I lolled.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een beetje eng hoor. Om zo snel mijn privégegevens te geven, snap je!
Mgihghighiig. Mgigihhighighihig.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:55 schreef Leonos het volgende:
Ik was gister dus helemaal boos enzo?
Ging haar net nog even bekijken op Tinder, blijkt dat zij als laatst gereageerd had 2 dagen terug!
Ik heb nu dus maar weer even gereageerd, ben benieuwd!
Ik heb het 3 keer gelezen en ik snap er geen zak vanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens een kennis dien ik me razendsnel aan te melden voor de klusactie komende 2 dagen... vooral die klussen in eigen wijk
Wat lul je?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens een kennis dien ik me razendsnel aan te melden voor de klusactie komende 2 dagen... vooral die klussen in eigen wijk
Klussen om mensen *lees mannen"te ontmoetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer gelezen en ik snap er geen zak van![]()
Dat had ik al begrepen, maar wat schieten die kennis van je ermee op en waarom vooral in eigen wijk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klussen om mensen *lees mannen"te ontmoetenVolg je het nu?
Je kan ook gewoon mij bellenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klussen om mensen *lees mannen"te ontmoetenVolg je het nu?
Die kennis is een vrouw, die mij het liefst gekoppeld ziet en in eigen wijk omdat handigquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen, maar wat schieten die kennis van je ermee op en waarom vooral in eigen wijk?
Nee, dat kan nietquote:
Not yet! Maar hoop is hoog!quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is een gave.....
Anyway tinderchick nog gereageerd?
Kloptquote:
Sommige users hier doen toch echt andere dingen op een eerste date.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap mensen die iets anders gaan doen dan dat op date 1 nooit zo goed...
Koppelacties, altijd leuk. Daar heb ik vandaag nog ervaring mee opgedaan met een meisje waarvan ik er afgelopen vrijdag achter kwam dat ze een goede vriendin is van een meisje waar ik al een week of drie via facebook veel mee praat maar die ik nog nooit irl ontmoet heb die me dus aan haar vriendin probeerde te koppelen. Dat leverde me zowel het nummer van haar vriendin als haar eigen nummer op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef -Engel- het volgende:
Die kennis is een vrouw, die mij het liefst gekoppeld ziet en in eigen wijk omdat handig
Want?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee want dan is die ander stom
Deotje en klaar.quote:en stinkt
Lekker belangrijk, die dikke reet (als die er is) komt toch wel van zelf te voorschijn. Laten we voor het gemak het stukje totale onzekerheid maar even weg voor het gemak.quote:en dan hang je daar in een knellend tuigje waar je reet groter dan een bijzettafel in lijkt
Waarom zou je hem / haar vervloeken. Ik had het over een gedeelde passie. Jullie vinden het alle 2 leuk. Dus vervloeken is nergens voor nodig.quote:op vier meter hoogte je (date)leven te vervloeken.
Ja, ga er ook vooral heel serieus op in.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want?
[..]
Deotje en klaar.
[..]
Lekker belangrijk, die dikke reet (als die er is) komt toch wel van zelf te voorschijn. Laten we voor het gemak het stukje totale onzekerheid maar even weg voor het gemak.
[..]
Waarom zou je hem / haar vervloeken. Ik had het over een gedeelde passie. Jullie vinden het alle 2 leuk. Dus vervloeken is nergens voor nodig.
ik snap die opmerking niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef Weissman het volgende:
Bevestiging van anderen nodig hebben om je ego groot te houden
Man, ik zit in m'n eigen wereld. Ben mijlenver.
actie ondernemen dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:48 schreef yats het volgende:
[..]
Koppelacties, altijd leuk. Daar heb ik vandaag nog ervaring mee opgedaan met een meisje waarvan ik er afgelopen vrijdag achter kwam dat ze een goede vriendin is van een meisje waar ik al een week of drie via facebook veel mee praat maar die ik nog nooit irl ontmoet heb die me dus aan haar vriendin probeerde te koppelen. Dat leverde me zowel het nummer van haar vriendin als haar eigen nummer op.![]()
p.s. Altijd lekker voor je ego natuurlijk als je via een vriendin van een meisje die je veel spreekt er achter komt dat ze het blijkbaar continu over mij heeft.
Desperate much?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |