Kanker Kickquote:
Rammstein & metallicaquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef The_Voice_Within het volgende:
Terechte klacht...![]()
Heb achter me ook een gezin wonen, waar de kinderen de godganse dag van buiten zijn aan het schreeuwen. En moeders doet ook gezellig meer door alleen maar op de kinderen te schreeuwen: LAAT DAT, HOU OP, NIET DOEN... Met als gevolg dat er toch iets misgaat, waardoor ze allebei keihard beginnen te huilen....
En dan de hele dag buiten de radio aan met Piet Piraat en K3 op repeat, en dan ook nog ook hard! Heb dan echt de neiging om m'n radio naar buiten te slepen en ze te trakteren op een potje Rammstein/Metallica/etc.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:17 schreef Darkangle het volgende:
Had ik ook last van -_-
De oplossing bleek simpeler dan gedacht.
s' Nachts rond 1-2-3 uur (3x dus) even de vuvuzela richting hun huis laten toeteren voor ongeveer een solide minuut. Dit 3 nachten achter elkaar, en voila, geen geschreeuw meer. Alleen nog maar duffe kids met wallen.
Wat dacht je van 's-avonds verleden zomer. Liepen om 10 uur die kinderen nog druk te zijn terwijl ik naar bed ging. Ik slaap aan de tuinkant en doe normaal gesproken in de zomer mijn raam op een kier. Lopen ze gerust nog een half uur buiten te kwetteren. Ze worden of zijn dan ook behoorlijk moe dus een huilpartij zit er snel bij. Dat is dan ergernis.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:13 schreef vinceknul het volgende:
Overdag maak ik me er niet zo druk om... het zijn tenslotte kinderen. 'S nachts hoor je ze hier ook niet meer. Maar 's morgens! Ik werd laatst goddomme om 8 uur wakker geterroriseerd door een kind zijn geschreeuw. Ik kan niet zeggen of het 3 of 8 was, of of het een jongen of een meisje was ( of een manwijf natuuriljk). Dat was dan ook echt een huilende schreeuw. om halve minuut hoorde je; 'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH'. Precies hetzelfde geluid, dit kwam zo'n 10 keer voor. Ik was natuurlijk helemaal gaar zo 'S ochtends, dus ik kon er verder ook weinig aan doen. Maar jezus, dat zijn van die momenten waarop ik besluit dat ik nooit kids wil
Hiermee kwets je me diepquote:Op maandag 17 maart 2014 18:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jij uitlogt om vervolgens niet meer in te loggen
Hoe weet je hoe een groepsverkrachting klinkt dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:43 schreef kool-a het volgende:
Werk zelf ook vlak bij een basisschool en iedere middag om 12 uur klinkt het alsof er een groepsverkrachting plaatsvindt op dat schoolplein. Krijsen als biggen in stress. Iedere pedo zou daar zijn ding kunnen doen, niemand die het opmerkt hoor.
En je reageert op een twee jaar oude post omdat.....?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]jij bent de mafkees van de buurt blijkbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |