Middagje in het park?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap mensen die iets anders gaan doen dan dat op date 1 nooit zo goed...
Oh ja, maar dat is een variatie op het thema.quote:
Inb4 Silenus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hangt er toch van af? Als je alle 2 bv klimmen als grote hobby hebt is klimmen ipv een drankje doen toch een logische keuze?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee want dan is die ander stom en stinkt en dan hang je daar in een knellend tuigje waar je reet groter dan een bijzettafel in lijkt op vier meter hoogte je (date)leven te vervloeken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er toch van af? Als je alle 2 bv klimmen als grote hobby hebt is klimmen ipv een drankje doen toch een logische keuze?
uit eten of wat rondwandelen in de stad. Ben een keer gaan trampolinespringenquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liever eerst wat drinken en daarna uit eten gaan als het gezellig isquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uit eten of wat rondwandelen in de stad. Ben een keer gaan trampolinespringen
In een strak truitje?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uit eten of wat rondwandelen in de stad. Ben een keer gaan trampolinespringen
als de ander stom is maakt die dikke reet van je ook weinig meer uit tochquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee want dan is die ander stom en stinkt en dan hang je daar in een knellend tuigje waar je reet groter dan een bijzettafel in lijkt op vier meter hoogte je (date)leven te vervloeken.
Tinder zuigt golfballen door een tuinslang daar waar het chatten betreft. Berichten die niet aankomen of veel later, of dubbel, of weet ik veel wat. Prima om would be dates te scoren, maar daarna zo snel mogelijk over op WA.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:55 schreef Leonos het volgende:
Ik was gister dus helemaal boos enzo?
Ging haar net nog even bekijken op Tinder, blijkt dat zij als laatst gereageerd had 2 dagen terug!
Ik heb nu dus maar weer even gereageerd, ben benieuwd!
Maar ik vind het wel een beetje eng hoor. Om zo snel mijn privégegevens te geven, snap je!quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tinder zuigt golfballen door een tuinslang daar waar het chatten betreft. Berichten die niet aankomen of veel later, of dubbel, of weet ik veel wat. Prima om would be dates te scoren, maar daarna zo snel mogelijk over op WA.
I lolled.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel een beetje eng hoor. Om zo snel mijn privégegevens te geven, snap je!
Mgihghighiig. Mgigihhighighihig.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:55 schreef Leonos het volgende:
Ik was gister dus helemaal boos enzo?
Ging haar net nog even bekijken op Tinder, blijkt dat zij als laatst gereageerd had 2 dagen terug!
Ik heb nu dus maar weer even gereageerd, ben benieuwd!
Ik heb het 3 keer gelezen en ik snap er geen zak vanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens een kennis dien ik me razendsnel aan te melden voor de klusactie komende 2 dagen... vooral die klussen in eigen wijk
Wat lul je?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens een kennis dien ik me razendsnel aan te melden voor de klusactie komende 2 dagen... vooral die klussen in eigen wijk
Klussen om mensen *lees mannen"te ontmoetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer gelezen en ik snap er geen zak van![]()
Dat had ik al begrepen, maar wat schieten die kennis van je ermee op en waarom vooral in eigen wijk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klussen om mensen *lees mannen"te ontmoetenVolg je het nu?
Je kan ook gewoon mij bellenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klussen om mensen *lees mannen"te ontmoetenVolg je het nu?
Die kennis is een vrouw, die mij het liefst gekoppeld ziet en in eigen wijk omdat handigquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen, maar wat schieten die kennis van je ermee op en waarom vooral in eigen wijk?
Nee, dat kan nietquote:
Not yet! Maar hoop is hoog!quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't is een gave.....
Anyway tinderchick nog gereageerd?
Kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |