Nopequote:
waar gaat het over?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef over_hedge het volgende:
2 collega's nu aan tafel bij rtl late night
Ehbo voor kinderenquote:
Hockeyquote:
Dat soort lui volg ik geeneensquote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef Susteren het volgende:
Meisjes die zichzelf dubbel (spiegelen) op insta zetten *unfollow
M'n ex deed dat ook altijdquote:
Mijne niet gelukkigquote:
Nee, je mist helemaal niks.quote:
Ah maarja ik ken jouw ex natuurlijk ook niet.quote:
Dat was ik, volgende week de laatste wedstrijdquote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef over_hedge het volgende:
Wie was dat ook al weer wie er soms ging bowlen?
Mijn broer vroeg gister op eens of ik mee wilde gaanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Dat was ik, volgende week de laatste wedstrijd
Hoezo?!?
Ze hebben er hars in gedaan en je ziet het nu nog een beetje zitten. Dus ik ga mooi alle papieren bewaren als bewijs dat ik het laten reparerenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben er hars in gedaan en je ziet het nu nog een beetje zitten. Dus ik ga mooi alle papieren bewaren als bewijs dat ik het laten repareren
ja time flies...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen, en toen was het alweer dinsdag.
fijn dat hij niet vervangen hoefde te wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben er hars in gedaan en je ziet het nu nog een beetje zitten. Dus ik ga mooi alle papieren bewaren als bewijs dat ik het laten repareren
Ja dat zekerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
fijn dat hij niet vervangen hoefde te worden
over een week, puala, wordt er ¤0 salaris gestort...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat zekerDat had 250,- gekost en nu 0
En ik hou van 0
Kinkyquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:12 schreef t-i-m het volgende:
[..]
over een week, puala, wordt er ¤0 salaris gestort...
vakantiegeldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ah, zo. Ik dacht is het al vakantiegeld tijd dan
Checkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:35 schreef over_hedge het volgende:
Mijn vakantie geld is al op aan een vakantie voor dat ik het gehad heb.
stuur rekeningnummer maar, maak ik wel 0 euro overquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik volgende week van t-i-m ook mijn 0 euro salaris nog krijg
Oui! En zonder onderbrekingen dit keerquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oui! En zonder onderbrekingen dit keer
Ah dat scheelt haha.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat had je met de metro dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:35 schreef Merlijn het volgende:
Vorige keer heb ik een uur stilgestaan door een probleem met een treinkoppeling en had ik wat problemen met het parijse metrostelsel... Nu ben ik al een uur binnen
Hebben ze lekkere dingen op je werk?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef Mironda90 het volgende:
ik mag zo lekker lunchennu al trek in.. al weet ik nog niet wat ik wil/ga eten
Ook geen bovenbrekingenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik loop hier liever naar de Lidl dan dat ik wat in de kantine haal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef Mironda90 het volgende:
ze hebben alles op werkis gewoon een grote kantine
Warm eten/koud buffet/saladebar/brood afdeling
Ja ik ga straksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef Mironda90 het volgende:
Zozo, luxe!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef Mironda90 het volgende:
Verwend!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:42 schreef Mironda90 het volgende:
*proestquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
Goed topic.
Even lezen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
Goed topic.
Die OP is echt geweldigquote:
Vraag het hemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
Haha collega loopt een beetje met dingen te smijten. Geen idee waar hij boos om is
Ik heb niets gedaan. kantoorvermaak van de bovenste plank dit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet zo plagen he
Jaaaa jaaaa... Nu gen ik wel nieuwsgierig waarom hij boos isquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb niets gedaan. kantoorvermaak van de bovenste plank dit.
Ik ook. Maar ik sta al niet op al te goede voet met 'm dus ik wacht het wel af tot ik het hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jaaaa jaaaa... Nu gen ik wel nieuwsgierig waarom hij boos is
Jammerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik sta al niet op al te goede voet met 'm dus ik wacht het wel af tot ik het hoor.
Het.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik sta al niet op al te goede voet met 'm dus ik wacht het wel af tot ik het hoor.
Onbekend voor iemand die met de auto gaat, dus ik ging de verkeerde kant opquote:
Vanavond hardlopenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef Mironda90 het volgende:
zo lunch is alweer opboterhammetjes met nutella (had zoveel trek in chocolade)
Mensen nog plannen vandaag?
Prutser :pquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Onbekend voor iemand die met de auto gaat, dus ik ging de verkeerde kant op
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Onbekend voor iemand die met de auto gaat, dus ik ging de verkeerde kant op
Schuldig. Maar het is dan ook net een doolhofquote:
Ik had je het systeem wel uit willen leggen hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Schuldig. Maar het is dan ook net een doolhof![]()
[ afbeelding ]
Nee joh is kei simpel. Gewoon kijken welke kleur je moet hebben en dan het laatste station aan ieder einde geven de kant aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Schuldig. Maar het is dan ook net een doolhof![]()
[ afbeelding ]
Mmm chocolaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:27 schreef Mironda90 het volgende:
zo lunch is alweer opboterhammetjes met nutella (had zoveel trek in chocolade)
Mensen nog plannen vandaag?
Jep ik heb het ook !quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef Mironda90 het volgende:
ik heb net een Endomondo account aangemaakt en heb begrepen dat hier in de SC mensen dit ook hebben? Ik wil hier mee aan de slag gaan, even kijken hoe dit allemaal werkt..
Wie kan ik toevoegen, ben wel benieuwd hoe iedereen (en ikzelf) rent/vooruit/achteruit gaat etc ? Thinkk-Pinkk jij had het toch? Xuryah , jij maakte hier ook gebruik van toch? Verder nog mensen hier, Ynske, Puala, Merlijn??
ojee dat klinkt serieus, niks ergs hoop ik.. Had jij geen rustdagen met Evy?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef xuryah het volgende:
[..]
Mmm chocola
Ik ga vanavond ook hardlopen. En praten met mijn vriend, want we hebben woorden. Dus ik zie wel..
Eerst maar mn studieboek weer eens open doen!
Jup ik heb het ook. Pm me jouw naar maar dan voeg ik je toequote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef Mironda90 het volgende:
ik heb net een Endomondo account aangemaakt en heb begrepen dat hier in de SC mensen dit ook hebben? Ik wil hier mee aan de slag gaan, even kijken hoe dit allemaal werkt..
Wie kan ik toevoegen, ben wel benieuwd hoe iedereen (en ikzelf) rent/vooruit/achteruit gaat etc ? Thinkk-Pinkk jij had het toch? Xuryah , jij maakte hier ook gebruik van toch? Verder nog mensen hier, Ynske, Puala, Merlijn??
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:40 schreef Mironda90 het volgende:
Dat moet je toch een keer zelf meegemaakt hebben...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had je het systeem wel uit willen leggen hoor
ok thanksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:41 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jep ik heb het ook !
Maar dan moet je geloof ik mijn email adres toevoegen. Die stuur ik wel even in DM.
switch danquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]Runkeeper hier...
[..]
Dat moet je toch een keer zelf meegemaakt hebben...
Jawel, ik had gister een rustdagquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:41 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ojee dat klinkt serieus, niks ergs hoop ik.. Had jij geen rustdagen met Evy?
Heftig joh!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jawel, ik had gister een rustdagGing zondag voor het laatst hardlopen.
Zou eigenlijk morgen pas weer gaan, maar ik was vergeten dat ik morgen moet "werken".
Hoop wel dat het droog blijft.
En nja, ik weet niet, het is best wel erg denk ik.. hij zei dat we vanavond maar moesten gaan praten over wat we nog met elkaar willen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |