Dat komt goed, ik heb haar gisteren naar aanleiding van een opmerking van haarzelf voor morgen uitgenodigd maar ze had helaas al plannen. Het is dat ik volgende week vrij druk ben en dus even moet kijken wanneer voor mij een handig moment zou zijn om iets voor te stellen.quote:
Als't nat is, is het eerder herfst hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie (ondanks de giet) ook zo'n last van het voorjaar in de broek?![]()
nope, al klinkt dat ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie (ondanks de giet) ook zo'n last van het voorjaar in de broek?![]()
Een beetje zowaarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij snapt wel meer dingen nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap die opmerking niet.
Hoezo nodig hebben? Als ik zeg dat ik chocolade wel lekker vind, heb ik dat nog niet nódig.
Ik voel mij wel een dartel hertje jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
kennen wij elkaar?quote:
Joh hij is niet goed weisquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kennen wij elkaar?
Ik vind het alleen wat raar dat een opmerking als 'goed voor m'n ego' kennelijk meteen betekent dat je iets 'nodig hebt'.
Een complimentje vindt iedereen leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh hij is niet goed weisDie deur stond wel érg wijd openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Er groeit wel vaker wat dan normaal jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
As always phoebe.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed bezig tijn!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
Morgen een date met een meid die ik ken via Paiq
Jaquote:
Dankjewel Weissman. Thijs, waarom krijg ik van jou geen schouderklopje?quote:
Goed bezig habitue.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:23 schreef habitue het volgende:
Ik heb vanavond ook een date. Who wants to touch me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |