad, veel dezelfde interesses en heb een aantal keren hardop moeten lachen om haar grappen op de app. Lijkt een goede match!
Geen idee eigenlijk nog. Ik denk dat het heel standaard wat drinken in een leuk café of misschien wel terras (ligt aan het weer?) wordt. Toch eerst even kijken of er uberhaupt IRL ook wel een klik is natuurlijk.quote:
Middagje in het park?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap mensen die iets anders gaan doen dan dat op date 1 nooit zo goed...
Oh ja, maar dat is een variatie op het thema.quote:
Inb4 Silenus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hangt er toch van af? Als je alle 2 bv klimmen als grote hobby hebt is klimmen ipv een drankje doen toch een logische keuze?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee want dan is die ander stom en stinkt en dan hang je daar in een knellend tuigje waar je reet groter dan een bijzettafel in lijkt op vier meter hoogte je (date)leven te vervloeken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er toch van af? Als je alle 2 bv klimmen als grote hobby hebt is klimmen ipv een drankje doen toch een logische keuze?
uit eten of wat rondwandelen in de stad. Ben een keer gaan trampolinespringenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liever eerst wat drinken en daarna uit eten gaan als het gezellig isquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uit eten of wat rondwandelen in de stad. Ben een keer gaan trampolinespringen
In een strak truitje?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uit eten of wat rondwandelen in de stad. Ben een keer gaan trampolinespringen
als de ander stom is maakt die dikke reet van je ook weinig meer uit tochquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee want dan is die ander stom en stinkt en dan hang je daar in een knellend tuigje waar je reet groter dan een bijzettafel in lijkt op vier meter hoogte je (date)leven te vervloeken.
Tinder zuigt golfballen door een tuinslang daar waar het chatten betreft. Berichten die niet aankomen of veel later, of dubbel, of weet ik veel wat. Prima om would be dates te scoren, maar daarna zo snel mogelijk over op WA.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:55 schreef Leonos het volgende:
Ik was gister dus helemaal boos enzo?
Ging haar net nog even bekijken op Tinder, blijkt dat zij als laatst gereageerd had 2 dagen terug!
Ik heb nu dus maar weer even gereageerd, ben benieuwd!
Maar ik vind het wel een beetje eng hoor. Om zo snel mijn privégegevens te geven, snap je!quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tinder zuigt golfballen door een tuinslang daar waar het chatten betreft. Berichten die niet aankomen of veel later, of dubbel, of weet ik veel wat. Prima om would be dates te scoren, maar daarna zo snel mogelijk over op WA.
I lolled.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een beetje eng hoor. Om zo snel mijn privégegevens te geven, snap je!
Mgihghighiig. Mgigihhighighihig.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:55 schreef Leonos het volgende:
Ik was gister dus helemaal boos enzo?
Ging haar net nog even bekijken op Tinder, blijkt dat zij als laatst gereageerd had 2 dagen terug!
Ik heb nu dus maar weer even gereageerd, ben benieuwd!
Ik heb het 3 keer gelezen en ik snap er geen zak vanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens een kennis dien ik me razendsnel aan te melden voor de klusactie komende 2 dagen... vooral die klussen in eigen wijk
Wat lul je?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens een kennis dien ik me razendsnel aan te melden voor de klusactie komende 2 dagen... vooral die klussen in eigen wijk
Klussen om mensen *lees mannen"te ontmoetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer gelezen en ik snap er geen zak van![]()
Dat had ik al begrepen, maar wat schieten die kennis van je ermee op en waarom vooral in eigen wijk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klussen om mensen *lees mannen"te ontmoetenVolg je het nu?
Je kan ook gewoon mij bellenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klussen om mensen *lees mannen"te ontmoetenVolg je het nu?
Die kennis is een vrouw, die mij het liefst gekoppeld ziet en in eigen wijk omdat handigquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen, maar wat schieten die kennis van je ermee op en waarom vooral in eigen wijk?
Nee, dat kan nietquote:
Not yet! Maar hoop is hoog!quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is een gave.....
Anyway tinderchick nog gereageerd?
Kloptquote:
Sommige users hier doen toch echt andere dingen op een eerste date.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Koppelacties, altijd leuk. Daar heb ik vandaag nog ervaring mee opgedaan met een meisje waarvan ik er afgelopen vrijdag achter kwam dat ze een goede vriendin is van een meisje waar ik al een week of drie via facebook veel mee praat maar die ik nog nooit irl ontmoet heb die me dus aan haar vriendin probeerde te koppelen. Dat leverde me zowel het nummer van haar vriendin als haar eigen nummer op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef -Engel- het volgende:
Die kennis is een vrouw, die mij het liefst gekoppeld ziet en in eigen wijk omdat handig
Want?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee want dan is die ander stom
Deotje en klaar.quote:en stinkt
Lekker belangrijk, die dikke reet (als die er is) komt toch wel van zelf te voorschijn. Laten we voor het gemak het stukje totale onzekerheid maar even weg voor het gemak.quote:en dan hang je daar in een knellend tuigje waar je reet groter dan een bijzettafel in lijkt
Waarom zou je hem / haar vervloeken. Ik had het over een gedeelde passie. Jullie vinden het alle 2 leuk. Dus vervloeken is nergens voor nodig.quote:op vier meter hoogte je (date)leven te vervloeken.
Ja, ga er ook vooral heel serieus op in.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want?
[..]
Deotje en klaar.
[..]
Lekker belangrijk, die dikke reet (als die er is) komt toch wel van zelf te voorschijn. Laten we voor het gemak het stukje totale onzekerheid maar even weg voor het gemak.
[..]
Waarom zou je hem / haar vervloeken. Ik had het over een gedeelde passie. Jullie vinden het alle 2 leuk. Dus vervloeken is nergens voor nodig.
ik snap die opmerking niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef Weissman het volgende:
Bevestiging van anderen nodig hebben om je ego groot te houden
Man, ik zit in m'n eigen wereld. Ben mijlenver.
actie ondernemen dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:48 schreef yats het volgende:
[..]
Koppelacties, altijd leuk. Daar heb ik vandaag nog ervaring mee opgedaan met een meisje waarvan ik er afgelopen vrijdag achter kwam dat ze een goede vriendin is van een meisje waar ik al een week of drie via facebook veel mee praat maar die ik nog nooit irl ontmoet heb die me dus aan haar vriendin probeerde te koppelen. Dat leverde me zowel het nummer van haar vriendin als haar eigen nummer op.![]()
p.s. Altijd lekker voor je ego natuurlijk als je via een vriendin van een meisje die je veel spreekt er achter komt dat ze het blijkbaar continu over mij heeft.
Desperate much?quote:
Dat komt goed, ik heb haar gisteren naar aanleiding van een opmerking van haarzelf voor morgen uitgenodigd maar ze had helaas al plannen. Het is dat ik volgende week vrij druk ben en dus even moet kijken wanneer voor mij een handig moment zou zijn om iets voor te stellen.quote:
Als't nat is, is het eerder herfst hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie (ondanks de giet) ook zo'n last van het voorjaar in de broek?![]()
nope, al klinkt dat ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie (ondanks de giet) ook zo'n last van het voorjaar in de broek?![]()
Een beetje zowaarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij snapt wel meer dingen nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap die opmerking niet.
Hoezo nodig hebben? Als ik zeg dat ik chocolade wel lekker vind, heb ik dat nog niet nódig.
Ik voel mij wel een dartel hertje jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
kennen wij elkaar?quote:
Joh hij is niet goed weisquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kennen wij elkaar?
Ik vind het alleen wat raar dat een opmerking als 'goed voor m'n ego' kennelijk meteen betekent dat je iets 'nodig hebt'.
Een complimentje vindt iedereen leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh hij is niet goed weisDie deur stond wel érg wijd openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Er groeit wel vaker wat dan normaal jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
As always phoebe.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed bezig tijn!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen een date met een meid die ik ken via Paiq
Jaquote:
Dankjewel Weissman. Thijs, waarom krijg ik van jou geen schouderklopje?quote:
Goed bezig habitue.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:23 schreef habitue het volgende:
Ik heb vanavond ook een date. Who wants to touch me?
Ik heb mn 3 condooms weer op zak, dus je weet wat dat betekent he.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:25 schreef Weissman het volgende:
Laat ons even weten hoe het was, dan kunnen we nog een keer ''goed bezig!'' zeggen ongeacht hoe het ging.
Ja, 9 keer plezier. Na gewoon gebruik kun je hem andersom aandoen en de derde keer kun je het als kauwgom gebruiken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb mn 3 condooms weer op zak, dus je weet wat dat betekent he.
Ah, I like your thinkingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, 9 keer plezier. Na gewoon gebruik kun je hem andersom aandoen en de derde keer kun je het als kauwgom gebruiken.
je gaat een ballondier maken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb mn 3 condooms weer op zak, dus je weet wat dat betekent he.
Nee ik gebruik ze altijd als zadelhoes, duh.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je gaat een ballondier maken?
[ afbeelding ]
Ik heb er ook twee in mn tasje, gewoon, voor het geval ik een groepje moordzuchtige kleuters tegenkom.
Goeie, al gaat coke me wss niet echt helpen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even fappen en dan wat coke. Gaat het vanzelf over.
waarschijnlijk nergens voor nodigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:12 schreef habitue het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel beetje zenuwachtig.
tofquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag een date gehad met een meid die ik ken via Paiq:
Date was leukwe hebben gekletst en spelletjes gespeeld.
Ze is best aardig dus wie weet komt er een vervolg
Ouwe hosselbaasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag een date gehad met een meid die ik ken via Paiq:
Date was leukwe hebben gekletst en spelletjes gespeeld.
Ze is best aardig dus wie weet komt er een vervolg
Dank jequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |