abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 18 maart 2014 @ 13:41:12 #251
364681 over_hedge
pi_137881994
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij vervreemd van mij, maar ik van hem.
Hij vind het wel prima zo, anders had hij wel iets van moeite gedaan lijkt me. Ik vind het niet prima zo.

Ik heb hier trouwens al echt 8372682 x met hem over gepraat, maar het hielp elke keer niks. Dus ben benieuwd na vanavond.. ik wil ook niet zonder hem, hij heeft zijn vreemde dingen maar toch houd ik van hem.
Wil je niet zonder hem, of niet alleen zijn? Vaak zijn mensen ook bang voor het weer alleen zijn. En ja houden van zal je ook nog wel blijven doen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_137882009
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar als je er al zo vaak over hebt gepraat.. Moet je jezelf dan niet de vraag gaan stellen: Kan ik dit accepteren?
Jep.
Maar dat vind ik lastig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:37 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

Wat wil je dan precies vanavond bereiken als ik vragen mag :@
Ik hoopte er achter te komen wat er nou mis gaat, maar denk niet dat dat gaat lukken nee :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wil je niet zonder hem, of niet alleen zijn? Vaak zijn mensen ook bang voor het weer alleen zijn. En ja houden van zal je ook nog wel blijven doen.
Het lijkt me best prima om weer alleen te zijn en vrij te zijn, doen wat ik wil. Nieuwe mensen leren kennen.. Uitgaan etc.
Maar ik kan me gewoon geen leven meer voorstellen zonder hem.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 18 maart 2014 @ 13:44:37 #253
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137882150
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef xuryah het volgende:

[..]

Jep.
Maar dat vind ik lastig.

[..]

Ik hoopte er achter te komen wat er nou mis gaat, maar denk niet dat dat gaat lukken nee :@

[..]

Het lijkt me best prima om weer alleen te zijn en vrij te zijn, doen wat ik wil. Nieuwe mensen leren kennen.. Uitgaan etc.
maar voel je je begeerd?
En als niet, wil je dat de rest van je leven zo houden?
houd je van jezelf, ondanks dat je je afgewezen voelt?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137882215
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:44 schreef Ynske het volgende:

[..]

maar voel je je begeerd?
En als niet, wil je dat de rest van je leven zo houden?
houd je van jezelf, ondanks dat je je afgewezen voelt?
Nee
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 18 maart 2014 @ 13:47:01 #255
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137882258
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef xuryah het volgende:

[..]

Nee
als t op alle 3 nee is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:48:05 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137882307
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef xuryah het volgende:
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 13:41 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Wil je dan bij hem blijven en ongelukkig blijven?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137882310
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

als t op alle 3 nee is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
=(
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 18 maart 2014 @ 13:48:22 #258
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137882320
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef xuryah het volgende:

[..]

=(
:*
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137882324
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:46 schreef xuryah het volgende:

[..]

Nee
Wat Ynske aangeeft inderdaad.. Misschien zal het in het begin moeilijk zijn maar je zal merken dat het oplucht.. Nu voel je je (neem ik aan) ook niet fijn in de relatie... Vaak bloeien mensen door zo'n beslissing juist op..
pi_137882352
Vandaag sollicitatiegesprek gehad, eenmaal thuis gelijk teruggebeld voor een meeloopdag! Dat hoort bij de sollicitatieprocedure mits het gesprek positief was naar hun mening. Dus donderdag loop ik in de OK! Spannend *G*
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:49:21 #261
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137882365
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef xuryah het volgende:

[..]

=(
Tsja, op het moment dat Puala en ik een punt zette achter onze relatie was het ook niet tof. En ook D_A had het er moeilijk mee. Maar hopelijk denk je over een jaar, het was een goede keuze.

Of je moet het accepteren en bij hem blijven.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 18 maart 2014 @ 13:49:22 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137882367
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef J03llV het volgende:
Vandaag sollicitatiegesprek gehad, eenmaal thuis gelijk teruggebeld voor een meeloopdag! Dat hoort bij de sollicitatieprocedure mits het gesprek positief was naar hun mening. Dus donderdag loop ik in de OK! Spannend *G*
*O*
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137882435

Achtergrond video hier.
Panoramafoto hier. Moet je even full screen doen natuurlijk. :o :9~
pi_137882504
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:49 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tsja, op het moment dat Puala en ik een punt zette achter onze relatie was het ook niet tof. En ook D_A had het er moeilijk mee. Maar hopelijk denk je over een jaar, het was een goede keuze.

Het is inderdaad nooit makkelijk.
Het is ook zo vreemd dat ik elke relatie steeds moet beëindigen, terwijl ik wel gewoon van ze houd. Maar steeds werkt het gewoon niet.
Ik ga vanavond gewoon goed praten en ik kijk wel wat er uitkomt. Na 4,5 jaar is het ook gewoon super moeilijk om er een eind aan te maken. We hebben ook allemaal leuke dingen gepland nog, we hebben samen dromen, samen een huis (oke het is zijn huis, maar toch). Dan moet ik weer bij mijn ouders gaan wonen, die hebben niet eens meer plek voor mij.
pi_137882614
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:49 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het is nooit leuk, soms kan een break ook tijdelijk zijn .. en ziet iemand het licht, waardoor ze meer hun best gaan doen :)
pi_137882641
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef xuryah het volgende:

[..]

Het is inderdaad nooit makkelijk.
Het is ook zo vreemd dat ik elke relatie steeds moet beëindigen, terwijl ik wel gewoon van ze houd. Maar steeds werkt het gewoon niet.
Ik ga vanavond gewoon goed praten en ik kijk wel wat er uitkomt. Na 4,5 jaar is het ook gewoon super moeilijk om er een eind aan te maken. We hebben ook allemaal leuke dingen gepland nog, we hebben samen dromen, samen een huis (oke het is zijn huis, maar toch). Dan moet ik weer bij mijn ouders gaan wonen, die hebben niet eens meer plek voor mij.
Die woonruimte is praktisch. Dat zou ik niet mee laten wegen in je beslissing.
pi_137882661
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:48 schreef J03llV het volgende:
Leuk! Gefeliciteerd :D
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:56:11 #268
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137882669
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:54 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

Het is nooit leuk, soms kan een break ook tijdelijk zijn .. en ziet iemand het licht, waardoor ze meer hun best gaan doen :)
Dat vind ik ook een goed idee. Beetje lucht bij en kijken wat je gaat missen. Tijd voor jezelf.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_137882684
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:52 schreef xuryah het volgende:
et is ook zo vreemd dat ik elke relatie steeds moet beëindigen, terwijl ik wel gewoon van ze houd. Maar steeds werkt het gewoon niet.
Dat van bij je ouders wonen mag natuurlijk geen reden zijn om ongelukkig in een relatie te blijven.. Ouders staan over het algemeen altijd voor je klaar en misschien kunnen ze je wel helpen met een nieuw leuk huisje? en het blijft altijd moeilijk maar je moet vooral naar jezelf kijken... Wil jij een sexloos leven, als broer/zus leven of wil je verder kijken dan dat :)
pi_137882695
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:55 schreef xuryah het volgende:

[..]

Leuk! Gefeliciteerd :D
Dankjewel :D
pi_137882767
*@#$&(#$ !! drivers *@#$&Y#$%!!
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:59:03 #272
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137882789
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:58 schreef Puala het volgende:
*@#$&(#$ !! drivers *@#$&Y#$%!!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_137882822
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:56 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

Dat van bij je ouders wonen mag natuurlijk geen reden zijn om ongelukkig in een relatie te blijven.. Ouders staan over het algemeen altijd voor je klaar en misschien kunnen ze je wel helpen met een nieuw leuk huisje? en het blijft altijd moeilijk maar je moet vooral naar jezelf kijken... Wil jij een sexloos leven, als broer/zus leven of wil je verder kijken dan dat :)
Ja klopt, dat zou zo moeten zijn.
Maar ik hoef echt niet bij mijn ouders aan te komen dat ik daar weer kom wonen.
Mijn kamer bestaat niet meer, mijn moeder is net deze week klaar met "haar kamertje" voor haar praktijk. Dus heb geen eens slaapplek :') Vind het ook gewoon zielig voor haar dan, als ik haar praktijkkamer op eis (ze is er 8 maanden mee bezig geweest en serieus sinds zondag pas klaar, dus ze kan er nu pas eindelijk van genieten waar ze al die tijd op heeft gewacht en starten met haar werk en opleiding).
En eigen huis kan ik niet betalen zonder inkomen.
pi_137882828
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:59 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Misschien weet jij het :@

Ik heb een nieuwe pc gekregen, nieuw model, type en de hele shizzle. Nu moet ik 2 drivers hebben voor onbekende apparaten.

Aan de hand van VID/PID kom ik er niet uit -O-
pi_137882835
Ik snap dat dit echt shit is hoor. Ik heb ook zo'n relatie gehad. Uiteindelijk moet je je de vraagbstekkenmals praten enzo niet werkt van wil ik dit voor de rest van mijn leven zo.

Bij mij was het antwoord nee. Relatie verbroken en verder gegaan. Nu echt een ontzettend lieve vriend. Hij heeft misschien niet de looks van mijn ex. Maar hijmis echt ontzettend tof en lief enzo.
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')