TS is Harry Potter?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:01 schreef sinepedraap het volgende:
TS mocht vroeger geen plezier maken en werd in de bezemkast opgesloten
TS schreeuwde niet een ganse dagquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:01 schreef sinepedraap het volgende:
TS mocht vroeger geen plezier maken en werd in de bezemkast opgesloten
Wedden dat toen jij vroeger met je vriendjes met waterpistolen en zwembadjes speelde je lawaai maakte.quote:
Wij deden airsoften in het bos, en nee we schreeuwden nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wedden dat toen jij vroeger met je vriendjes met waterpistolen en zwembadjes speelde je lawaai maakte.
Jaaa vooral van die moeders kloptquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef The_Voice_Within het volgende:
Terechte klacht...![]()
Heb achter me ook een gezin wonen, waar de kinderen de godganse dag van buiten zijn aan het schreeuwen. En moeders doet ook gezellig meer door alleen maar op de kinderen te schreeuwen: LAAT DAT, HOU OP, NIET DOEN... Met als gevolg dat er toch iets misgaat, waardoor ze allebei keihard beginnen te huilen....
En dan de hele dag buiten de radio aan met Piet Piraat en K3 op repeat, en dan ook nog ook hard! Heb dan echt de neiging om m'n radio naar buiten te slepen en ze te trakteren op een potje Rammstein/Metallica/etc.
Als klein kind?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:04 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wij deden airsoften in het bos, en nee we schreeuwden niet
Ik woon in Susteren, vroeger gingen we gewoon naar maaseik, hadden we een spot. Daar mocht hetquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als klein kind?Airsoft is tevens ook illegaal in NL dus die kans lijkt me niet groot.
Hmm ok. Maar toch vind ik spelende kinderen buiten niet een terechte klacht. Tenzij het tokkies zijn en ze lopen te schelden en zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:05 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik woon in Susteren, vroeger gingen we gewoon naar maaseik, hadden we een spot. Daar mocht het
Klap ze gewoon, net zoals je die kut marrokaan had geklapt. Het word hoogtijd dat ook de sterrenkinderen op hun plaats gezet worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:01 schreef Susteren het volgende:
Kinderen van 2/3 jaar die achter ons wonen en blijkbaar een zwembad buiten hebben oid, de HELE dag hoor je ze schreeuwen, en dat al 5 dagen lang
dat dus !!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:11 schreef falling_away het volgende:
Maar wat doen jullie eigenlijk de hele dag thuis zodat jullie die kinderen horen?
Ga werken!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:11 schreef falling_away het volgende:
Maar wat doen jullie eigenlijk de hele dag thuis zodat jullie die kinderen horen?
Ga werken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |