Hij zegt dat hij het niet het belangrijkste vind in de relatie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat geloof ik graag
geeft hij een reden om niet te willen?
[..]
douchen
dat snap ik ook nog wel. als ik kapot ben, dan is t ook even geen polonaise aan mijn lijfquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even trouwens toen mijn vriend erg vermoeid was door zijn werk werd het ook even aanzienlijk minder.
knuffen enzo is ook niet slecht, maar t een wil niet zeggen dat t ander dan maar meteen niet meer moet voorkomenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het niet het belangrijkste vind in de relatie.
Hij vind het net zo fijn om gewoon op de bank te knuffelen met kaarsjes aan (wat dus ook de laatste tijd nog amper gebeurt)
Wel lief natuurlijk, maar ik wil wel seks
Al wil ik het ondertussen wel een stuk minder dan vroeger ook, omdat het me gewoon te veel moeite kostte met hem.
Bij ons is het al vanaf het begin niet geweldig, was nooit vaker dan 2 x per week. Toen we gingen samenwonen werd het nog minder. Moest blij zijn met 1 x per week.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Even trouwens toen mijn vriend erg vermoeid was door zijn werk werd het ook even aanzienlijk minder.
Ik snapte dat ook heel goed hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat snap ik ook nog wel. als ik kapot ben, dan is t ook even geen polonaise aan mijn lijf
Hoelang zijn jullie samen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bij ons is het al vanaf het begin niet geweldig, was nooit vaker dan 2 x per week. Toen we gingen samenwonen werd het nog minder. Moest blij zijn met 1 x per week.
En nu dus al een maand gewoon niks. Wel lepeltje lepeltje liggen in bed, maar verder echt niks. Ook niet meer zoenen ofzo.
De laatste keer was 14 februari, met Valentijnsdag dus
Waarschijnlijk ligt zijn libido dan gewoon een stuk lager.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Bij ons is het al vanaf het begin niet geweldig, was nooit vaker dan 2 x per week. Toen we gingen samenwonen werd het nog minder. Moest blij zijn met 1 x per week.
En nu dus al een maand gewoon niks. Wel lepeltje lepeltje liggen in bed, maar verder echt niks. Ook niet meer zoenen ofzo.
4,5 jaar ofzo.quote:
Ja dat zegt hij ook, daar kun je ook weinig aan veranderen denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt zijn libido dan gewoon een stuk lager.
ja maar dan zou je wel knuffen op de bankquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:17 schreef xuryah het volgende:
[..]
4,5 jaar ofzo.
En we wonen nu iets van 1,5 jaar samen.
[..]
Ja dat zegt hij ook, daar kun je ook weinig aan veranderen denk ik.
Ja precies. Dat heeft dan niks met libido te maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dan zou je wel knuffen op de bank
En dat terwijl er in heel de gemeente een verbod is op camera's en telelenzenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef Xilantof het volgende:
Ik zit even door het persdocument voor de NSS te lezen.
De foto's worden verzorgd door: ANP, AFP, AP, EPA, Reuters, Getty Images, Novum and Hollandse Hoogte. En er zullen Canon en Nikon-service punten aanwezig zijn.
Ook al ben ik moe, meestal als er een voorzetje wordt gegeven kan ik dat makkelijk aan de kant zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Of je vervreemd raakt van elkaar lijkt me makkelijk te bepalen. Als je lepeltje lepeltje ligt merk je dat toch wel?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja precies. Dat heeft dan niks met libido te maken.
Maar dat we niet meer zoveel knuffelen heeft ook wel met mij te maken.
Doordat hij nooit zin in seks (meer) heeft en ik het gevoel krijg dat hij me niet meer wilt ofzo, "vervreemd" ik ook een beetje van hem lijkt wel.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja precies. Dat heeft dan niks met libido te maken.
Maar dat we niet meer zoveel knuffelen heeft ook wel met mij te maken.
Doordat hij nooit zin in seks (meer) heeft en ik het gevoel krijg dat hij me niet meer wilt ofzo, "vervreemd" ik ook een beetje van hem lijkt wel.
Ook dat kan veranderen hoor. Maar het moet wel van twee kanten komen. Trekken aan een dood paard werkt natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:17 schreef xuryah het volgende:
[..]
4,5 jaar ofzo.
En we wonen nu iets van 1,5 jaar samen.
[..]
Ja dat zegt hij ook, daar kun je ook weinig aan veranderen denk ik.
Mijn vriend zat tegen een burnout aan. Nu ander werk en het gaat alweer stukken beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook al ben ik moe, meestal als er een voorzetje wordt gegeven kan ik dat makkelijk aan de kant zetten.
Dan is het een ander verhaal ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vriend zat tegen een burnout aan. Nu ander werk en het gaat alweer stukken beter.
Ik denk niet dat hij vervreemd van mij, maar ik van hem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook al ben ik moe, meestal als er een voorzetje wordt gegeven kan ik dat makkelijk aan de kant zetten.
[..]
Of je vervreemd raakt van elkaar lijkt me makkelijk te bepalen. Als je lepeltje lepeltje ligt merk je dat toch wel?En nee, dat hoef ik niet te weten.
hier stond ik ook van te kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stond er gisteren sowieso van te kijken toen je zei dat hij nooit voor je zorgt als je ziek bent ofzo.
Ja dat lijkt me heftig..:(quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vriend zat tegen een burnout aan. Nu ander werk en het gaat alweer stukken beter.
Dit is echt specifiek tijdens de NSS in Den Haag. Voor de aankomst op Schiphol geldt een beperktere groep (en das maar 1 dagdeel natuurlijk).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
En dat terwijl er in heel de gemeente een verbod is op camera's en telelenzen.. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.. De mensen als meneer Utrecht zullen wel vrijstelling hebben ofzo..
Haarlemmermeer is 3 of 4 dagen een verbod op camera's en telelenzen, en heel de gemeente.. Wapens mag je dan ook niet bij hebben, daarna weer welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dit is echt specifiek tijdens de NSS in Den Haag. Voor de aankomst op Schiphol geldt een beperktere groep (en das maar 1 dagdeel natuurlijk).
Wat wil je dan precies vanavond bereiken als ik vragen magquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij vervreemd van mij, maar ik van hem.
Hij vind het wel prima zo, anders had hij wel iets van moeite gedaan lijkt me. Ik vind het niet prima zo.
Ik heb hier trouwens al echt 8372682 x met hem over gepraat, maar het hielp elke keer niks. Dus ben benieuwd na vanavond.. ik wil ook niet zonder hem, hij heeft zijn vreemde dingen maar toch houd ik van hem.
Maar als je er al zo vaak over hebt gepraat.. Moet je jezelf dan niet de vraag gaan stellen: Kan ik dit accepteren?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij vervreemd van mij, maar ik van hem.
Hij vind het wel prima zo, anders had hij wel iets van moeite gedaan lijkt me. Ik vind het niet prima zo.
Ik heb hier trouwens al echt 8372682 x met hem over gepraat, maar het hielp elke keer niks. Dus ben benieuwd na vanavond.. ik wil ook niet zonder hem, hij heeft zijn vreemde dingen maar toch houd ik van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |