AL DRIE UUR NIET?!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef Leonos het volgende:
Had een leuk Tinder gesprek vandaag. Nu reageert ze al drie uur niet
Ach, mensen hebben ook andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef Leonos het volgende:
Had een leuk Tinder gesprek vandaag. Nu reageert ze al drie uur niet
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:09 schreef MissGump het volgende:
[..]
[..]
Mijn ex zei altijd dat hij nooit ruzie met mij had, maar ik alleen met hem
Van die opmerking werd ik dan helemaal pisnijdig
Veel succes meid!quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ach, mensen hebben ook andere dingen te doen.
Ik reageer zelf soms een paar dagen niet.
OT:
Het is een tijdje geleden, maar vrijdag heb ik weer eens date met een leuk uitziende meid.
Eentje van het type stoer wijf, maar er toch vrouwelijk uitzien.
Eens zien hoe dat gaat lopen
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:09 schreef MissGump het volgende:
[..]
[..]
Mijn ex zei altijd dat hij nooit ruzie met mij had, maar ik alleen met hem
Van die opmerking werd ik dan helemaal pisnijdig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Concept goedmaaksex heb ik eigenlijk nooit echt gesnaptMaar goed ik faal dan ook in ruziemaken
Hier op Fok! doe je toch anders goed je bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Concept goedmaaksex heb ik eigenlijk nooit echt gesnaptMaar goed ik faal dan ook in ruziemaken
Trutje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lok het eens niet uit.quote:
Zeggen wat je vindt is imo geen ruzie makenquote:Op woensdag 19 maart 2014 07:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier op Fok! doe je toch anders goed je best
NOG STEEDS NIET, VERDOMME!!!! ! !!!!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:35 schreef All-out het volgende:
[..]
AL DRIE UUR NIET?!de hoer
all in due time, kerel, chill tfo
Ze vind je niet interessant genoeg. Of is ze niet online geweest?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
NOG STEEDS NIET, VERDOMME!!!! ! !!!!!!
Dat is ook weer zo. Het is maar net hoe je het opvatquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeggen wat je vindt is imo geen ruzie maken
Niet online geweest, ik ben zeker wel interessant!quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze vind je niet interessant genoeg. Of is ze niet online geweest?
Dat kan, maar daar hoeft niet iedereen hetzelfde over te denkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet online geweest, ik ben zeker wel interessant!
ik zou het proberen met : hallo hallo, is er iets, ik hoor niks??!quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Niet online geweest, ik ben zeker wel interessant!
-1quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar hoeft niet iedereen hetzelfde over te denken
Haha, nee. Dan gaat ze nooit meer reageren. Ik hou hoop!quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik zou het proberen met : hallo hallo, is er iets, ik hoor niks??!
Ik wilde het net typen. Al hoop ik wel dat ze nog iets tegen hem zegtquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zou op gaan naar de volgende en deze vergetenhoe leuk het gesprek ook was
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zou op gaan naar de volgende en deze vergetenhoe leuk het gesprek ook was
Zo vaak al meegemaakt via Tinder...quote:
Geen nummer gevraagd nog! Misschien slaapt ze gewoon.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo vaak al meegemaakt via Tinder...
Super leuke gesprekken, geef je je nummer of vraag je dat van haar, hoor je niks meer. Ik geef je weinig kans
Daarom spreek ik nooit meer iemand via Tinder, lekker alleen foto's kijken en fappen
Ze slaapt al 14 uur?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Geen nummer gevraagd nog! Misschien slaapt ze gewoon.
Kan...quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:30 schreef Leonos het volgende:
[..]
Geen nummer gevraagd nog! Misschien slaapt ze gewoon.
13quote:
Heb ik uitgezet na de laatste WA update, dus daar geen last meer van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan...
Als je d'r nummer hebt kan je jezelf helemaal opvreten als je op whatsapp haar "laatste" online status ziet![]()
Hoe?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
13
[..]
Heb ik uitgezet na de laatste WA update, dus daar geen last meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |