In jouw geval delen door 3quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
Nog weten met hoeveel vrouwen je gekust hebt...
Laatste date vroeg me hoeveel sexpartners ik heb gehad, tja, wat moet je dan zeggen??
Dat laatste klopt wel. Bij mijn laatste ex was ik in eerste instantie niet direct aangetrokken tot haar, maar wees haar ook niet af. Pas na twee dates was er iets van een vonk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Tinder = vleeskeuring
Speeddaten = vleeskeuring
Lexa/RP etc. = vleeskeuring
Paiq = eerst praten, daarna vleeskeuring
Kroeg = vleeskeuring
Over straat lopen = vleeskeuring
Alles is een vleeskeuring (terecht). Het enige verschil is dat je "in het echte leven" wel eens iemand kan leren kennen die je niet onaantrekkelijk, noch aantrekkelijk vindt, maar wel iets mee kan krijgen door persoonlijkheid.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
Laatste date vroeg me hoeveel sexpartners ik heb gehad, tja, wat moet je dan zeggen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Sowieso nooit de waarheid natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
Wat is gênant laag? Ik scoor ook niet hoog, maar ik schaam me daar niet voor.quote:
Business before pleasure?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
Zojuist een mooie vrouw afgewezenwerkgerelateerd, maar toch
Ocharm.quote:
Het biedt natuurlijk wel perspectievenquote:
En hang je slang niet in de bedrijfswagenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het biedt natuurlijk wel perspectieven
"Don't dip your pen in the company ink"
ik wil niet liegen op de 1e date. Ik stelde nog heel even de uitstel-zodat-mijn-2e-processor-kangaandenken-vraag: wat versta je onder sex...quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sowieso nooit de waarheid natuurlijk.![]()
Altijd een getal nemen wat erop duidt dat je geen kansloze harrie bent (dus onder de 5) en ook niet dat je een of ander losgeslagen sloerie bent. (Dus boven de 25)
Kortom: 14.
Wat is genant laag.quote:
ja lul, je weet wat ik bedoel. Zeg ik niet is ook weer zoiets. Ik kwam op de briljante ingeving om het mediaan-antwoord te geven... X met een afwijking van 5 naar boven of naar onder....quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:
'Niet liegen' is overrated, zij heeft er überhaupt eigenlijk ook geen reet mee te maken en je bent diegene echt geen 'echte' verantwoording schuldig.
Alsof 'niet liegen op de eerste date' zoveel netter is als je wel liegt op date 2 of 3.
De welbekende klokvormquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja lul, je weet wat ik bedoel. Zeg ik niet is ook weer zoiets. Ik kwam op de briljante ingeving om het mediaan-antwoord te geven... X met een afwijking van 5 naar boven of naar onder....
Pfff
Mee eens, voor iedereen is het anders. Ik zit ook niet hoog met het aantalquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat is genant laag.
Ik zit zelf ook niet hoog en als iemand er specifiek naar vraagt mag diegene dat best weten, heb nou eenmaal 2 wat langere relaties gehad en ben niet van het rondkloten buiten relaties.
Iemand met 1 of 2 is dan ook niet persé een kansloze harry wat mij betreft en vanuit mijn eigen point of view heb ik dat liever dan iemand met 14. Nu maar ook straks als ik 32 ben vermoedelijk. (Dus het ligt niet aan het aantal op een bepaalde leeftijd)
Jammer dan maar als die ander het te laag vindt prima maar niet mijn probleem.![]()
Zelfde geld overigens voor mensen die er veel gehad hebben, je was er zelf bij elke keer dat je iemand aan je lijstje toevoegde dan zul je het zelf wel prima vinden toch?
Volledig mee eens. Sowieso vind ik het wat vreemd dat mensen het bezwaarlijk vinden als iemand weinig of juist veel bedpartners gehad heeft. Wat zegt dat immers over de persoon zelf en mogelijke gevoelens die je voor elkaar hebt? Als ik iemand leuk vind knap ik echt niet op haar af als ze mij verteld met 20 kerels het bed gedeeld te hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat is genant laag.
Ik zit zelf ook niet hoog en als iemand er specifiek naar vraagt mag diegene dat best weten, heb nou eenmaal 2 wat langere relaties gehad en ben niet van het rondkloten buiten relaties.
Iemand met 1 of 2 is dan ook niet persé een kansloze harry wat mij betreft en vanuit mijn eigen point of view heb ik dat liever dan iemand met 14. Nu maar ook straks als ik 32 ben vermoedelijk. (Dus het ligt niet aan het aantal op een bepaalde leeftijd)
Jammer dan maar als die ander het te laag vindt prima maar niet mijn probleem.![]()
Zelfde geld overigens voor mensen die er veel gehad hebben, je was er zelf bij elke keer dat je iemand aan je lijstje toevoegde dan zul je het zelf wel prima vinden toch?
2341 dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:23 schreef yats het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Sowieso vind ik het wat vreemd dat mensen het bezwaarlijk vinden als iemand weinig of juist veel bedpartners gehad heeft. Wat zegt dat immers over de persoon zelf en mogelijke gevoelens die je voor elkaar hebt? Als ik iemand leuk vind knap ik echt niet op haar af als ze mij verteld met 20 kerels het bed gedeeld te hebben.
Nee, mijn grens ligt pas bij 2342, maar dat is logisch.quote:
Uitgaande van zijn 3 dates per dag kom je een heel eind.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:24 schreef MissGump het volgende:
[..]
Zou dat ongeveer de score van BoL zijn?
Maar het maakt je dus wel uit. ik vraag er gewoon nnooit naar het boeit me ook gewoon echt niksquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, mijn grens ligt pas bij 2342, maar dat is logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |