Maar dan zet je alleen uit dat anderen het bij jou kunnen zien. Dus als zij dat niet doet kan je het van haar nog steeds gewoon zien.quote:
Hier niet hoor?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dan zet je alleen uit dat anderen het bij jou kunnen zien. Dus als zij dat niet doet kan je het van haar nog steeds gewoon zien.
"Houston, we've found a bug."quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dan zet je alleen uit dat anderen het bij jou kunnen zien. Dus als zij dat niet doet kan je het van haar nog steeds gewoon zien.
Ja nee, ik snap het probleem ook niet zo idd. Als je dat niet wilt zien ga je toch lekker smsen ofzo. Maarja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Houston, we've found a bug."
Ik snap al die heisa niet. Ik zie wel eens iemand die ook lang online is geweest nadat ik wat had gestuurd, maar daar ga ik me niet druk over maken. Je krijgt vanzelf wel bericht
Inderdaad, hier ook nooit problemen mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap al die heisa niet. Ik zie wel eens iemand die ook lang online is geweest nadat ik wat had gestuurd, maar daar ga ik me niet druk over maken. Je krijgt vanzelf wel bericht
Daarom. Als de persoon je boeiend genoeg vind, dan laat die wel wat weten. En anders is de boodschap ook wel duidelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nee, ik snap het probleem ook niet zo idd. Als je dat niet wilt zien ga je toch lekker smsen ofzo. Maarja.
Dat klopt, dat hoort ook zo...quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Te erg op zoek naar bevestiging of iets dergelijks denk ik. Altijd maar wat willen horen en helemaal nerveus worden als je even niks hoort.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, hier ook nooit problemen mee.
Relatieplanet en Lexa, beiden betaald. Staan ook in de OP.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:42 schreef Brembo het volgende:
Van al die datingsites heb ik tot nu toe okcupid en paiq gehad. Paiq is wel leuk, het anoniem daten zonder foto maar koppelt niet erg goed :p. Okcupid is volgens mij 300 mannen en 1 vrouw. Zijn er ook nog wat betere datingsites, eventueel betaald, die een hogere kwaliteit bieden?
Zakelijk... hij is zeker haar pooier?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:29 schreef Rickario het volgende:
Vaag.
Al een tijdje contact met een leuke meid via Paiq. Vorige week stelde ze voor nummers uit te wisselen en ze wilde daten. Prima. Zag er allemaal leuk uit. Totdat ik gisteren maar eens voorstelde om maar eens een avondje te prikken om wat te gaan drinken. Komt ze ineens met:
"Het ligt niet aan jou... maar ik wil eerst nog wat zakelijke dingen afronden met m'n ex en dat achter me neer leggen. Om nu te gaan daten vind ik niet netjes tegenover hem"
Vrouwen...
Ze is gewoon met een ander bezig. Gewoon, omdat het kan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:38 schreef Leonos het volgende:
Huh, net reageerde er iemand op Tinder, kijk ik later. Is ze 14 uur niet online geweest!
BUG REPORT!![]()
![]()
En daar kom je niet doorheen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:05 schreef ChainSmoker het volgende:
tinder etc. is gewoon bullshit, letterlijk een vleeskeuring
Dat was al lang bekendquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:05 schreef ChainSmoker het volgende:
Maar dat is dan weer aardig prijzig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:06 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
dat wel, maar lexa e.d naar mijn idee beter
Van wie ben jij een kloon eigenlijk? Meneer OpenDeurenIntrappen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:05 schreef ChainSmoker het volgende:
vroeger een accountje gehad, gegevens kwijt dus maar nieuwe gemaaktquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:07 schreef Silenus het volgende:
Tinder presenteert zich toch ook gewoon zo? Ik snap al die mensen niet die klagen dat 'het wel een beetje een vleeskeuring is hoor'.
Ja trut, daar is de app ook voor bedoeld. Je gaat toch ook niet bij een viswinkel klagen dat het jammer is dat ze er alleen maar vis verkopen.
Jij date liever mensen tot wie je je fysiek totaal niet aangetrokken voelt? Curieus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:06 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
dat wel, maar lexa e.d naar mijn idee beter
natuurlijk niet, maar een profieltekstje erbij is wat interessanter. om er een wat beter beeld bij te krijgen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij date liever mensen tot wie je je fysiek totaal niet aangetrokken voelt? Curieus.
Zo moet je niet denken, not is en blijft een not.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar een profieltekstje erbij is wat interessanter. om er een wat beter beeld bij te krijgen.
op tinder denk je niet van ze is een 'not' maar laat ik haar adden omdat ze mischien wel veel overeenkomende intresses heeft
tja meningen verschillen , geen probleem mee. maar ik kijk wat verder dan mijn neus lang isquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken, not is en blijft een not.
Maar op Lexa en Rp ook niet naar ik aanneem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:16 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
natuurlijk niet, maar een profieltekstje erbij is wat interessanter. om er een wat beter beeld bij te krijgen.
op tinder denk je niet van ze is een 'not' maar laat ik haar adden omdat ze mischien wel veel overeenkomende intresses heeft
nee klopt, maar ik kijk ook wel naar intresses ipv op eerste oog do or dont te klikkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar op Lexa en Rp ook niet naar ik aanneem.
En uiteindelijk date je er nog niet mee omdat ze lelluk is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:25 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
nee klopt, maar ik kijk ook wel naar intresses ipv op eerste oog do or dont te klikken
geen probleem hoor, geef gewoon mijn mening =)quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:27 schreef habitue het volgende:
Ok dan gebruik je geen tinder. Wat is het probleem?
dat ligt eraan een mischien wordt meestal een dont op tinderquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En uiteindelijk date je er nog niet mee omdat ze lelluk is.
Alleen als je een viswijf bent.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:07 schreef Silenus het volgende:
Tinder presenteert zich toch ook gewoon zo? Ik snap al die mensen niet die klagen dat 'het wel een beetje een vleeskeuring is hoor'.
Ja trut, daar is de app ook voor bedoeld. Je gaat toch ook niet bij een viswinkel klagen dat het jammer is dat ze er alleen maar vis verkopen.
Is het ook niet, daar hoort minimaal een gesneuveld servies bij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeggen wat je vindt is imo geen ruzie maken
Ik zie DP eigenlijk best wel haar servies langs de pc/laptop/whatever smijten als ze haar mening ventileertquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:52 schreef yats het volgende:
[..]
Is het ook niet, daar hoort minimaal een gesneuveld servies bij.
Dat sowieso. Alsof het een verplichting is om snel te reageren? Ik reageer ook weleens langere tijd niet. Dan ben ik druk of ben ik het gewoon 'vergeten'. Uiteindelijk komt die reactie vanzelf wel. Dus om je daar nu over op te gaan vreten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oud nieuwsquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:03 schreef MissGump het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)zelfverzekerder.html
Gewoon heel veel zoenen en daten dus als je onzeker bent
Inderdaad. Zo gaat dat in de natuur ook. Mensen die zeggen dat uiterlijk er niet toe doet liegen dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Tinder = vleeskeuring
Speeddaten = vleeskeuring
Lexa/RP etc. = vleeskeuring
Paiq = eerst praten, daarna vleeskeuring
Kroeg = vleeskeuring
Over straat lopen = vleeskeuring
Alles is een vleeskeuring (terecht). Het enige verschil is dat je "in het echte leven" wel eens iemand kan leren kennen die je niet onaantrekkelijk, noch aantrekkelijk vindt, maar wel iets mee kan krijgen door persoonlijkheid.
Het woord kuspartners staat me wel tegenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:03 schreef MissGump het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)zelfverzekerder.html
Gewoon heel veel zoenen en daten dus als je onzeker bent
Juistquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:14 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo gaat dat in de natuur ook. Mensen die zeggen dat uiterlijk er niet toe doet liegen dus.
Al wil ik hier niet mee zeggen dat uiterlijk het enige is wat er toe doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |