Ik las dat de seks na 3 keer knipperen voorbij wasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens een artikeltje gelezen waar in dat als toch wel een belangrijk sexe verschil werd aangeduid ja.
Voor mij was dat jaar sowieso in 3 keer met mijn ogen knipperen voorbij, dus ik had niet idee "goooooooooooosh, wat sta ik lang droog!"
Joh, dm All Out gewoon. Maar wel in alle bescheidenheid, dat spreekt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Valt me in KPD ook wel eens op (heb ik van horen zeggen) dat er daar veel mensen zijn die random complimenten claimen terwijl ze overduidelijk niet voor hen bedoeld zijn.
Ik kan ontkennen nog bevestigen dat ik doelde op enig gebruiker in dit topic. Maar het was niet Faxie. Mgighghighi.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Joh, dm All Out gewoon. Maar wel in alle bescheidenheid, dat spreekt.
Ik ben wel tevreden met die paar complimentjes die ik krijg. Ik hoef niks te claimen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan ontkennen nog bevestigen dat ik doelde op enig gebruiker in dit topic. Maar het was niet Faxie. Mgighghighi.
Vrees niet popje, ik kan ook in 3 seconden klaar zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik las dat de seks na 3 keer knipperen voorbij wasik wist niet dat wij seks hebben gehad
En btw, OT: ik heb dat ook hoor, hoe langer je droog staat hoe minder irritant het wordt
zeg je nou dat ik complimenten claim die niet voor mij bedoeld zijn? dan heb je idd een vreemde periode achter de rugquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan ontkennen nog bevestigen dat ik doelde op enig gebruiker in dit topic. Maar het was niet Faxie. Mgighghighi.
O. Dan zag ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden met die paar complimentjes die ik krijg. Ik hoef niks te claimen.
Soms heb je daar gewoon zin in. Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij mag je buiten KPD niet over KPD praten.
Dus plaats ik een volkomen willekeurige
Totaal niet gerelateerd aan iets of iemand in dit topic. Of aan KPD. Of überhaupt aan Fok. Gewoon. Zomaar.
Aight.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
Soms heb je daar gewoon zin in. Moet kunnen toch?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik las dat de seks na 3 keer knipperen voorbij wasik wist niet dat wij seks hebben gehad
En btw, OT: ik heb dat ook hoor, hoe langer je droog staat hoe minder irritant het wordt
Ik vergeet soms weleens dat ik op fok zit als ik me laat gaan in mijn enthousiasme. Een "Zaterdag een date. Ben benieuwd." had natuurlijk ook prima volstaan. Maar dat leest zo saai. Ik ben raar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef All-out het volgende:
[..]
zeg je nou dat ik complimenten claim die niet voor mij bedoeld zijn? dan heb je idd een vreemde periode achter de rug
en H_J doet dat soort dingen uiteraard nooitdie geeft zichzelf gewoon een compliment. beetje zoals Ivo Niehe bij DWDD
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vergeet soms weleens dat ik op fok zit als ik me laat gaan in mijn enthousiasme. Een "Zaterdag een date. Ben benieuwd." had natuurlijk ook prima volstaan. Maar dat leest zo saai. Ik ben raar.
Oh, je blinkt niet uit in begrijpend lezen trouwens. DP complimenteerde je zelfs. Doet ze anders nooit.
Ik moedig je enthousiasme ook aan, anders wordt het hier idd snel saai. Het is ook niet m'n bedoeling om heel erg te gallen, maar er kwam wat naar boven en ik moest het ergens kwijt. En een beetje tegengas is niet verkeerd toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vergeet soms weleens dat ik op fok zit als ik me laat gaan in mijn enthousiasme. Een "Zaterdag een date. Ben benieuwd." had natuurlijk ook prima volstaan. Maar dat leest zo saai. Ik ben raar.
Oh, je blinkt niet uit in begrijpend lezen trouwens. DP complimenteerde je zelfs. Doet ze anders nooit.
Ik gok dat ie zijn bad-date met liefde af zou zeggen voor een bad date met jouquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee met mij zou hij een bad date hebben
Geen idee... maar ik herken t in ieder geval welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ja. Weet neit of dat vrouwafhankelijk is.
En desnoods al jolend op de fiets door het donkerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mgih, ik hou van op lange saaie wegen rijden. In het donker. Met slechte muziek heel hard
Nee, je gokt verkeerd. Bad date met DP zou waarschijnlijk ook écht horribly bad gaan en de vraag is dan wie het eerst de ander heeft gewurgd. Ik geef toch echt de voorkeur aan de bad-date™ in dit geval.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik gok dat ie zijn bad-date met liefde af zou zeggen voor een bad date met jou
Doen!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:23 schreef habitue het volgende:
Net op Paiq een gesprek dat we op onze eerste date wel bij haar ex langs konden gaan om hem "jaloers"te maken. Ik dacht natuurlijk dat ze een grapje maakte, en geinde wat mee. Blijkt ze echt serieus te zijn.The fuck is wrong with people.
![]()
Al zou het wel een leuk dateverslag opleveren.
En je weet wel waar je aan toe bentquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:23 schreef habitue het volgende:
Net op Paiq een gesprek dat we op onze eerste date wel bij haar ex langs konden gaan om hem "jaloers"te maken. Ik dacht natuurlijk dat ze een grapje maakte, en geinde wat mee. Blijkt ze echt serieus te zijn.The fuck is wrong with people.
![]()
Een eckte alpha zou er op ingaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:23 schreef habitue het volgende:
![]()
Niks mis met goedmaakseksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je gokt verkeerd. Bad date met DP zou waarschijnlijk ook écht horribly bad gaan en de vraag is dan wie het eerst de ander heeft gewurgd. Ik geef toch echt de voorkeur aan de bad-date™ in dit geval.
Nee dat werd me gedurende het gesprek steeds duidelijker ja. Toen ze kort daarna helemaal haar fantasie liet gaan, werd het "geile seks bij hem in de achtertuin HAHAHAHA" Toen moest ik naar bed, vroege dienst morgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En je weet wel waar je aan toe bent
Die is duidelijk niet over haar ex heen
Soms baal ik er van dat ik niet echt een ruziezoeker benquote:
Daar word het wel het weer voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En desnoods al jolend op de fiets door het donker
That reminds me ...Ik heb nog geen fietsdate gehad... hmss misschien eens voorstellen... picknickje erbij met hapjes en wat te drinken
Herkenbaar helaasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms baal ik er van dat ik niet echt een ruziezoeker ben
Niks mis om je daarvoor te laten 'misbruiken' toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:36 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee dat werd me gedurende het gesprek steeds duidelijker ja. Toen ze kort daarna helemaal haar fantasie liet gaan, werd het "geile seks bij hem in de achtertuin HAHAHAHA" Toen moest ik naar bed, vroege dienst morgen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms baal ik er van dat ik niet echt een ruziezoeker ben
Mijn ex zei altijd dat hij nooit ruzie met mij had, maar ik alleen met hemquote:
Nah, ik heb ook zo mn eigenwaarde.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Niks mis om je daarvoor te laten 'misbruiken' toch?
AL DRIE UUR NIET?!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef Leonos het volgende:
Had een leuk Tinder gesprek vandaag. Nu reageert ze al drie uur niet
Ach, mensen hebben ook andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:35 schreef Leonos het volgende:
Had een leuk Tinder gesprek vandaag. Nu reageert ze al drie uur niet
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:09 schreef MissGump het volgende:
[..]
[..]
Mijn ex zei altijd dat hij nooit ruzie met mij had, maar ik alleen met hem
Van die opmerking werd ik dan helemaal pisnijdig
Veel succes meid!quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:13 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ach, mensen hebben ook andere dingen te doen.
Ik reageer zelf soms een paar dagen niet.
OT:
Het is een tijdje geleden, maar vrijdag heb ik weer eens date met een leuk uitziende meid.
Eentje van het type stoer wijf, maar er toch vrouwelijk uitzien.
Eens zien hoe dat gaat lopen
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:09 schreef MissGump het volgende:
[..]
[..]
Mijn ex zei altijd dat hij nooit ruzie met mij had, maar ik alleen met hem
Van die opmerking werd ik dan helemaal pisnijdig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Concept goedmaaksex heb ik eigenlijk nooit echt gesnaptMaar goed ik faal dan ook in ruziemaken
Hier op Fok! doe je toch anders goed je bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |