Nee. Ik ga dan naar "huis" toe...quote:
Als ik naar mijn ouders ga ga ik ook nog naar huis toequote:Op maandag 17 maart 2014 14:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee. Ik ga dan naar "huis" toe...
Ja nog steeds na 10 jaar
Hier nog 1quote:Op maandag 17 maart 2014 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als ik naar mijn ouders ga ga ik ook nog naar huis toeGrappig hoe in de war sommige mensen daar van kunnen raken ^^
Haha, nee volgens mij niet... Al zou het natuurlijk zomaar kunnenquote:Op maandag 17 maart 2014 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
Zit je trouwens naast Uncle in de trein
hier ookquote:Op maandag 17 maart 2014 14:59 schreef Ynske het volgende:
het vaste nummer van mijn ouders staan ook als thuis in mn telefoon
Jupquote:Op maandag 17 maart 2014 14:59 schreef Ynske het volgende:
het vaste nummer van mijn ouders staan ook als thuis in mn telefoon
haha ja mooi is dat hequote:Op maandag 17 maart 2014 15:00 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Hier nog 1ik ga ook altijd naar huis als ik naar mijn ouders ga
Hoe laat ga jij?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Haha, nee volgens mij niet... Al zou het natuurlijk zomaar kunnen
Ja alles is al besproken :pquote:Op maandag 17 maart 2014 16:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Lekker! Nog plannen voor daar na? (of is dat al besproken allemaal hier?)
Duhhh je loopt achterquote:Op maandag 17 maart 2014 16:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Lekker! Nog plannen voor daar na? (of is dat al besproken allemaal hier?)
hier ook een zwevende kiezer!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo lekker taco's eten mjumjum
Woensdag is het stemmen voor de gemeenteraad ik heb nog steeds geen idee wat te stemmen.
We eten vrijwel alles biologisch, dus dat tikt wel aan vrees ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
Hou alles wat je aan eten uitgeeft eens bij. Dus inclusief wat je ouders aan je uitgeven.
Oh jammer, gemistquote:
Ik weet nog niet of ik ga stemmen. Ik mag in ieder geval de stemmen gaan tellen, ook wel eens leukquote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo lekker taco's eten mjumjum
Woensdag is het stemmen voor de gemeenteraad ik heb nog steeds geen idee wat te stemmen.
ja hoelaat mag je dan beginnen met tellen?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh jammer, gemist
[..]
Ik weet nog niet of ik ga stemmen. Ik mag in ieder geval de stemmen gaan tellen, ook wel eens leuk
21 uur. Waarschijnlijk duurt het maar 2 uurtjes :pquote:Op maandag 17 maart 2014 17:16 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja hoelaat mag je dan beginnen met tellen?
o dat valt wel meequote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef xuryah het volgende:
[..]
21 uur. Waarschijnlijk duurt het maar 2 uurtjes :p
Ja daarom! Is wel een leuke ervaring ook :pquote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
o dat valt wel meeAch het verdient
Beter iets dan niets zeg ik altijd maar
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja daarom! Is wel een leuke ervaring ook :p
Mja ik had een tomatensoepje gemaakt. Was wel heel lekker, maar kreeg het enorm zuur.quote:
okquote:Op maandag 17 maart 2014 17:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mja ik had een tomatensoepje gemaakt. Was wel heel lekker, maar kreeg het enorm zuur.
Verder nog niks gegeten. Ga zo maar eens koken voor vriend.
Zou sowieso altijd stemmenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh jammer, gemist
[..]
Ik weet nog niet of ik ga stemmen. Ik mag in ieder geval de stemmen gaan tellen, ook wel eens leuk
Ja dat wel!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
okgelukkig wel binnengehouden
lief hoor dat je als je ziek bent voor je vriend kookt
ik wil dan altijd dat er voor mij wordt gekookt
Sport je nu iedere dag?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat wel!
Lijkt mij ook wel eens fijn ja, maar mijn vriend is (helaas) niet zo verzorgend. Waarschijnlijk gaat hij me zo ook gewoon pushen om mee te gaan fitnessen
Nou vind ik het ook wel stuk lekkerder als ik zelf kook hoor, hij heeft niet zo gevoel voor kruiden enzo :p
daar ben ik het mee eensquote:
Meen je dat? Ok nou ik zou naar je lichaam luisteren en niet naar je vriend in dat geval...quote:Op maandag 17 maart 2014 17:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat wel!
Lijkt mij ook wel eens fijn ja, maar mijn vriend is (helaas) niet zo verzorgend. Waarschijnlijk gaat hij me zo ook gewoon pushen om mee te gaan fitnessen
Nou vind ik het ook wel stuk lekkerder als ik zelf kook hoor, hij heeft niet zo gevoel voor kruiden enzo :p
Nee, 3 keer hardlopen per week sowieso.quote:
Haha ja ik kook ook vaak samen met mijn vriend (vooral in het weekend), maar ik laat hem dan dingen snijden. Ik zorg voor de smaakquote:Op maandag 17 maart 2014 17:28 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens
[..]
Meen je dat? Ok nou ik zou naar je lichaam luisteren en niet naar je vriend in dat geval...
Ik kook eigenlijk altijd samen met mijn vriendDat vinden we beiden leuk
Ik ga zo maar eens even boodschappen doen!
Ik bedoelde het ook niet van super moet je doen :pquote:Op maandag 17 maart 2014 17:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee, 3 keer hardlopen per week sowieso.
Wil ook minimaal 2 keer per week fitnessen, maar dat was afgelopen week niet gelukt.
Wilde vandaag dus wat langer gaan fitnessen dan normaal, maar ik moet nog even kijken hoe ik me voel na het avond eten. Denk dat ik gewoon thuis blijf.
[..]
Haha ja ik kook ook vaak samen met mijn vriend (vooral in het weekend), maar ik laat hem dan dingen snijden. Ik zorg voor de smaakIs wel gezelliger om het samen te doen. Nu hoeft er niet zoveel gesneden te worden dus doe ik t wel zelf, dan is het eten klaar als hij thuis is!
Hij is altijd laat thuis, vind het wel fijn om op tijd te etenHeb ik nog wat aan mn avond!
Ja klopt! Maar ik merk niet aan mijn lijf dat ik rustig aan moet doen (heb alleen last van mn maag en darmen). Heb geen spierpijn niks. Met mijn enkel gaat het ook goed, weet alleen niet hoe het gaat als ik ga hardlopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet van super moet je doen :p
Lijf heeft ook tijd nodig om te herstellen. Zeker als je net begonnen bent met hardlopen heeft je lijf dat herstel wel nodig
Het lijkt me ook niet zo handig om te gaan sporten vandaag omdat ik zo weinig heb gegeten. Daarom kijk ik even wat ik van het avond eten kan eten en hoe ik me dan voel. Ik eet pasta, dus dat is wel lekker vullend.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:35 schreef Mironda90 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 17 maart 2014 17:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee, 3 keer hardlopen per week sowieso.
Wil ook minimaal 2 keer per week fitnessen, maar dat was afgelopen week niet gelukt.
Wilde vandaag dus wat langer gaan fitnessen dan normaal, maar ik moet nog even kijken hoe ik me voel na het avond eten. Denk dat ik gewoon thuis blijf.
Lijkt mij ook slimmer als je alleen tomatensoep op hebt..Je moet uitkijken dat je jezelf niet voorbij loopt hoor .. anders heb je nog veel grotere problemen straks (ipv buikpijn)
Kom er dan ook meteen bij mij brengenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:05 schreef Mironda90 het volgende:
Ik heb nu ook trek in taco's !! Lekker
Ik eet net de laatste opquote:Op maandag 17 maart 2014 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kom er dan ook meteen bij mij brengen. Als ik iets lekker vind zijn het wel taco's maar veel te veel werk om alleen te eten vind ik.
quote:
quote:
Dat is zoooooo 2012 hè.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
Heeft ene een topic uit 2012 gekickt.
Wie is ut der mit?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
Heeft ene een topic uit 2012 gekickt.
Joa prima, ben nu een actieve en geliefde FOT'er. En hoe is het met jou dan? KLB, long time no see.quote:
Was je niet banned?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:24 schreef Susteren het volgende:
[..]
Joa prima, ben nu een actieve en geliefde FOT'er. En hoe is het met jou dan? KLB, long time no see.
Neeman, maar ben uit KLB weggebleven.quote:
Lijkt me de laatste tijd ook verstandigerquote:Op maandag 17 maart 2014 18:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Neeman, maar ben uit KLB weggebleven.
Hehe inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Lijkt me de laatste tijd ook verstandiger
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat wel!
Zelfs ik zou dat doen. Toch Pualaquote:Op maandag 17 maart 2014 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vind 't een beetje raar dat je vriend blijkbaar van jou verwacht dat je gaat koken terwijl je ziek bent.
Maar maybe it's just me.
Ja ik weet het.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vind 't een beetje raar dat je vriend blijkbaar van jou verwacht dat je gaat koken terwijl je ziek bent.
Maar maybe it's just me.
Maar wel met heel veel liefde toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Maar goed dat ik geen vriendin heb dan want ik kan alleen een ei bakken
Broccoli met pasta en vlees kan ik klaarmakenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Maar goed dat ik geen vriendin heb dan want ik kan alleen een ei bakken
Dat dan weer wel.quote:
Je moet eens weten hoe het hier ruikt nu. Heb net zelfs visticks aan laten branden. Lekker bezig weer.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Broccoli met pasta en vlees kan ik klaarmakenEventueel zelfs met ei ipv vlees.
Haha, ik had 'm dan mooi gezegd dat 'ie een dikke kon krijgen hoor. Shit werkt 2 kanten op tochquote:Op maandag 17 maart 2014 19:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als hij ziek is, verwacht hij wel dat hij de hele dag in bed kan blijven liggen en ik hem vertroetel.
Oneerlijk ja.
Dit. Al kan ik niet goed koken. Ik ben best bereid er tijd in te steken maar niet voor 1 of 2 personen of elke dag.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kan (denk ik) best goed koken maar ik vind 't zo'n bullshit om langer met koken bezig te zijn dan met eten.
Dus meestal pasta / rijst en wat roerbakshit ofzo. Eet wel vrij gezond over 't algemeen.
quote:
Je hebt de KLB Susteren en de FOT Susteren... Zouden wij dan de verkeerde hebben ?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef Uncle het volgende:
[..]![]()
Maare... Echt-Susteren impliceert dat er ook een Nep-Susteren is... zouden wij dan al die tijd voor de gek gehouden zijn
Misschien zijn beiden wel de verkeerde...quote:Op maandag 17 maart 2014 20:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je hebt de KLB Susteren en de FOT Susteren... Zouden wij dan de verkeerde hebben ?
Dat impliceert dat er ook een goede is...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:01 schreef Uncle het volgende:
[..]
Misschien zijn beiden wel de verkeerde...
Eén susteren is geen susteren. Twee susteren is een halve susteren. Drie susteren is een echt-susterenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
Eén susteren zijn er 2 te veel bedoel je.
Susterseption.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:23 schreef Uncle het volgende:
[..]
Eén susteren is geen susteren. Twee susteren is een halve susteren. Drie susteren is een echt-susteren
Echt welquote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef Uncle het volgende:
[..]![]()
Maare... Echt-Susteren impliceert dat er ook een Nep-Susteren is... zouden wij dan al die tijd voor de gek gehouden zijn
Once upon a time in Susteren.quote:
No Susteren for old men.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hebben we geen Susteren TT gaat het wel over Susteren in het topic zelf
Susteren in Wonderland..quote:
Susteren and the chocolate factory.quote:
Bier en tietenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Susteren en een plaat voor z'n kop.
Nou hup, onderwerp switch.
Nalbandian volgens mij.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef over_hedge het volgende:
Wie was dat ook al weer wie er soms ging bowlen?
Nopequote:
waar gaat het over?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef over_hedge het volgende:
2 collega's nu aan tafel bij rtl late night
Ehbo voor kinderenquote:
Hockeyquote:
Dat soort lui volg ik geeneensquote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef Susteren het volgende:
Meisjes die zichzelf dubbel (spiegelen) op insta zetten *unfollow
M'n ex deed dat ook altijdquote:
Mijne niet gelukkigquote:
Nee, je mist helemaal niks.quote:
Ah maarja ik ken jouw ex natuurlijk ook niet.quote:
Dat was ik, volgende week de laatste wedstrijdquote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef over_hedge het volgende:
Wie was dat ook al weer wie er soms ging bowlen?
Mijn broer vroeg gister op eens of ik mee wilde gaanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Dat was ik, volgende week de laatste wedstrijd
Hoezo?!?
Ze hebben er hars in gedaan en je ziet het nu nog een beetje zitten. Dus ik ga mooi alle papieren bewaren als bewijs dat ik het laten reparerenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben er hars in gedaan en je ziet het nu nog een beetje zitten. Dus ik ga mooi alle papieren bewaren als bewijs dat ik het laten repareren
ja time flies...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen, en toen was het alweer dinsdag.
fijn dat hij niet vervangen hoefde te wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben er hars in gedaan en je ziet het nu nog een beetje zitten. Dus ik ga mooi alle papieren bewaren als bewijs dat ik het laten repareren
Ja dat zekerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn dat hij niet vervangen hoefde te worden
over een week, puala, wordt er ¤0 salaris gestort...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat zekerDat had 250,- gekost en nu 0
En ik hou van 0
Kinkyquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:12 schreef t-i-m het volgende:
[..]
over een week, puala, wordt er ¤0 salaris gestort...
vakantiegeldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ah, zo. Ik dacht is het al vakantiegeld tijd dan
Checkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:35 schreef over_hedge het volgende:
Mijn vakantie geld is al op aan een vakantie voor dat ik het gehad heb.
stuur rekeningnummer maar, maak ik wel 0 euro overquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik volgende week van t-i-m ook mijn 0 euro salaris nog krijg
Oui! En zonder onderbrekingen dit keerquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oui! En zonder onderbrekingen dit keer
Ah dat scheelt haha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat had je met de metro dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:35 schreef Merlijn het volgende:
Vorige keer heb ik een uur stilgestaan door een probleem met een treinkoppeling en had ik wat problemen met het parijse metrostelsel... Nu ben ik al een uur binnen
Hebben ze lekkere dingen op je werk?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Mironda90 het volgende:
ik mag zo lekker lunchennu al trek in.. al weet ik nog niet wat ik wil/ga eten
Ook geen bovenbrekingenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik loop hier liever naar de Lidl dan dat ik wat in de kantine haal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef Mironda90 het volgende:
ze hebben alles op werkis gewoon een grote kantine
Warm eten/koud buffet/saladebar/brood afdeling
Ja ik ga straksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef Mironda90 het volgende:
Zozo, luxe!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef Mironda90 het volgende:
Verwend!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef Mironda90 het volgende:
*proestquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
Goed topic.
Even lezen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
Goed topic.
Die OP is echt geweldigquote:
Vraag het hemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
Haha collega loopt een beetje met dingen te smijten. Geen idee waar hij boos om is
Ik heb niets gedaan. kantoorvermaak van de bovenste plank dit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet zo plagen he
Jaaaa jaaaa... Nu gen ik wel nieuwsgierig waarom hij boos isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan. kantoorvermaak van de bovenste plank dit.
Ik ook. Maar ik sta al niet op al te goede voet met 'm dus ik wacht het wel af tot ik het hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jaaaa jaaaa... Nu gen ik wel nieuwsgierig waarom hij boos is
Jammerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik sta al niet op al te goede voet met 'm dus ik wacht het wel af tot ik het hoor.
Het.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik sta al niet op al te goede voet met 'm dus ik wacht het wel af tot ik het hoor.
Onbekend voor iemand die met de auto gaat, dus ik ging de verkeerde kant opquote:
Vanavond hardlopenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef Mironda90 het volgende:
zo lunch is alweer opboterhammetjes met nutella (had zoveel trek in chocolade)
Mensen nog plannen vandaag?
Prutser :pquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Onbekend voor iemand die met de auto gaat, dus ik ging de verkeerde kant op
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Onbekend voor iemand die met de auto gaat, dus ik ging de verkeerde kant op
Schuldig. Maar het is dan ook net een doolhofquote:
Ik had je het systeem wel uit willen leggen hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Schuldig. Maar het is dan ook net een doolhof![]()
[ afbeelding ]
Nee joh is kei simpel. Gewoon kijken welke kleur je moet hebben en dan het laatste station aan ieder einde geven de kant aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Schuldig. Maar het is dan ook net een doolhof![]()
[ afbeelding ]
Mmm chocolaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef Mironda90 het volgende:
zo lunch is alweer opboterhammetjes met nutella (had zoveel trek in chocolade)
Mensen nog plannen vandaag?
Jep ik heb het ook !quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef Mironda90 het volgende:
ik heb net een Endomondo account aangemaakt en heb begrepen dat hier in de SC mensen dit ook hebben? Ik wil hier mee aan de slag gaan, even kijken hoe dit allemaal werkt..
Wie kan ik toevoegen, ben wel benieuwd hoe iedereen (en ikzelf) rent/vooruit/achteruit gaat etc ? Thinkk-Pinkk jij had het toch? Xuryah , jij maakte hier ook gebruik van toch? Verder nog mensen hier, Ynske, Puala, Merlijn??
ojee dat klinkt serieus, niks ergs hoop ik.. Had jij geen rustdagen met Evy?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mmm chocola
Ik ga vanavond ook hardlopen. En praten met mijn vriend, want we hebben woorden. Dus ik zie wel..
Eerst maar mn studieboek weer eens open doen!
Jup ik heb het ook. Pm me jouw naar maar dan voeg ik je toequote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef Mironda90 het volgende:
ik heb net een Endomondo account aangemaakt en heb begrepen dat hier in de SC mensen dit ook hebben? Ik wil hier mee aan de slag gaan, even kijken hoe dit allemaal werkt..
Wie kan ik toevoegen, ben wel benieuwd hoe iedereen (en ikzelf) rent/vooruit/achteruit gaat etc ? Thinkk-Pinkk jij had het toch? Xuryah , jij maakte hier ook gebruik van toch? Verder nog mensen hier, Ynske, Puala, Merlijn??
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef Mironda90 het volgende:
Dat moet je toch een keer zelf meegemaakt hebben...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had je het systeem wel uit willen leggen hoor
ok thanksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:41 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jep ik heb het ook !
Maar dan moet je geloof ik mijn email adres toevoegen. Die stuur ik wel even in DM.
switch danquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]Runkeeper hier...
[..]
Dat moet je toch een keer zelf meegemaakt hebben...
Jawel, ik had gister een rustdagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:41 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ojee dat klinkt serieus, niks ergs hoop ik.. Had jij geen rustdagen met Evy?
Heftig joh!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jawel, ik had gister een rustdagGing zondag voor het laatst hardlopen.
Zou eigenlijk morgen pas weer gaan, maar ik was vergeten dat ik morgen moet "werken".
Hoop wel dat het droog blijft.
En nja, ik weet niet, het is best wel erg denk ik.. hij zei dat we vanavond maar moesten gaan praten over wat we nog met elkaar willen..
jeetje why??? loopt het niet zo lekker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jawel, ik had gister een rustdagGing zondag voor het laatst hardlopen.
Zou eigenlijk morgen pas weer gaan, maar ik was vergeten dat ik morgen moet "werken".
Hoop wel dat het droog blijft.
En nja, ik weet niet, het is best wel erg denk ik.. hij zei dat we vanavond maar moesten gaan praten over wat we nog met elkaar willen..
Ik denk dat er wel wat moet veranderen, willen we doorgaan met elkaar. Wat we nu hebben noem ik niet echt een relatie. Eerder 2 beste vrienden. Maar dit (dat we gaan praten vanavond) komt ook omdat ik daar moeite mee heb (dat we eerder 2 beste vrienden zijn), hij lijkt er niet echt moeite mee te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat moet veranderen, willen we doorgaan met elkaar. Wat we nu hebben noem ik niet echt een relatie. Eerder 2 beste vrienden. Maar dit komt ook omdat ik daar moeite mee heb, hij lijkt er niet echt moeite mee te hebben.
Ik ben liever lui dan moequote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef Mironda90 het volgende:
O dat is inderdaad rot.. Op zich wel fijn dat jullie ook beste vrienden zijn ... maar het moet natuurlijk geen broer/zus relatie gaan lijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat moet veranderen, willen we doorgaan met elkaar. Wat we nu hebben noem ik niet echt een relatie. Eerder 2 beste vrienden. Maar dit (dat we gaan praten vanavond) komt ook omdat ik daar moeite mee heb (dat we eerder 2 beste vrienden zijn), hij lijkt er niet echt moeite mee te hebben.
Ik heb het zelf meegemaakt (de metro dan) dat verkeerd reizen is mij nooit overkomenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]Runkeeper hier...
[..]
Dat moet je toch een keer zelf meegemaakt hebben...
Mij ook niet. Wel een vriendin kwijtgeraakt. Die stapte even uit want dan kon ze dichter bij mij staan. Gevolg deuren dicht.. En ik ging weg en zij stond daar nog :pquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het zelf meegemaakt (de metro dan) dat verkeerd reizen is mij nooit overkomen
Nee en dat is t wel. Ik mis intimiteit enzo. Seksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
O dat is inderdaad rot.. Op zich wel fijn dat jullie ook beste vrienden zijn ... maar het moet natuurlijk geen broer/zus relatie gaan lijkenWeet je al wel wat je wilt dat er veranderd?
Whoops, dat lijkt mij wel erg als je daar nog in je eentje staatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mij ook niet. Wel een vriendin kwijtgeraakt. Die stapte even uit want dan kon ze dichter bij mij staan. Gevolg deuren dicht.. En ik ging weg en zij stond daar nog :p
o ja inderdaad dat zou voor mij een reden zijn om er over na te denken wat ik wil inderdaad..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee en dat is t wel. Ik mis intimiteit enzo. Seksvind ik toch wel ergggg belangrijk in een relatie, en hij niet zo blijkbaar. Vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd en dat frustreert mij dan ook weer.
Ik zou ook niet een relatie zonder willen idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee en dat is t wel. Ik mis intimiteit enzo. Seksvind ik toch wel ergggg belangrijk in een relatie, en hij niet zo blijkbaar. Vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd en dat frustreert mij dan ook weer.
Hoeft ook niet. Gewoon de goede metro pakken en op het goede station uitstappen.. Zij vergat het gedeelte goede station :pquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Whoops, dat lijkt mij wel erg als je daar nog in je eentje staatals dat mij gebeurt heb ik echt een probleem want ik versta en begrijp niks van die taal :p
Maar jij bent ook slimquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het zelf meegemaakt (de metro dan) dat verkeerd reizen is mij nooit overkomen
Intimiteit en seks zijn ook gewoon belangrijk in een relatie. ik ken wel meer mensen die dat niet in de relatie hebben, maar dat zou ik niet kunnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Maar jij bent ook slim![]()
Ach, ik kwam er ook, duurde alleen wat langer. Collega maakte het bonter, die pakte de snelmetro en is tot drie keer toe zijn station voorbij gereden omdat de metro daar niet stopte
nee dusdat, kijk dta het minder wordt ok maar bijna niet...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou ook niet een relatie zonder willen idd.
dan lijkt t een moetje te wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:06 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
nee dusdat, kijk dta het minder wordt ok maar bijna niet...
Whahahahahahahaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Maar jij bent ook slim![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat je dat gewoon zelf een keer moet beleven en dat dat wat anders is dan dat iemand dat uitlegt.
Ach, ik kwam er ook, duurde alleen wat langer. Collega maakte het bonter, die pakte de snelmetro en is tot drie keer toe zijn station voorbij gereden omdat de metro daar niet stopte
Sterkte Xur... Ik heb het ook al meegemaakt![]()
Ja.quote:
meestal is er wel iets aan de hand ja als iemand geen/weinig sex wil.. maar daar gaan ze neem ik aan vanavond over pratenquote:
dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja.
Het moet altijd van mijn kant komen, daar was ik ook gewoon klaar mee.
Nu deed ik dus niks meer en nu al langer dan een maand geen seks meer. Dat vind ik echt niet normaal (voor jonge mensen). En daar word ik dan ook onzeker door.
douchenquote:Plus, ik geloof niet dat een man een maand zonder seks kan (als ik mannen moet geloven). Dus wtf?
Een maandquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja.
Nu deed ik dus niks meer en nu al langer dan een maand geen seks meer. Dat vind ik echt niet normaal (voor jonge mensen). En daar word ik dan ook onzeker door.
Plus, ik geloof niet dat een man een maand zonder seks kan (als ik mannen moet geloven). Dus wtf?
Ik kan wel een maand zonder seks maar niet als ik elke avond lepeltje lepeltje tegen mijn vriendin kruip. Dan stroomt het bloed toch naar bepaalde plekken toequote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja.
Plus, ik geloof niet dat een man een maand zonder seks kan (als ik mannen moet geloven). Dus wtf?
Paar dagen? Paar uurquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Een maandik heb na een paar dagen al zoiets van joehoe
![]()
Hij zegt dat hij het niet het belangrijkste vind in de relatie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat geloof ik graag
geeft hij een reden om niet te willen?
[..]
douchen
dat snap ik ook nog wel. als ik kapot ben, dan is t ook even geen polonaise aan mijn lijfquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even trouwens toen mijn vriend erg vermoeid was door zijn werk werd het ook even aanzienlijk minder.
knuffen enzo is ook niet slecht, maar t een wil niet zeggen dat t ander dan maar meteen niet meer moet voorkomenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het niet het belangrijkste vind in de relatie.
Hij vind het net zo fijn om gewoon op de bank te knuffelen met kaarsjes aan (wat dus ook de laatste tijd nog amper gebeurt)
Wel lief natuurlijk, maar ik wil wel seks
Al wil ik het ondertussen wel een stuk minder dan vroeger ook, omdat het me gewoon te veel moeite kostte met hem.
Bij ons is het al vanaf het begin niet geweldig, was nooit vaker dan 2 x per week. Toen we gingen samenwonen werd het nog minder. Moest blij zijn met 1 x per week.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even trouwens toen mijn vriend erg vermoeid was door zijn werk werd het ook even aanzienlijk minder.
Ik snapte dat ook heel goed hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat snap ik ook nog wel. als ik kapot ben, dan is t ook even geen polonaise aan mijn lijf
Hoelang zijn jullie samen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bij ons is het al vanaf het begin niet geweldig, was nooit vaker dan 2 x per week. Toen we gingen samenwonen werd het nog minder. Moest blij zijn met 1 x per week.
En nu dus al een maand gewoon niks. Wel lepeltje lepeltje liggen in bed, maar verder echt niks. Ook niet meer zoenen ofzo.
De laatste keer was 14 februari, met Valentijnsdag dus
Waarschijnlijk ligt zijn libido dan gewoon een stuk lager.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bij ons is het al vanaf het begin niet geweldig, was nooit vaker dan 2 x per week. Toen we gingen samenwonen werd het nog minder. Moest blij zijn met 1 x per week.
En nu dus al een maand gewoon niks. Wel lepeltje lepeltje liggen in bed, maar verder echt niks. Ook niet meer zoenen ofzo.
4,5 jaar ofzo.quote:
Ja dat zegt hij ook, daar kun je ook weinig aan veranderen denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt zijn libido dan gewoon een stuk lager.
ja maar dan zou je wel knuffen op de bankquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:17 schreef xuryah het volgende:
[..]
4,5 jaar ofzo.
En we wonen nu iets van 1,5 jaar samen.
[..]
Ja dat zegt hij ook, daar kun je ook weinig aan veranderen denk ik.
Ja precies. Dat heeft dan niks met libido te maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dan zou je wel knuffen op de bank
En dat terwijl er in heel de gemeente een verbod is op camera's en telelenzenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit even door het persdocument voor de NSS te lezen.
De foto's worden verzorgd door: ANP, AFP, AP, EPA, Reuters, Getty Images, Novum and Hollandse Hoogte. En er zullen Canon en Nikon-service punten aanwezig zijn.
Ook al ben ik moe, meestal als er een voorzetje wordt gegeven kan ik dat makkelijk aan de kant zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Of je vervreemd raakt van elkaar lijkt me makkelijk te bepalen. Als je lepeltje lepeltje ligt merk je dat toch wel?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja precies. Dat heeft dan niks met libido te maken.
Maar dat we niet meer zoveel knuffelen heeft ook wel met mij te maken.
Doordat hij nooit zin in seks (meer) heeft en ik het gevoel krijg dat hij me niet meer wilt ofzo, "vervreemd" ik ook een beetje van hem lijkt wel.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja precies. Dat heeft dan niks met libido te maken.
Maar dat we niet meer zoveel knuffelen heeft ook wel met mij te maken.
Doordat hij nooit zin in seks (meer) heeft en ik het gevoel krijg dat hij me niet meer wilt ofzo, "vervreemd" ik ook een beetje van hem lijkt wel.
Ook dat kan veranderen hoor. Maar het moet wel van twee kanten komen. Trekken aan een dood paard werkt natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:17 schreef xuryah het volgende:
[..]
4,5 jaar ofzo.
En we wonen nu iets van 1,5 jaar samen.
[..]
Ja dat zegt hij ook, daar kun je ook weinig aan veranderen denk ik.
Mijn vriend zat tegen een burnout aan. Nu ander werk en het gaat alweer stukken beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook al ben ik moe, meestal als er een voorzetje wordt gegeven kan ik dat makkelijk aan de kant zetten.
Dan is het een ander verhaal ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vriend zat tegen een burnout aan. Nu ander werk en het gaat alweer stukken beter.
Ik denk niet dat hij vervreemd van mij, maar ik van hem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook al ben ik moe, meestal als er een voorzetje wordt gegeven kan ik dat makkelijk aan de kant zetten.
[..]
Of je vervreemd raakt van elkaar lijkt me makkelijk te bepalen. Als je lepeltje lepeltje ligt merk je dat toch wel?En nee, dat hoef ik niet te weten.
hier stond ik ook van te kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stond er gisteren sowieso van te kijken toen je zei dat hij nooit voor je zorgt als je ziek bent ofzo.
Ja dat lijkt me heftig..:(quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vriend zat tegen een burnout aan. Nu ander werk en het gaat alweer stukken beter.
Dit is echt specifiek tijdens de NSS in Den Haag. Voor de aankomst op Schiphol geldt een beperktere groep (en das maar 1 dagdeel natuurlijk).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
En dat terwijl er in heel de gemeente een verbod is op camera's en telelenzen.. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.. De mensen als meneer Utrecht zullen wel vrijstelling hebben ofzo..
Haarlemmermeer is 3 of 4 dagen een verbod op camera's en telelenzen, en heel de gemeente.. Wapens mag je dan ook niet bij hebben, daarna weer welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dit is echt specifiek tijdens de NSS in Den Haag. Voor de aankomst op Schiphol geldt een beperktere groep (en das maar 1 dagdeel natuurlijk).
Wat wil je dan precies vanavond bereiken als ik vragen magquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij vervreemd van mij, maar ik van hem.
Hij vind het wel prima zo, anders had hij wel iets van moeite gedaan lijkt me. Ik vind het niet prima zo.
Ik heb hier trouwens al echt 8372682 x met hem over gepraat, maar het hielp elke keer niks. Dus ben benieuwd na vanavond.. ik wil ook niet zonder hem, hij heeft zijn vreemde dingen maar toch houd ik van hem.
Maar als je er al zo vaak over hebt gepraat.. Moet je jezelf dan niet de vraag gaan stellen: Kan ik dit accepteren?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hij vind het wel prima zo, anders had hij wel iets van moeite gedaan lijkt me. Ik vind het niet prima zo.
Ik heb hier trouwens al echt 8372682 x met hem over gepraat, maar het hielp elke keer niks. Dus ben benieuwd na vanavond.. ik wil ook niet zonder hem, hij heeft zijn vreemde dingen maar toch houd ik van hem.
Wil je niet zonder hem, of niet alleen zijn? Vaak zijn mensen ook bang voor het weer alleen zijn. En ja houden van zal je ook nog wel blijven doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jep.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar als je er al zo vaak over hebt gepraat.. Moet je jezelf dan niet de vraag gaan stellen: Kan ik dit accepteren?
Ik hoopte er achter te komen wat er nou mis gaat, maar denk niet dat dat gaat lukken neequote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:37 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies vanavond bereiken als ik vragen mag
Het lijkt me best prima om weer alleen te zijn en vrij te zijn, doen wat ik wil. Nieuwe mensen leren kennen.. Uitgaan etc.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wil je niet zonder hem, of niet alleen zijn? Vaak zijn mensen ook bang voor het weer alleen zijn. En ja houden van zal je ook nog wel blijven doen.
maar voel je je begeerd?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jep.
Maar dat vind ik lastig.
[..]
Ik hoopte er achter te komen wat er nou mis gaat, maar denk niet dat dat gaat lukken nee
[..]
Het lijkt me best prima om weer alleen te zijn en vrij te zijn, doen wat ik wil. Nieuwe mensen leren kennen.. Uitgaan etc.
Maar ik kan me gewoon geen leven meer voorstellen zonder hem.
Neequote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar voel je je begeerd?
En als niet, wil je dat de rest van je leven zo houden?
houd je van jezelf, ondanks dat je je afgewezen voelt?
als t op alle 3 nee isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Wil je dan bij hem blijven en ongelukkig blijven?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef xuryah het volgende:
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het lijkt me best prima om weer alleen te zijn en vrij te zijn, doen wat ik wil. Nieuwe mensen leren kennen.. Uitgaan etc.
Maar ik kan me gewoon geen leven meer voorstellen zonder hem.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
als t op alle 3 nee is=(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Ynske aangeeft inderdaad.. Misschien zal het in het begin moeilijk zijn maar je zal merken dat het oplucht.. Nu voel je je (neem ik aan) ook niet fijn in de relatie... Vaak bloeien mensen door zo'n beslissing juist op..quote:
Tsja, op het moment dat Puala en ik een punt zette achter onze relatie was het ook niet tof. En ook D_A had het er moeilijk mee. Maar hopelijk denk je over een jaar, het was een goede keuze.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef J03llV het volgende:
Vandaag sollicitatiegesprek gehad, eenmaal thuis gelijk teruggebeld voor een meeloopdag! Dat hoort bij de sollicitatieprocedure mits het gesprek positief was naar hun mening. Dus donderdag loop ik in de OK! Spannend
Het is inderdaad nooit makkelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, op het moment dat Puala en ik een punt zette achter onze relatie was het ook niet tof. En ook D_A had het er moeilijk mee. Maar hopelijk denk je over een jaar, het was een goede keuze.
Of je moet het accepteren en bij hem blijven.
Het is nooit leuk, soms kan een break ook tijdelijk zijn .. en ziet iemand het licht, waardoor ze meer hun best gaan doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, op het moment dat Puala en ik een punt zette achter onze relatie was het ook niet tof. En ook D_A had het er moeilijk mee. Maar hopelijk denk je over een jaar, het was een goede keuze.
Of je moet het accepteren en bij hem blijven.
Die woonruimte is praktisch. Dat zou ik niet mee laten wegen in je beslissing.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef xuryah het volgende:
[..]
Het is inderdaad nooit makkelijk.
Het is ook zo vreemd dat ik elke relatie steeds moet beëindigen, terwijl ik wel gewoon van ze houd. Maar steeds werkt het gewoon niet.
Ik ga vanavond gewoon goed praten en ik kijk wel wat er uitkomt. Na 4,5 jaar is het ook gewoon super moeilijk om er een eind aan te maken. We hebben ook allemaal leuke dingen gepland nog, we hebben samen dromen, samen een huis (oke het is zijn huis, maar toch). Dan moet ik weer bij mijn ouders gaan wonen, die hebben niet eens meer plek voor mij.
Leuk! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef J03llV het volgende:
Vandaag sollicitatiegesprek gehad, eenmaal thuis gelijk teruggebeld voor een meeloopdag! Dat hoort bij de sollicitatieprocedure mits het gesprek positief was naar hun mening. Dus donderdag loop ik in de OK! Spannend
Dat vind ik ook een goed idee. Beetje lucht bij en kijken wat je gaat missen. Tijd voor jezelf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:54 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Het is nooit leuk, soms kan een break ook tijdelijk zijn .. en ziet iemand het licht, waardoor ze meer hun best gaan doen
Dat van bij je ouders wonen mag natuurlijk geen reden zijn om ongelukkig in een relatie te blijven.. Ouders staan over het algemeen altijd voor je klaar en misschien kunnen ze je wel helpen met een nieuw leuk huisje? en het blijft altijd moeilijk maar je moet vooral naar jezelf kijken... Wil jij een sexloos leven, als broer/zus leven of wil je verder kijken dan datquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef xuryah het volgende:
et is ook zo vreemd dat ik elke relatie steeds moet beëindigen, terwijl ik wel gewoon van ze houd. Maar steeds werkt het gewoon niet.
Ik ga vanavond gewoon goed praten en ik kijk wel wat er uitkomt. Na 4,5 jaar is het ook gewoon super moeilijk om er een eind aan te maken. We hebben ook allemaal leuke dingen gepland nog, we hebben samen dromen, samen een huis (oke het is zijn huis, maar toch). Dan moet ik weer bij mijn ouders gaan wonen, die hebben niet eens meer plek voor mij.
Ja klopt, dat zou zo moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:56 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Dat van bij je ouders wonen mag natuurlijk geen reden zijn om ongelukkig in een relatie te blijven.. Ouders staan over het algemeen altijd voor je klaar en misschien kunnen ze je wel helpen met een nieuw leuk huisje? en het blijft altijd moeilijk maar je moet vooral naar jezelf kijken... Wil jij een sexloos leven, als broer/zus leven of wil je verder kijken dan dat
Misschien weet jij hetquote:
huh...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien weet jij het![]()
Ik heb een nieuwe pc gekregen, nieuw model, type en de hele shizzle. Nu moet ik 2 drivers hebben voor onbekende apparaten.
Aan de hand van VID/PID kom ik er niet uit
Ja het zijn van die termen waar je niets mee kan. communicatie nogwattus en nog iets, maar ik kan zo kijkne. Hij herstart nuquote:
Tsja. Lastige situatie. Je moet doen wat het beste voelt voor je. Praat er anders eens over met je ouders? Je gaat er nu van uit dat je moeder het vervelend vind maar ik denk dat ze je met alle liefde helpt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja klopt, dat zou zo moeten zijn.
Maar ik hoef echt niet bij mijn ouders aan te komen dat ik daar weer kom wonen.
Mijn kamer bestaat niet meer, mijn moeder is net deze week klaar met "haar kamertje" voor haar praktijk. Dus heb geen eens slaapplekVind het ook gewoon zielig voor haar dan, als ik haar praktijkkamer op eis (ze is er 8 maanden mee bezig geweest en serieus sinds zondag pas klaar, dus ze kan er nu pas eindelijk van genieten waar ze al die tijd op heeft gewacht en starten met haar werk en opleiding).
En eigen huis kan ik niet betalen zonder inkomen.
Tsja, looks zijn natuurlijk wel belangrijk maar ik heb liever geen fotomodel en wel alle het andere dan andersom.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik snap dat dit echt shit is hoor. Ik heb ook zo'n relatie gehad. Uiteindelijk moet je je de vraagbstekkenmals praten enzo niet werkt van wil ik dit voor de rest van mijn leven zo.
Bij mij was het antwoord nee. Relatie verbroken en verder gegaan. Nu echt een ontzettend lieve vriend. Hij heeft misschien niet de looks van mijn ex. Maar hijmis echt ontzettend tof en lief enzo.
Hij is niet lelijk dat beslist niet. Maar een totaal ander type dan mijn exquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja. Lastige situatie. Je moet doen wat het beste voelt voor je. Praat er anders eens over met je ouders? Je gaat er nu van uit dat je moeder het vervelend vind maar ik denk dat ze je met alle liefde helpt.
[..]
Tsja, looks zijn natuurlijk wel belangrijk maar ik heb liever geen fotomodel en wel alle het andere dan andersom.
Kan niet wachten tot ik je vriend een keer ontmoet. HEY LELIJKERD!![]()
Ja, haha. Nu ben je te laat. Mijn vooroordeel is gemaakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk dat beslist niet. Maar een totaal ander type dan mijn ex
ja herkenbaar.. Mijn ex ging vreemd (wist ik pas later), ik hield heel veel van hem, maar hij maakte mij kapot, als in onzeker, twijfelachtig etc.. Ik wist dat er iets niet klopte maar hij kon goed praten... Uiteindelijk heb ik de relatie verbroken... 6 maanden heel erg verdrietig geweest en toen werd ik pas echt weer mezelf!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik snap dat dit echt shit is hoor. Ik heb ook zo'n relatie gehad. Uiteindelijk moet je je de vraagbstekkenmals praten enzo niet werkt van wil ik dit voor de rest van mijn leven zo.
Bij mij was het antwoord nee. Relatie verbroken en verder gegaan. Nu echt een ontzettend lieve vriend. Hij heeft misschien niet de looks van mijn ex. Maar hijmis echt ontzettend tof en lief enzo.
PC type? Serienummer inkloppen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:04 schreef Puala het volgende:
t-i-m; Onbekend apparaat & PCI Simple Communications-controller
pc of lappie ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:04 schreef Puala het volgende:
t-i-m; Onbekend apparaat & PCI Simple Communications-controller
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, haha. Nu ben je te laat. Mijn vooroordeel is gemaakt.
Laptopquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:05 schreef t-i-m het volgende:
[..]
pc of lappie ?
doet netwerk het ?
draadloos ?
blauwtandje ?
installatie cd's van leverancier ?
website pc voor drivers ?
Ja je hebt er wat hufters bij hoor. Zowel mannelijke als vrouwelijke.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:05 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja herkenbaar.. Mijn ex ging vreemd (wist ik pas later), ik hield heel veel van hem, maar hij maakte mij kapot, als in onzeker, twijfelachtig etc.. Ik wist dat er iets niet klopte maar hij kon goed praten... Uiteindelijk heb ik de relatie verbroken... 6 maanden heel erg verdrietig geweest en toen werd ik pas echt weer mezelf!
Nou, hier inkloppen van het serienummer om de bijbehorende drivers te vinden :quote:
Ik wil niet slecht praten over mijn moeder, maar mijn moeder is niet echt een moeder zoals een moeder hoort te zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja. Lastige situatie. Je moet doen wat het beste voelt voor je. Praat er anders eens over met je ouders? Je gaat er nu van uit dat je moeder het vervelend vind maar ik denk dat ze je met alle liefde helpt.
[..]
Tsja, looks zijn natuurlijk wel belangrijk maar ik heb liever geen fotomodel en wel alle het andere dan andersom.
Kan niet wachten tot ik je vriend een keer ontmoet. HEY LELIJKERD!![]()
als alles werkt zou ik me niet druk maken.....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Laptop
Draadloos werkt
Website pc voor drivers heb ik open staan, maar ik heb geen idee welke ik dus moet kiezen en installeren
2.5 uur bezig met drivers installeren?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:11 schreef Puala het volgende:
Whut whut, nog 1 te gaanNa 2,5 uur eindelijk resultaat
Dat gaat niet, want onze buitendienst gebruiken al die extra zooi als cardreader en shizzle wel. Terwijl wij dat niet gebruiken. dus alles moet functioneren in de image.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:11 schreef t-i-m het volgende:
[..]
als alles werkt zou ik me niet druk maken.....
Vrouwen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
2.5 uur bezig met drivers installeren?
Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
2.5 uur bezig met drivers installeren?
Niet buiten je hokje denken hoor!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn andere 2 mannelijke collega's kregen het niet voor elkaar
touchequote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn andere 2 mannelijke collega's kregen het niet voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |