SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Je herkent kwaliteit als mensen doorlinken bij #301
Je herkent ook een ander soort kwaliteit als er gewoon "vol" staat![]()
![]()
Het spijt mij. Oh, zeer gewaardeerde gebruiker. Vergeten maar speciaal voor jou gerepareerd.quote:Op maandag 17 maart 2014 07:51 schreef monkeybrain het volgende:
Je herkent ook een ander soort kwaliteit als er gewoon "vol" staatMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Alsof het tegenwoordig zo moeilijk is het volgende deel te vinden, oh machtig masteronkeybrain.quote:Op maandag 17 maart 2014 07:51 schreef monkeybrain het volgende:
Je herkent ook een ander soort kwaliteit als er gewoon "vol" staatI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Tegenwoordig bestaan er reeksen hè, dus je klikt op het laatste topic op het pijltje naar rechts naast de TT, en dan kom je in deze terechtquote:Op maandag 17 maart 2014 07:51 schreef monkeybrain het volgende:
Je herkent ook een ander soort kwaliteit als er gewoon "vol" staat![]()
![]()
Gchecked, pijltje werkt
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.![]()
Shiz, jij nog een leuk horloge gekocht laatst?
Ik heb voor tijdelijk een nieuwe nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit dusquote:Op maandag 17 maart 2014 08:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaan er reeksen hè, dus je klikt op het laatste topic op het pijltje naar rechts naast de TT, en dan kom je in deze terecht![]()
![]()
Ik weet dat dit borderline Chinees is, maar in Nederland verkopen ze geen 20" schermen meer. Ik heb twee dezelfde 20" 1050p schermen nodig. Ze moeten in portrait modus kunnen... Iemand tips?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Op het pijltje? Ik heb nog nooit op het pijltje gedrukt.quote:Op maandag 17 maart 2014 08:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaan er reeksen hè, dus je klikt op het laatste topic op het pijltje naar rechts naast de TT, en dan kom je in deze terecht
In het topic zelf op de titel zelf drukken, kom je ook bij reeksen uit.
In je 'myAT' klik je op het reekssymbool voor die van het gesloten topic.Trotzdem is het een service om ff een linkje te bieden.quote:quote:Op maandag 17 maart 2014 10:20 schreef Miniem het volgende:
Shiz, jij nog een leuk horloge gekocht laatst?
Ik heb voor tijdelijk een nieuwe nodig.Go-to watches: Shark Classic. Curren 8012 en 8111. Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk anders ook nog hier ff bij: GC / [Chinese Webshops] Topic #285 农历新年 馬年 .
En Weijleers blijven natuurlijk supacheap.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
electronische baai.Hummm, Titina_Koo (M2C Outlet) verkoopt nu 'Naviforce'.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:35 schreef shiznuts het volgende:
[..] Die Military Royale kun je op Google naar zoeken, zoals deze: http://www.ebay.nl/itm/121196562646 (echter deze niet naar NL leverend).
http://www.ebay.com.au/itm/171268753135 - Ook cheap ass, maar wel geinig ergens.
Die productafbeeldingen bij hun listings trouwens.Houdt er zo'n dude z'n arm op, heeft 'ie de horloge ondersteboven zitten zodat 'ie met 12 naar boven op de camera staat.
http://www.ebay.com.au/itm/181329333644 - Iets voor monkey.![]()
Retro bronze.
[ Bericht 53% gewijzigd door shiz op 17-03-2014 12:00:01 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nieuwe tracking gevraagd bij BIC, die ik op 4 maart had gehad werkt nog steeds niet, blijkt er een ongeluk te zijn geweest waardoor er tracking's kwijt waren / fout waren?
Maar als ik kijk naar de tracking, staat er 'Zweden' als land van herkomst. Dus dan zou hij al in Zweden zijn op dit moment en misschien al in de buurt van NL?
Origin Country - Sweden:Tracking Consuming:2854 Millisecond
2014-03-15 14:00, Order in transit
2014-03-14 09:05, Order departed on flight from origin
2014-03-08 15:00, Order dispatched![]()
Wat raden jullie aan om geld op je account te zetten bij mr.tao? Ik heb met qiwi en webmoney beide geen ervaring. ATM heb ik geen creditcard.It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Dealextreme is helemaal niet zo goed meer eh..?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Nee hoor, meneer agent. Dit is een zaklamp, geen wapen!quote:Op maandag 17 maart 2014 14:55 schreef N22 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor halve moordwapens zijn dit dan
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Met tazer?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:55 schreef N22 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor halve moordwapens zijn dit dan![]()
![]()
![]()
haha dat is wel heel erg opvallend ja xDquote:Op maandag 17 maart 2014 14:55 schreef N22 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor halve moordwapens zijn dit dan![]()
op de meeste flashlights zit wel een assault crown, maar dan gewoon met 'stompe' punten..
op dealextreme staan er ook wel wat waar zo nu en dan een scherpe punt aan zit:
![]()
![]()
Oké nieuwe headphones besteld. Nu heb ik alleen een headphone stand nodig. Het enige wat ik kan vinden is dit: http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item27e06925f9
$16,- dat is de helft van mijn koptelefoon T-T Heeft er iemand tips?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Is zo'n plak haakje niks? Kan je gewoon tegen/in je kast hangen ofzoquote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Oké nieuwe headphones besteld. Nu heb ik alleen een headphone stand nodig. Het enige wat ik kan vinden is dit: http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item27e06925f9
$16,- dat is de helft van mijn koptelefoon T-T Heeft er iemand tips?![]()
Kan ook inderdaad. Of je gaat langs de ikea ofzo en je koopt ene haakje die je aan je bureau vast kunt maken. (Of een bananen standaard als je die ergens kunt vinden )quote:Op maandag 17 maart 2014 17:32 schreef tharonny het volgende:
[..]
Is zo'n plak haakje niks? Kan je gewoon tegen/in je kast hangen ofzo![]()
Kosten als snel 10 euro. Tip? Een dik boekquote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
$16,- dat is de helft van mijn koptelefoon T-T Heeft er iemand tips?![]()
![]()
Ik zat trouwens op de site van CSSBuy rond te kijken, sommige zinnen/vertalingen zijn echt om te janken zo slecht.
"Item's information may be different from the orginal website.Orginal webistes are ture!"
Zou die Nederlander die er werkt toch wel wat een moeten/kunnen doen...![]()
![]()
Ik zit regelmatig in hotels waar er geen WiFi is maar wel bedraad internet. Ik zoek dan ook een routertje waar ik die draad dan inprik zodat ik 'ineens' Wifi in mijn kamer heb. Nu is er in het verleden volgens mij wat gezegd in deze topicreeks over repeaters/routers die je in zo'n situatie kan gebruiken die voor een prikkie in China te krijgen waren. Kan iemand zich dat nog herinneren want met een search kwam ik niet verder... Welke waren dat dan ?
(en ik bedoel niet die BIC-repeaters die je in het stopcontact steekt want die werken niet in die situatie)
edit: is dit wat ?![]()
Zo'n zwarte rubberized stand.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
$16,- dat is de helft van mijn koptelefoon T-T Heeft er iemand tips?
~ http://www.mp4nation.net/(...)k-rubberized-plastic
Heb ik er drie van (waren al vaker <15 USD). Gooi er op elk een stuk of vier headphones
Ik heb er nog een paar nodig eigenlijk.Weer wachten op een aanbieding van ze.
http://www.ebay.nl/itm/321007568777
http://www.ebay.com.au/sc(...)-smartphone&_sacat=0Die Tenda inderdaad. Maar je kunt ook zoeentje die veel besproken is van BIC gebruiken toch, waarom niet? Zelf ben ik ook weleens in Stuttgart en zit daar in een hotel zonder WLAN, maar met gratis LAN. Dan heb ik mijn Yoobao YB-628.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:28 schreef JiePieWie het volgende:
Ik zit regelmatig in hotels waar er geen WiFi is maar wel bedraad internet. Ik zoek dan ook een routertje waar ik die draad dan inprik zodat ik 'ineens' Wifi in mijn kamer heb. Nu is er in het verleden volgens mij wat gezegd in deze topicreeks over repeaters/routers die je in zo'n situatie kan gebruiken die voor een prikkie in China te krijgen waren. Kan iemand zich dat nog herinneren want met een search kwam ik niet verder... Welke waren dat dan ?
(en ik bedoel niet die BIC-repeaters die je in het stopcontact steekt want die werken niet in die situatie)
edit: is dit wat ?Da's powerbank en ethernet -> hotspot-functionaliteit ineen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nog maar een keer vragen; iemand een tip voor een verkoper van kabels die kabels verkoopt voor de iPad 1 die ook daadwerkelijk werken?![]()
Wat is het nut van zo'n powerbank in je router ? Ik heb zo'n BIC-repeater eens geprobeerd en dat werkte niet. Ik denk dat ik voor die Tenda ga.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die Tenda inderdaad. Maar je kunt ook zoeentje die veel besproken is van BIC gebruiken toch, waarom niet? Zelf ben ik ook weleens in Stuttgart en zit daar in een hotel zonder WLAN, maar met gratis LAN. Dan heb ik mijn Yoobao YB-628.Da's powerbank en ethernet -> hotspot-functionaliteit ineen.
![]()
Aha. Zeker weten dat je 'em goed ingesteld had?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Wat is het nut van zo'n powerbank in je router ? Ik heb zo'n BIC-repeater eens geprobeerd en dat werkte niet. Ik denk dat ik voor die Tenda ga.
Voordeel van powerbank + hotspot = dat je geen stopcontact nodig hebt, obviously.
Ook dat ik beide altijd bij me heb en in geval van 'nood' ik altijd een oplossing achter de hand heb.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wow dat is een van de enige horloges die mij wel vet lijkt, op ebay als je op military royale zoekt vind je eigenlijk alleen maar van het merk "infantry"quote:Op maandag 17 maart 2014 11:33 schreef Miniem het volgende:
Deze lijkt me wel awesome, waar is deze verkrijgbaar?
[ afbeelding ]You can't be late if you don't show up.![]()
Zoek op "New Black Steel Military Army Quartz Metal Man's Men's Sport Rubber Strap Watch" ongeveer ¤19,- inclusief verzenden uit Londen.![]()
De Yoobao YB-628 vind ik enigzins aan de prijs voor 5200 mAh ($45,- via chinaprices). Is er nog een goedkopere of met meer Ah?quote:[img]
Voordeel van powerbank + hotspot = dat je geen stopcontact nodig hebt, obviously.
Ook dat ik beide altijd bij me heb en in geval van 'nood' ik altijd een oplossing achter de hand heb.
Momenteel gebruik ik een "Mini Pocket USB Wireless WLAN WiFi Router AP Client" van $12,- met een powerbank van de Action.![]()
Had 'em destijds via Tmall & MisterTao. Niet cheap. Wel erg cool en praktisch.
Was de enige met beide functies van ze.
Alleen powerbank heb je ook de YB647 bijvoorbeeld. 10400mAh.
Vrij populair en zonder hotspot-functie ook fors goedkoper.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Topding, geen twijfel. ik heb m ergens hier besproken, moet het er ff bijzoeken.. HEBBES, incl firmware update tipquote:
Overigens, Tenda is een sub-brand van TP-Link. Die hebben ook de WR710N, het completere broertje met een extra ethernet aansluiting EN een usb poort.
Als je interesse hebt in openwrt, dan is dat een heel leuk ding. En momenteel 24 euro bij W e h k a m p
[ Bericht 1% gewijzigd door funky_fart op 17-03-2014 22:41:55 ]![]()
Vandaag dus uitgetest. Het keukenmes dat ik had was geen conventioneel keukenmes (qua vorm en overgang snijrand), dus het was even oefenen. Het resultaat is aardig, maar er is nog een fijnere steen nodig voor net dat laatste beetje. Daarnaast is het formaat van de steen nogal klein, ik denk dat dit een probleem kan zijn voor grotere messen.quote:
Mijn Zwitserse zakmes (Victorinox) ook even geslepen en die is weer heerlijk scherp![]()
Leuk om er mee bezig te zijn en mijn zelfgemaakte voetstuk werkte perfect
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Ja, prima dingen die Tenda'squote:Op maandag 17 maart 2014 19:28 schreef JiePieWie het volgende:
edit: is dit wat ?
Heb zelf deze:
http://www.aliexpress.com(...)a-A5S/894067145.html
Perfect ding, gekocht voor 7$ tijdens een Aliexpress sale (25-3 is er weer een sale, wellicht is hij wel weer in de aanbieding).
Waarom zouden ze niet werken? Heb je al verschillende kabels geprobeerd of maar 1 soort die niet werkte?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef HiZ het volgende:
Nog maar een keer vragen; iemand een tip voor een verkoper van kabels die kabels verkoopt voor de iPad 1 die ook daadwerkelijk werken?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Erg goede ervaringen met de 'flat cable' van tmart.com. Plus: tot 3 m lengte te verkrijgen wat soms erg handig kan zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:37 schreef HiZ het volgende:
Nog maar een keer vragen; iemand een tip voor een verkoper van kabels die kabels verkoopt voor de iPad 1 die ook daadwerkelijk werken?![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:32 schreef tharonny het volgende:
[..]
Is zo'n plak haakje niks? Kan je gewoon tegen/in je kast hangen ofzoIk was ook al aan het kijken naar een bananen standaard, maar hiervoor geld in principe hetzelfde. I heb nergens om zo'n haakje aan op te hangen denk ik. Ik heb wel een muurtje langs mijn bureau, maar die zit vrij ver weg. En ik vertrouw het niet om het op mijn monitor te hangen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad. Of je gaat langs de ikea ofzo en je koopt ene haakje die je aan je bureau vast kunt maken. (Of een bananen standaard als je die ergens kunt vinden )Wat als ik het boek nodig heb D:quote:Op maandag 17 maart 2014 17:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kosten als snel 10 euro. Tip? Een dik boekNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Yup. Veel van die hotels hebben een soort aanmeldingspagina en dat lukte toen niet met die stekker-hotspot-variant.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Aha. Zeker weten dat je 'em goed ingesteld had?Maakt die hotspot dan ook gebruik van die accu ? Dan kan het handig zijn. Maar ik twijfel nog of het die extra $30 waard is...quote:Voordeel van powerbank + hotspot = dat je geen stopcontact nodig hebt, obviously.
Ook dat ik beide altijd bij me heb en in geval van 'nood' ik altijd een oplossing achter de hand heb.Dat ziet er ook goed uit. Via diezelfde site ook TP-Link TL-WR702N zien staan die ook wel goede recensies krijgt.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:29 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Overigens, Tenda is een sub-brand van TP-Link. Die hebben ook de WR710N, het completere broertje met een extra ethernet aansluiting EN een usb poort.
Als je interesse hebt in openwrt, dan is dat een heel leuk ding. En momenteel 24 euro bij W e h k a m p
All-in-all denk ik toch dat ik ga voor die Tenda op Banggood voor ¤13. We blijven wel Chinashoppers nietwaar ?![]()
Alhoewel... voor ¤7 meer heb ik morgen die WR702N van de w-e-h-k-a-m-p al binnen...Twijfel..twijfel..
![]()
Morgen binnen, en twee jaar garantie voor 7 euro meer..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:46 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Yup. Veel van die hotels hebben een soort aanmeldingspagina en dat lukte toen niet met die stekker-hotspot-variant.
[..]
Maakt die hotspot dan ook gebruik van die accu ? Dan kan het handig zijn. Maar ik twijfel nog of het die extra $30 waard is...
[..]
Dat ziet er ook goed uit. Via diezelfde site ook TP-Link TL-WR702N zien staan die ook wel goede recensies krijgt.
All-in-all denk ik toch dat ik ga voor die Tenda op Banggood voor ¤13. We blijven wel Chinashoppers nietwaar ?![]()
Alhoewel... voor ¤7 meer heb ik morgen die WR702N van de w-e-h-k-a-m-p al binnen...Twijfel..twijfel..
hmm niet zo heel moeilijk toch keuze toch?
maargoed als je echt cheap wil gaan is die tenda natuurlijk de beste keuze![]()
![]()
Dank je wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:39 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Erg goede ervaringen met de 'flat cable' van tmart.com. Plus: tot 3 m lengte te verkrijgen wat soms erg handig kan zijn.![]()
Godverdomme dat is lelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:51 schreef Dromer het volgende:
Is dit nou niet lelijk of ligt dat aan mij?
[ link | afbeelding ]
Daar wil je toch niet dood mee gevonden worden.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Zou mij niks verbazen als dit ook een keer in china verschijnt:
http://www.engadget.com/2014/03/18/vrase-hands-on/![]()
Je kan hem ook onder/aan de zijkant van je bureau vastmaken (Ligt er natuurlijk aan wat voor bureau je hebt). Zijn zoveel mogelijkhedenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ik was ook al aan het kijken naar een bananen standaard, maar hiervoor geld in principe hetzelfde. I heb nergens om zo'n haakje aan op te hangen denk ik. Ik heb wel een muurtje langs mijn bureau, maar die zit vrij ver weg. En ik vertrouw het niet om het op mijn monitor te hangen.
[..]
Wat als ik het boek nodig heb D:
Vond deze ook wel leuk:
Zie ook van die drink flessen houders langskomen die je op je fiets zet.![]()
Kapstokkie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je kan hem ook onder/aan de zijkant van je bureau vastmaken (Ligt er natuurlijk aan wat voor bureau je hebt). Zijn zoveel mogelijkheden
[ afbeelding ]
Vond deze ook wel leuk: [ afbeelding ]
Zie ook van die drink flessen houders langskomen die je op je fiets zet.Ik vind het persoonlijk verschrikkelijk. Maar ja, ik heb dan ook goede smaak.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:51 schreef Dromer het volgende:
[ link | afbeelding ]![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.mymemory.co.uk/quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:39 schreef zerokil het volgende:
Wat was die website van goedkoop en betrouwbare usb sticks en andere memory shizzle.
Zo héél erg goedkoop zijn ze overigens niet.![]()
Thanks, weet jij nog iets beters dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
http://www.mymemory.co.uk/
Zo héél erg goedkoop zijn ze overigens niet.![]()
Ik zeg niet dat ze duur zijn, maar soms kan NL (web)shops ongeveer even duur zijn; met als voordeel dat je het in 24 uur binnen hebt.quote:
Moet je anders even op Tweakers' pricewatch kijken; en goedkoopst selecteren.
Wat zoek je dan precies?![]()
Ja daar was ik inmiddels achter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze duur zijn, maar soms kan NL (web)shops ongeveer even duur zijn; met als voordeel dat je het in 24 uur binnen hebt.
Moet je anders even op Tweakers' pricewatch kijken; en goedkoopst selecteren.
Wat zoek je dan precies?
Gewoon simpel sd kaartje.
8GB ongeveer.![]()
Een voorbeeld van slechte smaakquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:51 schreef Dromer het volgende:
[ link | afbeelding ]![]()
Op 2 maart dit besteld bij Ali:
En vandaag geleverd.
Prijs/kwaliteit vrij goed.
Qua grootte/maat: ik meet 1.96m en heb voor t-shirt/polo als Europese maat een XL/2XL en heb hem besteld in maat 5XL en past me perfect![]()
![]()
Ook een r.l foto (van de stof etc)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:17 schreef bartvangils het volgende:
Op 2 maart dit besteld bij Ali:
[ afbeelding ]
En vandaag geleverd.
Prijs/kwaliteit vrij goed.
Qua grootte/maat: ik meet 1.96m en heb voor t-shirt/polo als Europese maat een XL/2XL en heb hem besteld in maat 5XL en past me perfect
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Jij vraagt, wij draaienquote:
Hierbij wat foto's:
• https://www.dropbox.com/s/umi9q93h1byr60h/DSCN2249.JPG
• https://www.dropbox.com/s/t9sab7bv9jdlpln/DSCN2246.JPG
• https://www.dropbox.com/s/ieu226bc6jucf6m/DSCN2247.JPG
• https://www.dropbox.com/s/ys0hszj17p9uo2l/DSCN2248.JPG![]()
Die letters zijn niet echt recht geplaatstquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef bartvangils het volgende:
[..]
Jij vraagt, wij draaien
Hierbij wat foto's:
• https://www.dropbox.com/s/ys0hszj17p9uo2l/DSCN2248.JPG
Voor een paar euro meer heb je er al eentje van de Hollister/A&F (sale)![]()
Zit in Aliexpress te zoeken naar die Xiaomi pistons maar ik zie door het bomen het bos niet meer in welke echt is en welke niet..Weet iemand misschien wat? :/![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef Xetran het volgende:
Zit in Aliexpress te zoeken naar die Xiaomi pistons maar ik zie door het bomen het bos niet meer in welke echt is en welke niet..Weet iemand misschien wat? :/Als je dat volgt en ook nog bij een doorgaans betrouwbare verkoper koopt die ook veel en goede feedback heeft, dan zou het wel snor moeten zitten. 10 USD is een no-no. Die van mij was in de aanbieding bij KingTai (kende ik ook al wel) voor 23.49 USD. Door de succesinflatie nu 34.19 USD bij ze alleen.quote:SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Laten we het zo zeggen 'if it's too good to be true, it usually is', ofwel: als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dit vaak ook zo.
Het komt maar zelden voor dat een verkoper daadwerkelijk een origineel merkproduct verkoopt. Wanneer dit echter wel zo is, zullen ze hier vooral de nadruk op proberen te leggen door 'genuine' of '100% original' erbij neer te zetten en zal de prijs er ook naar zijn.
Hanteer de prijs als echtheidsindicatie.Desoon, RTDC of UGood / Sharegood dan misschien? +/- 25 USD. Wel de gouden versie halen, hè...
~ http://detail.tmall.com/item.htm?id=26522664670
Official xiaomi.tmall.com listing... 99 CNY/RMB ~ 16 USD.
[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 18-03-2014 23:45:04 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:33 schreef rene90 het volgende:
Lekker nuttig ook dat tijdsvak van PostNL zodat je wat meer zicht hebt wanneer je pakje komt:
"Maandag 10 maart, tussen 8.30-21.30"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef J.B. het volgende:
Op maandag wordt bij de post alleen gereden wat zaterdag niet afgeleverd en nog een paar andere dingen, internationale pakketjes en o.a. Coolblue. Daardoor gooien ze meerdere routes bij elkaar en kloppen die tijdvakken niet, daarom geven ze dat aan op de website; dat is dus enkel op de maandag.En ja hoor:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:12 schreef Iemand91 het volgende:
Mwah, ik had pas voor m'n statief of objectief (i.i.g. een van de twee) ook zo'n ruime indicatie; en dat was niet op een maandag.En nee, niets Chinees deze keer. Wel iets dat hééél goedkoop was.quote:wo 19 mrt 2014
08:30-21:30![]()
![]()
Als ik het goed heb is XM-L2 U3 momenteel het felst is wat je kunt krijgen voor 'normale' prijs?
En is het een step-up als je XM-L T6 gewend bent?
Die laatste is dus een probleemgeval bij mij. Normaal gesproken zou ik daar eens aan gaan tweaken en kijken of ik het kan oplossen, maar ik zou niet weten waar het aan kan liggen. Slecht contact is het niet; want dat verklaart het dim branden van de LED niet.
(Zaklamp brand dim of als je de boel wat schudt/stoot fel).
Er zijn ook XM L2 U3 inzetstukken maar die zijn haast net zo duur als bovenstaande zaklamp...![]()
Awesome, was aan het zoeken en voor ik wat vind heb je al geninjaedit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Als je dat volgt en ook nog bij een doorgaans betrouwbare verkoper koopt die ook veel en goede feedback heeft, dan zou het wel snor moeten zitten. 10 USD is een no-no. Die van mij was in de aanbieding bij KingTai (kende ik ook al wel) voor 23.49 USD. Door de succesinflatie nu 34.19 USD bij ze alleen.Desoon, RTDC of UGood / Sharegood dan misschien? +/- 25 USD. Wel de gouden versie halen, hè...
[ afbeelding ]
~ http://detail.tmall.com/item.htm?id=26522664670
Official xiaomi.tmall.com listing... 99 CNY/RMB ~ 16 USD.
Ik vind tmall wel wat ingewikkeld en eng aangezien 't helemaal in het Chinees(?) is. Heb via ugood deze gevonden. Zijn dat de nieuwste versie? Of maakt dat verder niet uit? Dan bestel ik er wel via daar.![]()
Je kent China toch ook langer dan vandaag?
MisterTao, Zarmark, CCBuy, et cetera. I.c.m. xiaomi.tmall.com: 'Clearblue, dan weet je het zeker'.
Zou 'em lekker bij Desoon halen: http://www.aliexpress.com(...)MI2A/1716430794.html . Da's ook een bekende tablethandler.
- another thing hè. Is me opgevallen dat afgeprijsde artikelen op Tmall/Taobao niet meer als aanbiedingen worden aangegeven op MisterTao. Ze zeggen daarover zelf:quote:As you know, the discounted price at Taobao is temporary and the price will be back to the original price after some times.
But if you want to purchase it, please contact us after you make payment for your order, we'll return the price difference to you if the discount price still exist when we purchase it for you. But we cannot make sure about that the discounted price will exist when we purchase it for you.
How do you think about that?I think that sucks balls. Hard.
Wat een onzin. Als ze het niet voor die prijs hebben, dan cancel je de boel maar.
Maar ik ga toch geen volle mep betalen voor iets waar eigenlijk (fikse) korting op zit en dan het verschil als tegoed uit laten betalen? Of erger nog. Dat ze 'em straks gaan bestellen voor de volle mep en niet cancellen ff als er geen korting op zit.Verder zijn de artikelen waar ik het over had allen nog altijd in de aanbieding, was niks tijdelijks. Alsof AWEI's bijvoorbeeld echt zo'n 47 USD kosten en nu spectaculairerwjis 13 USD zijn. Nee, dat is een verkooptruc, ze zijn gewoon 13 USD, maar 'lijken' afgeprijsd. In ieder geval is het al ruim een maand zo!
Zelfde voor 119 CNY VS 99 CNY bij de Xiaomi Piston V2 Gold (2014 IF-edition).
The whole system seems flawed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is XM-L2 U3 momenteel het felst is wat je kunt krijgen voor 'normale' prijs?
En is het een step-up als je XM-L T6 gewend bent?.Je weet onze meningen over de XM-L2 U3 inmiddels toch wel?
Ja en Ja, dus
[ Bericht 27% gewijzigd door shiz op 19-03-2014 00:28:56 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
linkje?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:55 schreef wihehin het volgende:
[..]
Die letters zijn niet echt recht geplaatst
Voor een paar euro meer heb je er al eentje van de Hollister/A&F (sale)![]()
U woont in de buurt van een van de SBS probleemwijken ?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:41 schreef JortK het volgende:
En gister weer achter ingebroken bij de achterburen.
Tenvis waar blijf je
Houden we even in de gaten dat we hier niet over nepartikelen praten...Anti-sjonnies-beleid.
De achterburen hadden je pakketje aangenomen, maar ja...quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:41 schreef JortK het volgende:
Tenvis waar blijf je
Don't let my username fool you...![]()
Tja, ik lees niet alles door in dit topic; toen die zaklampen besproken werden had ik geen behoefte aan zo'n ding, dus lees ik het ook niet uitgebreid door.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Je weet onze meningen over de XM-L2 U3 inmiddels toch wel?
Ja en Ja, dus
Maar die dan maar bestellen denk ik...Ik zou eerst hang- en sluitwerk voor elkaar maken en zaken als ladder/containers e.d. opruimen. Heb je veel meer aan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:41 schreef JortK het volgende:
Tenvis waar blijf je![]()
Dat is bij mij in orde, maar ik vind het prettig als er iets gebeurd er wellicht beeld is met een daderquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:35 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zou eerst hang- en sluitwerk voor elkaar maken en zaken als ladder/containers e.d. opruimen. Heb je veel meer aan.![]()
![]()
voorzichtige joepie?
Op weg naar de magische 1,40 grens http://ow.ly/uKO4L #dollar #valuta volg het op dollarkoers.nlLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
dollarkoers.nlquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef mickeyD het volgende:
voorzichtige joepie?
Op weg naar de magische 1,40 grens http://ow.ly/uKO4L #dollar #valuta volg het op dollarkoers.nl
https://www.google.com/finance?q=eurusd&ei=GtQpU8j_IYjGwAOdRQI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Of je kijkt gewoon in die puicken OP.Jwt.
Ben mijn Brainwavz M2 kwijt geraakt, ben nu voor de Brainwavz R1 gegaan. Die M2 waren toch zo heerlijk!
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.![]()
Ziet er inderdaad wel redelijk uit, hou het in gedachtenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef bartvangils het volgende:
[..]
Jij vraagt, wij draaien
Hierbij wat foto's:
• https://www.dropbox.com/s/ys0hszj17p9uo2l/DSCN2248.JPGGelukkig is er binnen nu en een week een aliexpress salequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:13 schreef shiznuts het volgende:
Of je kijkt gewoon in die puicken OP.Jwt.
[ afbeelding ]![]()
Dubbele ''korting''!
Balen, R1's zijn ook wel fijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:26 schreef Domingesto het volgende:
Ben mijn Brainwavz M2 kwijt geraakt, ben nu voor de Brainwavz R1 gegaan. Die M2 waren toch zo heerlijk!
Heb ook maar wat oortjes uit China besteld. De awei es800m zijn inmiddels goed gekeurd voor dat bedrag. Meteen maar wat meer besteld, want mijn familie was er ook helemaal weg van en sowieso voor die prijs kan je ze niet laten liggen. Als het goed is zijn mijn brainwavz alpha ook binnen en ga ik die dit weekend testen. Na het stukje over de xiaomi piston v2's hier, heb ik die ook maar besteld
Ben erg benieuwd kom van sennheiser cx870 oortjes die helaas kabel breuk hadden. Ben blij dat ik hier in Nederland geen nieuwe heb gehaald, want was me dan toch een veel meer geld kwijt geweest.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
Meer mensen naast Revpolen ervaring met Car DVD / GPS dingen?
Heb een beetje zitten zoeken, en dit zijn de modellen waar ik bij uit kwam.
Prijs incl GPS is van allemaal nagenoeg het zelfde, wellicht heeft iemand ervaring met de MTK vs TeleAtlas chipset? Of wellicht nog een ander (lager of even hoog) geprijsd model waar ze goede ervaring mee hebben?
6.2'' - ARM 11 / MTK3360 / 256MB RAM
6,2'' - ARM 11 / onbekend / onbekend
7'' - Tele Atlas @500Mhz / 64MB RAM / incl camera achterMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Na een stuk of 30 orders toch maar mn eerste dispute aangevraagd bij Paypal vs Dx.com - na 2 maanden is er van een order 1 item ($6) wel aangekomen, een ander item ($90) niet, terwijl die in dezelfde shipment hoort te zitten.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Zat er geen tracking op dan met 90 dollar? En hoe wil je een dispute aanmaken na 2 maanden, dan ben je al 15 dagen te laat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:58 schreef Zith het volgende:
Na een stuk of 30 orders toch maar mn eerste dispute aangevraagd bij Paypal vs Dx.com - na 2 maanden is er van een order 1 item ($6) wel aangekomen, een ander item ($90) niet, terwijl die in dezelfde shipment hoort te zitten.![]()
Waarom die feestpoppetjes?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:05 schreef henk3412 het volgende:
http://www.beurs.nl/opini(...)-na-rentebesluit-fed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat Henk niet zo snugger is en niet begrijpt wat het betekent dat de dollar stijgt.quote:
Die denkt daarbij vast dat 'ie meer USD voor z'n euro krijgt...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:05 schreef henk3412 het volgende:
http://www.beurs.nl/opini(...)-na-rentebesluit-fed
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brrr, winkelen...quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:03 schreef wihehin het volgende:
[..]
In de winkels zelf is er meestal een sale hoekje![]()
![]()
De buitenwereld; de grootste angst voor een gemiddeld FOK!'er.quote:
Ze bestellen liever iets aan de andere kant van de wereld, dan dat ze naar buiten moeten![]()
![]()
![]()
UltraFire C8 CREE XM-L2 U3 besteld.
Hopelijk blijft die wel doen.
En wordt die wel bezorgd. Verzending is echt ruk volgens mij.
Ball head nog steeds niet binnen. Fluid head weet ik ook niet wat ik daar van moet verwachten.![]()
![]()
Tenvis is hier binnenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:41 schreef JortK het volgende:
Tenvis waar blijf je
Nog niet kunnen testen. Wel gezien dat er een raar verflaagje over de lens zit......hopelijk krijg ik wel gewoon beeld.....raar verhaal!!![]()
ben benieuwdquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Tenvis is hier binnen
Nog niet kunnen testen. Wel gezien dat er een raar verflaagje over de lens zit......hopelijk krijg ik wel gewoon beeld.....raar verhaal!!![]()
![]()
Heb tegelijkertijd iets besteld op focalprice en DX, zijn tegelijk geshipped. Die van focalprice al een paar dagen binnen, DX helaas nog niet![]()
![]()
tja, das china shopping hequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Heb tegelijkertijd iets besteld op focalprice en DX, zijn tegelijk geshipped. Die van focalprice al een paar dagen binnen, DX helaas nog niet![]()
![]()
Iemand nog een Midi To USB over?![]()
Toch wel belachelijk zag dezelfde van bol op aliexpress voor 4 euro terwijl hij op BOL 20 is![]()
Ik zie nu dat ik op aliexpress kan kiezen tussen China Post en Sweden Post. China Post heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad, maar iemand die positieve verhalen heeft over Sweden Post?![]()
schijnt heel langzaam te zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:51 schreef hmmmz het volgende:
Ik zie nu dat ik op aliexpress kan kiezen tussen China Post en Sweden Post. China Post heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad, maar iemand die positieve verhalen heeft over Sweden Post?![]()
Ben op zoek naar een DAB+ radio. Losse module voor bij de autoradio en/of één op kantoor. Blijkbaar zijn ze in China nog niet zo ver. Ik kan tenminste geen leuk geprijsd Chinese radio vinden op Ali of Chinaprices.![]()
Enige "laag" geprijsde wat ik zo snel kan vinden is :http://m.aliexpress.com/item/793888805.html#descriptionMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja. Ging prima. Ook tracking tot aan de deur itt China Post en consorten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:51 schreef hmmmz het volgende:
Ik zie nu dat ik op aliexpress kan kiezen tussen China Post en Sweden Post. China Post heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad, maar iemand die positieve verhalen heeft over Sweden Post?I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Singapore heeft dat tegenwoordig ook vaak wel, maar die zijn wel traag. Heb ik het liever zonder trackingcode binnen 2 weken dan dat ik 4 weken moet wachten met trackingcode.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja. Ging prima. Ook tracking tot aan de deur itt China Post en consorten.![]()
Kan langzaam zijn, in mijn geval nu wel, iemand anders had het binnen 12 dagen binnen. Dus tja, het zal niet zoveel schelen, wel goede tracking verder.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:51 schreef hmmmz het volgende:
Hm. Viel bij mij best mee met Singapore post. Binnen 2 weken hier. China post was juist de traagste dit jaar. (Duitsers het snelst, Zweden er tussenin)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:27 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Singapore heeft dat tegenwoordig ook vaak wel, maar die zijn wel traag. Heb ik het liever zonder trackingcode binnen 2 weken dan dat ik 4 weken moet wachten met trackingcode.
Nadeel van China post vind ik dat voor de tracking een Captcha nodig is en je dus niet een tooltje ervoor kunt gebruiken.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ik wacht nu ook al 16 dagen op een pakketje via Sweden Post...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kan langzaam zijn, in mijn geval nu wel, iemand anders had het binnen 12 dagen binnen. Dus tja, het zal niet zoveel schelen, wel goede tracking verder.![]()
![]()
hoe betrouwbaar zijn laptop accu's van b.v. ebay?
ik heb hier een lenovo T61 staan en kwam deze accu tegen:
http://www.ebay.com/itm/N(...)0Y6797-/351028274317
dat scheelt nogal niet wat t.o.v de 50 euro voor een 6-cell accu in nederland..![]()
nog even gekeken... Kwaliteit voor dat geld kan niet heel goed zijn, aangezien die batterijen per 2 ongeveer 5 euro kosten minimaalquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:34 schreef mschol het volgende:
hoe betrouwbaar zijn laptop accu's van b.v. ebay?
ik heb hier een lenovo T61 staan en kwam deze accu tegen:
http://www.ebay.com/itm/N(...)0Y6797-/351028274317
dat scheelt nogal niet wat t.o.v de 50 euro voor een 6-cell accu in nederland..
Wat je ook kan doen is zelf je cellen in je accu vervangen, is ook niet duur en je hebt dan zekerheid van hoge capaciteit en kwaliteit.
Meestal zitten er 18650 batterijen in.
T is wel wat werk..![]()
Dit is mijn schematje nu (4 maart verzonden):quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik wacht nu ook al 16 dagen op een pakketje via Sweden Post...quote:2014-03-20 11:01, Sweden Post, Direct Link, Singapore, The item has been dispatched from Sweden Post, Direct Link's international terminal for onward transport abroad
2014-03-15 14:00, Order in transit
2014-03-14 09:05, Order departed on flight from origin
2014-03-08 15:00, Order dispatched![]()
Ok, slijpstenen van Ebay getest.
De grote komt van Cranenbroek (120/160 grit) voor zo'n 3 euro en dat geeft al aan dat ze uit China niet echt goedkoop zijn. Ik kan in Nederland alleen geen goedkope hoge grit vinden.
De middelste stenen zouden een andere kleur moeten hebben om te testen welke beter is.... maar ze zijn hetzelfdeDeze zijn 400/1500 grit voor 3 euro en daarmee kun je een bot mes redelijk scherp krijgen. Helaas begrijpen Chinezen niet dat je zo'n steen in flink bubbelplastic moet verpakken omdat ze breekbaar zijn
![]()
Het kleinste blokje is 3000/10000 grit voor 6 euro. Hiermee heb ik een prima mes wel extra vlijmscherp gekregen. Dit lijkt op natuursteen materiaal en dat verklaart waarschijnlijk de prijs.
Het nadeel is vooral het formaat van deze stenen. Met de grote kun je toch wat beter werken als je een groter mes hebt. Maar voorlopig is dit leuk spul om eens mijn slijpkunsten te oefenen op wat goedkope messen.![]()
![]()
hmm niet echt een aanrader dus?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Werkt dat nu beter dan een aanzetstaal?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:44 schreef monkeybrain het volgende:
Ok, slijpstenen van Ebay getest.
De grote komt van Cranenbroek (120/160 grit) voor zo'n 3 euro en dat geeft al aan dat ze uit China niet echt goedkoop zijn. Ik kan in Nederland alleen geen goedkope hoge grit vinden.
De middelste stenen zouden een andere kleur moeten hebben om te testen welke beter is.... maar ze zijn hetzelfdeDeze zijn 400/1500 grit voor 3 euro en daarmee kun je een bot mes redelijk scherp krijgen. Helaas begrijpen Chinezen niet dat je zo'n steen in flink bubbelplastic moet verpakken omdat ze breekbaar zijn
![]()
Het kleinste blokje is 3000/10000 grit voor 6 euro. Hiermee heb ik een prima mes wel extra vlijmscherp gekregen. Dit lijkt op natuursteen materiaal en dat verklaart waarschijnlijk de prijs.
Het nadeel is vooral het formaat van deze stenen. Met de grote kun je toch wat beter werken als je een groter mes hebt. Maar voorlopig is dit leuk spul om eens mijn slijpkunsten te oefenen op wat goedkope messen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want dan ga ik het voor m'n amefa's ook maar eens aanschaffen. Niet voor m'n global's die zijn me net te duur ervoor.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Gelukkig zijn ze niet meer helemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:44 schreef monkeybrain het volgende:
De middelste stenen zouden een andere kleur moeten hebben om te testen welke beter is.... maar ze zijn hetzelfdeI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
hmm, dat kan ik uiteraard proberen, de laptop functioneert ook zonder accu... + ik heb hem niet direct nodig, hij is elders overtollig geworden en dus wil ik hem wel in gebruik nemen, maar dan wil ik dus de accu vervangen want daar houdt hij het nu misschien 5 minuten op uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:37 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
nog even gekeken... Kwaliteit voor dat geld kan niet heel goed zijn, aangezien die batterijen per 2 ongeveer 5 euro kosten minimaal
Wat je ook kan doen is zelf je cellen in je accu vervangen, is ook niet duur en je hebt dan zekerheid van hoge capaciteit en kwaliteit.
Meestal zitten er 18650 batterijen in.
T is wel wat werk..
is overigens nu een 6 cell accu als ik hem zo zie..![]()
aanzetstaal is toch voor heel iets anders.. Om hem recht te krijgen (deukjes eruit)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werkt dat nu beter dan een aanzetstaal?
Want dan ga ik het voor m'n amefa's ook maar eens aanschaffen. Niet voor m'n global's die zijn me net te duur ervoor.![]()
Aanzetstaal kan je ook mee scherpen. Of ik heb het verkeerde woord in m'n hoofd zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:11 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
aanzetstaal is toch voor heel iets anders.. Om hem recht te krijgen (deukjes eruit)
Even opgezocht, aanzetstaal is inderdaad voor het scherpen van messen zonder kartels.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wie kan je bij Cssbuy benaderen als je vragen hebt? Ik heb robin gemaild, maar geen reactierobin@cssbuy.com
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
Probeer 1 van die andere 2 mensen dan, en anders even via skype gewoon.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:21 schreef Markos. het volgende:
Wie kan je bij Cssbuy benaderen als je vragen hebt? Ik heb robin gemaild, maar geen reactie
[ afbeelding ] robin@cssbuy.com![]()
HetHet is niet dat ze nooit reageren? Ik dacht dat Robin wel handig zou zijn omdat hij Nederlands zou zijn. Daarom had ik hem in zowel engels als nederlands gemaildquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Probeer 1 van die andere 2 mensen dan, en anders even via skype gewoon.Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken![]()
Dat moet je zelf bepalen. Ik kan niet ruiken of het kleine formaat een probleem is voor iemand.quote:Zover ik begrijp zijn slijpstenen het beste maar dan moet je natuurlijk wel kundig zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werkt dat nu beter dan een aanzetstaal?
Want dan ga ik het voor m'n amefa's ook maar eens aanschaffen. Niet voor m'n global's die zijn me net te duur ervoor.
Ik als Europese Samurai ga voor slijpstenen
Je hebt natuurlijk ook handige apparaatjes voor amateurs maar die zijn ook niet goedkoop.![]()
Wel hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef monkeybrain het volgende:
Je hebt natuurlijk ook handige apparaatjes voor amateurs maar die zijn ook niet goedkoop.
http://www.buyincoins.com/item/17971.html
Werkt voor mij prima, gewoon goedkope kut messen van de blokker en door dat apparaatje worden ze toch flink scherp.![]()
Je kan evt de cellen afzonderlijk opladen met bijv. een Nitecore. Dan kan je kijken of het daar aan ligt. Meestal is 1 cel te ver ontladen en wil de rest dan ook niks meer. Als je die ene weer oplaadt is het vaak alweer goed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, dat kan ik uiteraard proberen, de laptop functioneert ook zonder accu... + ik heb hem niet direct nodig, hij is elders overtollig geworden en dus wil ik hem wel in gebruik nemen, maar dan wil ik dus de accu vervangen want daar houdt hij het nu misschien 5 minuten op uit
is overigens nu een 6 cell accu als ik hem zo zie..
Er zit ook nog een stukje elektronica in, als dat kapot is kan je net zo goed een nieuwe accu kopen, en dan heb je mooi 6x16850 voor in zaklampen enz![]()
![]()
Heb mij ook maar eens in het action-cam avontuur gestort, maar zie door het bos de bomen niet meer echt.
Wat is naast die techmoan een goeie website voor reviews?![]()
![]()
shizknowsbest.comThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Doe jezelf een plezier en neem CN post, heb nog nooit zo'n trage als Swedenpost gehadquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:51 schreef hmmmz het volgende:
![]()
Headset was in 2 weken binnen verstuurd met Sweden Post. Enige ervaring die ik ermee heb.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:51 schreef hmmmz het volgende:
Niet helemaal ¤7 meer. Er komt ook nog ¤5,95 aan verzendkosten bij. Tja, en dan is het totaalbedrag weer in een keer ¤24,99. Da's toch 2x de prijs van die tenda..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Morgen binnen, en twee jaar garantie voor 7 euro meer..
hmm niet zo heel moeilijk toch keuze toch?
maargoed als je echt cheap wil gaan is die tenda natuurlijk de beste keuze![]()
Hmm ik ben er nog niet helemaal overuit welke ik neemquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:02 schreef jjbakker het volgende:
SJ4000 van banggood binnen.
4 maart besteld
6 maart verzonden
21 maart binnen
mobius, innovv c1/c2 of die SJ4000
Mobius is goedkoopste
Innovv stevigste kwaliteit
SJ4000 beste qua mounst en accesoires
Videowaliteit is allemaal opzich wel van vergelijkbare kwaliteit..
Ik moet zeggen dat ik wel het meest naar die SJ4000 neig te gaan
Denk er nog ff overna![]()
![]()
Zou zelf voor een Tenda gaan. Wellicht is zo'n één:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:20 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Niet helemaal ¤7 meer. Er komt ook nog ¤5,95 aan verzendkosten bij. Tja, en dan is het totaalbedrag weer in een keer ¤24,99. Da's toch 2x de prijs van die tenda..
http://www.aliexpress.com(...)a-A5S/894067145.html
De komende dagen wel weer in de Aliexpress sale, laatste keer voor 7$ opgepikt, geen geld natuurlijk
Deze is met EU plug, voor 14$ op de sale dag (25/3) (min eventueel de 1$ coupon van de Aliexpress app).
Werkt perfect en kwam met de Engelse firmware, voor die prijs echt meer dan prima.
Maar je moet wel een CC hebben om hem daar te bestellen.
[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 21-03-2014 16:55:36 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ook maar zo'n Tenda bestellen, al doet het mij nogal aan tenga denken.Ideaal voor op hotel of bij vrienden ofzo!
![]()
Die Tenga en die Tendaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:25 schreef Xetran het volgende:
Ook maar zo'n Tenda bestellen, al doet het mij nogal aan tenga denken.Ideaal voor op hotel of bij vrienden ofzo!
Ik moest stiekem zo hard lachenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat moet je zelf bepalen. Ik kan niet ruiken of het kleine formaat een probleem is voor iemand.
[..]
Zover ik begrijp zijn slijpstenen het beste maar dan moet je natuurlijk wel kundig zijn.
Ik als Europese Samurai ga voor slijpstenen
Je hebt natuurlijk ook handige apparaatjes voor amateurs maar die zijn ook niet goedkoop.
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Ok, ik bedoel meer zoietsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wel hoor
http://www.buyincoins.com/item/17971.html
Werkt voor mij prima, gewoon goedkope kut messen van de blokker en door dat apparaatje worden ze toch flink scherp.Dat ding heb ik ook van de Action
Maar ik ga natuurlijk op zoek naar allerlei slijpers in China. Stenen zijn het begin!![]()
![]()
![]()
Volgens mij is de douane dit jaar strenger geworden mbt pakketten uit China. Ik krijg nu namelijk veel vaker een brief van PostNL over het feit dat ik de inhoud en waarde van het pakket moet opgeven.
Hoe zit dit bij jullie?-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Ja zie het ook in de verschillende topics veel vaker voorbij komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:47 schreef henk3412 het volgende:
Volgens mij is de douane dit jaar strenger geworden mbt pakketten uit China. Ik krijg nu namelijk veel vaker een brief van PostNL over het feit dat ik de inhoud en waarde van het pakket moet opgeven.
Hoe zit dit bij jullie?
Het is voor PostNL ook een extra verdienste, die 13¤ zijn vast meer dan de werkelijke kosten
Ik krijg geen brieven maar wel voor het eerst in jaren dat nu al 2 pakjes onderschept zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:47 schreef henk3412 het volgende:
Hoe zit dit bij jullie?
Dus ja, ik kan beamen dat ze beter controleren
Ik had ook een opengemaakt pakketje, gelukkig 20 euro waarde dus hoefde niks te doen maar ik zag het omdat er douane tape om de verpakking zatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:47 schreef henk3412 het volgende:
Hoe zit dit bij jullie?![]()
Hier laatst ook al twee enveloppen (uit US en CN) beiden met tape (zelfde dag bezorgd).quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik had ook een opengemaakt pakketje, gelukkig 20 euro waarde dus hoefde niks te doen maar ik zag het omdat er douane tape om de verpakking zat
Douane afdeling werkt momenteel ook redelijk snel naar mijn idee (positief puntje)
Ik denk dat ze ook gewoon een grote groei zien van pakketjes uit die landen, ook als je de twitter van Postnl bekijkt zie je veel mensen die vragen of hun pakketje al hier is.![]()
Kwaliteit scheelt allemaal niet zo veel, fijne aan SJ4000 zijn natuurlijke alle beschikbare mounts en accessoiressenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm ik ben er nog niet helemaal overuit welke ik neem
mobius, innovv c1/c2 of die SJ4000
Mobius is goedkoopste
Innovv stevigste kwaliteit
SJ4000 beste qua mounst en accesoires
Videowaliteit is allemaal opzich wel van vergelijkbare kwaliteit..
Ik moet zeggen dat ik wel het meest naar die SJ4000 neig te gaan
Denk er nog ff overna![]()
10cm x 2.5cm x 1cmquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:21 schreef Thorical het volgende:
[..]
hoe groot is dat kleinste steentje? 0cm x 2.5cm x 1cm?
Of nog kleiner?En het patsergerhalte als je Gopro uitprint en met een plakbandje erop zetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:55 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Kwaliteit scheelt allemaal niet zo veel, fijne aan SJ4000 zijn natuurlijke alle beschikbare mounts en accessoiressen![]()
![]()
Of.. Je bestelt gewoon een echte tp link:quote:Op maandag 17 maart 2014 19:28 schreef JiePieWie het volgende:
edit: is dit wat ?
http://www.amazon.de/TP-L(...)ds=TP-Link+TL-WR710N
Gewoon uit Duitsland, 2 tientjes, geen shippingcosts en snelle levering. Ik heb er eentje onderweg iig.Repeater en access mode functionaliteit voor dat geld, can't beat it.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
ik heb geen china zaklampen, dus daar schiet ik niks mee op..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Je kan evt de cellen afzonderlijk opladen met bijv. een Nitecore. Dan kan je kijken of het daar aan ligt. Meestal is 1 cel te ver ontladen en wil de rest dan ook niks meer. Als je die ene weer oplaadt is het vaak alweer goed.
Er zit ook nog een stukje elektronica in, als dat kapot is kan je net zo goed een nieuwe accu kopen, en dan heb je mooi 6x16850 voor in zaklampen enz
maar als ik een nieuwe accu zou kopen, waar moet ik dan op rekenen qua prijs, als ik niet gewoon de goedkoopste kan pakken?![]()
Die Tenda's kosten toch maar weer de helftquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Of.. Je bestelt gewoon een echte tp link:
http://www.amazon.de/TP-L(...)ds=TP-Link+TL-WR710N
Gewoon uit Duitsland, 2 tientjes, geen shippingcosts en snelle levering. Ik heb er eentje onderweg iig.Repeater en access mode functionaliteit voor dat geld, can't beat it.
![]()
Qua updates en alles zit het bij Tenda ook meer dan goed. Voordeel van die TP is wellicht dat je hem ook daadwerkelijk als router met 1 LAN in kan zetten (maar zoiets kleins/lichts is daar m.i niet geschikt voor).
.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
http://www.chinabuye.com/(...)etooth-speaker-black
Dit is toch dat ding waar jullie het steeds over hebben wat zo'n geluid moet hebben? Heeft BG die niet meer? Kan me herrineren dat die daar eerst te krijgen was.
Edit
http://m.banggood.com/Wat(...)Device-p-911696.html
Gevonden en goedkoop!![]()
Juist net wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die Tenda's kosten toch maar weer de helft![]()
Qua updates en alles zit het bij Tenda ook meer dan goed. Voordeel van die TP is wellicht dat je hem ook daadwerkelijk als router met 1 LAN in kan zetten (maar zoiets kleins/lichts is daar m.i niet geschikt voor).
.Heb een router met powerline support. Een hoek in de achtertuin waar het wifi signaal niet ok is. (Achter een uitbouw) Dan kan ik een wireless repeater inzetten halverwege, die een slecht signaal nog eens gaat zitten repeaten.. Of ik pak het goeie kwaliteit poweline signaal, en zorg ervoor dat de repeater in access point modus staat. Sure, het bereik is niet zo goed als een volwaardige ap/router, maar aangezien ik het voor een enkele blindspot gebruik prima, prima. Tevens, ik zit nogal eens in hotels. Veel hotels hebben alleen wired internet bij een lullig bureautje, of ze hebben ook wireless maar dit is niet vooruit te trappen.. Itt hun wired internet. Access pointje aan het kabeltje en je hebt je eigen, persoonlijke wifi, vaak nog sneller dan wifi wat ook soms beschikbaar is.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Dedoelde op de tweede (vrije) lan poort, zie daar het voordeel niet zo vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:40 schreef neo2000 het volgende:
et wel. Heb een router met powerline support. Een hoek in de achtertuin waar het wifi signaal niet ok is. (Achter een uitbouw) Dan kan ik een wireless repeater inzetten halverwege, die een slecht signaal nog eens gaat zitten repeaten.. Of ik pak het goeie kwaliteit poweline signaal, en zorg ervoor dat de repeater in access point modus staat. Sure, het bereik is niet zo goed als een volwaardige ap/router, maar aangezien ik het voor een enkele blindspot gebruik prima, prima. Tevens, ik zit nogal eens in hotels. Veel hotels hebben alleen wired internet bij een lullig bureautje, of ze hebben ook wireless maar dit is niet vooruit te trappen.. Itt hun wired internet. Access pointje aan het kabeltje en je hebt je eigen, persoonlijke wifi, vaak nog sneller dan wifi wat ook soms beschikbaar is.(Als in ik zou het vrijwel niet gebruiken).
De Tenda kan je ook als router / accespoint / repeater gebruiken (alleen heeft die geen tweede lan' 'uitgang'' om het zo maar te zeggen)
Tuurlijk wel. Koop je er 11, kan je voor elk kanaal een apart AP opzetten. Doorlussen ftw.
Robert, heb jij die Tenda zelf in huis als ik vragen magquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dedoelde op de tweede (vrije) lan poort, zie daar het voordeel niet zo van(Als in ik zou het vrijwel niet gebruiken).
De Tenda kan je ook als router / accespoint / repeater gebruiken (alleen heeft die geen tweede lan' 'uitgang'' om het zo maar te zeggen)
?
![]()
Jup, <3. http://www.aliexpress.com/snapshot/259672136.htmlquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Robert, heb jij die Tenda zelf in huis als ik vragen mag?
Op Ebay, staat bij enkele items sale.
Hier zegt hij voordat ik erop klik hij 2,74 dollar is, echter staat er gewoon 10,78 bij?![]()
Nou ja, meerdere niet. Had toen wat rond gekeken en toen dit model gekocht:
• http://www.ebay.com/itm/B(...)-BH044-/151195588211Listing was verouderd dus heb de eerste de beste soortgelijke listing opgezocht. Daar heb ik 'em natuurlijk niet gehaald en zeker niet voor die prijs, mijne was US $22,99.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Gisteren trouwens in de Live Google Hangout van Knoptop (YouTube budget filmmaking) wezen hangouten. Stond centraal het onderwerp tassen voor dSLR camera's. Dus toen ben ik ff m'n eigen research gaan doen en twee mooie tegengekomen.
› http://www.ebay.at/itm/DS(...)&hash=item3372535596
› http://www.ebay.at/itm/DS(...)&hash=item4d024d4b68
Die eerste heb ik maar meteen gedaan. Ziet er wel prima uit. Misschien een goeie tip voor anderen ook.
Wel prima ding op zich, kan m'n OM-D E-M1 erin kwijt en heb dan de 20mm f/1.7 op de camera zitten en erbij ook nog eens de 14mm f/2.5, 45mm f/1.8, 12-40mm f/2.8 en 14-140mm (kunnen trouwens ook nog de 30mm en 19mm Sigma's bij). OM-D E-M1 flitsunit. Cullmann Magnesit Copter ministatief met CB2.7 en Velbon QRA-3 past er ook nog bij. En dan in het voorvak wat filters en shizzle.
On another note, dit is wel heel erg flauw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Geen onaardige deal.
512MB ram, dualcore cortex A9, Android 4.2 ($50) bij Tmart
Ram is wel wat krap, maar voor die prijs is het echt een pak beter dan de gemiddelde tablet A10/A13/RK2908 chipset
Is dat bereik groter dan die BIC merkloze troep? Ik wil namelijk buiten internetten en dat kan nu nét niet en die BIC repeater werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, <3. http://www.aliexpress.com/snapshot/259672136.html
Overigens, zojuist mijn 3V card tegoed op gemaakt, eentje via Banggood die Earson gekocht (ja, beter laat dan nooit), en enkele orders op BIC die ik probeer te cancelen zodat ik van alle gerefunde coins iets groters kan kopen(waren meerdere 3V's).
![]()
Geen idee ik niet (meer) zo'n BIC ding.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:38 schreef davedavy het volgende:
[..]
Is dat bereik groter dan die BIC merkloze troep? Ik wil namelijk buiten internetten en dat kan nu nét niet en die BIC repeater werkt voor geen meter
Overigens, zojuist mijn 3V card tegoed op gemaakt, eentje via Banggood die Earson gekocht (ja, beter laat dan nooit), en enkele orders op BIC die ik probeer te cancelen zodat ik van alle gerefunde coins iets groters kan kopen(waren meerdere 3V's).
Hoeveel meter moet je overbruggen?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Vanaf de router en de plaats waar ik (buiten) zit zal zo'n 30 meter zijn. Daartussen zitten 2 glazen deurenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:41 schreef RobertNL het volgende:
Geen idee ik niet (meer) zo'n BIC ding.
Hoeveel meter moet je overbruggen?Op dit moment kan ik het internet gebruiken buiten; heel zwak en af en toe valt het weg en dan moet ik naar binnen, verbinden en kan ik (zolang ik verbinding houd vanaf binnen) weer even door
Toen kocht ik dus zo'n BIC ding die ik op ongeveer 10/15 meter van de router af plaatste, wat goed werkte in principe maar het signaal kwam niet door de glazen wand.
![]()
Repeater is dan ook maar een slecht oplapmiddel. Je versterkt een al slecht signaal.
Net zoals een coax-versterker achter een 20 meter lange Coax-kabel zetten. Geen goed idee.
Beter een kabel trekken naar je apparatuur of een kabel trekken naar een access point, werkt veel beter.
Ubiquiti UniFi is erg vet spul op dat gebied, helaas ook duur voor een thuissituatie....
[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 22-03-2014 14:27:41 ]![]()
Ik sprak net iemand die mij vertelde dat pakketten via dhl en ups ect vrijwel niet door de doune nagekeken worden, weet iemand of dit klopt ? :S Ik kan me dit echt niet voorstellen namelijk.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja maar in mijn situatie zou ik dan onder de grond de kabel moeten trekkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
Beter een kabel trekken naar je apparatuur of een kabel trekken naar een access point, werkt veel beter.
Ubiquiti UniFi is erg vet spul op dat gebied, helaas ook duur voor een thuissituatie....
De plek waar de repeater staat heeft wél nog goed signaal, echter werkt het achter de glazen wand simpelweg niet
![]()
![]()
Zo mooi zijn,maar de laatste 2 Dhl hier zijn beide geopend en ik mocht braaf betalen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:12 schreef Jimbo het volgende:
Ik sprak net iemand die mij vertelde dat pakketten via dhl en ups ect vrijwel niet door de doune nagekeken worden, weet iemand of dit klopt ? :S Ik kan me dit echt niet voorstellen namelijk.![]()
kijk, is het gelijk ontkrachtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:21 schreef Gunny het volgende:
[..]
Zo mooi zijn,maar de laatste 2 Dhl hier zijn beide geopend en ik mocht braaf betalen.
Tja, ik weet je situatie niet, maar als je ergens een kabel kan trekken is dat véél beter.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja maar in mijn situatie zou ik dan onder de grond de kabel moeten trekkenDe plek waar de repeater staat heeft wél nog goed signaal, echter werkt het achter de glazen wand simpelweg niet
Langs schuttingen, onder regengoten, door kelders o.i.d. Even voor gaan zitten maar dan heb je ook wat.
Helaas is ons huis gebouwd in een tijdperk dat een CAI-punt in de ene hoek van de woonkamer en een koperkabel van KPN in de andere hoek voldoende was. En dan kun je in de 21e eeuw gaan prutsen met kabels overal langsleggen. Wat dan ook niet altijd zo loopt zoals je zou willen.![]()
Dus later ga ik sowieso het vanaf het begin goed doen met loze buizen, patchpanels, meerdere AP's enz.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Idd, maar vergeet niet dat we in Nederland wonen héquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja, ik weet je situatie niet, maar als je ergens een kabel kan trekken is dat véél beter.
Langs schuttingen, onder regengoten, door kelders o.i.d. Even voor gaan zitten maar dan heb je ook wat.Zovaak is het niet goed weer. (Helaas)
![]()
![]()
Je ban weer afgelopenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef bobbernaut het volgende:
UVT / Bouwverslag Hexacopter
Jezus dit topic is al oud!
Hoi btw!
Hoeveel heb je gekocht in die tijd?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Al een tijdje hoor! Maar ik zit niet meer zoveel op FOK!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je ban weer afgelopen
Hoeveel heb je gekocht in die tijd?
Pff mja af en toe wel wat, vooral ebay, soms taobao maar cssbuy is een beetje irritant..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Communicatie is drama als er 1 dingetje een beetje fout gaat, en ze tillen je zwaaaarquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Elke agent tilt je?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Communicatie is drama als er 1 dingetje een beetje fout gaat, en ze tillen je zwaaaar![]()
![]()
Nja ik gebruik alleen Cssbuy en lees dat zij erg tillen, mja t kan niet anders héquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Lightake is erg vroeg met hun 1 april grap
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Laatste tijd duurt het ook eruuuuuuuug lang voor je antwoord krijgt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:50 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Communicatie is drama als er 1 dingetje een beetje fout gaat, en ze tillen je zwaaaar![]()
Wa's er mis met MisterTao dan?
Behalve dat de discountengine down is, zijn ze wel erg rap en behulpvaardig verder.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
en dat tegenwoordig alles wat ze versturen wel gepakt wordquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Behalve dat de discountengine down is, zijn ze wel erg rap en behulpvaardig verder.
T lijkt wel of ze alles waar TOOLS 8$ op staat er uit halen
Tijd voor een nieuwe warenwaardecombo.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:59 schreef monkeybrain het volgende:
Opperhoofd Chinees is in Nederland![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Net gemist! Stapte gister in het vliegtuig van NL -> AT.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zoek een erg goedkoop iets om netflix op de tv af te spelen, en ook alleen daarvoor. Moet wel wat gebruiksvriendelijk zijn. Zat te denken aan een android box, maar er moet toch wel een beter alternatief zijn?You can't be late if you don't show up.![]()
Gewoon. Google Chromecast. Nu verkrijgbaar in zowat heel Europa (bij Google zelf).quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:07 schreef l0lownkill het volgende:
Ik zoek een erg goedkoop iets om netflix op de tv af te spelen, en ook alleen daarvoor. Moet wel wat gebruiksvriendelijk zijn. Zat te denken aan een android box, maar er moet toch wel een beter alternatief zijn?
• http://www.google.nl/intl/nl/chrome/devices/chromecast/index.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wie heeft hier al bij geekbuying besteld?
Ik heb daar vorige week iets besteld, en via DHL 4-8 dagen, maar bij DHL tracking staat nog steeds; Zending informatie ontvangen HONG KONG - HONG KONG.
Ik word er een beetje hopeloos van.Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
Ikke.MINIX NEO X5 destijds.
Was op zich prima, alleen wel douaneheffing.
Hoe kan DHL er nou zo lang over doen.
Was toch premium service alles.
Zelfs de 30 werkdagen chinese mail zonder tracking had betere tracking info
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Ik mag jou _O_![]()
Je kunt ze misschien wel ff aansporen... Da's altijd een idee. Misschien hebben ze 'em aangemeld maar ligt 'ie nog ergens in hun warehouse wachtende om opgehaald te worden...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb al zitten rondkijken op de contact pagina van DHL, maar het enige waarvoor je mag bellen zijn internationale dag leveringen.
Heb al wel gemailed gisterochtend, maar nog geen reactie gehad.Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
Je krijgt na 'Zending informatie ontvangen' toch eerst 'Zending opgehaald'?
Dus dan moet je bij de webshop wezen ff denk ik.
Grote kans dat ze treuzelen met doorzenden naar 4PX (soort parcel international / bedrijf dat pakketten verzameld en doorzend). Normaal werkt het ruwweg zo:quote:Op zondag 23 maart 2014 00:43 schreef LompeWorst het volgende:
Ik heb daar vorige week iets besteld, en via DHL 4-8 dagen, maar bij DHL tracking staat nog steeds; Zending informatie ontvangen HONG KONG - HONG KONG.
Ik word er een beetje hopeloos van.
- Pakket besteld
- Pakket door shop aangemeld bij 4PX (1 dag)
- Traceercode wordt aangemaakt en doorgegeven
- Pakket wordt door shop naar 4PX gestuurd (1/2 dagen)
- Pakket wordt door 4PX verder verwerkt (1/2 dagen).
- Pakket wordt door DHL opgehaald en binnen vaak 2 dagen bezorgd (Maandag = Woensdag, Dinsdag = donderdag, Woensdag = vrijdag, Donderdag/Vrijdag = maandag).
Met wat geluk is dat doorlopen binnen 2 dagen maar in de regel is het een dag of 4 (helaas).
Probeer je pakket maar eens te traceren op: http://en.4px.com/ om te checken als het daadwerkelijk via 4PX gaat.
Met wat pech wordt je pakket door DHL geweigerd (te lage waarde bijvoorbeeld) en krijgt het een andere code(op 4px blijft de code die je hebt gekregen dan wel werken).
Overigens mag je DHL wel gewoon bellen, gratis nummer en behulpzame mensen: 0800-0552.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Geen PayPalquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Behalve dat de discountengine down is, zijn ze wel erg rap en behulpvaardig verder.Nu is dat nog gewoon op te lossen als ik gewoon een CC aanvraag, maar ze hebben ook geen DHL en EMS doen ze niet naar NL.
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:59 schreef monkeybrain het volgende:
Opperhoofd Chinees is in Nederland![]()
[ afbeelding ].
![]()
![]()
"Kunt u mijn order aub cancelen?" (Ruim op tijd!)
We will send your order to your soon and sincerely hope you will receive it soon and safely.
Please do not hesitate to contact us if any need.
Sjezus![]()
banggood zeker?quote:Op zondag 23 maart 2014 10:18 schreef davedavy het volgende:
We will send your order to your soon and sincerely hope you will receive it soon and safely.
Sjezus![]()
Nee BIC, Banggood heeft tegen mijn verwachting in mijn pakket verzonden op zondag! Welliswaar met Malaysia post, niet dat mijn pakket dalijk ook spoorloos is![]()
![]()
![]()
Ik heb daar m´n Minix x7 gekocht (top aankoopquote:Op zondag 23 maart 2014 00:43 schreef LompeWorst het volgende:
Ik word er een beetje hopeloos van.) binnen 3 weekjes binnen
![]()
![]()
Je moet ze ook niet in het Nederlands mailenquote:Op zondag 23 maart 2014 10:18 schreef davedavy het volgende:
Sjezus
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik mag jou _O_![]()
Hoi, hier zitten ook zaklampexperts toch?
Heb een tijdje terug de Fenix LD22 besteld en ben daar best wel van onder de indruk (in vergelijking met een brakke MagLite)
Zit er nu aan te denken de PD35 te bestellen, of is er een zaklamp die daar nog ver bovenuit steekt met ongeveer dezelfde grootte en looks?![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 10:26 schreef davedavy het volgende:
Welliswaar met Malaysia post, niet dat mijn pakket dalijk ook spoorloos is![]()
![]()
Heb trouwens bij PA iets besteld met speciale tracking enzo, maar die tracking werkt helemaal niet
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb de SJ4000 binnen. Besteld op 7 maart en gister binnen.
Zometeen uitproberen met de phantom.
Had er btw 2 besteld. 1 voor de verkoop. Dus wie interesse heeft![]()
![]()
Ben heel benieuwd, denk er over om hem zelf ook te halen voor op de motor.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef egelhond het volgende:
Had er btw 2 besteld. 1 voor de verkoop. Dus wie interesse heeftYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Hey ik zie je naam even omhoog poppen hier, even een vraagje krijg je een mail van iTailor als ze het shirt opsturen of zie ik hem vanzelf een keer binnen komen?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, denk er over om hem zelf ook te halen voor op de motor.![]()
Je ziet hem vanzelf binnenkomen.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey ik zie je naam even omhoog poppen hier, even een vraagje krijg je een mail van iTailor als ze het shirt opsturen of zie ik hem vanzelf een keer binnen komen?
Al kreeg ik bij de laatste twee shirts wel een email dat ze verzonden waren (datum in het verleden).
Had ze alleen al 2 dagen daarvoor binnengekregen
Uiteraard krijg je wel een bevestiging van de payments e.d.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Prima thanksquote:Op zondag 23 maart 2014 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je ziet hem vanzelf binnenkomen.
Al kreeg ik bij de laatste twee shirts wel een email dat ze verzonden waren (datum in het verleden).
Had ze alleen al 2 dagen daarvoor binnengekregen
Uiteraard krijg je wel een bevestiging van de payments e.d.Is toch pas 2 weken geleden dus dan zie ik hem vanzelf wel binnenkomen
![]()
![]()
Ja maak je geen zorgen hoor, je bestelling komt echt wel!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Prima thanksIs toch pas 2 weken geleden dus dan zie ik hem vanzelf wel binnenkomen
YouTube
In die LD22 zit maar een XP-G R5. Stelt niet zoveel voor, maar ja, is ook niet voor speciale accu's. Het lef wat ze daarvoor durven te vragen omdat het een 'Fenix' is.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:49 schreef Woelwater het volgende:
Heb een tijdje terug de Fenix LD22 besteld en ben daar best wel van onder de indruk (in vergelijking met een brakke MagLite)
Zit er nu aan te denken de PD35 te bestellen, of is er een zaklamp die daar nog ver bovenuit steekt met ongeveer dezelfde grootte en looks?Is haast hetzelfde als met 'Apple' (daar heb je ook zulke fanboys van, Fenix-fanboy van het eerste uur is natuurlijk monkeybrain). De PD35 is tenminste een XM-L U2 (2x 123A of 1x 18650 accu). Maar waarom niet meteen een XM-L2 U3 en dan nog een prima goedkoop Chineesje ook (UltraFire C8)?
ZegIs dit:
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
Nu een rip off van dit:?
http://www.bol.com/nl/p/h(...)er/9200000010913788/![]()
Ook goeiemoggel.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:21 schreef davedavy het volgende:
ZegIs dit:
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
Nu een rip off van dit:?
http://www.bol.com/nl/p/h(...)er/9200000010913788/Dit is al een half jaar ofzo bekend.
~ https://www.google.nl/#q=(...)shops+earson+bol.com
Ze hebben gerebrand. Customizations die ze van de fabriek wilden zien: custom logo, een mic voor handsfree/VOIP en een tripodschroefgaatje zodat ze een overpriced accessoirepakket erbij kunnen verkopen ook.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Shiitquote:Op zondag 23 maart 2014 15:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ook goeiemoggel.Dit is al een jaar ofzo bekend.
~ https://www.google.nl/#q=(...)shops+earson+bol.com
Ze hebben gerebrand. Customizations die ze van de fabriek wilden zien: custom logo, een mic voor handsfree/VOIP en een tripodschroefgaatje zodat ze een overpriced accessoirepakket erbij kunnen verkopen ook.Ik heb bijna een jaar niet meer echt gechinashopt en dit is me dus allemaal ontgaan
Ben het nu pas weer aan het oppakken omdat ik oppeens weer zag hoe leuk het Chinese pakjes krijgen ookalweer is
Edit
http://i00.i.aliimg.com/w(...)MI-MI2-MI2S-MI2A.jpg
Ook maar deze kopen want die schijnen goed te zijn![]()
![]()
Wacht al tijden met smacht op m'n camera neckstrap. Die is ruim een maand onderweg al.
Dus ik ga ff informeren met hoe of wat, stelt 'ie voor om m'n payment te securen door een full refund te geven en als ik het dan nog binnenkrijg, het dan alsnog over te maken.Kijk, da's een nette oplossing. Al had ik liever gewoon nu al m'n camerastrap gehad.
Wel de gouden V2 versie dan, hè.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:28 schreef davedavy het volgende:
[..]
Edit
http://i00.i.aliimg.com/w(...)MI-MI2-MI2S-MI2A.jpg
Ook maar deze kopen want die schijnen goed te zijnGeen handeltjes/doorverkoop in dit topic.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef egelhond het volgende:
Had er btw 2 besteld. 1 voor de verkoop. Dus wie interesse heeft
Phantom als in 'DJI Phantom' of wah?
If so, waarom een DJI Phantom halen, maar er dan geen echte GoPro Hero3 Black ondergooien?
quote:![]()
![]()
Iemand nog leuke Aliexpress deals gespot? Met de aankomende sale.
En iemand nog een idee hoe goedkoop een auto (fout) te pimpen, met spul uit China
Zo'n lelijke sunbar op de voorruit en tribals op de hood en sides.
Zij-/achteruiten blinderen met folie.
Dan van die neppe chromen accentjes en intakes overal (oh en verwijder het merklogo).
Zo'n witte marker om je banden te beletteren.
Chromen cover om je uitlaat er 'toffer' uit te laten zien.
Interieur overal overplakt met carbon fiber stickervellen.
Nieuwe shiftpook met licht erin ofzo.
Bobblehead hondje voor de dash en dobbelstenen voor de achteruitkijkspiegel.
Goedkope speakerinstallatie en radio haal je maar bij de Kijkshop ofzo.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Neuh, geloof niet dat 'ie ooit onder de 20 USD was, hoor.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:12 schreef shiznuts het volgende:
Neuh, geloof niet dat 'ie ooit onder de 20 USD was, hoor.YouTube
Rode kermis lus, past wel aardig bij het Leica logo. Maar dan heb je figuren die het aan een prul merk hangen, Olympus ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Wacht al tijden met smacht op m'n camera neckstrap. Die is ruim een maand onderweg al.![]()
Fenix met ultrafire vergelijkenquote:Op zondag 23 maart 2014 15:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In die LD22 zit maar een XP-G R5. Stelt niet zoveel voor, maar ja, is ook niet voor speciale accu's. Het lef wat ze daarvoor durven te vragen omdat het een 'Fenix' is.Is haast hetzelfde als met 'Apple' (daar heb je ook zulke fanboys van, Fenix-fanboy van het eerste uur is natuurlijk monkeybrain). De PD35 is tenminste een XM-L U2 (2x 123A of 1x 18650 accu). Maar waarom niet meteen een XM-L2 U3 en dan nog een prima goedkoop Chineesje ook (UltraFire C8)?
![]()
Maar de LD22 lijkt wel stevig aan de prijs. Zoiets moet 25/30 euro kosten uit China.Als je dit formaat zoekt zal er niet veel bovenuit steken. De grote mond van hierboven denkt dat Lumen cijfers van Cree alles zeggen over een lampquote:Op zondag 23 maart 2014 11:49 schreef Woelwater het volgende:
Zit er nu aan te denken de PD35 te bestellen, of is er een zaklamp die daar nog ver bovenuit steekt met ongeveer dezelfde grootte en looks?Fenix moet je wel met een goede prijs uit China halen om the bang for the buck optimaal te maken. Nederlandse prijzen zijn nogal overdreven hoog.
Maar als het formaat iets groter mag zijn kun je wel meer opties krijgen met betere prestaties. Lampen met kleine lens vallen een beetje tegen, tenzij je dit specifiek nodig hebt.![]()
Ik zoek inderdaad iets van dat formaat, gewoon makkelijk mee te nemen in mn broekzak. Ietsje ietsje groter mag wel, maar niet gelijk het formaat D-cel.. Dacht dat zo'n 18650 batterij ook al iets dikker was.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:24 schreef monkeybrain het volgende:
Als je dit formaat zoekt zal er niet veel bovenuit steken. De grote mond van hierboven denkt dat Lumen cijfers van Cree alles zeggen over een lampFenix moet je wel met een goede prijs uit China halen om the bang for the buck optimaal te maken. Nederlandse prijzen zijn nogal overdreven hoog.
Maar als het formaat iets groter mag zijn kun je wel meer opties krijgen met betere prestaties. Lampen met kleine lens vallen een beetje tegen, tenzij je dit specifiek nodig hebt.
Maar denk dat het anders gewoon de PD35 wordt, bang for the buck is niet echt belangrijk, meer dat het gewoon goede kwaliteit is met een berg licht.![]()
Ah. Een Chinese CO-generator in huis halen...
Wanneer je een geiser in je woning hebt zou ik sowieso een fatsoenlijke CO² melder kopen. Heb je geen geiser of kachel die zijn lucht van binnen haalt is het niet eens nodig.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:52 schreef Dromer het volgende:
Beter een Chinese CO2 detector, dan geen CO2 detector denk ik maar zo. (mensen hebben 'm wel succesvol getest zo te lezen)
[ link | afbeelding ]Ajax Amsterdam![]()
Sowieso is een CO2 melder twijfelachtig in gebruik. CO2 is zwaarder dan lucht, dus zal van de vloer omhoog gaan :|
Dus hang je hem op het plafond, is het eerder een melder voor wanneer echt alles en iedereen die op zuurstof werkt dood is.![]()
Mjah, bedoelde CO-detector. Sorry.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:56 schreef Rzr101 het volgende:
Sowieso is een CO2 melder twijfelachtig in gebruik. CO2 is zwaarder dan lucht, dus zal van de vloer omhoog gaan :|
Dus hang je hem op het plafond, is het eerder een melder voor wanneer echt alles en iedereen die op zuurstof werkt dood is.
en daarom hang je dit ding ook maximaal op 1 meter van de grond en niet aan het plafond.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:56 schreef Rzr101 het volgende:
Dus hang je hem op het plafond, is het eerder een melder voor wanneer echt alles en iedereen die op zuurstof werkt dood is.
de combi melders zijn inderdaad onzin.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
![]()
Om 20.00 is het gelukt, helaas moet ik nu wel iets duurs kopen
.
In de app krijg je 100$ coupons, maar dat is nog niet geluktMaar morgen weer een kans.
Doet me denken aan m'n moeder. Die kwam me vroeger wel eens dingen van de AH brengen waar ze zelf niks aan had, maar die ze moest kopen omdat ze in de bonus waren.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:31 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Om 20.00 is het gelukt, helaas moet ik nu wel iets duurs kopen
.
In de app krijg je 100$ coupons, maar dat is nog niet geluktMaar morgen weer een kans.
Laatst toevallig een koolmonoxide melder opgehangen bij mijn vader (die heeft nog een open geiser namelijk en ik zat er toch wel mee in mijn maag dat hij nog geen melder had), daar stond echter 1.5 meter als maximumhoogte in de handleiding. Uiteindelijk hebben we hem op 1.20m gehangen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:17 schreef z80 het volgende:
[..]
en daarom hang je dit ding ook maximaal op 1 meter van de grond en niet aan het plafond.
de combi melders zijn inderdaad onzin.Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Omdat ik geen 350+ euro ga betalen voor een gopro (maar wel bijna 400 voor de phantomquote:Op zondag 23 maart 2014 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Wacht al tijden met smacht op m'n camera neckstrap. Die is ruim een maand onderweg al.
[ afbeelding ]
Dus ik ga ff informeren met hoe of wat, stelt 'ie voor om m'n payment te securen door een full refund te geven en als ik het dan nog binnenkrijg, het dan alsnog over te maken.Kijk, da's een nette oplossing. Al had ik liever gewoon nu al m'n camerastrap gehad.
[..]
Wel de gouden V2 versie dan, hè.
[..]
Geen handeltjes/doorverkoop in dit topic.
Phantom als in 'DJI Phantom' of wah?
If so, waarom een DJI Phantom halen, maar er dan geen echte GoPro Hero3 Black ondergooien?) tja keuzes geld groeit niet op mn rug haha
![]()
Kinda defeats the purpose... imho.If:then gelijk full out riggen.
In de zomer misschien eens eentje halen.
Uiteraard wel met H3-2D gimbal en zo'n Fat Shark FPV bril?
GoPro Hero 3 BLK heb ik al twee van.
Eerst de V272 nano maar eens afwachten.
Binnenshuis nog wat extra trainen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Oké Ik ben serieus aan het kijken naar die aliexpress stuff...
Ik heb nu bijna 1k punten. Had die game gedaan met een macro, maar hij is gefixed en die boxwedstrijd kun je niet te veel winnen. Verder vraag ik me af of er echt goede deals zijn :/Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Je gaat hopelijk met een spotter vliegen?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:34 schreef shiznuts het volgende:
Kinda defeats the purpose... imho.If:then gelijk full out riggen.
In de zomer misschien eens eentje halen.
Uiteraard wel met H3-2D gimbal en zo'n Fat Shark FPV bril?
GoPro Hero 3 BLK heb ik al twee van.
Eerst de V272 nano maar eens afwachten.
Binnenshuis nog wat extra trainen.
Ik zal maar niet aan m'n GoPro rant beginnen![]()
![]()
Morgen nieuwe week, nieuwe kansen. Hopelijk komen deze week voor de verandering wél eens wat binnen.![]()
![]()
http://www.aliexpress.com(...)tive/1715375721.html
Als ik deze voor rond de $70 kan krijgen ben ik wel héél blij.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Zit nog een beetje in dubio heb wel wat duurs op het oog. Maar heb daarvoor natuurlijk liever een 100 dollar couponquote:Op zondag 23 maart 2014 21:05 schreef Dromer het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n moeder. Die kwam me vroeger wel eens dingen van de AH brengen waar ze zelf niks aan had, maar die ze moest kopen omdat ze in de bonus waren..
Mwha, het is meer dat als je iets nodig hebt je het met een coupon wellicht wat goedkoper kan krijgen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb nu bijna 1k punten. Had die game gedaan met een macro, maar hij is gefixed en die boxwedstrijd kun je niet te veel winnen. Verder vraag ik me af of er echt goede deals zijn :/
Echte mooie deals vallen wel mee, in de app kan je morgen om 12 en 16.00 uur weer coupons kopen voor 1 cent 2 dollar korting bij besteding van 10 dollar is wel een leuke.
Hier onder staan wel een aantal leuke (electro) deals:
http://activities.aliexpr(...)7181253.1996991313.4store zonder feedbackquote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)tive/1715375721.html
Als ik deze voor rond de $70 kan krijgen ben ik wel héél blij.en nu al de helft van het geld....
Ik wil een hele cheape tablet met een mooi scherm. Ik wil voor mijn keuken een redelijk kleine tabletvastmaken op mijn tegels om recepten op te zoeken en dergelijke. Zit wel iets tussen, mits ik het krijg natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zit nog een beetje in dubio heb wel wat duurs op het oog. Maar heb daarvoor natuurlijk liever een 100 dollar coupon.
[..]
Mwha, het is meer dat als je iets nodig hebt je het met een coupon wellicht wat goedkoper kan krijgen.
Echte mooie deals vallen wel mee, in de app kan je morgen om 12 en 16.00 uur weer coupons kopen voor 1 cent 2 dollar korting bij besteding van 10 dollar is wel een leuke.
Hier onder staan wel een aantal leuke (electro) deals:
http://activities.aliexpr(...)7181253.1996991313.4
[..]
store zonder feedbacken nu al de helft van het geld....
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
aliexpress? punten? vertelquote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb nu bijna 1k punten. Had die game gedaan met een macro, maar hij is gefixed en die boxwedstrijd kun je niet te veel winnen. Verder vraag ik me af of er echt goede deals zijn :/Heb daar rond de 10K gekocht.. dus verwacht dat ik wel wat punten heb
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Leuk idee, zie je tegenwoordig meerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil een hele cheape tablet met een mooi scherm. Ik wil voor mijn keuken een redelijk kleine tabletvastmaken op mijn tegels om recepten op te zoeken en dergelijke. Zit wel iets tussen, mits ik het krijg natuurlijk.
Ik wacht (mag in een spoilerquote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zal maar niet aan m'n GoPro rant beginnen![]()
![]()
)
Ja, hoop dat er ook wat spul binnen komt.quote:Morgen nieuwe week, nieuwe kansen. Hopelijk komen deze week voor de verandering wél eens wat binnen.
Vooral mijn nieuwe (glazen) screenprotector... De oude (plastic) protector kan echt niet meer en zonder durf ik ook niet aan.
Overigens wellicht nog wat redelijke deals op Aliexrpess:
• MIFI, moet nog even zien wat de uiteindelijke prijs gaat zijn. Met coupon wellicht interessant genoeg.
• Lenovo AP, lekker compact rond de 7$![]()
• Spycam #808, versie onbekend (non-HD) $3.15 tijdens sale (mits shipping gelijk blijft).
• Gameboy
Moe(s)t je spelletjes voor doen. Maar het beste kan je gewoon proberen coupons te kopen via de app/site. Elke 4 uur is er een ronde (ronde van 12.00 en 16.00 is mobiel).quote:Op maandag 24 maart 2014 00:09 schreef revpolen het volgende:
[..]
aliexpress? punten? vertelHeb daar rond de 10K gekocht.. dus verwacht dat ik wel wat punten heb
Morgen: vroeg op staanKijken hoe ik als eerst betaald kan hebben op Aliexpress zometeen
[ Bericht 50% gewijzigd door davedavy op 24-03-2014 09:26:59 ]![]()
Volgens mij ben ik echt een hele grote noob.quote:
Ik vind het zo onoverzichtelijk....
Ik zie overal zieke discounts staan en krijg een beetje het amerikaanse Coupon idea. Dat is dadelijk niets hoe te betalen, maar dat kan natuurlijk niet.
Ik zie mij namelijk ook niet die Gaga deals binnenslepen, was de vorige keer onmogelijk.
Dit aan de andere kant: http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Original-FNF-Ifive-MX-3G-Tablet-PC-8-Inch-IPS-Screen-RK3066-Dual-Core/1695278942.html
Is het iets nieuws dat ze heel goedkoop iets aanbieden en dan $100+ vragen voor verzending?Via DHL.
[ Bericht 14% gewijzigd door Brammetjuh94 op 24-03-2014 11:38:37 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik denk dat de trik is vooraf tegoed op je Alipay zetten zodat je véél sneller kan afrekenen; nadeel is dat je bij Alipay alleen geld kunt storten via WU, WebMoney of bank.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik zie mij namelijk ook niet die Gaga deals binnenslepen, was de vorige keer onmogelijk.![]()
Gebruik je echt 3g/gps?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Dit aan de andere kant: http://www.aliexpress.com(...)Core/1695278942.html
Dan kan je toch beter deze kopen (lagere resolutie, geen gps/3g, wat mindere camera, wel grotere batterij en snellere processor):
http://www.buyincoins.com/item/34212.html
De chuwi v88s, met 5% discount kom je op 129 dollar uit (met recommender, staat in mijn sig).![]()
hoe kom ik aan die 'monster points' als ik niet wil spelen?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Die tablet krijgt nog 50% discount. Processor boeit me geen reet, hetzelfde geld voor batterij. Hij komt in de keuken te hangen. Dus het scherm is belangrijk. Is eigenlijk een mooi receptenboek. meer nietquote:Op maandag 24 maart 2014 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gebruik je echt 3g/gps?
Dan kan je toch beter deze kopen (lagere resolutie, geen gps/3g, wat mindere camera, wel grotere batterij en snellere processor):
http://www.buyincoins.com/item/34212.html
De chuwi v88s, met 5% discount kom je op 129 dollar uit (met recommender, staat in mijn sig).
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
En toenm had ik een $25 dollar coupon... Maar geen creditcard voor 0.01 cent... fmlNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Add to cart now, buy on 2014-03-25(GMT-7) at 15% off!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die tablet krijgt nog 50% discount. Processor boeit me geen reet, hetzelfde geld voor batterij. Hij komt in de keuken te hangen. Dus het scherm is belangrijk. Is eigenlijk een mooi receptenboek. meer niet
Dit staat er bij.![]()
Stond al klaar met mijn creditcard, maar geen coupon want sold outquote:Op maandag 24 maart 2014 12:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
En toenm had ik een $25 dollar coupon... Maar geen creditcard voor 0.01 cent... fml
mag het weten![]()
Ik dacht dat je wel met paypal kon betalen...quote:Op maandag 24 maart 2014 12:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Stond al klaar met mijn creditcard, maar geen coupon want sold outNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Maar die coupon werkt toch pas vanaf 200 usd ?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
En toenm had ik een $25 dollar coupon... Maar geen creditcard voor 0.01 cent... fml![]()
![]()
Maar die coupon blijft wel vaststaan opdat je de betaling rond krijgt of? Ik had wel interesse in een 25 dollar coupon, zodat ik een Mi2s met korting kan binnen hengelen die wel werkt namelijkquote:Op maandag 24 maart 2014 12:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel met paypal kon betalen...
mag het weten![]()
Heb een heuse $1 coupon gescratched.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Hier ookquote:Ben bang dat mocht ik 25x 1 dollar coupon wegkrassen die niet opstapelen
mag het weten![]()
je krijgt gewoon 24 uur om te betalen dus dat is niet nodigquote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik denk dat de trik is vooraf tegoed op je Alipay zetten zodat je véél sneller kan afrekenen; nadeel is dat je bij Alipay alleen geld kunt storten via WU, WebMoney of bank..
@RobertNL ook met de Gagadeals? Zo ja dan haal ik morgen nadat ik iets heb gewoon een prepaid credit card!Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
In dat geval probeer ik toch een van die cheap ass dingen te bemachtigenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:08 schreef RobertNL het volgende:
je krijgt gewoon 24 uur om te betalen dus dat is niet nodig.
![]()
Vooral deze![]()
![]()
![]()
En das legit?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
In dat geval probeer ik toch een van die cheap ass dingen te bemachtigen![]()
Vooral deze![]()
Ga ik anders ook proberen
mag het weten![]()
Value Minimum Orderquote:Op maandag 24 maart 2014 12:37 schreef davedavy het volgende:
[..]
Maar die coupon werkt toch pas vanaf 200 usd ?
US $2 US $10 or more
US $25 US $100 or more
US $100 US $300 or moreNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Kon 'm bij via de mobiele app aanschaffen en toen hoefde ik hem niet gelijk te betalen. Heb nu 2$ off bij >$10. Mooi die Tenda mee bestellen.![]()
![]()
Ik kras me suf, maar krijg alleen maar advies om met m'n andere hand of met m'n neus te krabben.
Voor degene die coupons gekocht hebben.Houden jullie daar wel rekening mee?quote:Each type of coupons you purchased at a discount can only be used on March 25, 2014 from 00:000:00 PST to 23:59:59 PST on the following transactions on AliExpress.com:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
kansloze missie. Volgens mij gewoon een lokkertje. Vorige keer was die ook al binnen 0.0001 seconden uitverkocht:(quote:Op maandag 24 maart 2014 13:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En das legit?Ga ik anders ook proberen
:]![]()
klopt, je kan je beter richten op 50% off deals.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:54 schreef wootahH het volgende:
[..]
kansloze missie. Volgens mij gewoon een lokkertje. Vorige keer was die ook al binnen 0.0001 seconden uitverkocht:(MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
En die 99% deals danquote:Op maandag 24 maart 2014 16:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
klopt, je kan je beter richten op 50% off deals.? Ik heb alles wat ik zou willen al in me winkelmandje voor morgenvroeg
![]()
![]()
Deel pls?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:18 schreef davedavy het volgende:
[..]
En die 99% deals dan? Ik heb alles wat ik zou willen al in me winkelmandje voor morgenvroeg
Vorige pagina staat een linkje van Robertquote:
[ Bericht 3% gewijzigd door davedavy op 24-03-2014 16:30:18 ]![]()
Nog een link voor de OP
http://finddealsfor.me/
[ Bericht 37% gewijzigd door Yiha op 24-03-2014 16:57:17 ]![]()
Ja dacht het wel. Maar probeer er eerst maar eens doorheen te komenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
@RobertNL ook met de Gagadeals? Zo ja dan haal ik morgen nadat ik iets heb gewoon een prepaid credit card!.
Nee, nog nooit een SMS gehad. Aliexpress zitten vaak ook iets kleinere bedrijven en dus krijg je meer aandachtquote:Op maandag 24 maart 2014 16:21 schreef Yiha het volgende:
Vinden jullie de verkopers niet opdringerig bij AliExpress? Ik kreeg zelfs een sms van hun.. Prima wat mij betreft (niet opdringerig
).
Hier stond eerst een telefoon of niet? Waterdicht met MTK6572? Wel een beetje aan de prijsquote:Op maandag 24 maart 2014 16:29 schreef Yiha het volgende:
Nog een link voor de OP
http://finddealsfor.me/
Prijs was 116¤.quote:* 4.0" IPS Gorilla glass 800X480 Resolution
* MTK6572 Dual Core 1.2GHz (Better than MTK6577)
* Dual Sim Dual Standby
* 3000mAh Large Capactive Long Standby
* GPS (Built-in GPS Navigation)
* IP 68 (submersible up to 1 meter under water 30 Minutes)
Waterproof,Dustproof and Shockproof
* 2G: GSM 850/900/1800/1900 MHZ ( Quad band)
3G: WCDMA 900/2100MHz![]()
CSSBuy heeft ook ineens een bericht op de site staan: Declaration! We don't buy the clone, fake items and anything that are against PAYPAL rule.
Denk dat ze op de vingers getikt zijn![]()
![]()
http://gaga.aliexpress.com/251729020-1583660305-detail.html
Want want want!![]()
Met 10 stuks zal het wel niet lukken. Plus dat ik m'n wekker midden in de nacht moet zetten. Gewoon proberen.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Vraag me af dan hoe, want je moet tegoed op je account zetten en betaald niet rechtstreeks voor een order.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:30 schreef Goddelijker het volgende:
CSSBuy heeft ook ineens een bericht op de site staan: Declaration! We don't buy the clone, fake items and anything that are against PAYPAL rule.
Denk dat ze op de vingers getikt zijn![]()
Vraag ik me dan ook wel af.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Vraag me af dan hoe, want je moet tegoed op je account zetten en betaald niet rechtstreeks voor een order.
Maar misschien omdat ze het dan soort van 'toelaten' dat mensen met dat geld namaak kopen?![]()
Ja, zo is zijn meerdere van dit soort bedrijven er mee gestopt (MisterTao had in het begin ook paypal dacht ik).quote:Op maandag 24 maart 2014 18:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vraag ik me dan ook wel af.
Maar misschien omdat ze het dan soort van 'toelaten' dat mensen met dat geld namaak kopen?
Uiteindelijk gaan CC maatschapijen er ook moeilijk over doen getuigd het beleid op MisterTao zo af en toe. (maar quick order werkt prima
)
Niemand hier geluk gehad met een 100$ coupon? Vanmiddag waren ze alweer weg voordat ik kon klikken. Valt mij overigens op dat mijn tweede 2 dollar coupon nog niet afgeleverd is... Zal wel met die 1 coupon per persoon regel te maken hebben
Inderdaad, ken het nog wel uit de Jack-tijd dat hij zo vaak even niet met Paypal kon werken. En dan de naam veranderde, of naar ander Paypal-account moest betalen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, zo is zijn meerdere van dit soort bedrijven er mee gestopt (MisterTao had in het begin ook paypal dacht ik).
Uiteindelijk gaan CC maatschapijen er ook moeilijk over doen getuigd het beleid op MisterTao zo af en toe. (maar quick order werkt prima
)
Ik heb ook 't idee dat MisterTao sneller is dan CSSBuy...![]()
![]()
Ja maar andere agents hebben die ristrictie dan weer nietquote:Op maandag 24 maart 2014 18:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vraag ik me dan ook wel af.
Maar misschien omdat ze het dan soort van 'toelaten' dat mensen met dat geld namaak kopen?![]()
![]()
Goh, die deals zijn wel aantrekkelijk, maar voor die paar dingen die ze voor geen geld weggeven zijn er honderden mensen opgescheept met tegoed op hun 3v site of op aliexpress zelf..
Btw, bij de kruidvatfolder zat een quadcore 10" 1gbram tablet voor 99 euro, wss weer troep
You can't be late if you don't show up.![]()
Hoi,
Ik heb een klein vraagje, sinds kort heb ik ook een CC en ben ik wezen kijken op Aliexpress. Nou is mijn oog gevallen op deze jas
http://www.aliexpress.com(...)7132366.1996734146.7
De seller is betrouwbaar lijkt mij, maar nou is er volgens mij morgen een shopping festival ofso met coupons en allesKan iemand mij vertellen of ik de jas nou beter morgen kan bestellen of maakt dat niet uit? En waar kan je die coupons vinden.
Bij voorbaat dankJa.![]()
Weer?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:36 schreef l0lownkill het volgende:
Goh, die deals zijn wel aantrekkelijk, maar voor die paar dingen die ze voor geen geld weggeven zijn er honderden mensen opgescheept met tegoed op hun 3v site of op aliexpress zelf..
Btw, bij de kruidvatfolder zat een quadcore 10" 1gbram tablet voor 99 euro, wss weer troep
Die andere Cherry Mobility tab die ik van de kruidvat heb werkt perfect daar waar ik hem voor gebruik hoor. Weinig troep aan.YouTube
Tenzij je 2 usd korting wel via de mobiele app maakt het niets uitquote:Op maandag 24 maart 2014 19:37 schreef Xu het volgende:
Hoi,
Ik heb een klein vraagje, sinds kort heb ik ook een CC en ben ik wezen kijken op Aliexpress. Nou is mijn oog gevallen op deze jas
De seller is betrouwbaar lijkt mij, maar nou is er volgens mij morgen een shopping festival ofso met coupons en allesKan iemand mij vertellen of ik de jas nou beter morgen kan bestellen of maakt dat niet uit? En waar kan je die coupons vinden.
Bij voorbaat dank![]()
![]()
2$ via de app:quote:Op maandag 24 maart 2014 19:37 schreef Xu het volgende:
Hoi,
Bij voorbaat dank
http://activities.aliexpr(...)p?spm=0.0.0.0.yj92EW
Verder niet.
Mwha, weet niet. Hangt van de chipset af. Waarschijnlijk een A31(s) (quadcore A7) voor die prijs met garantie gewoon redelijkquote:Op maandag 24 maart 2014 19:36 schreef l0lownkill het volgende:
Btw, bij de kruidvatfolder zat een quadcore 10" 1gbram tablet voor 99 euro, wss weer troepMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Tja succes. Dit soort dingen zijn, net als de beroemde iboodbox, niet aan mij besteed. Heb toch nog teveel een leven denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:37 schreef dud0r het volgende:
http://gaga.aliexpress.com/251729020-1583660305-detail.html
Want want want!![]()
Met 10 stuks zal het wel niet lukken. Plus dat ik m'n wekker midden in de nacht moet zetten. Gewoon proberen.
Singapore post hier ook al, ondertussen al 20 dagen na depature nog niets.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:13 schreef Goddelijker het volgende:
En jeetje wat is Sweden Post langzaaaaam.
Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
ik krijg vandaag al bij de tweede een melding
[ Bericht 80% gewijzigd door kanovinnie op 24-03-2014 22:19:45 ]-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Dus... henk is zoals verwacht een sjonnie die aan illegale praktijken doet.quote:
Illigale meuk is hier niet toegestaan zoals je kan lezen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:23 schreef henk3412 het volgende:
ik krijg vandaag al bij de tweede een meldingOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ik heb met die 100/25 dollar coupons het idee dat je nog beter je klokje op je tablet/smartphone vooruit kan zettenWant op mijn Nexus 7 en ZTE Blade was het allebei mosterd na de maaltijd > alles meteen uitverkocht, terwijl ik om 12:00 uur nog de kans had om een $25 coupon af te proberen te rekenen (terwijl ik bezig was als nog sold out) Zou toch grappig zijn hé.. heb nu $1 coupon met krassen weten te krijgen, wie weet morgen een smartphone voor $1 scoren en die betalen met zo'n gratis coupon
Er zijn dingen only in USA, maar ook only in China
mag het weten![]()
Heeft er hier iemand ervaring met gearbest.com??
Ze hebben er goedkope tablets zoals de Pipo M8HD die ik wil gaan kopen maar vind bijna geen info over deze webshop behalve hier http://buitenlandsewebsho(...)review-gearbest-com/ ze zijn aardig positief maar heb liever wat meer info en ervaring van anderen.![]()
Deze keer was het toevallig wat voor iemand anders. Dan vind ik het toch altijd wat vervelender.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Singapore post hier ook al, ondertussen al 20 dagen na depature nog niets.
Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
![]()
![]()
![]()
Wat een cultureel inzicht bij DX![]()
Tevens wat dingen besteld:
BG
- Earson ()
- Vishaakjes 70st
- Nepaas
- 25 ft paracord
- Orange peel slicer
Tinydeal:
- 2x isolerend siliconen ding voor in de keuken
- Bieropener
- Apparaatje om draad door de oog van de naald te halen (dan hoef ik het niet meer te doen voor ons mam )
Ik zie net overigens dat ik twee keer de 70 vishaken hebVond het al vreemd dat er een item meer stond dan dat er in de 'shopping cart' hoorde te zitten. Ach, die geef ik wel aan mijn vismaatje.
Heb hier 2x een 25 dollar coupon binnen geharkt, die was wel goed te doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:21 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb met die 100/25 dollar coupons het idee dat je nog beter je klokje op je tablet/smartphone vooruit kan zettenWant op mijn Nexus 7 en ZTE Blade was het allebei mosterd na de maaltijd > alles meteen uitverkocht, terwijl ik om 12:00 uur nog de kans had om een $25 coupon af te proberen te rekenen (terwijl ik bezig was als nog sold out) Zou toch grappig zijn hé.. heb nu $1 coupon met krassen weten te krijgen, wie weet morgen een smartphone voor $1 scoren en die betalen met zo'n gratis coupon
Er zijn dingen only in USA, maar ook only in China
De 100 dollar coupon was onmogelijk, met heel veel geluk gisteren dus wel een 50 dollar coupon gekregen gelukkig.
Nog geen mensen gezien die daar wat besteld hebben. Denk dat je er maar op 1 manier achter kan komen. Als je met Paypal betaald kan er in principe niet heel veel fout gaan natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef stefannda het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met gearbest.com??
Ze hebben er goedkope tablets zoals de Pipo M8HD die ik wil gaan kopen maar vind bijna geen info over deze webshop behalve hier http://buitenlandsewebsho(...)review-gearbest-com/ ze zijn aardig positief maar heb liever wat meer info en ervaring van anderen..
Sinterklaas hebben ze ook wel eens gehadquote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef N22 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een cultureel inzicht bij DX![]()
.
Denk dat het overblijfselen zijn van de Nederlandse iterns die ze hebben (gehad).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dubbel
[ Bericht 59% gewijzigd door Brammetjuh94 op 25-03-2014 01:14:45 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Iemand ervaring met een 3.5mm jack to Bluetooth? Wil vanaf mobiel en tablet draadloos met een box met 3.5mm willen afspelen.
Is dit iets?
http://www.buyincoins.com/item/64.html icm http://www.buyincoins.com/item/21480.htmlNobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
![]()
Had bijna alles voor die paar cent bij die 99% deals, bleef één ding op 20 usd staan. Dus ik die verwijderen uit me winkel mandje, zijn alle bijna deals uitverkocht
![]()
![]()
Had vergeten dat ik gewoon direct op buy moest klikken![]()
![]()
Had ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:10 schreef davedavy het volgende:
Had bijna alles voor die paar cent bij die 99% deals, bleef één ding op 20 usd staan. Dus ik die verwijderen uit me winkel mandje, zijn alle bijna deals uitverkocht
![]()
![]()
Had vergeten dat ik gewoon direct op buy moest klikkenAch over 6 uren nieuwe ronde nieuwe kansen
.
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: