Dat ligt aan het vervoersmiddelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:54 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, deels wel, deels niet. Het orgasme is natuurlijk lekker, maar de weg erheen is nogal saai. Niemand rijd toch elke dag in zijn eentje met plezier door dezelfde saaie polder? Laat staan dat dat echt ontspannend is.
Nah, dan zou ik mezelf wel in KPD etaleren. Ik blijf liever hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:55 schreef All-out het volgende:
[..]
volgens mij ben je zo blij met jezelf dat je ook wel alleen in bad kan gaan zitten
Klinkt een beetje als DancingPhoebe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb overigens, creatief en immer platvloers als ik ben, een nieuw genre date gelanceerd met de Paiq-dame. De, jawel, bad-date™. (Let je op, yats? Jij vroeg me onlangs hoe een en ander vaak tot stand komt.)
Dat gesprek verliep als volgt. Zij opperde niet snel verlegen te zijn. En dat is mooi natuurlijk, al helemaal als je dat tegen mij zegt:
[..]
Over dat zoenen maak ik me niet al teveel zorgen, dus dat gaan we zaterdag maar eens doen. Gewoon onder het genot van een fles wijn (of twee, of drie) en een goed gesprek in bad gaan zitten om elkaar eens goed te leren kennen in een relaxte setting.
De bad-date™. Another class act brought to you by H_J.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mgih, ik hou van op lange saaie wegen rijden. In het donker. Met slechte muziek heel hard
Daar komen toch alleen maar enge lurkers in je DM van.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nah, dan zou ik mezelf wel in KPD etaleren. Ik blijf liever hier.
Nee met mij zou hij een bad date hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als DancingPhoebe.!
jezelf hier etaleren bedoel jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nah, dan zou ik mezelf wel in KPD etaleren. Ik blijf liever hier.
Dit is toch het dating ervaringen topic? Nou dan.quote:
Zou goed kunnen, heb dat ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ja. Weet neit of dat vrouwafhankelijk is.
En daar heeft All Out dan weer geen probleem mee :-)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nah, dan zou ik mezelf wel in KPD etaleren.
Zou hij blij zijn met zichzelf? Schande!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:01 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En daar heeft All Out dan weer geen probleem mee :-)
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij mag je buiten KPD niet over KPD praten.
Dus plaats ik een volkomen willekeurige
Totaal niet gerelateerd aan iets of iemand in dit topic. Of aan KPD. Of überhaupt aan Fok. Gewoon. Zomaar.
Euhquote:
Ik las dat de seks na 3 keer knipperen voorbij wasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel eens een artikeltje gelezen waar in dat als toch wel een belangrijk sexe verschil werd aangeduid ja.
Voor mij was dat jaar sowieso in 3 keer met mijn ogen knipperen voorbij, dus ik had niet idee "goooooooooooosh, wat sta ik lang droog!"
Joh, dm All Out gewoon. Maar wel in alle bescheidenheid, dat spreekt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Valt me in KPD ook wel eens op (heb ik van horen zeggen) dat er daar veel mensen zijn die random complimenten claimen terwijl ze overduidelijk niet voor hen bedoeld zijn.
Ik kan ontkennen nog bevestigen dat ik doelde op enig gebruiker in dit topic. Maar het was niet Faxie. Mgighghighi.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Joh, dm All Out gewoon. Maar wel in alle bescheidenheid, dat spreekt.
Ik ben wel tevreden met die paar complimentjes die ik krijg. Ik hoef niks te claimen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan ontkennen nog bevestigen dat ik doelde op enig gebruiker in dit topic. Maar het was niet Faxie. Mgighghighi.
Vrees niet popje, ik kan ook in 3 seconden klaar zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik las dat de seks na 3 keer knipperen voorbij wasik wist niet dat wij seks hebben gehad
En btw, OT: ik heb dat ook hoor, hoe langer je droog staat hoe minder irritant het wordt
zeg je nou dat ik complimenten claim die niet voor mij bedoeld zijn? dan heb je idd een vreemde periode achter de rugquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan ontkennen nog bevestigen dat ik doelde op enig gebruiker in dit topic. Maar het was niet Faxie. Mgighghighi.
O. Dan zag ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden met die paar complimentjes die ik krijg. Ik hoef niks te claimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |