Nee. Ik ga dan naar "huis" toe...quote:
Als ik naar mijn ouders ga ga ik ook nog naar huis toequote:Op maandag 17 maart 2014 14:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee. Ik ga dan naar "huis" toe...
Ja nog steeds na 10 jaar
Hier nog 1quote:Op maandag 17 maart 2014 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als ik naar mijn ouders ga ga ik ook nog naar huis toeGrappig hoe in de war sommige mensen daar van kunnen raken ^^
Haha, nee volgens mij niet... Al zou het natuurlijk zomaar kunnenquote:Op maandag 17 maart 2014 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
Zit je trouwens naast Uncle in de trein
hier ookquote:Op maandag 17 maart 2014 14:59 schreef Ynske het volgende:
het vaste nummer van mijn ouders staan ook als thuis in mn telefoon
Jupquote:Op maandag 17 maart 2014 14:59 schreef Ynske het volgende:
het vaste nummer van mijn ouders staan ook als thuis in mn telefoon
haha ja mooi is dat hequote:Op maandag 17 maart 2014 15:00 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Hier nog 1ik ga ook altijd naar huis als ik naar mijn ouders ga
Hoe laat ga jij?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Haha, nee volgens mij niet... Al zou het natuurlijk zomaar kunnen
Ja alles is al besproken :pquote:Op maandag 17 maart 2014 16:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Lekker! Nog plannen voor daar na? (of is dat al besproken allemaal hier?)
Duhhh je loopt achterquote:Op maandag 17 maart 2014 16:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Lekker! Nog plannen voor daar na? (of is dat al besproken allemaal hier?)
hier ook een zwevende kiezer!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo lekker taco's eten mjumjum
Woensdag is het stemmen voor de gemeenteraad ik heb nog steeds geen idee wat te stemmen.
We eten vrijwel alles biologisch, dus dat tikt wel aan vrees ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
Hou alles wat je aan eten uitgeeft eens bij. Dus inclusief wat je ouders aan je uitgeven.
Oh jammer, gemistquote:
Ik weet nog niet of ik ga stemmen. Ik mag in ieder geval de stemmen gaan tellen, ook wel eens leukquote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo lekker taco's eten mjumjum
Woensdag is het stemmen voor de gemeenteraad ik heb nog steeds geen idee wat te stemmen.
ja hoelaat mag je dan beginnen met tellen?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh jammer, gemist
[..]
Ik weet nog niet of ik ga stemmen. Ik mag in ieder geval de stemmen gaan tellen, ook wel eens leuk
21 uur. Waarschijnlijk duurt het maar 2 uurtjes :pquote:Op maandag 17 maart 2014 17:16 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja hoelaat mag je dan beginnen met tellen?
o dat valt wel meequote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef xuryah het volgende:
[..]
21 uur. Waarschijnlijk duurt het maar 2 uurtjes :p
Ja daarom! Is wel een leuke ervaring ook :pquote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
o dat valt wel meeAch het verdient
Beter iets dan niets zeg ik altijd maar
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja daarom! Is wel een leuke ervaring ook :p
Mja ik had een tomatensoepje gemaakt. Was wel heel lekker, maar kreeg het enorm zuur.quote:
okquote:Op maandag 17 maart 2014 17:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mja ik had een tomatensoepje gemaakt. Was wel heel lekker, maar kreeg het enorm zuur.
Verder nog niks gegeten. Ga zo maar eens koken voor vriend.
Zou sowieso altijd stemmenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh jammer, gemist
[..]
Ik weet nog niet of ik ga stemmen. Ik mag in ieder geval de stemmen gaan tellen, ook wel eens leuk
Ja dat wel!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
okgelukkig wel binnengehouden
lief hoor dat je als je ziek bent voor je vriend kookt
ik wil dan altijd dat er voor mij wordt gekookt
Sport je nu iedere dag?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat wel!
Lijkt mij ook wel eens fijn ja, maar mijn vriend is (helaas) niet zo verzorgend. Waarschijnlijk gaat hij me zo ook gewoon pushen om mee te gaan fitnessen
Nou vind ik het ook wel stuk lekkerder als ik zelf kook hoor, hij heeft niet zo gevoel voor kruiden enzo :p
daar ben ik het mee eensquote:
Meen je dat? Ok nou ik zou naar je lichaam luisteren en niet naar je vriend in dat geval...quote:Op maandag 17 maart 2014 17:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat wel!
Lijkt mij ook wel eens fijn ja, maar mijn vriend is (helaas) niet zo verzorgend. Waarschijnlijk gaat hij me zo ook gewoon pushen om mee te gaan fitnessen
Nou vind ik het ook wel stuk lekkerder als ik zelf kook hoor, hij heeft niet zo gevoel voor kruiden enzo :p
Nee, 3 keer hardlopen per week sowieso.quote:
Haha ja ik kook ook vaak samen met mijn vriend (vooral in het weekend), maar ik laat hem dan dingen snijden. Ik zorg voor de smaakquote:Op maandag 17 maart 2014 17:28 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens
[..]
Meen je dat? Ok nou ik zou naar je lichaam luisteren en niet naar je vriend in dat geval...
Ik kook eigenlijk altijd samen met mijn vriendDat vinden we beiden leuk
Ik ga zo maar eens even boodschappen doen!
Ik bedoelde het ook niet van super moet je doen :pquote:Op maandag 17 maart 2014 17:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee, 3 keer hardlopen per week sowieso.
Wil ook minimaal 2 keer per week fitnessen, maar dat was afgelopen week niet gelukt.
Wilde vandaag dus wat langer gaan fitnessen dan normaal, maar ik moet nog even kijken hoe ik me voel na het avond eten. Denk dat ik gewoon thuis blijf.
[..]
Haha ja ik kook ook vaak samen met mijn vriend (vooral in het weekend), maar ik laat hem dan dingen snijden. Ik zorg voor de smaakIs wel gezelliger om het samen te doen. Nu hoeft er niet zoveel gesneden te worden dus doe ik t wel zelf, dan is het eten klaar als hij thuis is!
Hij is altijd laat thuis, vind het wel fijn om op tijd te etenHeb ik nog wat aan mn avond!
Ja klopt! Maar ik merk niet aan mijn lijf dat ik rustig aan moet doen (heb alleen last van mn maag en darmen). Heb geen spierpijn niks. Met mijn enkel gaat het ook goed, weet alleen niet hoe het gaat als ik ga hardlopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet van super moet je doen :p
Lijf heeft ook tijd nodig om te herstellen. Zeker als je net begonnen bent met hardlopen heeft je lijf dat herstel wel nodig
Het lijkt me ook niet zo handig om te gaan sporten vandaag omdat ik zo weinig heb gegeten. Daarom kijk ik even wat ik van het avond eten kan eten en hoe ik me dan voel. Ik eet pasta, dus dat is wel lekker vullend.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:35 schreef Mironda90 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 17 maart 2014 17:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee, 3 keer hardlopen per week sowieso.
Wil ook minimaal 2 keer per week fitnessen, maar dat was afgelopen week niet gelukt.
Wilde vandaag dus wat langer gaan fitnessen dan normaal, maar ik moet nog even kijken hoe ik me voel na het avond eten. Denk dat ik gewoon thuis blijf.
Lijkt mij ook slimmer als je alleen tomatensoep op hebt..Je moet uitkijken dat je jezelf niet voorbij loopt hoor .. anders heb je nog veel grotere problemen straks (ipv buikpijn)
Kom er dan ook meteen bij mij brengenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:05 schreef Mironda90 het volgende:
Ik heb nu ook trek in taco's !! Lekker
Ik eet net de laatste opquote:Op maandag 17 maart 2014 17:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kom er dan ook meteen bij mij brengen. Als ik iets lekker vind zijn het wel taco's maar veel te veel werk om alleen te eten vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |