Ik heb mn 3 condooms weer op zak, dus je weet wat dat betekent he.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:25 schreef Weissman het volgende:
Laat ons even weten hoe het was, dan kunnen we nog een keer ''goed bezig!'' zeggen ongeacht hoe het ging.
Ja, 9 keer plezier. Na gewoon gebruik kun je hem andersom aandoen en de derde keer kun je het als kauwgom gebruiken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb mn 3 condooms weer op zak, dus je weet wat dat betekent he.
Ah, I like your thinkingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, 9 keer plezier. Na gewoon gebruik kun je hem andersom aandoen en de derde keer kun je het als kauwgom gebruiken.
je gaat een ballondier maken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb mn 3 condooms weer op zak, dus je weet wat dat betekent he.
Nee ik gebruik ze altijd als zadelhoes, duh.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je gaat een ballondier maken?
[ afbeelding ]
Ik heb er ook twee in mn tasje, gewoon, voor het geval ik een groepje moordzuchtige kleuters tegenkom.
Goeie, al gaat coke me wss niet echt helpen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even fappen en dan wat coke. Gaat het vanzelf over.
waarschijnlijk nergens voor nodigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:12 schreef habitue het volgende:
Eigenlijk ben ik best wel beetje zenuwachtig.
tofquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag een date gehad met een meid die ik ken via Paiq:
Date was leukwe hebben gekletst en spelletjes gespeeld.
Ze is best aardig dus wie weet komt er een vervolg
Ouwe hosselbaasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag een date gehad met een meid die ik ken via Paiq:
Date was leukwe hebben gekletst en spelletjes gespeeld.
Ze is best aardig dus wie weet komt er een vervolg
Dank jequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |