quote:
quote:
Dat is zoooooo 2012 hè.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
Heeft ene een topic uit 2012 gekickt.
Wie is ut der mit?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
Heeft ene een topic uit 2012 gekickt.
Joa prima, ben nu een actieve en geliefde FOT'er. En hoe is het met jou dan? KLB, long time no see.quote:
Was je niet banned?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:24 schreef Susteren het volgende:
[..]
Joa prima, ben nu een actieve en geliefde FOT'er. En hoe is het met jou dan? KLB, long time no see.
Neeman, maar ben uit KLB weggebleven.quote:
Lijkt me de laatste tijd ook verstandigerquote:Op maandag 17 maart 2014 18:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Neeman, maar ben uit KLB weggebleven.
Hehe inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Lijkt me de laatste tijd ook verstandiger
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat wel!
Lijkt mij ook wel eens fijn ja, maar mijn vriend is (helaas) niet zo verzorgend. Waarschijnlijk gaat hij me zo ook gewoon pushen om mee te gaan fitnessen
Nou vind ik het ook wel stuk lekkerder als ik zelf kook hoor, hij heeft niet zo gevoel voor kruiden enzo :p
Zelfs ik zou dat doen. Toch Pualaquote:Op maandag 17 maart 2014 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vind 't een beetje raar dat je vriend blijkbaar van jou verwacht dat je gaat koken terwijl je ziek bent.
Maar maybe it's just me.
Ja ik weet het.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vind 't een beetje raar dat je vriend blijkbaar van jou verwacht dat je gaat koken terwijl je ziek bent.
Maar maybe it's just me.
Maar wel met heel veel liefde toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Maar goed dat ik geen vriendin heb dan want ik kan alleen een ei bakken
Broccoli met pasta en vlees kan ik klaarmakenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Maar goed dat ik geen vriendin heb dan want ik kan alleen een ei bakken
Dat dan weer wel.quote:
Je moet eens weten hoe het hier ruikt nu. Heb net zelfs visticks aan laten branden. Lekker bezig weer.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Broccoli met pasta en vlees kan ik klaarmakenEventueel zelfs met ei ipv vlees.
Haha, ik had 'm dan mooi gezegd dat 'ie een dikke kon krijgen hoor. Shit werkt 2 kanten op tochquote:Op maandag 17 maart 2014 19:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Als hij ziek is, verwacht hij wel dat hij de hele dag in bed kan blijven liggen en ik hem vertroetel.
Oneerlijk ja.
Dit. Al kan ik niet goed koken. Ik ben best bereid er tijd in te steken maar niet voor 1 of 2 personen of elke dag.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kan (denk ik) best goed koken maar ik vind 't zo'n bullshit om langer met koken bezig te zijn dan met eten.
Dus meestal pasta / rijst en wat roerbakshit ofzo. Eet wel vrij gezond over 't algemeen.
quote:
Je hebt de KLB Susteren en de FOT Susteren... Zouden wij dan de verkeerde hebben ?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef Uncle het volgende:
[..]![]()
Maare... Echt-Susteren impliceert dat er ook een Nep-Susteren is... zouden wij dan al die tijd voor de gek gehouden zijn
Misschien zijn beiden wel de verkeerde...quote:Op maandag 17 maart 2014 20:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je hebt de KLB Susteren en de FOT Susteren... Zouden wij dan de verkeerde hebben ?
Dat impliceert dat er ook een goede is...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:01 schreef Uncle het volgende:
[..]
Misschien zijn beiden wel de verkeerde...
Eén susteren is geen susteren. Twee susteren is een halve susteren. Drie susteren is een echt-susterenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:11 schreef Isdatzo het volgende:
Eén susteren zijn er 2 te veel bedoel je.
Susterseption.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:23 schreef Uncle het volgende:
[..]
Eén susteren is geen susteren. Twee susteren is een halve susteren. Drie susteren is een echt-susteren
Echt welquote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef Uncle het volgende:
[..]![]()
Maare... Echt-Susteren impliceert dat er ook een Nep-Susteren is... zouden wij dan al die tijd voor de gek gehouden zijn
Once upon a time in Susteren.quote:
No Susteren for old men.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hebben we geen Susteren TT gaat het wel over Susteren in het topic zelf
Susteren in Wonderland..quote:
Susteren and the chocolate factory.quote:
Bier en tietenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Susteren en een plaat voor z'n kop.
Nou hup, onderwerp switch.
Nalbandian volgens mij.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef over_hedge het volgende:
Wie was dat ook al weer wie er soms ging bowlen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |