Op een eerste date vraag ik er eigenlijk nooit naar, en vaak op een tweede of derde date ook niet. Binnen een relatie komt die vraag vanzelf wel een keer. Andersom geef ik een eerlijk antwoord mocht een date er naar vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar het maakt je dus wel uit. ik vraag er gewoon nnooit naar het boeit me ook gewoon echt niks
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef Leonos het volgende:
Die slet heeft nog steeds niet gereageerd!![]()
Jammer maar helaas, op naar de volgende.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef Leonos het volgende:
Maar ik vind haar nog steeds leukquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, op naar de volgende.
Dude, echt, serieus. Hou op. Ze wil je niet. Get over it.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef Leonos het volgende:
Misschien is ze ziek? Of telefoon kapot?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:04 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Dude, echt, serieus. Hou op. Ze wil je niet. Get over it.
Tja, daar kun je weinig aan doen. Ze reageert ofwel laat, ofwel niet. Door haar nu te gaan spammen help je jezelf in ieder geval niet.quote:
Niet meer gereageerd sinds gisteravondquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:05 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, daar kun je weinig aan doen. Ze reageert ofwel laat, ofwel niet. Door haar nu te gaan spammen help je jezelf in ieder geval niet.
Of ze wil je niet?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Misschien is ze ziek? Of telefoon kapot?
Dat vind ik nog best meevallen. Ik heb ook weleens dat ik pas na 1,5 week een keer een reactie krijg. Wacht het nu maar gewoon af en kijk in de tussentijd verder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet meer gereageerd sinds gisteravond
Oh god, dit is toch niet weer een kloon van Skippy, hè, die praat ook altijd zo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef Leonos het volgende:
Tegen mij zei ze van niet.quote:
"Absence makes the heart grow fonder"quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best meevallen. Ik heb ook weleens dat ik pas na 1,5 week een keer een reactie krijg. Wacht het nu maar gewoon af en kijk in de tussentijd verder.
Dat durf ik niet te zeggen, maar ik heb ook gewoon een leven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Absence makes the heart grow fonder"
Absence make the heart grow the fuck up...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Absence makes the heart grow fonder"
Dan kan je toch gewoon zeggen dat je daar niet op in wil gaanquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:
'Niet liegen' is overrated, zij heeft er überhaupt eigenlijk ook geen reet mee te maken en je bent diegene echt geen 'echte' verantwoording schuldig.
Alsof 'niet liegen op de eerste date' zoveel netter is als je wel liegt op date 2 of 3.
Wat ze dus gedaan heeftquote:
zeg jij dan wat jonge, pipo. en ga gewoon iets anders doen als het je te lang duurt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Absence makes the heart grow the fuck up...
Zo bedoelde Thomas Bayly het nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Absence make the heart grow the fuck up...
Patience makes the dick grow hard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Absence make the heart grow the fuck up...
Ze had ff geen tijd zei ze. Tenminste dat denk ik, ik verstond haar niet zo goed met een volle mond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |