huh...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Misschien weet jij het![]()
Ik heb een nieuwe pc gekregen, nieuw model, type en de hele shizzle. Nu moet ik 2 drivers hebben voor onbekende apparaten.
Aan de hand van VID/PID kom ik er niet uit
Ja het zijn van die termen waar je niets mee kan. communicatie nogwattus en nog iets, maar ik kan zo kijkne. Hij herstart nuquote:
Tsja. Lastige situatie. Je moet doen wat het beste voelt voor je. Praat er anders eens over met je ouders? Je gaat er nu van uit dat je moeder het vervelend vind maar ik denk dat ze je met alle liefde helpt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja klopt, dat zou zo moeten zijn.
Maar ik hoef echt niet bij mijn ouders aan te komen dat ik daar weer kom wonen.
Mijn kamer bestaat niet meer, mijn moeder is net deze week klaar met "haar kamertje" voor haar praktijk. Dus heb geen eens slaapplekVind het ook gewoon zielig voor haar dan, als ik haar praktijkkamer op eis (ze is er 8 maanden mee bezig geweest en serieus sinds zondag pas klaar, dus ze kan er nu pas eindelijk van genieten waar ze al die tijd op heeft gewacht en starten met haar werk en opleiding).
En eigen huis kan ik niet betalen zonder inkomen.
Tsja, looks zijn natuurlijk wel belangrijk maar ik heb liever geen fotomodel en wel alle het andere dan andersom.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik snap dat dit echt shit is hoor. Ik heb ook zo'n relatie gehad. Uiteindelijk moet je je de vraagbstekkenmals praten enzo niet werkt van wil ik dit voor de rest van mijn leven zo.
Bij mij was het antwoord nee. Relatie verbroken en verder gegaan. Nu echt een ontzettend lieve vriend. Hij heeft misschien niet de looks van mijn ex. Maar hijmis echt ontzettend tof en lief enzo.
Hij is niet lelijk dat beslist niet. Maar een totaal ander type dan mijn exquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja. Lastige situatie. Je moet doen wat het beste voelt voor je. Praat er anders eens over met je ouders? Je gaat er nu van uit dat je moeder het vervelend vind maar ik denk dat ze je met alle liefde helpt.
[..]
Tsja, looks zijn natuurlijk wel belangrijk maar ik heb liever geen fotomodel en wel alle het andere dan andersom.
Kan niet wachten tot ik je vriend een keer ontmoet. HEY LELIJKERD!![]()
Ja, haha. Nu ben je te laat. Mijn vooroordeel is gemaakt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk dat beslist niet. Maar een totaal ander type dan mijn ex
ja herkenbaar.. Mijn ex ging vreemd (wist ik pas later), ik hield heel veel van hem, maar hij maakte mij kapot, als in onzeker, twijfelachtig etc.. Ik wist dat er iets niet klopte maar hij kon goed praten... Uiteindelijk heb ik de relatie verbroken... 6 maanden heel erg verdrietig geweest en toen werd ik pas echt weer mezelf!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik snap dat dit echt shit is hoor. Ik heb ook zo'n relatie gehad. Uiteindelijk moet je je de vraagbstekkenmals praten enzo niet werkt van wil ik dit voor de rest van mijn leven zo.
Bij mij was het antwoord nee. Relatie verbroken en verder gegaan. Nu echt een ontzettend lieve vriend. Hij heeft misschien niet de looks van mijn ex. Maar hijmis echt ontzettend tof en lief enzo.
PC type? Serienummer inkloppen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:04 schreef Puala het volgende:
t-i-m; Onbekend apparaat & PCI Simple Communications-controller
pc of lappie ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:04 schreef Puala het volgende:
t-i-m; Onbekend apparaat & PCI Simple Communications-controller
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, haha. Nu ben je te laat. Mijn vooroordeel is gemaakt.
Laptopquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:05 schreef t-i-m het volgende:
[..]
pc of lappie ?
doet netwerk het ?
draadloos ?
blauwtandje ?
installatie cd's van leverancier ?
website pc voor drivers ?
Ja je hebt er wat hufters bij hoor. Zowel mannelijke als vrouwelijke.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:05 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja herkenbaar.. Mijn ex ging vreemd (wist ik pas later), ik hield heel veel van hem, maar hij maakte mij kapot, als in onzeker, twijfelachtig etc.. Ik wist dat er iets niet klopte maar hij kon goed praten... Uiteindelijk heb ik de relatie verbroken... 6 maanden heel erg verdrietig geweest en toen werd ik pas echt weer mezelf!
Nou, hier inkloppen van het serienummer om de bijbehorende drivers te vinden :quote:
Ik wil niet slecht praten over mijn moeder, maar mijn moeder is niet echt een moeder zoals een moeder hoort te zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja. Lastige situatie. Je moet doen wat het beste voelt voor je. Praat er anders eens over met je ouders? Je gaat er nu van uit dat je moeder het vervelend vind maar ik denk dat ze je met alle liefde helpt.
[..]
Tsja, looks zijn natuurlijk wel belangrijk maar ik heb liever geen fotomodel en wel alle het andere dan andersom.
Kan niet wachten tot ik je vriend een keer ontmoet. HEY LELIJKERD!![]()
als alles werkt zou ik me niet druk maken.....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Laptop
Draadloos werkt
Website pc voor drivers heb ik open staan, maar ik heb geen idee welke ik dus moet kiezen en installeren
2.5 uur bezig met drivers installeren?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:11 schreef Puala het volgende:
Whut whut, nog 1 te gaanNa 2,5 uur eindelijk resultaat
Dat gaat niet, want onze buitendienst gebruiken al die extra zooi als cardreader en shizzle wel. Terwijl wij dat niet gebruiken. dus alles moet functioneren in de image.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:11 schreef t-i-m het volgende:
[..]
als alles werkt zou ik me niet druk maken.....
Vrouwen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
2.5 uur bezig met drivers installeren?
Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
2.5 uur bezig met drivers installeren?
Niet buiten je hokje denken hoor!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn andere 2 mannelijke collega's kregen het niet voor elkaar
touchequote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn andere 2 mannelijke collega's kregen het niet voor elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |